Opublikowano 21 marca 20196 l Upadki w przepaść nie powodują natychmiastowej śmierci, tylko zabierają trochę życia i przywracają nas w miejsce skąd spadliśmy. To jest bardzo dobre rozwiązanie, bo przy tych wygibasach, które Wolf wyczynia, takie zdychanie byłoby upierdliwe. Super te mapki są zaprojektowane, teraz bardziej wertykalnie. Soulsy połączone z Tenchu. Aż się nie mogę doczekać odblokowania większej ilości gadżetów do Protezy. Edytowane 21 marca 20196 l przez Rozi
Opublikowano 21 marca 20196 l Ależ tutaj movement jest CU-DO-WNY! Można skakać jak ninja za pomocą linki, odbijać się od ścian, atakować z góry, wow wow wow!
Opublikowano 21 marca 20196 l Klatkarz troche irytuje, ale... ten system walki, ten klimat, ta muzyka. No jest kurwa dobrze.
Opublikowano 21 marca 20196 l Jako ze mieszkam w kraju w ktorym szanuje sie embarga i zakazy sprzedazy w zwiazku z karami jakie moze Activision na sklepy gierki nie dostane do jutra. Wolal bym czasami mieszkac w Afryce
Opublikowano 21 marca 20196 l Szczerze mowiac to wolalbym dostac jutro bo juz nie moge wytrzymac i bede gral od polnocy a rano jeszcze trzeba do roboty isc bo team meeting.
Opublikowano 21 marca 20196 l 10 minut temu, mozi napisał: Ale mnie wqrwiacie - zanim odpalę to już połowa skończy Ja nie z tych - powolutkie, sumienne granko codziennie. Tylko w niedzielę będzie całodniowe
Opublikowano 21 marca 20196 l Wyłączenie HUDa nie przeszkadza w rozgrywce? Nie ma jak w Assassinie, że po wyłączeniu nie wiadomo co robić? Czy gra jest grą życia?
Opublikowano 21 marca 20196 l Są tylko wyświetlane znaczniki miejsc do których się możesz przyciągnąć linką. A tak, to wszystko dynamicznie - nie walczysz = nie ma żadnego HUDu. Ale i tak jest on tak minimalny (mały pasek życia i okienko z aktywnym przedmiotem), że i w takiej formie nie przeszkadza. Można oczywiście wyłączyć kompletnie - ale po co? Każda gra od FROM Software jest kandydatem na grę życia, ale póki co tylko Bloodborne jest w gronie Gier Życia Roziego. Zobaczymy, czy Sekiro podoła. Edytowane 21 marca 20196 l przez Rozi
Opublikowano 21 marca 20196 l Czy tylko ja mam wrażenie, że to parry jest jakieś mega łatwe? Zwykłe mobki to 5 sekund zabawy, nawet jak atakują w grupie.
Opublikowano 21 marca 20196 l 7 minut temu, kendzior napisał: Czy tylko ja mam wrażenie, że to parry jest jakieś mega łatwe? Zwykłe mobki to 5 sekund zabawy, nawet jak atakują w grupie. Oezu nigdy nikomu nie dogodzisz. Ile grasz? Gdzie jestes? Na początku? Najlepiej jakby byl taki poziom trudności ze chipek na ciebie spojrzy i konsole wypyerdala w kosmos. Jedeb zerk i perma koniec gry
Opublikowano 21 marca 20196 l 4 minuty temu, II KoBik II napisał: Oezu nigdy nikomu nie dogodzisz. Ile grasz? Gdzie jestes? Na początku? Najlepiej jakby byl taki poziom trudności ze chipek na ciebie spojrzy i konsole wypyerdala w kosmos. Jedeb zerk i perma koniec gry Jezu, nie przeżywaj, widzisz tam marudzenie czy raczej pytanie o wrażenia?
Opublikowano 21 marca 20196 l Ocenianie poziomu trudności po godzinie gry? Już bywały podobne przypadki na forum.
Opublikowano 21 marca 20196 l Na forumku niektórzy potrafią oceniać gierki po gifach i skrinach, także ten...
Opublikowano 21 marca 20196 l W Darks Souls i BB parowanie, to było coś czego w ogóle nie ogarniałem, tutaj wychodzi, stąd pytanie. I mówimy o zwykłych ziutkach, a nie mocniejszych przeciwnikach, więc serio ogarnijcie czytanie ze zrozumieniem zamiast pitolić od rzeczy.
Opublikowano 21 marca 20196 l Spokojnie, moby z pierwszych etapów to trochę podkokszone wojaki z pierwszych 30 minut. A później to dopiero Jestem po 6 godzinach, jest zdecydowanie trudniej niż w poprzednich grach from, bez ironii Ale fakt, że ten poziom inaczej się rozkłada w tej grze Edytowane 21 marca 20196 l przez Zebra .
Opublikowano 21 marca 20196 l 55 minut temu, kendzior napisał: W Darks Souls i BB parowanie, to było coś czego w ogóle nie ogarniałem, tutaj wychodzi, stąd pytanie. I mówimy o zwykłych ziutkach, a nie mocniejszych przeciwnikach, więc serio ogarnijcie czytanie ze zrozumieniem zamiast pitolić od rzeczy. W dark souls nie musiales ogarniac (bylo opcjonalne i wymagalo timingu) , w bloodborne powinienes (bylo kluczowe i latwiejsze - okna wielkie jak stodola ale i gra byla szybsza) a w sekiro raczej bedziesz musial. Tak gra bedzie trudna, oddzieli noobow od graczy. Nie nie bedzie defaultowo hardcoreowa bo jest robiona na rynek masowy.
Opublikowano 21 marca 20196 l @YETI przecież to zwykła kolekcjonerka. Była dostępna u nas w preorderach w cenie 450-470(Ultima, Muve, CDP itd), teraz tylko Janusze na Allegro z przebitką ponad 100% Edytowane 21 marca 20196 l przez Ryo-San
Opublikowano 21 marca 20196 l Dziwne nie mogę odpalić cyfry mam komunikat ze gra jesscze nie weszła na rynek (Xbox)
Opublikowano 21 marca 20196 l U mnie na XO już działa. Boże, 10 sekund z grą pełne: -charakterystycznego poruszania się w grach From -nierównego framepacingu -komunikatów po drodze I już wiem że jestem w domu Z miejsca 9/10 zobaczymy jak dalej Edytowane 21 marca 20196 l przez ragus
Opublikowano 21 marca 20196 l Prawie 7 godzin za mną, a miałem odpalić tylko na chwilkę. W sumie samo to wystarczy za rekomendacje. Wciąga jak diabli. Początek miałem dość okrutny - zginąłem parę razy w samym tutorialu. Tak to jest jak się zbytnio nie zwracało uwagi na parowanie w Soulsach i BB. Potem już lepiej i nawet kilku mini-bossów padło, ale jeszcze żaden z głównych (aktualnie męczę się z pierwszym, ale cóż to za walka - niesamowicie szybkie tempo, świetna sceneria, prawdziwy taniec z przeciwnikiem ) Muzyka, grafika, klimat, level design - wszystko tip top. Do tego tak jak pisał Rozi, movement postaci gniecie wszystko. Na plus też, co jest dla mnie zaskoczeniem, dużo dialogów i ogólnie jeszcze większy nacisk na samą historię/narrację. Póki co jestem oczarowany. Szykuje się długi weekend z Sekiro. (gif od SunhiLegend) edit: Ale karny kutas za ciągłe wyskakiwanie tych samych okienek tutorialowych. Edytowane 21 marca 20196 l przez Bigby
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.