Skocz do zawartości

Devil May Cry 5


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11 minut temu, aphromo napisał:

Trzymam kciuki. Morele net no wydaja sie porzadni, nawet info ile ludzi kupilo itp.

Chociaz powiem Ci szczerze, ze troche pozno sie "obudziles" jesli chodzi o stal.

Nie wiem czemu, jakoś mi totalnie umknela  ta wersja.

Gość aphromo
Opublikowano

Oj chodzi o to ze rynek w tej generacji, zwlaszcza na PS4, ze najlepiej specjalna/rozsadna kolekcjonerke zamowic jak wreszcie nieco siana  jak tylko wrzuca oferty.

Days Gone tez sprawdzalem, w ludzkiej cenie juz nie ma.

Opublikowano

Zagralem w demko. Pierwsze wrazenie wtf? Jaki nieintuicyjny unik, namierzanie, kamera gdzie ten power? 

 

A teraz gram 4 raz i z kazdym razem jest coraz miodniej, zmienilem kamere jak mowiliscie troche sterowanie obczailem te poskramiacze i jest cudnie :fsg:

Czekam motzno. No i ta grafa i 60fps. Capcom fenomenalnie dostarcza ostatnio

  • Plusik 3
Opublikowano

Grając w to demo poczułem się jak za czasów PS2 i pierwszym kontakcie z Dmc. Jest moc, jest intensywność, jest efektowny system walki, do wszystkiego przygrywają odpowiednie riffy, to są elementy gry, dzięki którym ta seria tak się wybiła. Gdzieś czytałem preview chyba RE2, w którym pisano, że część ekipy developerskiej, to fani oryginału, którzy w tamtych czasach byli jeszcze dziećmi. W przypadku DMC jest chyba podobnie. 

 

W Capcom zaczęli podejmować słuszne decyzję, no może oprócz, zapłać więcej a dostaniesz oryginalna ścieżkę dźwiękową. Zakup obowiązkowy wraz z RE2. 

Gość aphromo
Opublikowano

A ja bym chcial, zeby dodali stare stroje z poprzednich odslon :) Wiadomix teraz jest marketing i budowanie PR, ale kilka miesiecy po premierze byloby jak znalazl.

Opublikowano
46 minut temu, YETI napisał:

Grając w to demo poczułem się jak za czasów PS2 i pierwszym kontakcie z Dmc. Jest moc, jest intensywność, jest efektowny system walki, do wszystkiego przygrywają odpowiednie riffy, to są elementy gry, dzięki którym ta seria tak się wybiła. Gdzieś czytałem preview chyba RE2, w którym pisano, że część ekipy developerskiej, to fani oryginału, którzy w tamtych czasach byli jeszcze dziećmi. W przypadku DMC jest chyba podobnie. . 

 

Na pewno spora część ekipy tworząca nowe DMC to ludzie odpowiedzialni za DMC3. Czytałem, że wrócił chociażby kolo od cut-scenek, więc można oczekiwać spektaklu totalnego absurdu i efektowności urywającej dupę. 

 

32 minuty temu, Dr.Czekolada napisał:

Oby dodali tryb turbo nie chcę czekać na SE znowu 20 lat.

 

Pewnie będzie dopiero w Special Edition :/ pamiętam jak zacząłem grać w DMC4:SE lub DmC na turbo, to później już za cholerę nie potrafiłem się przestawić na zwykły tryb, bo wydawał mi się mega ślamazarny. 

Opublikowano

Pograłem w końcu w te demo grało się świetnie. Bardzo dobrze gierka chodzi na zwykłym PS4. Aż mi się zachciało w Ninja Gaiden pograć.

Lubię gry które wynagrodzą mi spędzony z nimi czas, a DMC V i jego system walki na pewno taki będzie.  Miałem już tego dmcv nie kupować na premierę bo jestem ubogi ale co zrobić.

 

Początek tego roku jest po(pipi)any:

Resident 2

DMC V

Sekiro 

Mortal Kombat

Dead Or Alive 6

Kingdom Hearts

 

W zeszłym roku interesował mnie tylko Monster Hunter World. Uważałem i wszędzie pisałem, że ta generacja to porażka, że koniec branży. Gram 30 lat, a jestem jeszcze taki głupi.

Opublikowano

To "nowe" demo o wiele fajniejsze.

