Bansai 11 198 Opublikowano 31 marca 2019 Opublikowano 31 marca 2019 Dla mnie oficjalny ranking gier od From Soft jest nastepujacy: Siekiero > Bloodborne > Demon's Souls > Dark Souls 3 > Dark Souls 1 > Dark Souls 2 Wszystkie gry wspaniale, ale to co FS odjaniepawilo przy systemie walki Sekiro jest po prostu nie do opisania. Wreszcie powstala gra gdzie faktycznie masz starcia na miecze, a nie na uniki i ciachanie z bialymi broniami w roli glownej, roznica moze wydawac sie subtelna, ale dla mnie jak najbardziej jest to ogromny plus na rzecz Sekiro. Level design do takiego bludporna czy innego soulsa moze nie podskakuje, ale sama rozgrywka i znakomite starcia z bossami wybijaja te pozycje na pierwsze miejsce. Obecnie smigam NG++ i system walki wciaz miodny. 4 1 Cytuj
iluck85 2 965 Opublikowano 31 marca 2019 Opublikowano 31 marca 2019 (edytowane) NG++ Ja do teraz nie pokonałem tego mocniejszego w 1 lokacji Bossa na oczy nie widziałem jeszcze... Edytowane 31 marca 2019 przez iluck85 Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 31 marca 2019 Opublikowano 31 marca 2019 Japoński VA i klimacik niczym z dobrej chińskiej bajki rekompensuje gorszy niż w Soulsach czy BB level i art design całej gry. Jedyne co trochę mi przeszkadza to mechanika stealth/aggro. Czasem to wyskakiwanie z trawy i wykańczanie przeciwników jeden po drugim jest przedpotopowe. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 31 marca 2019 Opublikowano 31 marca 2019 @Bansai Sekiro ma za(pipi)isty system walki ale regrywalność najsłabszą ze wszystkich soulslikòw. Wiadomo jak gra kogoś bawi systemem to i z 50 razy przejdzie i się nie znudzi. Brak pvp, coopa wszystkich convenantòw z tym związanych, zbierania ukrytych broni, czaròw po 1 przejściu mam już wszystko, eksperymentowanie z buildami. Nawet odkrywania lore soulsy mają wiecej. Dla mnie: sekiro=bloodborne=soulsy=ninja gaiden Święte gry. Ikony. 3 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 31 marca 2019 Opublikowano 31 marca 2019 6 minut temu, devilbot napisał: @Bansai Sekiro ma za(pipi)isty system walki ale regrywalność najsłabszą ze wszystkich soulslikòw. Wiadomo jak gra kogoś bawi systemem to i z 50 razy przejdzie i się nie znudzi. Brak pvp, coopa wszystkich convenantòw z tym związanych, zbierania ukrytych broni, czaròw po 1 przejściu mam już wszystko, eksperymentowanie z buildami. Nawet odkrywania lore soulsy mają wiecej. Dla mnie: sekiro=bloodborne=soulsy=ninja gaiden Święte gry. Ikony. Widzisz wlasnie np takiego dark soulsa 1/2/3 juz pewnie nigdy w zyciu nie dotkne, ale do Sekiro na pewno bede wracal ze wzlgedu na klimat feudalnej japonii [ktory cenie sobie znacznie bardziej niz rycerzyki] oraz wysmienity system walki. Eksperymentowanie z buildami nigdy mnie nie jaralo w zadnej grze (glownie przez to tez bloodborne jest zaraz za sekiro w moim rankingu), mam swoj styl gry i z reguly w kazdej sie go trzymam jesli mam taka mozliwsoc, np w zadnych soulsach nigdy nie bawilem sie magia [pomijajac juz fakt ze niby w wiekszosci OP byla] i nie mam zamiaru. Jedyna magia jakiej uzywalem to taka typowo do trolowania podczas PvP/ganków lub do leczenia i tyle. xd Covenantow nigdy nie lubilem za bardzo, bo trzeba bylo gre przechodzic na 50 sposobow zeby wszystko zobaczyc bo 1 zla decyzja i calosc sie zamyka, nigdy mnie nie bawia takie motywy w grach. 6 Cytuj
