Moldar 2 249 Opublikowano 11 czerwca 2019 Opublikowano 11 czerwca 2019 Dla mnie singiel najważniejszy, innych trybów nawet nie ruszam. Cytuj
Paolo de Vesir 9 129 Opublikowano 11 czerwca 2019 Opublikowano 11 czerwca 2019 To spoko, ale singiel przykuwa na 10-12h i koniec. Twórcom zależy jednak na większym zaangażowaniu. Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 11 czerwca 2019 Opublikowano 11 czerwca 2019 myśle że twórcom przede wszystkim zależy na zrobieniu dobrej gry, a singiel będzie znacznie dłuższy niż 10-12h Cytuj
Bzduras 12 578 Opublikowano 11 czerwca 2019 Opublikowano 11 czerwca 2019 6 minut temu, Paolo de Vesir napisał: To spoko, ale singiel przykuwa na 10-12h i koniec. Twórcom zależy jednak na większym zaangażowaniu. 10-12h, potem drugie tyle z ziomeczkami w coopie, trzecie tyle na Insane i styka. ALE MA BYĆ WŁAŚNIE TAK! Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 11 czerwca 2019 Opublikowano 11 czerwca 2019 3 godziny temu, ASX napisał: Rod mówił że w tym miesiącu koncentrują się na promocji trybu Escape, w lipcu pokażą multi, w sierpniu horde a dopiero we wrześniu dopiero singla. Wydaje mi się że ta strategia to taki efekt uboczny gamepassa Gra ma premierę 10 września a w early access 6 i oni dopiero SP chcą pokazać chyba czytali wywiad z Kojimą. W sierpniu główne skupienie będzie na nowym trybie Arcade. no nie powiem, ładnie to wygląda i klimacik miejscówki jak z obcego/the thing, nie podoba mi się tylko nowy sposób ukazywania obrażeń. o której dziś ten trailer? Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 11 czerwca 2019 Opublikowano 11 czerwca 2019 Nie no tych wyskakiwających cyferek w versusie i singlu chyba nie dadzą Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 11 czerwca 2019 Opublikowano 11 czerwca 2019 Zapowiada się że znów nie zabraknie buzującego testosteronu;) Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 12 czerwca 2019 Opublikowano 12 czerwca 2019 Ten moment kiedy cut-scenka z nowym randomem robi lepiej niż ''next genowe halo'' Rod potwierdził że Marcus będzie miał brodę z 4ki a nie ten bieda zarost z e3 2018 Twórca Gearsów masakruje lewaków: zawsze szanowałem 4 1 Cytuj
MaZZeo 14 185 Opublikowano 15 czerwca 2019 Opublikowano 15 czerwca 2019 ten tryb i pokazany gameplay nic a nic mnie nie zrobił, w zasadzie nie widze w tym nic innego jak jakąś gorszą wariację hordy. Zapewne będzie też tylko jedna albo dwie mapy. Zamiast zaorać jakimś dobrym gameplayem z kampanii ukazujący nowości to pokazali coś co śmierdzi Judgmentem. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 15 czerwca 2019 Opublikowano 15 czerwca 2019 Ja na chwile obecna straciłem całkowicie zainteresowanie gearsami, a oglądając te filmiki to nawet nie mam ochoty na multi xd Cytuj
Ukukuki 6 996 Opublikowano 15 czerwca 2019 Opublikowano 15 czerwca 2019 A ja czekam, pierwsze 3 części były genialne, Judgment słabe a 4 tylko dobra więc jest szansa. 1 Cytuj
MaZZeo 14 185 Opublikowano 21 czerwca 2019 Opublikowano 21 czerwca 2019 https://www.windowscentral.com/gears-5-eliminates-loot-boxes-and-season-pass-still-features-direct-purchases największy rak z czwórki usunięty. Jeszcze tylko wywalić łososiowe piły i może gra będzie uratowana 1 Cytuj
MaZZeo 14 185 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 (edytowane) każdy kto ma game pass ultimate otrzyma Gears 5 Ultimate, czyli będzie można grę odpalić już 5 września https://www.xbox.com/pl-PL/games/gears-5 Kontynuacja jednej z najbardziej popularnych sag gier, Gears jest teraz jeszcze atrakcyjniejsze niż kiedykolwiek, z pięcioma ekscytującymi trybami i najbardziej rozbudowaną w historii kampanią. Tryb współpracy dla trzech graczy: Bitwa u boku przyjaciół w trójosobowym oddziale i współpraca online lub w trybie gry na podzielonym ekranie. Tours of Duty: Awansuj ze świeżego rekruta na czterogwiazdkowego generała w Gears Tours of Duty. Podejmuj nowe i ekscytujące wyzwania, zdobywaj niesamowite nagrody i prezentuj Twój łup. Boot Camp: Dopiero