Figaro 8 300 Opublikowano 30 stycznia 2019 Opublikowano 30 stycznia 2019 1 minutę temu, Masorz napisał: Nie będzie levelowania postaci. i bardzo ku.rwa dobrze. Modlilem się o brak levelowania w grze FROM od 10 lat i w końcu me modły zostały wysłuchane. @mate6 rozumiem że Ty też będziesz dzielić się z nami wrażeniami przy premierze? Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 30 stycznia 2019 Opublikowano 30 stycznia 2019 W dniu 16.01.2019 o 11:39, messer88 napisał: @Masorz Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 30 stycznia 2019 Opublikowano 30 stycznia 2019 2 minuty temu, Najtmer napisał: @Masorz Wiem o tym, chodziło mi o klasyczne soulslikowe pakowanie leveli w staty a nie skille. Cytuj
mate6 108 Opublikowano 30 stycznia 2019 Opublikowano 30 stycznia 2019 6 minut temu, Figaro napisał: i bardzo ku.rwa dobrze. Modlilem się o brak levelowania w grze FROM od 10 lat i w końcu me modły zostały wysłuchane. @mate6 rozumiem że Ty też będziesz dzielić się z nami wrażeniami przy premierze? Oczywiście. Biorę na premierę i będę na(pipi)iał. Cieszy mnie za(pipi)iście brak levelowania, ustalona postać, linka, no i to, że chyba walka nie ma się opierać na punktach hp tylko na jakby na dwóch szalach wagi. Niemal nic też nie wiem o grze, widziałem tylko (kumulatywnie) około 15 sekund z pierwszego zwiastuna, parę fotek i przeczytałem jeden wywiad. Na Bloodborne już nie mogę patrzeć, więc cieszę się, że będzie po 4 latach coś nowego. 1 Cytuj
Figaro 8 300 Opublikowano 30 stycznia 2019 Opublikowano 30 stycznia 2019 2 minuty temu, mate6 napisał: Oczywiście. Biorę na premierę i będę na(pipi)iał. Cieszy mnie za(pipi)iście brak levelowania, ustalona postać, linka, no i to, że chyba walka nie ma się opierać na punktach hp tylko na jakby na dwóch szalach wagi. oj tak, tak. widzę że się rozumiemy. 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 30 stycznia 2019 Opublikowano 30 stycznia 2019 13 minut temu, mate6 napisał: ustalona postać, O, czyli nie tylko ja to doceniam. 1 Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 2 godziny temu, iluck85 napisał: Tylko szkoda, że w lutym to nie wychodzi. W marcu gierka będzie miała ciężko. Division 2, DMC 5.... From Software to dzisiaj taka marka, że raczej Division i DMC5 będą miały problemy. 4 Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 (edytowane) Psycho zjebom FS to bez różnicy co wychodzi w tym samym czasie. Tylko Sekiro w mojej topce oczekiwanych w tym roku. Reszta leci z używek za stówkie. Za Sekiro płacę prawilnie w sklepiku za 240zlociszy. Edytowane 31 stycznia 2019 przez II KoBik II Cytuj
messer88 6 589 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 ja wiem że tu do końca to nie pasuje, ale nie boicie się że brak "klasycznego" levelowania statów odbije się na replayability gry? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 Nie, bo zamiast podbicia +1 do dex będe mógł nauczyć się shinobim być niewidzialnym dla hołoty a potem jakiś samurajskich roz(pipi) ciosów, albo jakiś ciekawych sztuczek z użyciem protezy to o wiele lepiej będzie definiowało czyiś styl gry niż pakowanie żeby jakiś miecz unieść. Pytanie brzmi ile jest tych wszystkich skilli na drzewkach i ile będziemy w stanie ich zdobyć na jednym playtrough. 2 1 Cytuj
mario10 548 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 Mimo wszystkich obaw tutaj przytoczonych czekam na tą grę z niecierpliwością. Podobne wątpliwości były do Nioh a gra okazała się świetna. Jest na czym grać w ostatnim czasie :) Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 Godzinę temu, messer88 napisał: ja wiem że tu do końca to nie pasuje, ale nie boicie się że brak "klasycznego" levelowania statów odbije się na replayability gry? Nie bo wole skillowac postac niz grindowac zeby ubic bossa. Cytuj