Ins 5 826 Opublikowano 31 marca 2019 Opublikowano 31 marca 2019 (edytowane) Dwie godziny mordowania się z Guardian Ape Już myślałem, że dzisiaj nie pokonam tego padalca. Na początku oczywiście bluzgi jaka to gra nie jest sprawiedliwa i oszukuje by na samym końcu pokonać go w pierwszej fazie bez żadnej utraty zdrowia, a w drugiej pasek zjechał tak o 1/3. No ale co się naprzeklinałem to moje. Edytowane 31 marca 2019 przez Ins Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 31 marca 2019 Opublikowano 31 marca 2019 Godzinę temu, Bansai napisał: Eksperymentowanie z buildami nigdy mnie nie jaralo w zadnej grze (glownie przez to tez bloodborne jest zaraz za sekiro w moim rankingu), mam swoj styl gry i z reguly w kazdej sie go trzymam jesli mam taka mozliwsoc, np w zadnych soulsach nigdy nie bawilem sie magia [pomijajac juz fakt ze niby w wiekszosci OP byla] i nie mam zamiaru. Jedyna magia jakiej uzywalem to taka typowo do trolowania podczas PvP/ganków lub do leczenia i tyle. xd Mnie w sumie też, od Demonsów biegałem w Soulsach z kataną :i pewnie w następnej grze, jeśli będzie taka możliwość, też będę :v Jeśli będzie DLC, to chyba wiem czego się spodziewać w Sekiro: Spoiler osobiście stawiam na Takeru i Tomoe albo historię o eksperymentowaniu na dzieciach Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 jedna rzecz mnie dalej zastanawia Spoiler za schodami z chained ogrem wskakujemy do góry, w lewo jest placyk z generałem i cieciami, a prawo są drzwi z firmowym info że nie otwierają się z tej strony. Co to za skrót? Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Skrót od strony jaskini z bezglowym. 1 Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 10 godzin temu, Bansai napisał: Dla mnie oficjalny ranking gier od From Soft jest nastepujacy: Siekiero > Bloodborne > Demon's Souls > Dark Souls 3 > Dark Souls 1 > Dark Souls 2 Wszystkie gry wspaniale, ale to co FS odjaniepawilo przy systemie walki Sekiro jest po prostu nie do opisania. Wreszcie powstala gra gdzie faktycznie masz starcia na miecze, a nie na uniki i ciachanie z bialymi broniami w roli glownej, roznica moze wydawac sie subtelna, ale dla mnie jak najbardziej jest to ogromny plus na rzecz Sekiro. Level design do takiego bludporna czy innego soulsa moze nie podskakuje, ale sama rozgrywka i znakomite starcia z bossami wybijaja te pozycje na pierwsze miejsce. Obecnie smigam NG++ i system walki wciaz miodny. Jakkolwiek by nie myslec o walce w sekiro i co ta gra osiaga w tej dziedzinie, to pojecie "faktyczne starcia na miecze", o ile masz na mysli....hmmm..wzgledny realizm, lezy bardziej po stronie soulsow. Tzn. siur, sekiro jest spektakularne i techniczne, bezkompromisowe i poetyckie niczym chinskie wuxia w japonskim wydaniu. Jednak tak jak w Hero wszystko unosi sie ku gorze i walka jest artystycznym srodkiem wyrazu, tak w Soulsach, niczym w sredniowiecznym etosie bohatera, brutalne, przyziemne realia i kult smierci kaza kazdy chybiony zamach. 8 godzin temu, Hendrix napisał: Mnie w sumie też, od Demonsów biegałem w Soulsach z kataną :i pewnie w następnej grze, jeśli będzie taka możliwość, też będę :v Jeśli będzie DLC, to chyba wiem czego się spodziewać w Sekiro: Pokaż ukrytą zawartość osobiście stawiam na Takeru i Tomoe albo historię o eksperymentowaniu na dzieciach Tez lubilem katany, jednak kazda gre zaczynalem STR buildem i ciagnelo mnie bardziej do masywnych ultra greatswordow od pierwszego kontaktu z seria - DS1. Jak tylko podnioslem zweihandera uciekajac slalomem przed szkieletami po cmentarzu, to od razu podbilem Str i byla to milosc od pierwszego R1. Ciezar, zasieg, POISE dmg, crowd control, space'ing i dylemat po znalezieniu elite knight set - zostac na normal, czy grac na fat rollu. 2 1 Cytuj
