Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
12 godzin temu, XM. napisał:

Calą yebaną gre korvilem na typow z wlocznia. Co sie okazalo?

 

  Pokaż ukrytą zawartość

ostatni boss ma wlocznie i jest najbardziej przeyebana w grze no masakra

 

Poddaje sie.

 

Ja sie poddaje jak widze takie spoiler tagi niespodzianki. Kliknac nie kliknac kliknac nie kliknac....

 

Bansai

Wiem wiem gadalismy o tym. Ubierzmy realizm w cudzyslow, w Sekiro sie po prostu WALCZY. 

Powiedz jak sie ma stosunek zdobywanego expa do ceny kolejnych skill pointow. Wymusza grind czy wpada naturalnie ?

 

Apropo jizo - nie uzylem ani razu ale prawdopodobnie uzupelnia resa ktory sie napelnia (kolko zapelniajace sie na rozowo) 

Albo i nie internet mowi i ze daje resa i zdejmuje locka (czarna krecha)

Edytowane przez Kazub

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Wyświetleń 330 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Jakby ktoś się jeszcze martwił o hitboxy.

  • Kiedyś to i jazda furmanką czy na osiołku bywała standardem. I wiecie co? Pozmieniało się trochę od tamtych czasów

  • Narzekaj na posty o tym jak gra działa na konsolach, a jednocześnie pisz o tym jak to twój kurier jest już w drodze z egzemplarzem gry 

Opublikowano
28 minut temu, Gumiś_JaGoDa napisał:

 

Mi udało się tego użyć po wykorzystaniu jednego wskrzeszenia, ale nie miałem już czarnego przekreślenia. Użyłem tego przy posążku odrodzenia - może ma to jakieś znaczenie.

Poszedłem dalej trochę z fabula i już wiem, ze tego można używać Jizu dopiero jak damy boskiemu dziecku krople krwi, tak by mięć 2 koła wskrzeszenia.

Opublikowano

Fajne te sekiro. Ale bb to jednak tak mnie w chu.ja nie robilo z gubieniem znacznika przeciwnika podczas walki. Cale szczescie ze koniuszy to lamus ale dwa razy podczas walki przy scianie zgubilo mi znacznik i dwie jakze wazne w takiej grze serie ciosow poszly w powietrze. 

Za to walka z motylica zrogowaciala fajna. Taka nie za latwa z poczatku. Klniecie jak gra robi w chu.ja itp zeby po 2h przejsc ja bez uzywania estusa tak bedac wytrenowanym na niej :banderas:

Az sie ninja gaiden pierwsze przypomnialo i walka z doku albo ta babka latajaca.

 

Edytowane przez kanabis

Opublikowano

No i doszedłem do walki z
 

 

 Owl

 

Kolejne godziny wk.urwiania się zanim ogarne jak to wygrać ;P

 

Ubiłem wcześniej chyba wszystko co mogłem i będę robić najlepsze zakończenie więc coś czuje, że to jest i tak pikuś w porównaniu do tego co czeka mnie później ...

 

EDIT: No i padł. W sumie nie był tak trudny.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Kamera pod sciana czesto pokazuje faka przez co z automatu im ciasniejsza lokacja tym trudniej niestety i dobrym pomyslem jest czasem zwolnic locka on'a. 

 

A za koniuszego lamusa masz becki od chlopakow poniewaz his name is...

 

 

GYOBU MASATAKA ONIWAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!! 

Edytowane przez Kazub

Opublikowano

Dla mnie top 3 najtrudniejszych bossow

 

 

 


Isshin the sword saint

Malpa

Lady motylek
 

 

Przy czym jeszcze musze inne zakonczenia ogarnac wiec jeszcze ze 3 bossow mam lrzed soba. Zobaczymy na ng+ jak pojdzie z nimi, moze ktos inny "pozytywnie" zaskoczy.

Ogolnie to gra ma jedne z najfajniejszych walk z bossami ever, brakowalo mi tak starc z szefami w grach.

Edytowane przez XM.

Opublikowano

Wymagana walka z 

Spoiler

Owl

jest dość prosta, w zasadzie można grać agresywnie i karać każdy whiff, a cios po shurikenie, ten z wyskoku, NIGDY nie trafia jeśli po odbiciu shurikena po prostu się nie ruszamy, za każdym razem dając tonę czasu na wbicie posture/health damage. Drugi lifebar jest ciekawszy, ale nadal wykonuje ww. cios, przez co walka trochę staje się banalna, szczególnie, że combosy/ciosy do deflectowania często mają spory recovery time.

