hav7n 5 936 Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 3 godziny temu, Figuś napisał: Pozdro mordo, zwolnić studenciakow od Aktu trzeciego i na pełnej róbcie Gears 6 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 Ten trzeci akt to jest trolling, na początku po pięknych zimowym 2 akcie to wyglądało jakby ktoś ukradł grafikę i podmienił fabułę xD ciemno-czerwony piasek z szaro-czarnymi górami wygląda jak red faction do tego te świecące zabudowania jak z Aladyna, słabe poboczne zadania i urwany wątek fabularny JD/Kait xDDD Poruszanie się łodzią w tym akcie jest zrobione na siłę, w 2im miało to sens fabularny a tutaj wiadomo gdzie zaczynamy grać.....ale opuszczone zabudowania UNR robią mocno, klimat jak z Obcego Design G5 czuje się jak przy graniu na premierę w Bioshocka, Gearsy 2 czy Uncharted 2 gdzie gracz podziwiał cuda zrobione przez grafików, daaawno nie było takiej gry. Coalition to nowi mistrzowie, studio przez 5-6 lat istnienia zrobiło dwie mega gierki AAA i remake GOW1 w tym czasie w dużo większych studiach wyszło jedno Halo, Uncharted czy God of War. Do tego jak oni ogarnęli 4K/60fpsów, split screena na 3 graczy, otwarte lokacje, rozpierduchę na ekranie, itd... Dobrze że od kilku miesięcy znacznie się powiększają dzięki $$$ od Spencera, fajnie jeszcze jakby dostali więcej czasu żeby nie było kolejnego aktu 3 czy 1 z gow4. Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 Ja się poddaje z multiplayerem. Kolejny dzień i nadal ping powyżej 140ms. Tak się grać niestety nie da. Nie ma gdzieś w opcjach zmiany regionu/serwera na EU? Tam gdzie pokazany jest ping dla poszczególnych regionów jest tak jak być powinno. Mam wrażenie, że cały czas łączy mnie z hamburgerami. 1 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 nie ma i nie będzie, odpaliłem 3 mecze w dwóch gracze po 120ping w trzecim po 20-40 hmm... Cytuj
BaNDzi0r25 128 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Ja mam podobnie od 120-148, ale i tak nie mają najmniejszych szans Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Również dołączam się do tych zawiedzinych początkiem trzeciego aktu. Nie wiem jak to w ogóle możliwe Cytuj
wrog 609 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 9 godzin temu, Ins napisał: Ja się poddaje z multiplayerem. Kolejny dzień i nadal ping powyżej 140ms. Tak się grać niestety nie da. Nie ma gdzieś w opcjach zmiany regionu/serwera na EU? Tam gdzie pokazany jest ping dla poszczególnych regionów jest tak jak być powinno. Mam wrażenie, że cały czas łączy mnie z hamburgerami. Niestety, trzeba czekać. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Ostatnie 2 dni grałem tylko vs i przestało wywalać. Ping rzeczywiście pokazuje powyżej 100, ale nie odczuwałem laga. Dobrze, że na premierę nie wrzucili starych, klasycznych map jak "gridlock", bo znowu nie byłoby szansy przetestować nowych. Wszystkie mi się bardzo podobają i nie mam jeszcze faworyta. Czy po przejściu kampanii odblokowują się jakieś skiny? Te po stronie swarm słabe są, wolałbym stare locusty. Cytuj
Absolem 1 036 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 14 godzin temu, Daddy napisał: $$$ od Spencera, Kto to jest ten Spencer? Jakiś lamus z kasą? Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Kampania zaliczona. Jestem pod wrażeniem jak udało im się zrobić tak dobrą historią po czwórce. Prawie najlepsze, jak nie najlepsze gyrosy (no ten 3 akt rzeczywiście chyba stażyści klepali) graficznie miazga (plus bdb optymalizacja) świetne strzelanko, fajny patent z "otwartym terenem". Na minus ai ziomeczków, kasztany pchają się pod lufe, co chwila trzeba ich klepać by sobie wstali, nie wyobrażam robić solo insane 3ci i 4ty akt. ogólnie spoko/10 nie spodziewałem się takiego wzrostu jakości po średniej czwórce. Cytuj