zaczynasz przygodę z Gears, czy zwyczajnie już od dawna nie grałeś? Boot Camp to zabawny sposób na naukę funkcjonowania gry, od podstaw po zaawansowane techniki walki. Zagraj jako Jack: Graj jako Jack, Twój osobisty robot latający chroni sojuszników i niszczy wrogów - idealny dla nowych graczy w Gears. Wizualny spektakl: Odtwarzaj każdy tryb w rozdzielczości 4K i HDR z płynną prędkością 60 klatek na sekundę na Xbox One X. Edytowane 23 czerwca 2019 przez MaZZeo Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 24 czerwca 2019 Opublikowano 24 czerwca 2019 (edytowane) W dniu 21.06.2019 o 22:40, MaZZeo napisał: Jeszcze tylko wywalić łososiowe piły i może gra będzie uratowana Chuya tam. Już zapowiedzieli sklep z skórkami oraz coś na zasadzie sezonów w Fortnite (lub zadań tygodniowych z Destiny i innych gaas) gdzie "będziemy wykonywać aktualizowane wyzwania, których odhaczenie zapewni nam darmowe zdobycie skórek" Edytowane 24 czerwca 2019 przez _Be_ Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 24 czerwca 2019 Opublikowano 24 czerwca 2019 (edytowane) 14 godzin temu, _Be_ napisał: Chuya tam. Już zapowiedzieli sklep z skórkami oraz coś na zasadzie sezonów w Fortnite (lub zadań tygodniowych z Destiny i innych gaas) gdzie "będziemy wykonywać aktualizowane wyzwania, których odhaczenie zapewni nam darmowe zdobycie skórek" akurat te raidy w stylu destiny mogą być spoko, to ma być tryb arcade a największy rak gow4 w multi to niesłyszalne kroki przeciwnika za plecami. Hunter wygląda wyjebanie Edytowane 24 czerwca 2019 przez Daddy Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 https://kotaku.com/gears-5-developer-says-it-s-riskier-than-the-last-one-1835802465 Kilka nowych informacji: - na najprostszym poziomie trudności dostępne będzie autocelowanie - z kampanii znikną hordowe elementy - przeciwnicy będą mieć paski życia (można je wyłączyć) - gra ma odejśc od korytarzowej budowy, lokacje mają być większe i oferować większą swobode 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 (edytowane) 12 godzin temu, Daddy napisał: akurat te raidy w stylu destiny Pojawia się pytanie kto pisze o raidach? Mają być po prostu zadania dzienne/tygodniowe jak w każdej grze teraz. https://www.gears5.com/earning-content Cytat TL:DR: Gear Packs are gone. So is Season Pass. You can earn exclusive customization. Earning content in Gears is something we know many of you care deeply about. You’ve asked and we’ve listened. In Gears 5, our goal is to create a player-first experience when it comes to in-game content, and it starts with this: No Season Pass No Gear Packs DLC Maps are free for matchmaking and Private Play Exclusive earnable content in the all-new Tour of Duty system All store purchases are direct, no RNG so you always know what you will get We have many exciting new features for Gears 5 coming up that we’ll talk about in detail soon. However, we felt it was important to let you know how we’re handling in-game content now rather than waiting until we talk about those features. Read on for a breakdown of how you’ll collect content in Gears 5. TOUR OF DUTY – EARNABLE CONTENT We’ve committed to delivering more earnable content than ever before through an extensive new system called Tour of Duty. You take on Daily Challenges and seasonal Medals to rank up and earn customization content (including character skins). The path to each piece of content earnable is clear – you will know what you need to do to earn each specific customization item. In addition, there is no ‘Premium’ pay-only content for Tour Of Duty. Tour of Duty will also run in a seasonal format, delivering brand new content and challenges to chase every season. In addition to Tour of Duty, you’ll also directly earn rewards in other ways, such as leaderboard placements in Escape or Versus. SUPPLY – FREE CONTENT FOR PLAYING With Supply Drops, every minute you play (across every multiplayer mode) contributes towards a random item drop from a unique pool of content