friedrich 70 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Realizm walki w Sekiro jest rodem z chińskich filmów przygodowych W rzeczywistości zachodniej walki na broń białą miały w sobie niewiele finezji bo liczył się wynik i szybki efekt a nie wielominutowe pojedynki. Co w jeszcze dobitniejszy sposób akcentowala japońska szkoła walki - wyspy pozbawionej znaczących złóż rudy żelaza. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Wydaje mi sie ze na kazdej wojnie i w kazdym pojedynku liczyl sie wynik. random stuff Jak nie lubicie niebieskich, to za jednego z warriorow dostaniecie unikalny komponent do ostatniego gwizdka, ktory czesciowo ich trywializuje. Nightjar slash i jego ewolucja to najlepszy combat art jezeli chodzi o utillity. Zasieg + szybkosc +za darmo. Omija sweepy i niektore zwykle ataki, mocno trackuje. Tylko 3 skill pointy. Nie wiem jak ostatnie arty. Kosztuja charmy i duzo expa. Testowal ktos living force ? Jak dzialaja buffy ? Miyazaki san pierwszy raz nie bral udzialu w pisaniu dialogow. Chcial uniknac ewentualnej maniery i odroznic ten aspekt od wczesniejszych gier. Mocny spoiler fabularny z 3/4 gry shinobi execution na Owlu jesttight as fuck Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 (edytowane) Dobre wyczucie parowania i jakos tak latwiej sie gra Widze u sb spory progres... Pani z duzym mieczem poszla za pierwszym razem a chwile pozniej Pan general z wlocznia (niee ma schodow xD) Papcio tez szybciutko poszedl Zapewne zaraz jakis typek mnie wyjasni xD pewnie juz koncoweczka bo stoje przed wyjsciem na polanke i zapewne bedzie maly rewanz z poczatku gry Mozna na tym etapie wrocic do poczatkowych lokacji i czy po skonczonym watku mozna latac po swiecie?? Edytowane 1 kwietnia 2019 przez Szymek_PL_ Cytuj
Wojtas1986 1 622 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Pany jak sprawdzić czy przypadkiem nie mam odpalonego trybu hard i ew jak go wyłączyć? Biłem w te (pipi)ane dzwony. 1 Cytuj
Loko_PL 49 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 @Wojtas1986 Spoiler Jeśli masz odpalonego harda to będziesz miał tą czerwoną ikonkę pod paskiem życia. Masz też wtedy w eq przedmiot bell demon. 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 (edytowane) @Kazub Imo Ichimonji: Double jest najlepszym skillem w grze, darmowy, dosłownie niszczy posture wrogom (w większości walk jest gwarantowany jeśli zrobiony z odbicia od głowy), drugi cios łapie kontry przeciwników, jest przydatny w każdym boss fightcie Spoiler może cancelować ryknięcie małpy, łapie w neutralu Genchiro i resztę ludzkich przeciwników (i gwarant po przeskoczeniu sweepa, odbicia się od głowy) Generalnie mój top Combat Arts to: Spoiler 1. Ichimonji:Double, w połączeniu ze skillem umożliwiającym atakowanie CA z powietrza, nie ma sobie równych 2. Floating Passage, dobre na zwykłych mobków, przy bossach meh 3.Nighjar Slash, dobrze zamyka odległość, ale ja gram agresywnie, więc rzadko ostatecznie używany Top 3 protez: Spoiler 1. Shuriken - tani, uniwersalny, świetny do inicjowania ofensywy po wykupieniu skilla, zawsze się przydaje (ale phantom kunai jest meh) 2. Axe - potrafi stunlockować, bardzo duży posture damage, w połączenie z Fang and Blade, łapie przeciwników na dużym dystansie, zabójczy z wyskoku 3. Parasolka - wersja na terror niszczy przeciwników wiadomego typu, każda inna jest dobrą defensywną opcją, z możliwością ofensywy po wykupieniu skilla wyróżnienie: fireworks - przydatny na zwierzęta i duże grupy wrogów, wiele osób używa go ofensywnie, mój styl gry jest jednak bardziej agrysywny i koniec końców używałem sporadycznie. Reszta protez też jest przydatna, ale do konkretnych celów. Jak np. włócznia i wyciąganie robala z małpy, albo miotacz i wrogowie wrażliwi na ogień. Btw. W NG+ szybciutko się leci (gram parę godzin, już Gienek leży). Edit: Co do finalnych skilli, wolę te co wypisałem, brak użycia Spirit Emblemów swoje robi (ale Living force jeszcze nie wykupiony, to samo ten z Spoiler z drzewka Senpou Edytowane 1 kwietnia 2019 przez Hendrix 1 Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Jak dla mnie to Ichimonji i Mortal to najlepsze Skille reszte mozna zaorac. Z Prostetics To pod moj styl gry Raven Shuriken i Subimaru Cytuj
