Opublikowano 2 kwietnia 20196 l 12 godzin temu, XM. napisał: Calą yebaną gre korvilem na typow z wlocznia. Co sie okazalo? Pokaż ukrytą zawartość ostatni boss ma wlocznie i jest najbardziej przeyebana w grze no masakra Poddaje sie. Ja sie poddaje jak widze takie spoiler tagi niespodzianki. Kliknac nie kliknac kliknac nie kliknac.... Bansai Wiem wiem gadalismy o tym. Ubierzmy realizm w cudzyslow, w Sekiro sie po prostu WALCZY. Powiedz jak sie ma stosunek zdobywanego expa do ceny kolejnych skill pointow. Wymusza grind czy wpada naturalnie ? Apropo jizo - nie uzylem ani razu ale prawdopodobnie uzupelnia resa ktory sie napelnia (kolko zapelniajace sie na rozowo) Albo i nie internet mowi i ze daje resa i zdejmuje locka (czarna krecha) Edytowane 2 kwietnia 20196 l przez Kazub
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l 28 minut temu, Gumiś_JaGoDa napisał: Mi udało się tego użyć po wykorzystaniu jednego wskrzeszenia, ale nie miałem już czarnego przekreślenia. Użyłem tego przy posążku odrodzenia - może ma to jakieś znaczenie. Poszedłem dalej trochę z fabula i już wiem, ze tego można używać Jizu dopiero jak damy boskiemu dziecku krople krwi, tak by mięć 2 koła wskrzeszenia.
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Fajne te sekiro. Ale bb to jednak tak mnie w chu.ja nie robilo z gubieniem znacznika przeciwnika podczas walki. Cale szczescie ze koniuszy to lamus ale dwa razy podczas walki przy scianie zgubilo mi znacznik i dwie jakze wazne w takiej grze serie ciosow poszly w powietrze. Za to walka z motylica zrogowaciala fajna. Taka nie za latwa z poczatku. Klniecie jak gra robi w chu.ja itp zeby po 2h przejsc ja bez uzywania estusa tak bedac wytrenowanym na niej Az sie ninja gaiden pierwsze przypomnialo i walka z doku albo ta babka latajaca. Edytowane 2 kwietnia 20196 l przez kanabis
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l No i doszedłem do walki z Owl Kolejne godziny wk.urwiania się zanim ogarne jak to wygrać ;P Ubiłem wcześniej chyba wszystko co mogłem i będę robić najlepsze zakończenie więc coś czuje, że to jest i tak pikuś w porównaniu do tego co czeka mnie później ... EDIT: No i padł. W sumie nie był tak trudny. Edytowane 2 kwietnia 20196 l przez Ins
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Kamera pod sciana czesto pokazuje faka przez co z automatu im ciasniejsza lokacja tym trudniej niestety i dobrym pomyslem jest czasem zwolnic locka on'a. A za koniuszego lamusa masz becki od chlopakow poniewaz his name is... GYOBU MASATAKA ONIWAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!! Edytowane 2 kwietnia 20196 l przez Kazub
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Dla mnie top 3 najtrudniejszych bossow Isshin the sword saint Malpa Lady motylek Przy czym jeszcze musze inne zakonczenia ogarnac wiec jeszcze ze 3 bossow mam lrzed soba. Zobaczymy na ng+ jak pojdzie z nimi, moze ktos inny "pozytywnie" zaskoczy. Ogolnie to gra ma jedne z najfajniejszych walk z bossami ever, brakowalo mi tak starc z szefami w grach. Edytowane 2 kwietnia 20196 l przez XM.
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Wymagana walka z Spoiler Owl jest dość prosta, w zasadzie można grać agresywnie i karać każdy whiff, a cios po shurikenie, ten z wyskoku, NIGDY nie trafia jeśli po odbiciu shurikena po prostu się nie ruszamy, za każdym razem dając tonę czasu na wbicie posture/health damage. Drugi lifebar jest ciekawszy, ale nadal wykonuje ww. cios, przez co walka trochę staje się banalna, szczególnie, że combosy/ciosy do deflectowania często mają spory recovery time. Edit: Cios z wyskoku normalnie ma duży tracking i boss baituje dodge od ciebie. Na serio można stać z blokiem i walnie tuż przed tobą. Edytowane 2 kwietnia 20196 l przez Hendrix
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Mam nadzieję że będzie do gry jakieś soczyste dlc zbliżone jakościowo do Old huntersów możliwie bez recyklingu. A właśnie co do tego, co jak co ale z tym fioletowym typkiem to imo przegięli.
