mugen 1 975 Opublikowano 27 kwietnia 2019 Opublikowano 27 kwietnia 2019 To wskocz na dach, pójdzie tam za tobą Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 27 kwietnia 2019 Opublikowano 27 kwietnia 2019 (edytowane) No na dachu to tak bym średnio powiedział bo miejsca jakoś więcej nie ma. Za to w dojo pod Spoiler Owlem Jest podobny faker i poszedł od strzała. Główny zarzut to kamera która robi co chce. Anyway dojechany. Kurna jak się get gut to zaczyna fajnie być tylko martwi trochę recycling miejsc i bossów. Nie można było odwalic totalnej różnorodności jak w soulsach? Mam wrażenie że ta gra jest tym czym bloodborne miało byc od strony systemu walki. Wyobrażam sobie jaki kocur by był z połączenia tych 2 gier. Edytowane 27 kwietnia 2019 przez mozi Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 27 kwietnia 2019 Opublikowano 27 kwietnia 2019 W dniu 25.04.2019 o 18:53, Masorz napisał: To prawda, przy ponad 1300 godzinach spędzonych przy poprzednich grach od From odwiedzałem tylko tą stronę. Procz DS1 - fextra lezala ale wszystko bylo na wikidot. Co do minibossow w ciasnych lokacjach - no jest kiepsko przez sposob prowadzenia kamery. Polecam zwalniac locka, trzymac sie z dala od scian, a nailepiej spie.Przac do wiekszych lokacji, jesli jest taka mozliwosc. Garsc tipow ode mnie specjalnie dla was 1. Divine confetti to universalny dmg buff i dziala na wszystko, nie tylko na apperations (bezglowi i inne demoniczne cudaki). Przy tych drugich zdejmuje po prostu redukcje obrazen. 2. Update 1.03 wprowadzil kilka istotnych zmian do balansu - zmniejszony kosz emblemow dla niektorych combat arts (zwlaszcza tych dobrych high tierow jak shadowfall) oraz protez. Ale najciekawszy jest nerf dla senpou leaping kicks/high monk. Ten art robil kosmiczny posture dmg swoim PIERWSZYM HITEM - ponad 50% nawet bossom (!) i przeskakuje nie tylka nad sweepami, ale tez nad wieloma innymi atakami. Ograniczyli mocno posture dmg pierwszego hita i zwiekszyli pozostale, czyli ogrooomny nerf dla tego skilla. Wydluzyli tez czas dzialania cukierkow i spiritfalls. A, i przeciwnicy podatni na poison build up sa jeszcze bardziej podatni. 3. Jesli czaicie sie na wykupienie high endowego cmbat arts to IMO najlepszym wyborem jest shadowfall - czyli upgrade shadowrun. Wymaga wczesniej kupienia sytuacyjnego high monka ale - wyglada zayebiscie, ma zasieg i stunlockuje wiele rzeczy, dajac gwarantowany dmg i posture dmg. Cale combo to tylko 2 emblemy, czyli mocna konkurencja dla ichimonji double (tanszy w zakupie i uzywaniu) do universalnego uzytku. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 29 kwietnia 2019 Opublikowano 29 kwietnia 2019 NG+ 4 skonczone i wraz z immortal severance (ostatni ending) platyna trophy (tak bylo farmione tu i tam). To cholerne trophy za wszystkie skille zniweczylo mi end game i wymusilo farme. Troche meh, bo poza tym wszystko wpada naturalnie. Mam milion rzeczy do napisania o tej niesamowitej grze, ale mi sie nie chce pisac. Zwroce moze uwage na cos, wydaje mi sie, nie dla kazdego zauwazalne. Kazde shinobi execution to spektakl - to, co wolf mowi (i kiedy milczy), w jaki sposob dokonuje egzekucji wyraza jego stosunek do przeciwnika. Prosba o wybaczenie, pozegnanie, wypowiedzenie mantry, brutalna dekapitacja - wszystko ma tu swoje miejsce i nie jest tylko widowiskowym gore festem. Nawet rozprucie weza. Troche przeciwwagi dla mortalowego, slapstikowego sadyzmu. 