Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, Bigby napisał:

Z innego info - na bieda PS4 szału nie ma jeśli chodzi o klatki (na Reddicie jedna osoba napisała, że gorzej niż Bloodborne). Nawet na

Pro, z uwagi na odblokowany framerate, ponoć nie jest szczególnie najlepiej.

 

W sumie w takiej sytuacji biorę na PC. 

Ja znowu czytałem, że na zwykłej jest 30 klatek stałe i sporadycznie dropi.

Opublikowano
13 godzin temu, XM. napisał:

Ale będzie napier.dalane w piateczek :obama: pierwsze przejście obowiązkowo tenchu style na maksa.

 

Pierwsze przejscie sekiro style, drugie kazub style, trzecie tenchu style, a pozostale zobaczymy jaki stail

4 godziny temu, Figaro napisał:

na Facie jest sytuacja jak z BB.

 

Jak z BB na premiere czy potem ?

Opublikowano
8 godzin temu, Banan91PL napisał:

Na facie w 60 fpsach smiga 

 

 

Ty się robaczku za Sekiro chcesz brać, jak ostatnio płakałeś że Mario na Switcha za trudne?

  • Haha 3
  • Minusik 1
Opublikowano
5 godzin temu, second napisał:

Ty się robaczku za Sekiro chcesz brać, jak ostatnio płakałeś że Mario na Switcha za trudne?

Soulsy i BB ograne , tak jak mówiłem w Mario frustruje wszystko gra nie sprawia przyjemności . W soulsach jest jakaś satysfakcja wiec proszę bez głupiego docinania ;)

Opublikowano (edytowane)

Ech, znów trzeba za rączkę wziąć i wytłumaczyć.

 

Sekiro to nie Soulsy, bo pomimo kilku elementów, które są podobne (lub nawet wspólne) dla tych gier prezentują one odmienne podejście do rozgrywki. W zasadzie cechą, która prawie na pewno będzie łączyć te dwie gry jest poziom trudności, ale tego jeszcze nie wiemy. Podchodząc do Sekiro z nastawieniem "o, kolejne soulsborne" można będzie zdziwić się, i to tak niewąskotorowo. Nie jest też oczywiste, że kozak w serii DS będzie kosić w Sekiro czy odwrotnie.

 

Filmik który wrzuciłem nie odnosi się do Twojego domniemanego każulostwa - jest to świezy materiał od ubóstwianego w niektórych miejscach VaatiVidya i ma na celu wyjaśnić pewne podstawowe mechaniki, których nigdy nie było w grach od From i jest skierowany do każdego, kto chce wgłębić się w systemy gry jeszcze przed premierą.

 

Pozdrawiam cieplutko całe forum PSX Extreme, a w szczególności użytkownika @Banan91PL.

Edytowane przez Bzduras
  • Plusik 1
Opublikowano
6 minut temu, Bzduras napisał:

Ech, znów trzeba za rączkę wziąć i wytłumaczyć.

 

Sekiro to nie Soulsy, bo pomimo kilku elementów, które są podobne (lub nawet wspólne) dla tych gier prezentują one odmienne podejście do rozgrywki. W zasadzie cechą, która prawie na pewno będzie łączyć te dwie gry jest poziom trudności, ale tego jeszcze nie wiemy. Podchodząc do Sekiro z nastawieniem "o, kolejne soulsborne" można będzie zdziwić się, i to tak niewąskotorowo. Nie jest też oczywiste, że kozak w serii DS będzie kosić w Sekiro czy odwrotnie.

 

Filmik który wrzuciłem nie odnosi się do Twojego domniemanego każulostwa - jest to świezy materiał od ubóstwianego w niektórych miejscach VaatiVidya i ma na celu wyjaśnić pewne podstawowe mechaniki, których nigdy nie było w grach od From i jest skierowany do każdego, kto chce wgłębić się w systemy gry jeszcze przed premierą.

 

Pozdrawiam cieplutko całe forum PSX Extreme, a w szczególności użytkownika @Banan91PL.

Dziękuje i kłaniam się ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...