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l 26 minut temu, Hendrix napisał: Wymagana walka z Ukryj zawartość Owl jest dość prosta, w zasadzie można grać agresywnie i karać każdy whiff, a cios po shurikenie, ten z wyskoku, NIGDY nie trafia jeśli po odbiciu shurikena po prostu się nie ruszamy, za każdym razem dając tonę czasu na wbicie posture/health damage. Drugi lifebar jest ciekawszy, ale nadal wykonuje ww. cios, przez co walka trochę staje się banalna, szczególnie, że combosy/ciosy do deflectowania często mają spory recovery time. Edit: Cios z wyskoku normalnie ma duży tracking i boss baituje dodge od ciebie. Na serio można stać z blokiem i walnie tuż przed tobą. no walka prosta jak jestes agresywny ja po 5 próbach pokonałem dłużej mi Spoiler monk zajął mimo że zdjąłem mu 2 paski cichaczem to 3 był dla mnie trudny xD
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Hendrix Yep, robi wiecej zamieszania i ucieka sie do tanich sztuczek niz stwarza zagrozenia. Dywersyjny boss, tak jak sama postac. Samo spotkanie i starcie baaardzo klimatyczne messer - na 99% bedzie o ile acti nie wpadnie na pomysl rozmieniania marki na drobne. Jednak maja tym razem pod soba studio duze, z wyrobiona marka i zdziwilbym sie, gdyby umowa dawala activision swobode w decydowaniu o ksztalcie gier i polityki wydawniczej. Juz teraz sekiro pewnych rzeczy nie ma - multiplayer "bo tak", mikroplatnosci, klasyczny preorder bez 10ciu wersji za nieprzyzwoite pieniadze, easy mode, lokowanie produktu....
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l 44 minuty temu, messer88 napisał: Mam nadzieję że będzie do gry jakieś soczyste dlc zbliżone jakościowo do Old huntersów możliwie bez recyklingu. A właśnie co do tego, co jak co ale z tym fioletowym typkiem to imo przegięli. Prosze o dwa sowite dlc i szybka kontynuacje z paroma broniami i brutalnoscia jak w ng2.
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Włoczniarze, najgorszy sort japonca tfu Mam opcje isc teraz do jakis lochow, do malp i do glebin. Gdzie najpierw gdzie najmniej przeje,bane? Tylko prosze mnie nie klamac
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l 8 godzin temu, Kazub napisał: Ja sie poddaje jak widze takie spoiler tagi niespodzianki. Kliknac nie kliknac kliknac nie kliknac.... Bansai Wiem wiem gadalismy o tym. Ubierzmy realizm w cudzyslow, w Sekiro sie po prostu WALCZY. Powiedz jak sie ma stosunek zdobywanego expa do ceny kolejnych skill pointow. Wymusza grind czy wpada naturalnie ? Apropo jizo - nie uzylem ani razu ale prawdopodobnie uzupelnia resa ktory sie napelnia (kolko zapelniajace sie na rozowo) Albo i nie internet mowi i ze daje resa i zdejmuje locka (czarna krecha) Expa na NG+ sporo, ale jednak bedzie trzeba troche pogrindowac chyba zeby odblokowac wszystkie skille bo liczba expa potrzebna do skillpointa nie jest wprost proporcjonalna do expa zdobywanego po zwyklym new game.
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Alez malpa mnie wkurzala,az w koncu padla,a chwile pozniej padla wraz ze swoja baba. Pijany we mgle tez za wiele nie poszponcil. Lece dalej
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Po raz pierwszy mam wrażenie, że trafiłem na bossa, który jest ponad moje siły (na chwilę obecną przynajmniej). Mowa o Sowie w Hirata Jeszcze popróbuje ale coś czuje, że trzeba będzie pooglądać jak na internetach się z nim rozprawiają.
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l @Ins Z czym dokładnie problem? Walka jest sporo trudniejsza, ale kilka rad mam, szczególnie na drugą fazę, bo pierwsza powinna pójść w miarę ok Spoiler ale trzeba uważać na combo z fajerwerkami, jak widzisz proch, zawsze odskakuj do tyłu i bądź przygotowany na mikiri, bo lubi po tym thrusta zrobić.
