Josh 4 524 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 4 godziny temu, Bzduras napisał: To w końcu "będzie grind i trzeba będzie dużo grać" czy "gra sama się przechodzi"? Polecam zagrać raz, przyzwyczaić się do trochę innego handlingu postaci i paru pomniejszych zmian. Grind mnie nie przeraża w żadnym stopniu, bo i tak planuję zrobić wszystko na ocenę S, bardziej boję się tego drugiego. Square totalnie scasualizowało Kingdom Hearts 3 (nie da się tam zginąć nawet na hardzie), mam nadzieję że Capcom nie pójdzie w tym kierunku, a te orby rozdawane za byle co i przy byle okazji nie wróżą nic dobrego. 1 Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Porównywanie Square Enix do Capcomu w 2019 jest bardzo krzywdzące dla tego drugiego. 4 1 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Ciekawostka: Capcom said Hideaki Itsuno could make Dragon’s Dogma 2, but he chose to make DMC5 first Niech ten DMC V wypali i później Itsuno niech bierze się za Dragons Dogma 2. Każdy pieniądz dam za sequel https://www.vg247.com/2019/02/07/dragons-dogma-2/ Cytuj
Wojtq 795 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Ale miałem radochę grając w to demo, biorę blisko premiery. Czy ktoś mi może tylko powiedzieć jak przełączać się między ramionami? Ani strzałki, ani nic innego nie działa, a L1 pozbywa się ich bezpowrotnie. Cytuj
walek 96 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 (edytowane) Po ograniu dema jestem mega zachwycony. Stary, dobry DMC powraca. Ten krótki fragment bardzo przypomina mi DMC 3, jesli chodzi o feeling, dynamikę i oprawę. Naprawde przyjemnie sie szlachtuje hordy pomiotu diabelskiego w wysublimowany i pomysłowy sposób. Mimo, ze w demie Nero tak naprawdę jest „goły” w kwestie uograde’ow czy wachlarzu ruchów, to można w finezyjny sposób wykańczać przeciwnika. Na pewno grę kupię na premiera, bo lubię ten markę. Ale zanim odpalę DMC 5 zaopatrze sie i przejdę „czwórkę”, w która nie miałem okazji zagrać. Edytowane 7 lutego 2019 przez walek Cytuj
mate6 108 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Wam się podoba to w tej serii, że trzeba się nudzić przez 15 minut żeby miec kolejne podejście do bossa? 1 Cytuj
walek 96 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Widać sympatyczny kolego mate6, ze z seria gry masz tyle wspólnego co ja z serialem M jak Miłość- obejrzałem jeden odcinek i miałem ochotę popełnić samobójstwo. Żeby zrozumieć DMC musiał byś cofnąć sie w czasie 17 lat wstecz i zagrać w pierwszego DMC. Gra na tamte czasy genialna w kwestii oprawy A/V i gameplay’u.Niestety mechanika gry w DMC 5 od tatmtyxh czasów za bardzo sie nie zmieniła i ta gra przeznaczona jest raczej dla hardkorowych fanów. Podejrzewam, ze jesteś młodym człowiek i i dla ciebie to „niegrywalny” oldschool. Ja mam to samo na przykład z shooter’ami multi FPS. Kocham markę Battlefield, szczególnie odsłony 3 i 4 oraz CS: Go. I totalnie nie kumam popularności takich gniotów jak PubG, Fortnite czy Apex. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Godzinę temu, mate6 napisał: Wam się podoba to w tej serii, że trzeba się nudzić przez 15 minut żeby miec kolejne podejście do bossa? Biorac pod uwage ze gra jest niemalze egzotyczna obecnie na rynku, jedyna w swoim rodzaju, mozna przebolec jeden archaizm, zreszta dla mnie to juz jest " smaczek" i cecha serii. Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 (edytowane) 9 godzin temu, mate6 napisał: Wam się podoba to w tej serii, że trzeba się nudzić przez 15 minut żeby miec kolejne podejście do bossa? Seria Dark Souls ma swój dział, to pytanie powinno trafić tam, pozdrawiam. Preview od Easy Allies. Edytowane 8 lutego 2019 przez Bzduras 3 Cytuj
Daffy 10 576 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 bedzie napyerdalanie w oczekiwaniu na bayo3 Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 Codziennie przed pracą odpalam sobie demko i przechodzę, ależ to ku.rwa dobreee. Coraz dłużej pozostaję przy S Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 5 godzin temu, Bzduras napisał: Seria Dark Souls ma swój dział, to pytanie powinno trafić tam, pozdrawiam. Hihi. Ależ to będzie gra, nie dochodzi to do mnie że jeszcze miesiąc i po 11 latach oczekiwań wreszcie nadchodzi kontynuacja i koniec historii Potem Dragons Dogme 2 poproszę i jakieś nowe IP od mistrza Istuno. Cytuj
