Skocz do zawartości

Gears 5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten trzeci akt to jest trolling, na początku po pięknych zimowym 2 akcie to wyglądało jakby ktoś ukradł grafikę i podmienił fabułę xD

 

ciemno-czerwony piasek z szaro-czarnymi górami wygląda jak red faction do tego te świecące zabudowania jak z Aladyna, słabe poboczne zadania i urwany wątek fabularny JD/Kait  xDDD

Poruszanie się łodzią w tym akcie jest zrobione na siłę, w 2im miało to sens fabularny a tutaj wiadomo gdzie zaczynamy grać.....ale opuszczone zabudowania UNR robią mocno, klimat jak z Obcego :banderas:

Design G5 czuje się jak przy graniu na premierę w Bioshocka, Gearsy 2 czy Uncharted 2 gdzie gracz podziwiał cuda zrobione przez grafików, daaawno nie było takiej gry.

 

Coalition to nowi mistrzowie, studio przez 5-6 lat istnienia zrobiło dwie mega gierki AAA i remake GOW1 w tym czasie w dużo większych studiach wyszło jedno Halo, Uncharted czy God of War. Do tego jak oni ogarnęli 4K/60fpsów, split screena na 3 graczy, otwarte lokacje, rozpierduchę na ekranie, itd...

Dobrze że od kilku miesięcy znacznie się powiększają dzięki $$$ od Spencera, fajnie jeszcze jakby dostali więcej czasu żeby nie było kolejnego aktu 3 czy 1 z gow4.

 

 

Opublikowano

Ja się poddaje z multiplayerem. Kolejny dzień i nadal ping powyżej 140ms. Tak się grać niestety nie da. Nie ma gdzieś w opcjach zmiany regionu/serwera na EU? Tam gdzie pokazany jest ping dla poszczególnych regionów jest tak jak być powinno. Mam wrażenie, że cały czas łączy mnie z hamburgerami.

  • Plusik 1
Opublikowano
9 godzin temu, Ins napisał:

Ja się poddaje z multiplayerem. Kolejny dzień i nadal ping powyżej 140ms. Tak się grać niestety nie da. Nie ma gdzieś w opcjach zmiany regionu/serwera na EU? Tam gdzie pokazany jest ping dla poszczególnych regionów jest tak jak być powinno. Mam wrażenie, że cały czas łączy mnie z hamburgerami.

Niestety, trzeba czekać.

 

 

Opublikowano

Ostatnie 2 dni grałem tylko vs i przestało wywalać. Ping rzeczywiście pokazuje powyżej 100, ale nie odczuwałem laga. Dobrze, że na premierę nie wrzucili starych, klasycznych map jak "gridlock", bo znowu nie byłoby szansy przetestować nowych. Wszystkie mi się bardzo podobają i nie mam jeszcze faworyta. Czy po przejściu kampanii odblokowują się jakieś skiny? Te po stronie swarm słabe są, wolałbym stare locusty.

Gość Orzeszek
Opublikowano

Kampania zaliczona. Jestem pod wrażeniem jak udało im się zrobić tak dobrą historią po czwórce. Prawie najlepsze, jak nie najlepsze gyrosy (no ten 3 akt rzeczywiście chyba stażyści klepali) graficznie miazga (plus bdb optymalizacja) świetne strzelanko, fajny patent z "otwartym terenem". Na minus ai ziomeczków, kasztany pchają się pod lufe, co chwila trzeba ich klepać by sobie wstali, nie wyobrażam robić solo insane 3ci i 4ty akt.

ogólnie spoko/10 nie spodziewałem się takiego wzrostu jakości po średniej czwórce.

Opublikowano

Trzeba przyznać że lokacje w grze często zapierają dech w piersiach. Co chwile zatrzymyealem się by zrobić screena będe miał co wrzucać na forumka miesiącami xd

Opublikowano
5 minut temu, zloto napisał:

Na artstation pojawił się fajny artykuł w którym można podziwiać prace artystów z TC. Naprawdę fajne koncepty i ogrom pracy, polecam. 

 

https://magazine.artstation.com/2019/09/the-coalition-gears-5-art-blast-environments-and-concept-art/

czyli za trzeci akt odpowiada Krzysztof z Polski i wszystko jasne, czuć inspiracje z Bełchatowa xD

 

 

  • Haha 2
Opublikowano

Ogrywając trzeci akt, pomyślałem sobie o pewnej gierce, która wyróżniała się w zasadzie dwiema świetnymi rzeczami. Soundtrackiem i fabułą, no i w teorii miała jeszcze jedną charakterystyczną rzecz, gameplay oparty o interakcje z pustynnym środowiskiem. W praktyce było tego,niewiele, ale coś tam było. Mowa o Spec Ops:The Line. Szkoda, że w trzecim akcie nie zaserwowali nam twórcy trochę zabawy tym świetnie zrobionym piskiem. Myślę, że kilka takich przyjemnych rozwiązań było by spokojnie do wplecenia w rozgrywkę, a dało by trochę różnorodności. Wrzucam filmik z potencjalnymi pomysłami, które TC miało na tacy. 

 

 

  • Plusik 2
Opublikowano

Ja bym powiedział, że oba akty są porównywalnej długości, a trzeci przez monotonność otoczenia (wnętrza budynków) strasznie się dłuży.  

Opublikowano

Przeglądając temat ze screenami na resetera, na niektórych z nich girsy prezentują się jak CGI. A to wszystko ingame, bez nawet żadnego photo moda podbijającego ilość detali czy coś :O

Przypomnę sobie wysrywy niektórych ludzi na resetera przed premierą, zakładanie tematów i jakaś walka, że gra dostała jakiś dołngrejd xD Naprawdę ludzie z TC wymasterowali UE4 i gra nawet na bazowym klocku wygląda świetnie. 

 

i6F5B5.jpg

i6WVii.jpg

1568225638-11-09-2019-18-21-04-vkibjr1u.

  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...