2 1 Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 30 kwietnia 2019 Opublikowano 30 kwietnia 2019 20 godzin temu, Kazub napisał: NG+ 4 skonczone i wraz z immortal severance (ostatni ending) platyna trophy (tak bylo farmione tu i tam). To cholerne trophy za wszystkie skille zniweczylo mi end game i wymusilo farme. Troche meh, bo poza tym wszystko wpada naturalnie. Mam milion rzeczy do napisania o tej niesamowitej grze, ale mi sie nie chce pisac. Zwroce moze uwage na cos, wydaje mi sie, nie dla kazdego zauwazalne. Kazde shinobi execution to spektakl - to, co wolf mowi (i kiedy milczy), w jaki sposob dokonuje egzekucji wyraza jego stosunek do przeciwnika. Prosba o wybaczenie, pozegnanie, wypowiedzenie mantry, brutalna dekapitacja - wszystko ma tu swoje miejsce i nie jest tylko widowiskowym gore festem. Nawet rozprucie weza. Troche przeciwwagi dla mortalowego, slapstikowego sadyzmu. Czyli wydaje się być spójnym z samurai / shinobi jako całokształtem. W filmach Kurosawy doskonale można zaobserwować to o czym piszesz, czasem nie potrzeba słów, czasem jeden gest znaczy więcej, czasem walka na śmierć i życie jest jak spektakl dwóch aktorów. Tak czy inaczej dopiero zacząłem, dopiero kilka godzin. Ale zwrócę szczególną uwagę na to, o czym piszesz. Zachęcam jednak do opisania chociaż części tego "miliona rzeczy", ja przeczytam. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 30 kwietnia 2019 Opublikowano 30 kwietnia 2019 Powiedzcie mi czy "dojścia" do konkretnych zakończeń opisane w tym poradniku są prawidłowe: https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1964&PART=143 Chcę zacząć NG+ itd. i muszę mieć pewność, że żadne zadanie poboczne nie jest wymagane do jakiegoś zakończenia. Dodatkowo, chciałbym wiedzieć co przechodzi do NG+? Wszystko co znalazłem, kupiłem i udoskonaliłem zostaje poza fabularnymi pierdami? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 30 kwietnia 2019 Opublikowano 30 kwietnia 2019 Tak, poza pewnymi umiejętnościami zdobytymi fabularnie. 1 Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 1 maja 2019 Opublikowano 1 maja 2019 80 godzin grania i wreszcie upragnione 100% Niekiedy było ciężko ale jest to taki tytuł gdzie jak nie zrobię platyny to go zwyczajnie nie wyjmę z konsoli. Grywalność na najwyższym poziomie. Takie gry to perły i choć dają ostro w kość to uczą i kolejne starcia udowadniają jakimi maszynami do zabijania się stajemy. 10/10 i czekam na więcej! 2 1 Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 1 maja 2019 Opublikowano 1 maja 2019 (edytowane) Ja juz tez blisko konca. Tylko z Spoiler tatuskiem sowa musze sobie jakos poradzic. Ciezko jest walczyc miedzy tymi filarami, jak atakuje. Najmocniejszy przeciwnik, jak narazie imo. Poza tym wszystko cacy. Mechanika zbijania ciosow zasluguje na jakas nagrode. Dawno nie bylo, tak swietnie dopracowanej walki w grach. Kiedys mowilem, ze rzucanie toporem Kratosa to jeden z lepszych ficzerow w grze, dajacy niesamowite wrazenie. Otoz juz nie. Edytowane 1 maja 2019 przez MEVEK 1 Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 2 maja 2019 Opublikowano 2 maja 2019 16 godzin temu, MEVEK napisał: Ciezko jest walczyc miedzy tymi filarami Nie otwierałem spoilera, ale ten fragment sugeruje Jerome Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 2 maja 2019 Opublikowano 2 maja 2019 W spoilerze znajduje sie tylko nazwa bossa. Zadnych prywatnych danych tam nie ma - za co serdecznie przepraszam pana bzdurasa. Pisze tutaj, bo nie mialem okazji ostatnio tego zrobic, a czuje jego oddech na plecach nawet w tym temacie. Cholernie ciezko przyznac sie do bledu. Zaluje i przepraszam! Wracajac do tematu to jest to prawdopodobnie najtrudniejszy przeciwnik w grze. Wazyscy inni dawno leza. Nie z takimi wyzwaniami mialem do czynienia, ale jednak na ta chwile umiem go tylko dojechac do drugiej kropki Moze dzis uda mi sie go wyjasnic. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 2 maja 2019 Opublikowano 2 maja 2019 W drugiej części proszę tylko o jedno, mianowicie fizykę zniszczeń otoczenia. Nie mówię o konieczności niszczenia zamków, ale aby na powierzchni zostawały efekty walki. Widoczne ślady nacięć w miejscach uderzeń, spalenizny po użyciu elementów ognia, kratery i wgłębienia w terenie gdy przeciwnik będzie trzaskał nami po podłodze. Chciałbym po takiej walce z Demonem albo Gyoubu móc stanąć i rozejrzeć się po otoczeniu i widzieć efekty tej walki. Na arenie gdzie pewien szef ma wodopój, ten fajnie łamie drzewa, a ja chciałbym aby poszli dalej. Szkoda tylko, że moc następnych konsol pójdzie pewnie w powalone 4K. Cytuj