ASX 14 651 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Chyba znamy powód dlaczego serwery MS nie wyrabiają; wg analityka Gearsy to pierwszy megahit Gamepassowy Cytuj
zloto 737 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Na artstation pojawił się fajny artykuł w którym można podziwiać prace artystów z TC. Naprawdę fajne koncepty i ogrom pracy, polecam. https://magazine.artstation.com/2019/09/the-coalition-gears-5-art-blast-environments-and-concept-art/ Cytuj
ASX 14 651 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Trzeba przyznać że lokacje w grze często zapierają dech w piersiach. Co chwile zatrzymyealem się by zrobić screena będe miał co wrzucać na forumka miesiącami xd Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 5 minut temu, zloto napisał: Na artstation pojawił się fajny artykuł w którym można podziwiać prace artystów z TC. Naprawdę fajne koncepty i ogrom pracy, polecam. https://magazine.artstation.com/2019/09/the-coalition-gears-5-art-blast-environments-and-concept-art/ czyli za trzeci akt odpowiada Krzysztof z Polski i wszystko jasne, czuć inspiracje z Bełchatowa xD 2 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 @ASX Nawet ja tak źle nie gram, a strzelanek prawie w ogóle nie tykam ;p Cytuj
ASX 14 651 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Ja się czuje jakbym siebie oglądał xd Cytuj
zloto 737 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Ogrywając trzeci akt, pomyślałem sobie o pewnej gierce, która wyróżniała się w zasadzie dwiema świetnymi rzeczami. Soundtrackiem i fabułą, no i w teorii miała jeszcze jedną charakterystyczną rzecz, gameplay oparty o interakcje z pustynnym środowiskiem. W praktyce było tego,niewiele, ale coś tam było. Mowa o Spec Ops:The Line. Szkoda, że w trzecim akcie nie zaserwowali nam twórcy trochę zabawy tym świetnie zrobionym piskiem. Myślę, że kilka takich przyjemnych rozwiązań było by spokojnie do wplecenia w rozgrywkę, a dało by trochę różnorodności. Wrzucam filmik z potencjalnymi pomysłami, które TC miało na tacy. 2 Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 12 września 2019 Opublikowano 12 września 2019 Zwłaszcza, że patent z zamarznietym jeziorem jest. Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 12 września 2019 Opublikowano 12 września 2019 Czy trzeci akt jest długi jak drugi? Delikatnie mnie męczy. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 12 września 2019 Opublikowano 12 września 2019 Ja bym powiedział, że oba akty są porównywalnej długości, a trzeci przez monotonność otoczenia (wnętrza budynków) strasznie się dłuży. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 13 września 2019 Opublikowano 13 września 2019 (edytowane) https://i.imgur.com/7IXKBAt.gif Edytowane 13 września 2019 przez Daddy 1 Cytuj
zloto 737 Opublikowano 14 września 2019 Opublikowano 14 września 2019 Przeglądając temat ze screenami na resetera, na niektórych z nich girsy prezentują się jak CGI. A to wszystko ingame, bez nawet żadnego photo moda podbijającego ilość detali czy coś :O Przypomnę sobie wysrywy niektórych ludzi na resetera przed premierą, zakładanie tematów i jakaś walka, że gra dostała jakiś dołngrejd xD Naprawdę ludzie z TC wymasterowali UE4 i gra nawet na bazowym klocku wygląda świetnie. 2 Cytuj
ASX 14 651 Opublikowano 14 września 2019 Opublikowano 14 września 2019 To prawda, gra wygląda zayebiscie, a prowokacjami trolli nie ma co się przejmować Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.