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Powoli zaczynam czerpać z tego przyjemność XD Mam pytanie o jedną rzecz - skoro mam skilla kontra mikiri to rozumiem że do działa tylko na zajechanego przeciwnika? Myślałem że to daje się wykonać na bossie i zdjąc mu trochę paska. Coś źle robię? Zerknijcie na filmik - wprawdzie prawie zostaje dojechany i trochę przy końcu mnie poniosło ale bedzie widać o co chodzi i jak ischimonji go stageruje: https://gamerdvr.com/gamer/mozon-pl/video/72389072
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Masz kiepski timing, u mnie wchodziło niezależnie od paska życia. https://www.youtube.com/watch?v=gY7Gbt7g-FE
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Mikiri wchodzi zawsze na kazdy atak typu "thrust" bez wzlgedu na zycie przeciwnika. Wlasnie NG+++ peklo, no to pora zrobic ostatni ending na NG++++ i chyba starczy tej niesamowitej gierki na jakis czas.
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l 57 minut temu, Hendrix napisał: @Ins Z czym dokładnie problem? Walka jest sporo trudniejsza, ale kilka rad mam, szczególnie na drugą fazę, bo pierwsza powinna pójść w miarę ok Pokaż ukrytą zawartość ale trzeba uważać na combo z fajerwerkami, jak widzisz proch, zawsze odskakuj do tyłu i bądź przygotowany na mikiri, bo lubi po tym thrusta zrobić. Z tego co widzę problemem jest moja nadgorliwość. Zbyt szybko chce go ubić i popełniam proste błędy, przykładowo Mikiri za szybko chce odpalić i od razu kara. Raz doszedłem do drugiej fazy i nawet pół paska mu zabrałem no ale nie wytrzymałem presji ;P Wcześniej czy później pęknie. Zauważyłem, że Parasol Suzaku nieźle mu nabija posture więc chyba z tym się pobawie w pierwszej fazie EDIT: O yebaniutki, zrobił na mnie Mikiri Edytowane 2 kwietnia 20196 l przez Ins
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l @Ins W drugiej generalnie trzeba pamiętać o trzech rzeczach: Spoiler 1. Jak teleportuje się do sowy, to najczęściej oznacza atak z wyskoku na twoje plecy, najbezpieczniej trzymać blok, chociaż można w ostatniej chwili zrobić unik (tylko jak nie wyjdzie to 2/3 zdrowia [*]) 2. Jak używa ognistej sowy, to combo zawsze jest takie samo: ognisty sweep na dystans (unik skokiem), po czym leci thrust, więc mikiri w pogotowiu 3. Tym razem jak skacze używa shurikenów @Bansai Mi dzisiaj pierwsze NG+ pękło, w sumie zajęło mi to ~8 godzin (w tym trochę farmienia na skille, ale większość zostawiłem na NG++, to będzie mozolna droga :|) Edytowane 2 kwietnia 20196 l przez Hendrix
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l Ja dziś zacząłem ng+, zrobiłem hiratę i gyoubu, bardzo ładnie leci ten exp. Serio to tak wygląda dalej że nie obejdzie się bez farmy na wymaksowanie skilli?
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l @Hendrix Ubiłem tego pok.urwieńca :):):) Pierwszą fazę się wyuczyłem i atakowałem tylko wtedy gdy był gwarant i starałem się być cały czas blisko niego, wtedy o dziwo było bezpieczniej. W drugiej fazie natomiast skorzystałem z twoich podpowiedzi (dzięki) i jak już mu zabrałem pół paska to odpaliłem Ako Sugar i Divine Confetti by szybciej mu energia zleciała). No jest satysfakcja, nie powiem
Opublikowano 2 kwietnia 20196 l @messer88 Jestem w NG++, skill point kosztuje mnie obecnie 40 tys. exp (a jeszcze bardzo dużo potrzebnych jest), patrząc po skalowaniu, to końcowe skill pointy będą po 80-90+ tys. Spoiler Fioletowy ninja podczas najazdu Ashiny, biorąc pod uwagę jak na razie wygląda skalowanie, pewnie będzie dawał coś ok. 2 tys. - a to najszybszy run generalnie, przy endingu, który chcę zrobić teraz. Do trofki wymagane są pełne, wykupione 5 drzewek skilli. Edytowane 2 kwietnia 20196 l przez Hendrix
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.