Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapewne przydatna bo jednak można różne strategie w walce przyjąć, ale ja korzystałem z shurikenów aby czasem wybić wrogów z rytmu, dyszy ogniowej, topór jak był potrzebny, a tak to kontra Mikiri i szermierka :)

Opublikowano
33 minuty temu, cotek napisał:

I Double Ichimonji, po prostu niszczy posture wrogów i bossów w sumie też :D

Przydatna kombinacja ale mnie jakoś denerwowała bo jej wykonania było dość powolne.

Opublikowano
Godzinę temu, Donatello1991 napisał:

Dobra pobieram od nowa. Na spokojnie podejdę. 

Naparzanie w przyciski też nic nie daje. Jak nie dajesz rady parować ataków to po prostu blokuj a za którymś razem zobaczysz, że czasami najlepszym atakiem jest obrona xd

Opublikowano
3 godziny temu, mario10 napisał:

Muszę wyhaczyć sobie Dark Souls 3 i spróbować ponownie. Wydaje mi się, że wolę bardziej dynamiczne starcia, ale na pewno dam szansę jeszcze.

 

Nie ma za co :problem:

 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano

Odszczekuje to co pisałem, że gra jest niesprawiedliwa. Dzisiaj tak poleciałem, że 9 typów rozwaliłem w tym na koniec dnia panią motyl za pierwszym razem;)

No cholera trzeba mieć refleks i ręce czasem latały niemiłosiernie. Że też ja to odpuściłem przy premierze. 

Opublikowano

W sumie to w jakim konkretnie sensie Sekiro jest "mniej sprawiedliwe" od Soulsów? Serio nie wiem.

 

Dla mnie gra była przyjemnym oddechem po poprzednich Soulsach, z wielu powodów to zdecydowanie najbardziej przyjazna gra From.

 

- nie da się praktycznie być "niedopakowanym", a w Soulsach zawsze byłem. Twoja postać generalnie jest w stanie pokonać najbliższego bossa bez problemów, z definicji. Najwięcej upgrade'ów zyskujemy pokonując kolejnych obowiązkowych bossów, znaczenie itemek i skilli jest małe (zresztą większość z nich zyskamy i tak bez niuchania ani grindu), nie tracimy masy leveli ginąc itd. Nieco inny gatunek - RPG kontra gra akcji, powiedzmy, w Soulsach o to chodzi żeby pakować postać, no ale to drugie jest dla mnie "sprawiedliwsze", jeśli gry mogą być "sprawiedliwe"

- duuuużo mniej chamskich śmierci niż w Soulsach. Nawet jak spadłem do dziury myśląc "czy tam da się doskoczyć" to tylko mnie wracało na brzeg, nie musiałem powtarzać pół godziny bo eksperymentowałem z czymś. Chyba ani razu nie zginąłem chamsko w Sekiro. Tylko z rąk silnego przeciwnika który wziął bardzo widoczny zamach. Nawet kompletne zawalenie jakiegoś ciosu nie oznacza powtarzania pół godziny, bo jest rezurekacja, zresztą ogniska są dużo gęstsze

- ogólnie nic się nie powtarza poza bossami, skupiasz się na tym co faktycznie jest wyzwaniem, nie powtarzasz tego co już umiesz. Żadna sekcja gry nie jest męczarnią, przeciwnikom da się łatwo uciec, choć zazwyczaj i tak nie trzeba, bo łatwo giną, zawsze można po prostu się skradać i ich zabijać jednym ciosem w plecy (och, gdyby tak było w Soulsach!). Poza tym nie tracimy masy rzeczy w razie śmierci, więc można by i próbować na kozaka... W Soulsach nie można, bo tylko to wydłuża grind bo tracisz masę dusz

- ogólnie gra jest dość prosta, zaśmiałem się jak zobaczyłem obrys ludzkiej sylwetki na ścianie. Takie oczywiste. W Soulsach czasami całe duże lokacje były ukryte za ścianą w którą trzeba było walnąć mieczem... bo, nie wiem, waliłeś we wszystkie ściany po kolei. A potem w dwójce nie trzeba było walić mieczem tylko wciskać A i też nikt tego nie mówił! Przeciętny gracz tracił masę rzeczy jeśli nie lizał dosłownie ścian, w Sekiro prawie każdy skarb jest widoczny z daleka i zazwyczaj jeszcze nam mówią gdzie szukać

- walki z bossami mogą zabić, ale wracasz dość szybko, zwłaszcza na next-genach z krótszymi loadingami. Idziesz do bossa i tyle. Nie ma żadnej długiej ścieżki z masą wkurwiających przeciwników, żeby tylko dojść do tego samego momentu. Chyba najbardziej irytujący pod tym względem był Seven Spears, ale w porównaniu do niektórych bossów w Soulsach to nadal superszybka ścieżka do niego była. 

- walki są stosunkowo proste, wszystkie da się przejść podobnie. Jak trafia cię cios, to klikasz przycisk parowania i w sumie tyle. Tolerancja wydaje mi się stosunkowo ogromna - w Soulsach nigdy nie byłem w stanie regularnie parować, a w Sekiro potężne ataki bossów tylko mnie cieszyły, bo wiedziałem, że nie spudłuję okienka, i nigdy nie pudłowałem, co tylko dawało większe obrażenia w ich posturę (gorzej z reakcjami na różne nieblokowalne i z bólem palców od parowania siedmio-ciosowych combosów spustem, tutaj mogłem nie wyrabiać, no ale to oczywista trudność)

- "normalne" rozwalenie większości bossów jest w Sekiro prostsze, niż w Soulsach to, co nazywają "cheesowaniem" ich. Często wystarczy przez pół minuty parować wszystkie ciosy (albo unik-atak) i jest po bossie. Im więcej umiesz podstaw gry, tym jest ci łatwiej. W Soulsach jest prawie zero relacji między tymi rzeczami. Jeśli masz niski level, słabą broń, to musisz ich siekać przez pół godziny.

- duuuużo mniej problemów z kamerą niż w Soulsach

 

 

I tak dalej. Sekiro bym prędzej zarzucił że jest... aż niemal nudne w tej swojej "sprawiedliwości". Jednak jest szalenie przejrzystą grą. Cholera, nawet jak jest trujące bagno, to takie symboliczne, nie jest żadnym problemem przejść te dwie sadzawki bez nawet złapania trucizny.

 

Opublikowano

Nie zdążyłem kupić Sekiro na X za 70zl na olx taka okazja :whyyy:

Mam obserwowane wyszukiwanie i ceny na PS4 to niezły kosmos. 

Niestety później jak chcesz kupić w miarę normalnej cenie to słyszysz panie przecież ta gra chodzi po 360zl :facepalm:

Opublikowano

No jak nie zdążyłeś to szkoda. Ostatnio z klientem gadałem co też tam coś giercuje i sprzedał Sekiro na Ps4 za 85zł. Pytałem go czy widział ceny za używkę to lekko się zdziwił :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...