Najtmer 1 082 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 8 minut temu, genjuro napisał: W tenchu walki z bossami tez byly na solo. Ta gra to tenchu w nowym settingu, z innymi bohaterami i rozbudowanym swiatem na miare current genow. Miyazaki chyba nawet w jakims wywiadzie wspominał że sekiro mialo być tenchu ale finalnie zdecydowali się zmienić bohaterow i historie. w tenchu jak bardzo fabula stawala sie paranormal? pamietam ze rikimaru mial jakies ogniste czary, ale jak bardzo przeciwnicy stawali sie fantastyczni? Cytuj
messer88 6 507 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 buzie widzę w tym tenczu Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 Taki Nioh z linką. Nadal czekam na nowe Tenchu. Cytuj
devilbot 3 710 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 5 minut temu, Najtmer napisał: w tenchu jak bardzo fabula stawala sie paranormal? pamietam ze rikimaru mial jakies ogniste czary, ale jak bardzo przeciwnicy stawali sie fantastyczni? Ten cały Onikage co go ścigaliśmy przez wszystkie gry był opętany przez demona/ służył demonom i był wskrzeszany z martwych. Ale to było lekkie paranormal nie zmieniał się w żadnego potwora czy bestię. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 2 minuty temu, Shen napisał: Taki Nioh z linką. Nadal czekam na nowe Tenchu. no to Ghost of Tsuchima najblizej chyba bedzie zwyklych ludzkich klimatow. wspinac sie mozna jak w asasynie, to moze zrobia opcje nocnych misji jako asasyn. wowczas AC dostalby po dupie za zwlekanie z poruszeniem tej tematyki i byliby odtworczy. Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 Tam tez raczej klimat samurajów i otwarta walka, no zobaczymy. Czekam na obie gry i tak. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 29 minut temu, Najtmer napisał: w tenchu jak bardzo fabula stawala sie paranormal? pamietam ze rikimaru mial jakies ogniste czary, ale jak bardzo przeciwnicy stawali sie fantastyczni? W tenchu wrath of heaven, biegalo sie po cmentarzu i walczyło z nieumarłymi. Rozmowa zbiega troche na inny temat. Mi chodzi o to ze tytulowi Sekiro najblizej do serii tenchu, niz do innych gier wydanych przez FS ( powtarzam - ta gra to mialo byc nowe tenchu, ale finalnie zdecydowali sie na inny tytul, inny swiat, bohaterow i historie) - ale fakt faktem jest taki ze jest to skradanka/slasher - jak tenchu ( w tenchu tez mogles zasuwac z mieczem i usmiechem na twarzy, a nie sie skradac. A ze ocena za misje nie byla grand master to juz temat na inna opowiesc) Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 3 grudnia 2018 Opublikowano 3 grudnia 2018 spoko, nie widze jednak potrzeby forsowania do czego to jest bardziej podobne. dla mnie to soulsowy slasher inspirowany tenchu Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 8 stycznia 2019 Opublikowano 8 stycznia 2019 Gra jest głównym tematem nadchodzącego Game Informera. Wraca kompozytorka z DS3. Będzie więcej ambientu. Możesz upgradeować jakoś postać za pomocą kasy. Nie ma żadnego online, FROM przez to może doszlifować kampanię i "poszaleć trochę" jako twórcy. Sporo bossów można ominąć bo gra ma wiele różnych ścieżek. Możesz pływać. Czasem znajdzie się pomocnik do bossa, niczym w Soulsach, ale jak zginie, to zginie i już nie wróci. 1 Cytuj
