Gość Rozi Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Po pierwszym bossie się wypowiem A w zasadzie to po drugim #pdk Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 (edytowane) Upadki w przepaść nie powodują natychmiastowej śmierci, tylko zabierają trochę życia i przywracają nas w miejsce skąd spadliśmy. To jest bardzo dobre rozwiązanie, bo przy tych wygibasach, które Wolf wyczynia, takie zdychanie byłoby upierdliwe. Super te mapki są zaprojektowane, teraz bardziej wertykalnie. Soulsy połączone z Tenchu. Aż się nie mogę doczekać odblokowania większej ilości gadżetów do Protezy. Edytowane 21 marca 2019 przez Rozi Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Ależ tutaj movement jest CU-DO-WNY! Można skakać jak ninja za pomocą linki, odbijać się od ścian, atakować z góry, wow wow wow! Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Klatkarz troche irytuje, ale... ten system walki, ten klimat, ta muzyka. No jest kurwa dobrze. Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Ale mnie wqrwiacie - zanim odpalę to już połowa skończy Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Jako ze mieszkam w kraju w ktorym szanuje sie embarga i zakazy sprzedazy w zwiazku z karami jakie moze Activision na sklepy gierki nie dostane do jutra. Wolal bym czasami mieszkac w Afryce Cytuj
Il Brutto 1 628 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Szczerze mowiac to wolalbym dostac jutro bo juz nie moge wytrzymac i bede gral od polnocy a rano jeszcze trzeba do roboty isc bo team meeting. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 10 minut temu, mozi napisał: Ale mnie wqrwiacie - zanim odpalę to już połowa skończy Ja nie z tych - powolutkie, sumienne granko codziennie. Tylko w niedzielę będzie całodniowe Cytuj
Gość ragus Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Wyłączenie HUDa nie przeszkadza w rozgrywce? Nie ma jak w Assassinie, że po wyłączeniu nie wiadomo co robić? Czy gra jest grą życia? Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 (edytowane) Są tylko wyświetlane znaczniki miejsc do których się możesz przyciągnąć linką. A tak, to wszystko dynamicznie - nie walczysz = nie ma żadnego HUDu. Ale i tak jest on tak minimalny (mały pasek życia i okienko z aktywnym przedmiotem), że i w takiej formie nie przeszkadza. Można oczywiście wyłączyć kompletnie - ale po co? Każda gra od FROM Software jest kandydatem na grę życia, ale póki co tylko Bloodborne jest w gronie Gier Życia Roziego. Zobaczymy, czy Sekiro podoła. Edytowane 21 marca 2019 przez Rozi Cytuj
kendzior 21 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Czy tylko ja mam wrażenie, że to parry jest jakieś mega łatwe? Zwykłe mobki to 5 sekund zabawy, nawet jak atakują w grupie. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 7 minut temu, kendzior napisał: Czy tylko ja mam wrażenie, że to parry jest jakieś mega łatwe? Zwykłe mobki to 5 sekund zabawy, nawet jak atakują w grupie. Oezu nigdy nikomu nie dogodzisz. Ile grasz? Gdzie jestes? Na początku? Najlepiej jakby byl taki poziom trudności ze chipek na ciebie spojrzy i konsole wypyerdala w kosmos. Jedeb zerk i perma koniec gry 1 3 Cytuj
kendzior 21 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 4 minuty temu, II KoBik II napisał: Oezu nigdy nikomu nie dogodzisz. Ile grasz? Gdzie jestes? Na początku? Najlepiej jakby byl taki poziom trudności ze chipek na ciebie spojrzy i konsole wypyerdala w kosmos. Jedeb zerk i perma koniec gry Jezu, nie przeżywaj, widzisz tam marudzenie czy raczej pytanie o wrażenia? Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Protokół "zakaz hejtu mesjasza" został włączony Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Ocenianie poziomu trudności po godzinie gry? Już bywały podobne przypadki na forum. Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Na forumku niektórzy potrafią oceniać gierki po gifach i skrinach, także ten... Cytuj
kendzior 21 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 W Darks Souls i BB parowanie, to było coś czego w ogóle nie ogarniałem, tutaj wychodzi, stąd pytanie. I mówimy o zwykłych ziutkach, a nie mocniejszych przeciwnikach, więc serio ogarnijcie czytanie ze zrozumieniem zamiast pitolić od rzeczy. 1 Cytuj
Zebra 4 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 (edytowane) Spokojnie, moby z pierwszych etapów to trochę podkokszone wojaki z pierwszych 30 minut. A później to dopiero Jestem po 6 godzinach, jest zdecydowanie trudniej niż w poprzednich grach from, bez ironii Ale fakt, że ten poziom inaczej się rozkłada w tej grze Edytowane 21 marca 2019 przez Zebra . Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 55 minut temu, kendzior napisał: W Darks Souls i BB parowanie, to było coś czego w ogóle nie ogarniałem, tutaj wychodzi, stąd pytanie. I mówimy o zwykłych ziutkach, a nie mocniejszych przeciwnikach, więc serio ogarnijcie czytanie ze zrozumieniem zamiast pitolić od rzeczy. W dark souls nie musiales ogarniac (bylo opcjonalne i wymagalo timingu) , w bloodborne powinienes (bylo kluczowe i latwiejsze - okna wielkie jak stodola ale i gra byla szybsza) a w sekiro raczej bedziesz musial. Tak gra bedzie trudna, oddzieli noobow od graczy. Nie nie bedzie defaultowo hardcoreowa bo jest robiona na rynek masowy. Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Ta wersja w ogóle jest dostępna w Polsce? Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 (edytowane) @YETI przecież to zwykła kolekcjonerka. Była dostępna u nas w preorderach w cenie 450-470(Ultima, Muve, CDP itd), teraz tylko Janusze na Allegro z przebitką ponad 100% Edytowane 21 marca 2019 przez Ryo-San Cytuj
Banan91PL 35 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Dziwne nie mogę odpalić cyfry mam komunikat ze gra jesscze nie weszła na rynek (Xbox) Cytuj
Gość ragus Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 (edytowane) U mnie na XO już działa. Boże, 10 sekund z grą pełne: -charakterystycznego poruszania się w grach From -nierównego framepacingu -komunikatów po drodze I już wiem że jestem w domu Z miejsca 9/10 zobaczymy jak dalej Edytowane 21 marca 2019 przez ragus Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 (edytowane) Prawie 7 godzin za mną, a miałem odpalić tylko na chwilkę. W sumie samo to wystarczy za rekomendacje. Wciąga jak diabli. Początek miałem dość okrutny - zginąłem parę razy w samym tutorialu. Tak to jest jak się zbytnio nie zwracało uwagi na parowanie w Soulsach i BB. Potem już lepiej i nawet kilku mini-bossów padło, ale jeszcze żaden z głównych (aktualnie męczę się z pierwszym, ale cóż to za walka - niesamowicie szybkie tempo, świetna sceneria, prawdziwy taniec z przeciwnikiem ) Muzyka, grafika, klimat, level design - wszystko tip top. Do tego tak jak pisał Rozi, movement postaci gniecie wszystko. Na plus też, co jest dla mnie zaskoczeniem, dużo dialogów i ogólnie jeszcze większy nacisk na samą historię/narrację. Póki co jestem oczarowany. Szykuje się długi weekend z Sekiro. (gif od SunhiLegend) edit: Ale karny kutas za ciągłe wyskakiwanie tych samych okienek tutorialowych. Edytowane 21 marca 2019 przez Bigby 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.