Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mnie osobiscie Sekiro interesuje, pomimo ze Soulsy mi nie podeszly. Soulsy wydaja mi sie zbyt mulowate i powolne. Taki Nioh, czy Sekiro to juz bardziej lekki uklon w strone Ninja Gaiden, wszystko jest bardziej responsywne. W Sekiro zapowiada sie, ze tempo bedzie jeszcze szybsze w przeciwienstwie do Nioha, co mi osobiscie bardzo odpowiada. W Niohu najbardziej co mnie wkurzalo to zbyt mala roznorodnosc przeciwnikow. Ukonczylem tylko watek glowny, ale i tak trzeba bylo ubijac ze 3 razy tych samych bossow. Bawiac sie w zadania poboczne, byloby tego wiecej, ale dla mnie juz w watku glownym dalo o sobie znac zmeczenie materialu. Takze, jesli komus nie podeszly Soulsy to uwazam, ze warto dac szanse Niohowi i Sekiro o ile preferuje sie dynamiczna gre.

Opublikowano

BB i Nioh u mnie wyplatynowany, Sekiro też to czeka :cool: Obejrzałem jeden 15 minutowy filmik i wystarczy mi, by brać na premierę.

Martwi mnie jedynie, że skoro nie będzie do wyboru innych broni i dual-wielding'u to gierka może cierpieć w walce na rutynę.

Nie wiem, widocznie odcinając się mechaniką od poprzednich gier widzą w tym sens i będzie sztosik.

Gość Rozi
Opublikowano

Ale ta proteza będzie dawała nowe możliwości i chyba niejako zastąpi inne bronie.

Opublikowano

No kilka zastosowań ma i pewnie będzie tego więcej. Drzewek technik itd. nie mam zamiaru sprawdzać, ale jesli zrobią combosy lepiej niż w takim Nioh'u to pewnie nie ma się o co martwić. 

Opublikowano
29 minut temu, Bartolinsky napisał:

No kilka zastosowań ma i pewnie będzie tego więcej. Drzewek technik itd. nie mam zamiaru sprawdzać, ale jesli zrobią combosy lepiej niż w takim Nioh'u to pewnie nie ma się o co martwić. 

 

Na to bym raczej nie liczyl, z tego co ogladalem to bedzie gra gdzie sie bedziemy wymieniac grubo z wrogami ciosami i nawet zwykle szprotki moga blokowac, to nie bedzie tytul gdzie mozna z mobkow robic hamburgery jak w Nioszku.

 

Calosc duzym skrocie sprowadza sie do rozbicia gardy przy pomocy roznych technik/gadzetow i zrobienia one hit killa.

Opublikowano
1 minutę temu, Bansai napisał:

 

Na to bym raczej nie liczyl z tego co ogladalem, to bedzie gra gdzie sie bedziemy wymieniac grubo z wrogami ciosami i nawet zwykle szprotki moga blokowac, to nie bedzie tytul gdzie mozna z mobkow robic hamburgery jak w Nioszku.

 

Calosc duzym skrocie sprowadza sie do rozbicia gardy przy pomocy roznych technik/gadzetow i zrobienia one hit killa.

Faktycznie ciachanie i jugglowanie przeciwnikami pasuje tutaj jak pięsć do nosa, ale mi chodzi głównie o tą różnorodnosć taktyk jakie mamy np. w Niohu. Prócz broni były jeszcze postawy, więc było co odkrywać.

A to, że można jednym hitem sciągać pasek przeciwników czy nawet bossów to jest dla mnie duży plus.

Opublikowano
15 minut temu, Bansai napisał:

Calosc duzym skrocie sprowadza sie do rozbicia gardy przy pomocy roznych technik/gadzetow i zrobienia one hit killa.

Z tego co widziałem na jednym streamie nie trzeba nawet robić tego finishera na każdym, wrogowie wciąż mają hp jeśli im w trakcie walki spadnie do 0 to normalnie umierają.

Opublikowano
2 minuty temu, Dr.Czekolada napisał:

Z tego co widziałem na jednym streamie nie trzeba nawet robić tego finishera na każdym, wrogowie wciąż mają hp jeśli im w trakcie walki spadnie do 0 to normalnie umierają.

 

Ta widzialem jak zwykle szproty na 0 hp po chwlili umieraly [dziwnie i nienaturalnie to wygladalo] ale mini-bossow i bossow chyba trzeba bedzie yebnac odpowiednio.

 

Ciekawa mechanika mimo wszystko, mam tylko nadzieje ze bedzie wystarczajaco duzo animacji zabojstw.

Opublikowano (edytowane)

@Dr.Czekolada

Ale zdecydowanie gracz chce robić deathblowy, bo one uzupełniają pasek od mechaniki ożywiania się i jak dobrze rozumiem, to faktyczna śmierć postaci - oprócz cofania do statuetki - powoduje rozprzestrzenianie się zarazy (dragon rot) na świat i negatywne konsekwencje (dla npc szczególnie).

Edit: Dokładniej to tak: pierwsze ożywienie odzyskuje się odpoczywając przy statuetkach, tutejszym odpowiedniku ognisk, drugie właśnie za walkę i deathblowy. Generalnie śmierć powoduje stracenie połowy tego co uzbierałeś (waluta/exp). 

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, smoo napisał:

Oficjalnie nie podali, ale grajac w demo mialem wrazenie ze jest wiecej niz 30 fps - to bylo na prosiaku i sporo starszy build.

Czyli jednak PC :/ Granie w tak szybka grę akcji w 30 fpsach to imo masochizm. Tu musi być lock 60.

Edytowane przez Starh
  • Smutny 1
Opublikowano

Kurcze, premiera dopiero za 2 tygodnie a ruch większy niż DMC 5.

 

Panowie na pewno będziemy się świetnie bawić i kto wie możliwe, że będzie to najlepsza gra od FROMSOFTWARE.

Ja już się doczekać nie mogę i oby tylko można było ustawić japoński dubbing i polskie napisy a wsiakne w ten świat całkowicie!

 

 

Opublikowano
3 minuty temu, XM. napisał:

No i już bankowy zakup w premierę . :)

To radzę się spieszyć i popatrzeć na cenę w takim electronic dreams (209zl), wszędzie indziej 250 :frog: cenega

  • Plusik 1
Opublikowano
37 minut temu, Starh napisał:

To radzę się spieszyć i popatrzeć na cenę w takim electronic dreams (209zl), wszędzie indziej 250 :frog: cenega

Wiadomo, czy beda PL napisiory w wersji z dreamsow?

Opublikowano (edytowane)

Cholera, jeśli bieda ps4 tylko 30 chyba wolę ograć kiedyś na pro.

 

Chyba że będzie opcja 60@720. 

Edytowane przez mate6

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...