Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po pierwszym bossie się wypowiem :lapka: 

 

A w zasadzie to po drugim #pdk

Opublikowano (edytowane)

Upadki w przepaść nie powodują natychmiastowej śmierci, tylko zabierają trochę życia i przywracają nas w miejsce skąd spadliśmy. To jest bardzo dobre rozwiązanie, bo przy tych wygibasach, które Wolf wyczynia, takie zdychanie byłoby upierdliwe. 

 

Super te mapki są zaprojektowane, teraz bardziej wertykalnie. Soulsy połączone z Tenchu. Aż się nie mogę doczekać odblokowania większej ilości gadżetów do Protezy.

Edytowane przez Rozi
Opublikowano

Ależ tutaj movement jest CU-DO-WNY! Można skakać jak ninja za pomocą linki, odbijać się od ścian, atakować z góry, wow wow wow!

Opublikowano

Jako ze mieszkam w kraju w ktorym szanuje sie embarga i zakazy sprzedazy w zwiazku z karami jakie moze Activision na sklepy gierki nie dostane do jutra. Wolal bym czasami mieszkac w Afryce :(

 

 

Opublikowano
10 minut temu, mozi napisał:

Ale mnie wqrwiacie - zanim odpalę to już połowa skończy :[

Ja nie z tych - powolutkie, sumienne granko codziennie. Tylko w niedzielę będzie całodniowe :lapka: 

Gość ragus
Opublikowano

Wyłączenie HUDa nie przeszkadza w rozgrywce? Nie ma jak w Assassinie, że po wyłączeniu nie wiadomo co robić?

 

Czy gra jest grą życia?

Opublikowano (edytowane)

Są tylko wyświetlane znaczniki miejsc do których się możesz przyciągnąć linką. A tak, to wszystko dynamicznie - nie walczysz = nie ma żadnego HUDu. Ale i tak jest on tak minimalny (mały pasek życia i okienko z aktywnym przedmiotem), że i w takiej formie nie przeszkadza. Można oczywiście wyłączyć kompletnie - ale po co?

 

Każda gra od FROM Software jest kandydatem na grę życia, ale póki co tylko Bloodborne jest w gronie Gier Życia Roziego. Zobaczymy, czy Sekiro podoła.

Edytowane przez Rozi
Opublikowano
7 minut temu, kendzior napisał:

Czy tylko ja mam wrażenie, że to parry jest jakieś mega łatwe? Zwykłe mobki to 5 sekund zabawy, nawet jak atakują w grupie.

 

Oezu nigdy nikomu nie dogodzisz. Ile grasz? Gdzie jestes? Na początku? 

 

Najlepiej jakby byl taki poziom trudności ze chipek na ciebie spojrzy i konsole wypyerdala w kosmos. Jedeb zerk i perma koniec gry :dafuq:

  • Plusik 1
  • Minusik 3
Opublikowano
4 minuty temu, II KoBik II napisał:

 

Oezu nigdy nikomu nie dogodzisz. Ile grasz? Gdzie jestes? Na początku? 

 

Najlepiej jakby byl taki poziom trudności ze chipek na ciebie spojrzy i konsole wypyerdala w kosmos. Jedeb zerk i perma koniec gry :dafuq:

 

Jezu, nie przeżywaj, widzisz tam marudzenie czy raczej pytanie o wrażenia? 

Opublikowano

Ocenianie poziomu trudności po godzinie gry? Już bywały podobne przypadki na forum.

Opublikowano

W Darks Souls i BB parowanie, to było coś czego w ogóle nie ogarniałem, tutaj wychodzi, stąd pytanie.

 

I mówimy o zwykłych ziutkach, a nie mocniejszych przeciwnikach, więc serio ogarnijcie czytanie ze zrozumieniem zamiast pitolić od rzeczy.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Spokojnie, moby z pierwszych etapów to trochę podkokszone wojaki z pierwszych 30 minut. A później to dopiero :obama:

 

Jestem po 6 godzinach, jest zdecydowanie trudniej niż w poprzednich grach from, bez ironii 

 

Ale fakt, że ten poziom inaczej się rozkłada w tej grze 

Edytowane przez Zebra
.
Opublikowano
55 minut temu, kendzior napisał:

W Darks Souls i BB parowanie, to było coś czego w ogóle nie ogarniałem, tutaj wychodzi, stąd pytanie.

 

I mówimy o zwykłych ziutkach, a nie mocniejszych przeciwnikach, więc serio ogarnijcie czytanie ze zrozumieniem zamiast pitolić od rzeczy.

 

W dark souls nie musiales ogarniac (bylo opcjonalne i wymagalo timingu) , w bloodborne powinienes (bylo kluczowe i latwiejsze - okna wielkie jak stodola ale i gra byla szybsza)  a w sekiro raczej bedziesz musial. 

 

Tak gra bedzie trudna, oddzieli noobow od graczy. Nie nie bedzie defaultowo hardcoreowa bo jest robiona na rynek masowy. 

Opublikowano (edytowane)

@YETI przecież to zwykła kolekcjonerka. Była dostępna u nas w preorderach w cenie 450-470(Ultima, Muve, CDP itd), teraz tylko Janusze na Allegro z przebitką ponad 100%

Edytowane przez Ryo-San
Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

U mnie na XO już działa. 

 

Boże, 10 sekund z grą pełne:

-charakterystycznego poruszania się w grach From

-nierównego framepacingu

-komunikatów po drodze

 

I już wiem że jestem w domu :banderas:

 

yk9bLRDr.jpg

 

Z miejsca 9/10 zobaczymy jak dalej

Edytowane przez ragus
Opublikowano (edytowane)

Prawie 7 godzin za mną, a miałem odpalić tylko na chwilkę. W sumie samo to wystarczy za rekomendacje. Wciąga jak diabli.

 

Początek miałem dość okrutny - zginąłem parę razy w samym tutorialu. :reggie: Tak to jest jak się zbytnio nie zwracało uwagi na parowanie w Soulsach i BB. Potem już lepiej i nawet kilku mini-bossów padło, ale jeszcze żaden z głównych (aktualnie męczę się z pierwszym, ale cóż to za walka - niesamowicie szybkie tempo, świetna sceneria, prawdziwy taniec z przeciwnikiem :banderas:)

Muzyka, grafika, klimat, level design - wszystko tip top. Do tego tak jak pisał Rozi, movement postaci gniecie wszystko.

Na plus też, co jest dla mnie zaskoczeniem, dużo dialogów i ogólnie jeszcze większy nacisk na samą historię/narrację.

 

Póki co jestem oczarowany. Szykuje się długi weekend z Sekiro.

 

 

3mjTQAa.gif

(gif od SunhiLegend)

 

edit: Ale karny kutas za ciągłe wyskakiwanie tych samych okienek tutorialowych.

Edytowane przez Bigby
  • Plusik 3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...