Edit: Cios z wyskoku normalnie ma duży tracking i boss baituje dodge od ciebie. Na serio można stać z blokiem i walnie tuż przed tobą.

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Mam nadzieję że będzie do gry jakieś soczyste dlc zbliżone jakościowo do Old huntersów możliwie bez recyklingu. A właśnie co do tego, co jak co ale z tym fioletowym typkiem to imo przegięli. 

 

Opublikowano
26 minut temu, Hendrix napisał:

Wymagana walka z 

  Ukryj zawartość

Owl

jest dość prosta, w zasadzie można grać agresywnie i karać każdy whiff, a cios po shurikenie, ten z wyskoku, NIGDY nie trafia jeśli po odbiciu shurikena po prostu się nie ruszamy, za każdym razem dając tonę czasu na wbicie posture/health damage. Drugi lifebar jest ciekawszy, ale nadal wykonuje ww. cios, przez co walka trochę staje się banalna, szczególnie, że combosy/ciosy do deflectowania często mają spory recovery time.

Edit: Cios z wyskoku normalnie ma duży tracking i boss baituje dodge od ciebie. Na serio można stać z blokiem i walnie tuż przed tobą.

no walka prosta jak jestes agresywny ja po 5 próbach pokonałem dłużej mi 

Spoiler

monk zajął mimo że zdjąłem mu 2 paski cichaczem to 3 był dla mnie trudny xD

 

Opublikowano

Hendrix 

Yep, robi wiecej zamieszania i ucieka sie do tanich sztuczek niz stwarza zagrozenia. Dywersyjny boss, tak  jak sama postac. Samo spotkanie i starcie baaardzo klimatyczne  

 

messer - na 99% bedzie o ile acti nie wpadnie na pomysl rozmieniania marki na drobne. Jednak maja tym razem pod soba studio duze, z wyrobiona marka i zdziwilbym sie, gdyby umowa dawala activision swobode w decydowaniu o ksztalcie gier i polityki wydawniczej. Juz teraz sekiro pewnych rzeczy nie ma - multiplayer "bo tak", mikroplatnosci, klasyczny preorder bez 10ciu wersji za nieprzyzwoite pieniadze, easy mode, lokowanie produktu....

Opublikowano
44 minuty temu, messer88 napisał:

Mam nadzieję że będzie do gry jakieś soczyste dlc zbliżone jakościowo do Old huntersów możliwie bez recyklingu. A właśnie co do tego, co jak co ale z tym fioletowym typkiem to imo przegięli. 

 

Prosze o dwa sowite dlc i szybka kontynuacje z paroma broniami i brutalnoscia jak w ng2.

Opublikowano

Włoczniarze, najgorszy sort japonca tfu

 

Mam opcje isc teraz do jakis lochow, do malp i do glebin. Gdzie najpierw gdzie najmniej przeje,bane? Tylko prosze mnie nie klamac

Opublikowano

Do małp.

Opublikowano
8 godzin temu, Kazub napisał:

 

Ja sie poddaje jak widze takie spoiler tagi niespodzianki. Kliknac nie kliknac kliknac nie kliknac....

 

Bansai

Wiem wiem gadalismy o tym. Ubierzmy realizm w cudzyslow, w Sekiro sie po prostu WALCZY. 

Powiedz jak sie ma stosunek zdobywanego expa do ceny kolejnych skill pointow. Wymusza grind czy wpada naturalnie ?

 

Apropo jizo - nie uzylem ani razu ale prawdopodobnie uzupelnia resa ktory sie napelnia (kolko zapelniajace sie na rozowo) 

Albo i nie internet mowi i ze daje resa i zdejmuje locka (czarna krecha)

 

Expa na NG+ sporo, ale jednak bedzie trzeba troche pogrindowac chyba zeby odblokowac wszystkie skille bo liczba expa potrzebna do skillpointa nie jest wprost proporcjonalna do expa zdobywanego po zwyklym new game.

Opublikowano

Alez malpa mnie wkurzala,az w koncu padla,a chwile pozniej padla wraz ze swoja baba. Pijany we mgle tez za wiele nie poszponcil. Lece dalej :banderas:

Opublikowano

Po raz pierwszy mam wrażenie, że trafiłem na bossa, który jest ponad moje siły (na chwilę obecną przynajmniej). Mowa o 

Sowie w Hirata

 

Jeszcze popróbuje ale coś czuje, że trzeba będzie pooglądać jak na internetach się z nim rozprawiają. 