Ale i tak goliata zabiłem za drugim razem i to jeszcze lamiąc na odległość.

I rączki można zmieniać. I coś wykupić. I więcej możliwości, bo skoki itp.

No i za drugim razem od razu czułem, że jestem lepszy.

No i zamówiłem na Xa.

 

Ale trzeba przyznać, że mam sklerozę (grałem tylko w DMC3) i tam naprawdę nie było checkpointów?

Jakichś uleczałek?

Druga sprawa - uniki.

Jakoś mi się kojarzy, że było to prostsze, a nie ze 3 przyciski i uważaj bo zamiast uniku doskok.

Opublikowano
9 godzin temu, Basior napisał:

Ale trzeba przyznać, że mam sklerozę (grałem tylko w DMC3) i tam naprawdę nie było checkpointów?

Była opcja Continue po zgonie, która rzucała Cię gdzieś wcześniej. Takich tradycyjnych czekpointów (zgiń-loading-jesteś lokację wcześniej) nie było.

9 godzin temu, Basior napisał:

Jakichś uleczałek?

Zielone orby są w każdej części gry, no i tak samo jak w demie w każdej części można znaleźć w trakcie misji fragmenty zielonych leczące trochę życia z miejsca.

9 godzin temu, Basior napisał:

Druga sprawa - uniki.

Jakoś mi się kojarzy, że było to prostsze, a nie ze 3 przyciski i uważaj bo zamiast uniku doskok.

Tak samo, od niepamiętnych czasów - lock, gajga w bok, przycisk skoku. Nic tu się nie zmieniło.

  • Plusik 1
Opublikowano
5 godzin temu, Bzduras napisał:

Ja z kolei ucieszyłbym się z możliwości podkręcenia poziomu trudności w demku, bo jednak nie ma jak się wyszaleć :(

 

27 dni jeszcze :fsg: Trza urlop bukować

 

Dopiero co wykorzystałem 2 tyg. na RE i KH. Szef na pewno się ucieszy jak mu powiem, że za miesiąc znowu potrzebuję z tydzień wolnego :obama:

  • Haha 1
Opublikowano

Poza marnowaniem ręki jaki jest pewny sposób na uniknięcie tego tornada z brzucha Goliata? Czasem jest daleko ode mnie jak to zaczyna robić i nie widzę wtedy sposobu oprócz właśnie poświęcenia ręki.

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, mate6 napisał:

Poza marnowaniem ręki jaki jest pewny sposób na uniknięcie tego tornada z brzucha Goliata?

Tak, jest sposób: uciekasz z katedry jak tylko zrobi dziurę w ścianie. Ewentualnie kontra z charge attacku Gerberą, ale tutaj i tak tracisz łapę.

 

Donguri dorwał się do dema :obama:

 

 

Edytowane przez Bzduras
  • Plusik 1
Opublikowano

A jak robi to na placu? Jak inicjuje ten atak kiedy jest blisko to stoję za jego plecami i wydaje mi się, że wtedy mnie nie wciągnęło, ale jak jest daleko to kaplica.

 

 

BTW, tak mi się spodobało to demko, że następną grą którą zacznę będzie DMC1 albo DMC3:SE.

Opublikowano
1 minutę temu, mate6 napisał:

A jak robi to na placu? Jak inicjuje ten atak kiedy jest blisko to stoję za jego plecami i wydaje mi się, że wtedy mnie nie wciągnęło, ale jak jest daleko to kaplica.

Na placu wystarczy uciekać konsekwentnie w jedną stronę chyba - nie pamiętam, kiedy ostatni raz Goliat miał okazję aż tak się wykazać, żeby jeszcze na placu robić jakieś wygibasy ;)

  • Plusik 1
Opublikowano
Teraz, Bzduras napisał:

Na placu wystarczy uciekać konsekwentnie w jedną stronę chyba - nie pamiętam, kiedy ostatni raz Goliat miał okazję aż tak się wykazać, żeby jeszcze na placu robić jakieś wygibasy ;)

 

Hah no za pierwszym razem jak przechodziłem demo to na plac wszedł z 3/4 życia, ale już ogarnąłem system walki trochę to faktycznie z mniejszym paskiem. Teraz za każdym razem jak z nim walczę to raz, dwa razy ten atak na placu robi. No i zawsze uciekałem w lewą stronę, spróbuję w prawą. Dzięki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...