Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, genjuro napisał:

W tenchu walki z bossami tez byly na solo. Ta gra to tenchu w nowym settingu, z innymi bohaterami i rozbudowanym swiatem na miare current genow. Miyazaki chyba nawet w jakims wywiadzie wspominał że sekiro mialo być tenchu ale finalnie zdecydowali się zmienić bohaterow i historie.

 

w tenchu jak bardzo fabula stawala sie paranormal? pamietam ze rikimaru mial jakies ogniste czary, ale jak bardzo przeciwnicy stawali sie fantastyczni?

Opublikowano
5 minut temu, Najtmer napisał:

 

w tenchu jak bardzo fabula stawala sie paranormal? pamietam ze rikimaru mial jakies ogniste czary, ale jak bardzo przeciwnicy stawali sie fantastyczni?

 

Ten cały Onikage co go ścigaliśmy przez wszystkie gry był opętany przez demona/ służył demonom i był wskrzeszany z martwych. Ale to było lekkie paranormal nie zmieniał się w żadnego potwora czy bestię.

Opublikowano
2 minuty temu, Shen napisał:

Taki Nioh z linką. Nadal czekam na nowe Tenchu.

no to Ghost of Tsuchima najblizej chyba bedzie zwyklych ludzkich klimatow. wspinac sie mozna jak w asasynie, to moze zrobia opcje nocnych misji jako asasyn. wowczas AC dostalby po dupie za zwlekanie z poruszeniem tej tematyki i byliby odtworczy.

Opublikowano
29 minut temu, Najtmer napisał:

 

w tenchu jak bardzo fabula stawala sie paranormal? pamietam ze rikimaru mial jakies ogniste czary, ale jak bardzo przeciwnicy stawali sie fantastyczni?

W tenchu wrath of heaven, biegalo sie po cmentarzu i walczyło z nieumarłymi. Rozmowa zbiega troche na inny temat. Mi chodzi o to ze tytulowi Sekiro najblizej do serii tenchu, niz do innych gier wydanych przez FS ( powtarzam - ta gra to mialo byc nowe tenchu, ale finalnie zdecydowali sie na inny tytul, inny swiat, bohaterow i historie) - ale fakt faktem jest taki ze jest to skradanka/slasher - jak tenchu ( w tenchu tez mogles zasuwac z mieczem i usmiechem na twarzy, a nie sie skradac. A ze ocena za misje nie byla grand master to juz temat na inna opowiesc)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Gra jest głównym tematem nadchodzącego Game Informera.

 

 

DwZ2ktvW0AA1uzg.jpg

 

Wraca kompozytorka z DS3. Będzie więcej ambientu.

Możesz upgradeować jakoś postać za pomocą kasy.

Nie ma żadnego online, FROM przez to może doszlifować kampanię i "poszaleć trochę" jako twórcy.

Sporo bossów można ominąć bo gra ma wiele różnych ścieżek.

Możesz pływać.

Czasem znajdzie się pomocnik do bossa, niczym w Soulsach, ale jak zginie, to zginie i już nie wróci.

 

  • Lubię! 1
Opublikowano
8 godzin temu, Figaro napisał:

Gra jest głównym tematem nadchodzącego Game Informera.

 

 

DwZ2ktvW0AA1uzg.jpg

 

Wraca kompozytorka z DS3. Będzie więcej ambientu.

Możesz upgradeować jakoś postać za pomocą kasy.

Nie ma żadnego online, FROM przez to może doszlifować kampanię i "poszaleć trochę" jako twórcy.

Sporo bossów można ominąć bo gra ma wiele różnych ścieżek.

Możesz pływać.

Czasem znajdzie się pomocnik do bossa, niczym w Soulsach, ale jak zginie, to zginie i już nie wróci.

 

Zapowiada się niezły sztos, czyli tylko my możemy się odrodzić a inni umierają na smierć 

Opublikowano
W dniu 16.01.2019 o 18:49, Dr.Czekolada napisał:

Walki na miecze mają być bardziej zręcznościowe i będą mieć mniejsze okna niż parry w soulsbornach, specjalnie pracowali nad klatkami ataków to wszystko brzmi tak mniamuśnie że chyba wezme kolekcjonerke.

 

czyli znowu będzie płacz soulsiaków o drewnianych palcach, że gierka za trudna? żeby tylko w paczach nerfu gameplayu nie było

Opublikowano
5 godzin temu, golab napisał:

 

czyli znowu będzie płacz soulsiaków o drewnianych palcach, że gierka za trudna? żeby tylko w paczach nerfu gameplayu nie było

Nie powinno być takich zmian w poprawkach, bo zmieniłoby to cały system walki, a oni robią kosmetyczne zmiany.

Opublikowano

- będzie dużo różnych zakończeń

- NG+ naturalnie jest

- system rezurekcji jest ograniczony, musisz mieć odpowiednie zasoby i nie możesz odżyć dwa razy pod rząd ot tak

 

boże, niech ta gra już nadejdzie. Martwi mnie niski hajp, ale to wina słabego pierwszego trailera i wstrzymywania się developera przed pokazaniem ciekawszych miejscówek. Teraz wyszedł nowy wywiad z Miyazakim i okazuje się, że:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...