Opublikowano

@Ins

Z czym dokładnie problem? Walka jest sporo trudniejsza, ale kilka rad mam, szczególnie na drugą fazę, bo pierwsza powinna pójść w miarę ok 

Spoiler

ale trzeba uważać na combo z fajerwerkami, jak widzisz proch, zawsze odskakuj do tyłu i bądź przygotowany na mikiri, bo lubi po tym thrusta zrobić.

 

Opublikowano

Powoli zaczynam czerpać z tego przyjemność XD 

Mam pytanie o jedną rzecz - skoro mam skilla kontra mikiri to rozumiem że do działa tylko na zajechanego przeciwnika? Myślałem że to daje się wykonać na bossie i zdjąc mu trochę paska. Coś źle robię? Zerknijcie na filmik - wprawdzie prawie zostaje dojechany i trochę przy końcu mnie poniosło ale bedzie widać o co chodzi i jak ischimonji go stageruje:

https://gamerdvr.com/gamer/mozon-pl/video/72389072

 

Opublikowano

Mikiri wchodzi zawsze na kazdy atak typu "thrust" bez wzlgedu na zycie przeciwnika.

 

Wlasnie NG+++ peklo, no to pora zrobic ostatni ending na NG++++ i chyba starczy tej niesamowitej gierki na jakis czas.

Opublikowano
57 minut temu, Hendrix napisał:

@Ins

Z czym dokładnie problem? Walka jest sporo trudniejsza, ale kilka rad mam, szczególnie na drugą fazę, bo pierwsza powinna pójść w miarę ok 

  Pokaż ukrytą zawartość

ale trzeba uważać na combo z fajerwerkami, jak widzisz proch, zawsze odskakuj do tyłu i bądź przygotowany na mikiri, bo lubi po tym thrusta zrobić.

 

 

Z tego co widzę problemem jest moja nadgorliwość. Zbyt szybko chce go ubić i popełniam proste błędy, przykładowo Mikiri za szybko chce odpalić i od razu kara. Raz doszedłem do drugiej fazy i nawet pół paska mu zabrałem no ale nie wytrzymałem presji ;P Wcześniej czy później pęknie. Zauważyłem, że Parasol Suzaku nieźle mu nabija posture więc chyba z tym się pobawie w pierwszej fazie 

:)

 

EDIT:

O yebaniutki, zrobił na mnie Mikiri :)

Edytowane przez Ins

Opublikowano

@Ins

W drugiej generalnie trzeba pamiętać o trzech rzeczach: 

Spoiler

1. Jak teleportuje się do sowy, to najczęściej oznacza atak z wyskoku na twoje plecy, najbezpieczniej trzymać blok, chociaż można w ostatniej chwili zrobić unik (tylko jak nie wyjdzie to 2/3 zdrowia [*])
2. Jak używa ognistej sowy, to combo zawsze jest takie samo: ognisty sweep na dystans (unik skokiem), po czym leci thrust, więc mikiri w pogotowiu
3. Tym razem jak skacze używa shurikenów



@Bansai

Mi dzisiaj pierwsze NG+ pękło, w sumie zajęło mi to ~8 godzin (w tym trochę farmienia na skille, ale większość zostawiłem na NG++, to będzie mozolna droga :|)

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Ja dziś zacząłem ng+, zrobiłem hiratę i gyoubu, bardzo ładnie leci ten exp. Serio to tak wygląda dalej że nie obejdzie się bez farmy na wymaksowanie skilli? 

Opublikowano

@Hendrix

 

Ubiłem tego pok.urwieńca :):):)

 

Pierwszą fazę się wyuczyłem i atakowałem tylko wtedy gdy był gwarant i starałem się być cały czas blisko niego, wtedy o dziwo było bezpieczniej. W drugiej fazie natomiast skorzystałem z twoich podpowiedzi (dzięki) i jak już mu zabrałem pół paska to odpaliłem Ako Sugar i Divine Confetti by szybciej mu energia zleciała).

 

No jest satysfakcja, nie powiem

Opublikowano

@messer88

Jestem w NG++,  skill point kosztuje mnie obecnie 40 tys. exp (a jeszcze bardzo dużo potrzebnych jest), patrząc po skalowaniu, to końcowe skill pointy będą po 80-90+ tys. 

Spoiler

Fioletowy ninja podczas najazdu Ashiny, biorąc pod uwagę jak na razie wygląda skalowanie, pewnie będzie dawał coś ok. 2 tys. - a to najszybszy run generalnie, przy endingu, który chcę zrobić teraz. Do trofki wymagane są pełne, wykupione 5 drzewek skilli.

 

Edytowane przez Hendrix

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.