Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Masorz napisał:

Nie będzie levelowania postaci.

 

i bardzo ku.rwa dobrze. Modlilem się o brak levelowania w grze FROM od 10 lat i w końcu me modły zostały wysłuchane.

 

@mate6 rozumiem że Ty też będziesz dzielić się z nami wrażeniami przy premierze?

Opublikowano
6 minut temu, Figaro napisał:

 

i bardzo ku.rwa dobrze. Modlilem się o brak levelowania w grze FROM od 10 lat i w końcu me modły zostały wysłuchane.

 

@mate6 rozumiem że Ty też będziesz dzielić się z nami wrażeniami przy premierze?

 

Oczywiście. Biorę na premierę i będę na(pipi)iał. Cieszy mnie za(pipi)iście brak levelowania, ustalona postać, linka, no i to, że chyba walka nie ma się opierać na punktach hp tylko na jakby na dwóch szalach wagi. 

 

Niemal nic też nie wiem o grze, widziałem tylko (kumulatywnie) około 15 sekund z pierwszego zwiastuna, parę fotek i przeczytałem jeden wywiad. Na Bloodborne już nie mogę patrzeć, więc cieszę się, że będzie po 4 latach coś nowego.

  • Plusik 1
Opublikowano
2 minuty temu, mate6 napisał:

Oczywiście. Biorę na premierę i będę na(pipi)iał. Cieszy mnie za(pipi)iście brak levelowania, ustalona postać, linka, no i to, że chyba walka nie ma się opierać na punktach hp tylko na jakby na dwóch szalach wagi. 

 

 

oj tak, tak. widzę że się rozumiemy.

  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, iluck85 napisał:

Tylko szkoda, że w lutym to nie wychodzi. 

W marcu gierka będzie miała ciężko. Division 2, DMC 5....

 

From Software to dzisiaj taka marka, że raczej Division i DMC5 będą miały problemy.

  • Plusik 4
Opublikowano (edytowane)

Psycho zjebom FS to bez różnicy co wychodzi w tym samym czasie. 

 

Tylko Sekiro w mojej topce oczekiwanych w tym roku. Reszta leci z używek za stówkie. Za Sekiro płacę prawilnie w sklepiku za 240zlociszy.

Edytowane przez II KoBik II
Opublikowano

Nie, bo zamiast podbicia +1 do dex będe mógł nauczyć się shinobim być niewidzialnym dla hołoty a potem jakiś samurajskich roz(pipi) ciosów, albo jakiś ciekawych sztuczek z użyciem protezy to o wiele lepiej będzie definiowało czyiś styl gry niż pakowanie żeby jakiś miecz unieść. Pytanie brzmi ile jest tych wszystkich skilli na drzewkach i ile będziemy w stanie ich zdobyć na jednym playtrough. 

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano

Mimo wszystkich obaw tutaj przytoczonych czekam na tą grę z niecierpliwością.

Podobne wątpliwości były do Nioh a gra okazała się świetna. Jest na czym grać w ostatnim czasie :)

Opublikowano
19 godzin temu, messer88 napisał:

ja wiem że tu do końca to nie pasuje, ale nie boicie się że brak "klasycznego" levelowania statów odbije się na replayability gry?

Ninja Gaiden Black tego nie mialo, a obrocilem licznik 999h ze dwa razy. Ja wiem, ze jestem odosobnionym przypadkiem, ale dobry gameplay i bogaty arsenal pomagaja grom w przechodzeniu ich na rozne sposoby. Jesli do tego bedzie jeszcze jakis system ocen jak w DMC czy punktacji jak w NGB to mozna grac latami.

Sekiro moze byc spelnieniem moich pierwszoxboxowych fetyszy. Caly czas wierzylem, ze dostane cos gaidenowatego w lapska. To moze byc to.

 

PS Brak klasycznego soulsowatego levelowania to spelnienie moich marzen.

Opublikowano (edytowane)

W skrócie są 2 surowce pieniądze i exp pointsy. Za pieniądze kupimy rzeczy w shopie. Zmartwychwstanie w miejscu śmierci nosi nazwe keisei, będzie ograniczone do kilku razy (w demie było 2 razy) i będzie nas kosztować określoną ilość surowców. Po użyciu keisei następuje cooldown więc nie można natychmiast ginąć jeden raz po drugim. Gracze będą się gubić w drzewku umiejętności. Walka poza większym tempem będzie wymagała od nas wykorzystania wszelkich dostępnych środków i strategii.

 

Gwoli wyjaśnienia - nie że gracze koniecznie będą się gubić w tym drzewku ale, że nieujednolicenie surowców jak w soulsbornach sprawi iż będzie to wszystko mniej nudne. W soulsach wyrzucało się zazwyczaj od razu co się miało na levelowanie i ewentualnie grindowało po jakieś rzeczy w sklepie. Teraz nie tylko będzie się trzymać zapasy w razie potrzeby użycia keisei to będziemy mogli zawsze coś kupić jak i ulepszyć postać bez niepotrzebnych rozkmin "dowalić jeszcze do strenght czy kupić rozpałke do broni".

Edytowane przez Dr.Czekolada
  • Plusik 3
  • Dzięki 1
Opublikowano
W dniu 1.02.2019 o 01:33, Yap napisał:

Ninja Gaiden Black tego nie mialo, a obrocilem licznik 999h ze dwa razy. Ja wiem, ze jestem odosobnionym przypadkiem, ale dobry gameplay i bogaty arsenal pomagaja grom w przechodzeniu ich na rozne sposoby. Jesli do tego bedzie jeszcze jakis system ocen jak w DMC czy punktacji jak w NGB to mozna grac latami.

Sekiro moze byc spelnieniem moich pierwszoxboxowych fetyszy. Caly czas wierzylem, ze dostane cos gaidenowatego w lapska. To moze byc to.

 

PS Brak klasycznego soulsowatego levelowania to spelnienie moich marzen.

Wszystko ładnie pięknie, ale IMVHO From Software to drewienne drewniaki jeśli chodzi o system walki. Kudy im do takich mistrzów jak Team Ninja?! Znajmy proporcje mocium panie. Sekiro nie zbliży się na odległość mniejszą niż 10 parseków w stosunku do Gaidena pod tym względem, nie mam co do tego żadnych złudzeń...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...