ghort 45 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 O co chodzi z tym drugim wskrzeszeniem. Jak to działa i kiedy? Bo niby mam dwa różowe pełne kółka ale tylko raz mogę się wskrzesić. Cytuj
Gumiś_JaGoDa 961 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 @ghort Możesz się wskrzesić raz chyba, że walczysz z przeciwnikiem, który ma dwie (lub więcej) czerwonych kropek nad paskiem HP. Wtedy, po zbiciu mu jednej kropki, w kolejnej fazie, możesz użyć kolejnego wskrzeszenia. Poza bossami jest tak, że po użyciu wskrzeszenia, kolejne odblokowuje Ci się po ubiciu kilku przeciwników (znika czarna, przekreślona linia). 1 Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Gdzie przyfarmie fulminated mercury? Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Hendrix No Ichimonji jest the best, dlatego przy Nightjar dopisalem utillity. Jak chcesz vit dmg zamiast posture to Ichi jest meh. Btw. jest gwarantowany charge Ichi po charge thrust na kazdym ludzkim (eksploatowane mocno na mid-game skill checku). Protezy ? Parasolke zamienilbym na flame poziomu drugiego (choc uzywalem jej najmniej). Podpala wszystko, co jest podpalalne (DoT) staggeruje i odpycha, AoE (male ale zawsze). Mozna zwiekszyc dmg olejem. Fajerwerki sa rownie dobre w ofensywie (atak - cancel - atak). Summa summarum wszystkie protezy sa uzyteczne i to bardzo dobrze uzupelnia brak innych broni. Ukyo - nie chcialo mi sie szarpac z Orin wiec zczizowalem ja floating passage bez oberwania hita, moze raz. Taktyka byla nastepujaca - spam floating passage az zdechnie. Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 @XM. Poison Pool na 3 strzelcach. Oczywiscie dzwon musi byc odpalony od save wskakujesz na gore linka sciagasz pierwszego skaczesz na drzewa linka w prawo do tego na gzymsie ostatniego na ziemi sciagasz wracajac do save 35 sekund na run. 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 7 godzin temu, Kazub napisał: Jakkolwiek by nie myslec o walce w sekiro i co ta gra osiaga w tej dziedzinie, to pojecie "faktyczne starcia na miecze", o ile masz na mysli....hmmm..wzgledny realizm, lezy bardziej po stronie soulsow. Tzn. siur, sekiro jest spektakularne i techniczne, bezkompromisowe i poetyckie niczym chinskie wuxia w japonskim wydaniu. Jednak tak jak w Hero wszystko unosi sie ku gorze i walka jest artystycznym srodkiem wyrazu, tak w Soulsach, niczym w sredniowiecznym etosie bohatera, brutalne, przyziemne realia i kult smierci kaza kazdy chybiony zamach. Nikt tutaj nie mowi o jakimkolwiek realizmie. Mi chodzi o fakt ze mam miecz i napierdalam w inny miecz, a nie w typa lub tarcze jak to z reguly wyglada w grach, klingi sie spotykaja, iskry fruwaja i jest normalna wymiana ciosow a nie ciachanie sobie po paskach HP. W normalnych walkach jedno ciachniecie nawet w dlon moze oznaczac strate zycia takze wiadomo ze normalne pojedynki inaczej wygladaly. Mi bardziej chodzilo o stworzenie dosc unikatowego systemu pojedynkow w obszarze gierek wideo. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Opublikowano 1 kwietnia 2019 Dzięki willy. Walka z demonem na polach zaje.bista i jak sie potem okazuje że to rzeźbiarz Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.