Il Brutto 1 628 Opublikowano 2 maja 2019 Opublikowano 2 maja 2019 Nie no na pierwszym miejscu musza sie postarac i zrobic gre bez recyclingu i backtrackingu. Pozniej mozna udoskonalac wszystko inne. Ja bym w ogole chcial zmiany klimatu bo Chiny to nie moja bajka. Problem w tym ze ta mechanika parry i deflectow dziala idealnie z katana i trudno sobie to wyobrazic machajac ciezkim mieczem czy jakims toporem w sredniowieczu albo innym uniwersum. Tak na szybko to przychodzi mi do glowy jakis Pan Wolodyjowski z szabelka Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 3 maja 2019 Opublikowano 3 maja 2019 (edytowane) Chiny? Edytowane 3 maja 2019 przez Wesker 1 Cytuj
Kalel 3 634 Opublikowano 3 maja 2019 Opublikowano 3 maja 2019 Walka z ojcem głównego bohatera. Chyba pada roz(pipi)ę podczas walki. Zbijam mu połowę pierwszego paska i potem ginę. Cytuj
Ins 5 829 Opublikowano 3 maja 2019 Opublikowano 3 maja 2019 19 godzin temu, Il Brutto napisał: Ja bym w ogole chcial zmiany klimatu bo Chiny to nie moja bajka 1. facepalm 2. Będziesz zadowolony jeżeli powstanie druga część ponieważ tam właśnie będzie się rozgrywać kontynuacja xD Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 3 maja 2019 Opublikowano 3 maja 2019 2 godziny temu, Kalel napisał: Ukryj zawartość Walka z ojcem głównego bohatera. Chyba pada roz(pipi)ę podczas walki. Zbijam mu połowę pierwszego paska i potem ginę. Otóż to. Która faza? Cytuj
Kalel 3 634 Opublikowano 3 maja 2019 Opublikowano 3 maja 2019 A już pokonany, ale na początku z pierwsza miałem problemy (pipi)any, najcięższy jak do tej pory. Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 5 maja 2019 Opublikowano 5 maja 2019 Panowie jak zadawac obrazenia bezglowym parasolka ? Mam parasolke fenixa, fakt broni dobrze ale jak zadac obrazenia bezglowym nie uzywajac confetti. Musze cos jeszcze w drzewku wykupic czy co? Z gory dzieki za odp Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 5 maja 2019 Opublikowano 5 maja 2019 Obawiam sie, ze bez srodka uspokajajacego i conffeti nie ma co podchodzic. Na jedna walke conajmniej potrzeba, po 2 sztuki z kazdej. Z tego, co sie orientuje to zwiekszyli losowosc wysypywania sie conffeti z przeciwnikow. Musisz szukac, po lokacjach, albo czekac na lut szczescia. Ja bynajmniej nie znam innego sposobu. Cytuj
Loko_PL 49 Opublikowano 5 maja 2019 Opublikowano 5 maja 2019 27 minut temu, sajmon34 napisał: Panowie jak zadawac obrazenia bezglowym parasolka ? Mam parasolke fenixa, fakt broni dobrze ale jak zadac obrazenia bezglowym nie uzywajac confetti. Musze cos jeszcze w drzewku wykupic czy co? Z gory dzieki za odp Musisz mieć wykupionego skilla, który umożliwia ci ataki po użyciu parasolki. 1 Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 5 maja 2019 Opublikowano 5 maja 2019 To jest ten zaraz za kiel i klinga? Cytuj
Loko_PL 49 Opublikowano 5 maja 2019 Opublikowano 5 maja 2019 6 minut temu, sajmon34 napisał: To jest ten zaraz za kiel i klinga? Z tego, co pamiętam to tak. Zresztą wszystkie skille jak coś mają opisy. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 5 maja 2019 Opublikowano 5 maja 2019 Czy tylko ja mam wrażenie, że w ewentualnym DLC spotykamy Tomoe, a będziemy bawić się w jakimś wspomnieniu przez ten posążek, który przenosi nas do Hiraty? Wydaje mi się tak, bo mamy trochę rozmów o Tomoe i zero tykwy do "obrony" przed piorunami pomimo istnienia kilku przeciwników używających tego żywiołu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.