messer88 6 589 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 No to jest plus że nie da się przelevelować postaci, ale chodziło mi tu o buildy. Niektórym może być ciężko bez odpowiednika wieśniaków z yhrnam w sekiro xd Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 5 godzin temu, messer88 napisał: No to jest plus że nie da się przelevelować postaci, ale chodziło mi tu o buildy. Niektórym może być ciężko bez odpowiednika wieśniaków z yhrnam w sekiro xd Ja bym się aż tak o Mevka nie bał. Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 Godzinę temu, giger_andrus napisał: Ja bym się aż tak o Mevka nie bał. 172 level i cała gra na strzała Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 OH boy Nie mogę już usiedzieć na doupie z niecierpliwości. Dobrze, że po drodze wydają Metro, bo inaczej chyba bym oszalał. Cytuj
Yap 2 795 Opublikowano 1 lutego 2019 Opublikowano 1 lutego 2019 19 godzin temu, messer88 napisał: ja wiem że tu do końca to nie pasuje, ale nie boicie się że brak "klasycznego" levelowania statów odbije się na replayability gry? Ninja Gaiden Black tego nie mialo, a obrocilem licznik 999h ze dwa razy. Ja wiem, ze jestem odosobnionym przypadkiem, ale dobry gameplay i bogaty arsenal pomagaja grom w przechodzeniu ich na rozne sposoby. Jesli do tego bedzie jeszcze jakis system ocen jak w DMC czy punktacji jak w NGB to mozna grac latami. Sekiro moze byc spelnieniem moich pierwszoxboxowych fetyszy. Caly czas wierzylem, ze dostane cos gaidenowatego w lapska. To moze byc to. PS Brak klasycznego soulsowatego levelowania to spelnienie moich marzen. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 1 lutego 2019 Opublikowano 1 lutego 2019 (edytowane) W skrócie są 2 surowce pieniądze i exp pointsy. Za pieniądze kupimy rzeczy w shopie. Zmartwychwstanie w miejscu śmierci nosi nazwe keisei, będzie ograniczone do kilku razy (w demie było 2 razy) i będzie nas kosztować określoną ilość surowców. Po użyciu keisei następuje cooldown więc nie można natychmiast ginąć jeden raz po drugim. Gracze będą się gubić w drzewku umiejętności. Walka poza większym tempem będzie wymagała od nas wykorzystania wszelkich dostępnych środków i strategii. Gwoli wyjaśnienia - nie że gracze koniecznie będą się gubić w tym drzewku ale, że nieujednolicenie surowców jak w soulsbornach sprawi iż będzie to wszystko mniej nudne. W soulsach wyrzucało się zazwyczaj od razu co się miało na levelowanie i ewentualnie grindowało po jakieś rzeczy w sklepie. Teraz nie tylko będzie się trzymać zapasy w razie potrzeby użycia keisei to będziemy mogli zawsze coś kupić jak i ulepszyć postać bez niepotrzebnych rozkmin "dowalić jeszcze do strenght czy kupić rozpałke do broni". Edytowane 1 lutego 2019 przez Dr.Czekolada 3 1 Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 4 lutego 2019 Opublikowano 4 lutego 2019 "Na trailerze akcja, a tu pewnie 90% gry to bedzie omijanie walki bo latwo beda mogli nas zabić (co jest w sumie realistyczne)" Ostatni raz wlazlem w sekcje komentarzy na PE. Co tam za raczydła są to ja jebie. 1 Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 4 lutego 2019 Opublikowano 4 lutego 2019 W dniu 1.02.2019 o 01:33, Yap napisał: Ninja Gaiden Black tego nie mialo, a obrocilem licznik 999h ze dwa razy. Ja wiem, ze jestem odosobnionym przypadkiem, ale dobry gameplay i bogaty arsenal pomagaja grom w przechodzeniu ich na rozne sposoby. Jesli do tego bedzie jeszcze jakis system ocen jak w DMC czy punktacji jak w NGB to mozna grac latami. Sekiro moze byc spelnieniem moich pierwszoxboxowych fetyszy. Caly czas wierzylem, ze dostane cos gaidenowatego w lapska. To moze byc to. PS Brak klasycznego soulsowatego levelowania to spelnienie moich marzen. Wszystko ładnie pięknie, ale IMVHO From Software to drewienne drewniaki jeśli chodzi o system walki. Kudy im do takich mistrzów jak Team Ninja?! Znajmy proporcje mocium panie. Sekiro nie zbliży się na odległość mniejszą niż 10 parseków w stosunku do Gaidena pod tym względem, nie mam co do tego żadnych złudzeń... Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 Ja nawet nie mam zamiaru porównywać kolejny raz do czego co juz jest dawno martwe. Ze wam to sie nie nudzi. No będzie drewno, no to huj, to wypada z listy zakupów. Proste? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 Ale na hui Sekiro ma się zbliżać do rasowego slashera, gra ma pomysł na siebie i to jej wystarczy. Kompletnie różne półki nie ma co porównywać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.