mate6 108 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 To, po kolei: @walek Te wiekowe porównania to są trochę, hehe, przestarzałe. Sam nie lubię upraszczania gier video, ale ten konkretny mechanizm w DMC mi się akurat nie podoba. To nie jest tak, że w prehistorycznych czasach gamingu, w 2001 roku, nie wiedzieli jak zaprojektować grę (czy to z punktu widzenia technicznego, czy designerskiego), bo już lata wcześniej potrafiono połączyć relatywnie trudne levele z brakiem oczekiwania na ponowną próbę z relatywnie trudnym bossem. Było tak w jednej z moich ulubionych gierek, tj. Holy Umbrella: Dondera no Mubo, było tak też w Super Metroidzie i wielu wielu innych starszych grach. Zatem ten konkretny mechanizm w Devil May Cry był po prostu świadomą decyzją twórców. Co więcej, mnie w sumie podoba się, że występuje w tej serii, ponieważ stanowi to swego rodzaju wyzwanie i cechę serii. Podobnie jak @aphromo uważam, że to nadaje tym grom pewnego specyficznego smaku. Sam byłem pod wrażeniem gdy odpaliłem demo i usłyszałem ten sam dźwięk menusów co w innych grach i od razu wiedziałem, że DMCV będzie tym właśnie czym jest. Jak już się zabiorę do DMC hd collection, które mam na półce od kilku lat to na pewno się będę za(pipi)iście bawił (przeszedłem z 10 lat temu pierwszych kilka misji w DMC3 i chcę wrócić, przestałem bo wtedy wolałem gry innego typu - pokemony, wyścigi i jakieś indie gierki na PC). Cieszę się jednak, że to nie jest standard w slasherach. MGR:R robi to IMO lepiej, bo w sposób, który obniża barierę wejścia, ale nie obniża "skill ceiling". Dalej trzeba umieć za(pipi)iście grać, że zdobyć najlepszą ocenę, dalej bossowie są trudni, szczególnie taki Monsoon, ale śmierć nie kosztuje Cię przechodzenia misji od początku. Po prostu misja podzielona jest na segmenty ocenianie oddzielnie. I spędzający 12h dziennie w fortnajcie dzieciak Mateusz i twardordzeniowy dżentelmen senior Walek są zadowoleni. @Bzduras Zgadzam się całkowicie. W soulsach (w bloodbornie też, żeby nie było niedomówień) jest to źle zaprojektowane. Każdy kto grał, wie że ostatecznie ponowne podejście do bossa sprowadza się do przebiegnięcia przez cały level i omijania przeciwników, co choć jest mniejszą karą niż śmierć u bossa w DMC to jest cholernie sztuczne i zapewnia duże stężenie słynnego dysonansu ludonarracyjnego. Z kolei gdyby, bez zmieniania czegokolwiek innego, wymusić na graczu w soulsach żeby zabił wszystkich przeciwników zanim fog gate się otworzy, to gra stałaby się niegrywalna. Z mojego ograniczonego doświadczenia z DMC wiem, że jak się wymasteruje level to można go przejść bardzo bardzo szybko i dzięki rozbudowanemu systemowi walki i ocen, proces ten nie jest taki zły, a niektórym przynosi frajdę. Dlatego tak, uważam że w obecnej strukturze soulsów te gry byłyby lepsze gdyby śmierć w walce z bossem cofałaby do jej początku z wszystkimi przedmiotami leczniczymi, które się miało. Pozwoliłoby to też na to, by walki z bossami były o wiele wiele trudniejsze. Jeśli kolejna próba walki z bossem byłaby natychmiastowa, to każdy boss w bloodbornie mógłby być trudny jak Orphan of Kos. Z tego co wiem, to w Sekiro idą w podobnym kierunku, więc mnie to cieszy. Dla formalności napiszę, że demo DMCV mi się baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo podoba. System walki, design wszystkiego, te wymienne łapy. Jak następnym razem ogram, to koniecznie zmienie sobie proporcje dźwięku, żeby muzyka była o wiele głośniejsza od reszty. 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 Znowu przeszedłem. Dla mnie jedyna wada na ten moment to za wolna rozgrywka - brakuje tego turbo Cytuj
mate6 108 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 Ej no właśnie od razu zauważyłem że ta kamerę jest za bliska, ale mi nawet do głowy nie przyszło, że można ja zmienić. Dzięki Figaro. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 Kolejna gra kolejne porównania do soulsów. Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 @mate6, w każdej części serii można skorzystać z przedmiotów, które wskrzeszają bohatera bez konieczności powtarzania całej misji. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 Chce te wersję, gdzie to można zamówić bo na muve.pl już nie ma? ;( Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 5 godzin temu, devilbot napisał: Kolejna gra kolejne porównania do soulsów. Na tym forum powinien być już ban za porównywanie do solsów i metroidów. 1 Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 (edytowane) 40 minut temu, XM. napisał: Chce te wersję, gdzie to można zamówić bo na muve.pl już nie ma? ;( 1 sztuka na morele net, pol godziny szukalem XD https://www.morele.net/devil-may-cry-5-deluxe-steelbook-edition-premiera-08-03-2019-4143343/ Edytowane 8 lutego 2019 przez aphromo Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 Dzieki, zamówiłem, ale morele nie znam, szukam tez dalej by nie było lipy. Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 Morele spoko, tylko często zmieniaj hasło do konta Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 1 minutę temu, XM. napisał: Dzieki, zamówiłem, ale morele nie znam, szukam tez dalej by nie było lipy. Trzymam kciuki. Morele net no wydaja sie porzadni, nawet info ile ludzi kupilo itp. Chociaz powiem Ci szczerze, ze troche pozno sie "obudziles" jesli chodzi o stal. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 To co ja też się dopiero obudziłem, dzięki za linka. A miałem już nic nie kupować w tym miesiącu, pójdę z torbami. Muszę zjeść kinder bueno bo zaraz zemdleje. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.