we call Supply. If you draw a duplicate card, we’ll automatically turn it into Scrap. Scrap can be spent on crafting Supply items you don’t have or character skills you want to upgrade. Supply Drops and Supply Drop Content cannot be purchased with real-world money. PURCHASABLE EXCLUSIVE CONTENT Exclusive customization content can be bought with a premium in-game currency called Iron. Iron is purchased with real world currency. You will also be able to earn a limited amount of Iron through each Tour of Duty to spend in content in the Store. Content found in the store is direct purchase, meaning what you see is what you get. No Gear Packs, no randomness. We are committed to ensuring we preserve a fair competitive environment across our modes, so there will be no items in the store that provide a competitive advantage for real-money purchasers, i.e. no pay to win. BOOST Boost is a new optional purchasable in Gears 5 that provides accelerated progression for a period of real-world time (e.g. 1 Day, 7 Days, etc.). Boost offers the following benefits: Double Multiplayer XP Double Character XP for Escape & Horde Double speed Supply Drop Progression Boost is not required to earn or unlock any content. We know you probably have lots more questions but don’t worry we have much more information to share in the future before Gears 5 comes out. Stay tuned! Edytowane 25 czerwca 2019 przez _Be_ Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Podobają mi się te wszystkie zapowiedzi zmian, zwłaszcza jeżeli chodzi o kampanie, a z drugiej strony oglądając gameplaye z trybu escape wciąż widzę te stare dobrze mi znane od wielu lat gearsy z tymi samymi lub podobnymi animacjami. Mam wrażenie że Gearsy (podobnie jak Halo swoją drogą) stały się zakładnikiem swojego gameplayu, wierni fani lubią stary gameplay i nie chcą jakichkolwiek większych zmian, Przez co Coalition trzymane jest trochę w szachu bo patrząc na historie, odwrócenie się od swoich najwierniejszych graczy nie kończy się zbyt dobrze. Ale ja jako casual chciałbym kiedyś zobaczyć próbę zamieszania w tej formule i jakieś odważniejsze zmiany w sposobie gry. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Niech usuną w końcu ten wall bouncing, bo to żenujące, że glitch uznali jako feature i zostawili w kolejnych częściach. 1 Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Its not a bug, its a feature xd Wallbouncig to dobry przykład tego o czym pisałem, czyli tego że Gearsy są zakładnikiem swojego gameplayu. Pierwotnie multik gearsów był projektowany jako kolejny (nudny?) taktyczny shooter, ale gdy gracze wzieli gre w swoje ręce szybko okazało się że najefektywniejsze jest skakanie na boki, walenie z gnashera z biodra i "exploity" w stylu wallbouncingu. Niestety albo na szczęście dla Epic gracze pokochali ten gameplay i multi zdobyło wielką popularność. Nie był to pierwszy raz kiedy multiplayer wyglądał zupełnie inaczej niż zaplanowali sobie twórcy, wystarczy wspomnieć rocketjumpy w Quake'u, magnum w Halo:CE czy przeładowanie w Halo 2. Gdy już gracze polubili ten gameplay, to twórcy bylo zmuszenii zaadaptować te mechanike jako coś skillowego. I oto jesteśmy w roku 2019 gdzie w seria wciąż opiera się na przypadkowej glupio wyglądajacej mechanice sprzed 13 lat i twórcy nic nie mogą z nią za bardzo zrobić bo gracze, scena esportowa nie potrafi już grać inaczej 1 Cytuj
drozdu7 2 794 Opublikowano 26 czerwca 2019 Opublikowano 26 czerwca 2019 Może gdyby tworzyli jakiś spin off to by próbowali zmian w gameplayu. Tu raczej wszystko będzie po staremu + ten niby największy świat w całej serii. Prawda jest taka, że zbyt duża ilość zmian mogłaby też źle wpłynąć na odbiór gry bo "eee to już nie gearsy". Zwykłe dodanie opcji biegania i strzelania w Re6, było dla mnie błędem bo jednak w Re4, był to ważny element, stajesz żeby strzelić. Odrazu wiedziałem że to Resident. Pięknie by było taką mroczną kampanię jak w pierwszej części.. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.