Banan91PL 34 Opublikowano 9 stycznia 2019 Opublikowano 9 stycznia 2019 8 godzin temu, Figaro napisał: Gra jest głównym tematem nadchodzącego Game Informera. Wraca kompozytorka z DS3. Będzie więcej ambientu. Możesz upgradeować jakoś postać za pomocą kasy. Nie ma żadnego online, FROM przez to może doszlifować kampanię i "poszaleć trochę" jako twórcy. Sporo bossów można ominąć bo gra ma wiele różnych ścieżek. Możesz pływać. Czasem znajdzie się pomocnik do bossa, niczym w Soulsach, ale jak zginie, to zginie i już nie wróci. Zapowiada się niezły sztos, czyli tylko my możemy się odrodzić a inni umierają na smierć Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 9 stycznia 2019 Opublikowano 9 stycznia 2019 Żebyś się nie zdziwił jak nagle jakiś Boss się odrodzi Cytuj
messer88 6 507 Opublikowano 9 stycznia 2019 Opublikowano 9 stycznia 2019 https://www.gameinformer.com/exclusive-feature/2019/01/08/how-character-progression-works-in-sekiro-shadows-die-twice Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 11 stycznia 2019 Opublikowano 11 stycznia 2019 Nowy gameplay: https://www.gameinformer.com/video-feature/2019/01/08/exclusive-gameplay-from-sekiro-shadows-die-twices-hirata-estates mamy już marzec? Cytuj
Szermac 2 762 Opublikowano 11 stycznia 2019 Opublikowano 11 stycznia 2019 Jeszcze chwilka, szybko zleci 1 Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 11 stycznia 2019 Opublikowano 11 stycznia 2019 Jaram się jak samolot prezydenta i Kamień Pomorski razem wzięci. 2 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 16 stycznia 2019 Opublikowano 16 stycznia 2019 Walki na miecze mają być bardziej zręcznościowe i będą mieć mniejsze okna niż parry w soulsbornach, specjalnie pracowali nad klatkami ataków to wszystko brzmi tak mniamuśnie że chyba wezme kolekcjonerke. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 16 stycznia 2019 Opublikowano 16 stycznia 2019 No i dobrze, bo ja liczę na coś bardziej w stylu hack'n'slash, czyli gatunku, który zawsze był esencją konsolowego grania a dziś trochę obumiera. Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 18 stycznia 2019 Opublikowano 18 stycznia 2019 Podoba mi się ta gra po ostatnich filmikach - skradanko, brak staminy, walki jak w slasherach. Kurde no kusi. Cytuj
golab 1 670 Opublikowano 20 stycznia 2019 Opublikowano 20 stycznia 2019 W dniu 16.01.2019 o 18:49, Dr.Czekolada napisał: Walki na miecze mają być bardziej zręcznościowe i będą mieć mniejsze okna niż parry w soulsbornach, specjalnie pracowali nad klatkami ataków to wszystko brzmi tak mniamuśnie że chyba wezme kolekcjonerke. czyli znowu będzie płacz soulsiaków o drewnianych palcach, że gierka za trudna? żeby tylko w paczach nerfu gameplayu nie było Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 20 stycznia 2019 Opublikowano 20 stycznia 2019 5 godzin temu, golab napisał: czyli znowu będzie płacz soulsiaków o drewnianych palcach, że gierka za trudna? żeby tylko w paczach nerfu gameplayu nie było Nie powinno być takich zmian w poprawkach, bo zmieniłoby to cały system walki, a oni robią kosmetyczne zmiany. Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 30 stycznia 2019 Opublikowano 30 stycznia 2019 - będzie dużo różnych zakończeń - NG+ naturalnie jest - system rezurekcji jest ograniczony, musisz mieć odpowiednie zasoby i nie możesz odżyć dwa razy pod rząd ot tak boże, niech ta gra już nadejdzie. Martwi mnie niski hajp, ale to wina słabego pierwszego trailera i wstrzymywania się developera przed pokazaniem ciekawszych miejscówek. Teraz wyszedł nowy wywiad z Miyazakim i okazuje się, że: Cytuj
devilbot 3 710 Opublikowano 30 stycznia 2019 Opublikowano 30 stycznia 2019 Wiadomo, że hajp może być niższy bo to już piąta gra z serii. Każdy ogarnięty gracz i tak to kupi. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.