Bansai 11 198 Opublikowano 14 września 2019 Opublikowano 14 września 2019 18 godzin temu, Daddy napisał: https://i.imgur.com/7IXKBAt.gif Jeden z nielicznych momentow w grze ktory mi sie bardzo podobal. Swietna ta sekwencja byla. Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 14 września 2019 Opublikowano 14 września 2019 Jak ta gra jest w wersji na pc dopracowana to nie mam pytań 0_o benchmark wbudowany, każda opcja opisana i jest podgląd co się zmienia w obrazie + opis jak wpływa na wydajnosć. Optymalizacja bajka + jak to wygląda z teksturami ultra. Cytuj
SpacierShark123 1 516 Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 No każdy port powinien tak wyglądać , 1440p plus wszystko co tylko się dało wymaksowane i miałem prawie zawsze stałe 165fps Cytuj
Ukukuki 7 130 Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 Raz ,że dobry port a dwa to jest jednak końcówka tej generacji więc i wymagania gierek nie robią wrażenia. Cytuj
SpacierShark123 1 516 Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 Co jest smutne że dawno tak dobrze zoptymalizowana gra nie wyszła bo wszystko na premiere szarpie , już nawet na konsolach zaczyna się ten trend i gry takie jak control chodzą koszmarnie. No i graficznie gra kopie dupeczke , wciąż jak dla mnie RDR2 na XoX jest najładniejszą wizualnie grą na rynku ale Gears 5 bije jak dla mnie exy z ps4. Cytuj
Daddy 4 246 Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 (edytowane) G5 ukończone, trochę też obadałem multi więc czas na werdykt Na + - mega miodny i soczysty gameplay, ta przyjemność z rozwalanie lucudów na 1000 kawałków i walenie headshotów - zróżnicowany i zapadający w pamieć design miejscówek jak za czasów metroid prime, bioshocka, unch2, gears2 - przyzwoity czas gry - oprawa AV masakrator, najładniejsza gra generacji i to jak działa 0_0 - 4K/60fpsów! (KOX) - zawartość gry wypchana po brzegi - co-op na 3 graczy ze splitem na 3 - fabuła - nowości w serii jak: Jack, otwarte lokacje, luźne elementy rpg, poruszanie się pojazdem, wykorzystanie lodu, itd. - gore - Kait dała radę - wywalenie klas postaci z Hordy - ilość trybów w multi, tworzenie własnych map - przeglądarka lobby Na minus: - bezsensowne łączenie się z serwerami jak gramy solo w SP, kręcący się checkpoint i nie zaliczanie chapterów (obecnie naprawili to) - akt 3 obiega od reszty - mało nowych przeciwników (chyba tylko te latające ślimaki i zarażone roboty, koleś z maczugami i mutanty były w gow2) - zakończenie jak i ostatni boss rozczarowuje w gow4 lepiej to zrobili - Dell nie dał rady - casualowe podejście do klasycznych rankingowych trybów, wspomaganie celowania, za mocne karabiny, czas do odnawiania się power weaponów, łatwiejsze walenie headshotów. Jedynie eskalacja jest wolna od tego syfu - gra w multi ma większego laga niż gow4 9-/10 Moje GOTY i najlepsza strzelanka tej generacji G5/GOW2>>GOW1/GOW4>>GOW3>>>>>>>GOW J Co do pingów to w rankingowych trybach gracze mają po 30-40 więc jest spoko w szybkiej grzej jest już trochę gorzej, tutaj chyba dobiera graczy bez większego podziału na regiony. G6? No Coaltion to przekocury jak w tak krótkim czasie zrobili mega grę, mam nadzieje że G6 będzie zrobiony tylko pod next gena i PC żeby w pełni rozwinęli skrzydła i się nie dusili z 1.3TF. Chętnie zobaczyłbym duży tryb w multi w stylu warzone z Halo, więcej graczy, duże mapy z pojazdami, brakuje mi w tej serii mocnego uderzenia czymś nowym w multi, tryb escape to tylko miły dodatek. Edytowane 15 września 2019 przez Daddy 2 Cytuj
zloto 737 Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 Ktoś odkrył z wersji PC "buga" z kamerą z pierwszej osoby. Co ciekawe ponoć on jest zaimplementowany w kodzie gry. Ciekawe TC chciało wprowadzić taki wariant, ale zabrakło im czasu. Czuję trochę floow z Dooma na podstawie tego filmiku. Cytuj
ASX 14 718 Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 Mi to przypomina killzona xd 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 Godzinę temu, Daddy napisał: wywalenie klas postaci z Hordy Chyba coś ci się myli bo klasy są. 26 minut temu, ASX napisał: Mi to przypomina killzona xd Mi również Cytuj
MYSZa7 8 964 Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 z tej perspektywy rzeczywiście wygląda tak samo ociężale jak to co było w drugim halokillerze Cytuj
MaZZeo 14 255 Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 (edytowane) Pomyślcie jakby grać w 1st person i robić Wall bouncing xD szybko by szło się zrzygac Edytowane 15 września 2019 przez MaZZeo Cytuj
zloto 737 Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 W sumie macie rację, ale jak sobie przypomnę jak dawno grałem w tego słynnego Halo killera i jak szybko chciałem go wyprzeć z pamięci. No nie dziwię się sobie. A z Doomem mi się kojarzył sposób celowania, bez ADSu. Ponoć nawet wychylanie się zza osłon działa dobrze i nie ma żadnych gliczy graficznych czy rwania animacji. Cytuj
Daddy 4 246 Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 2 godziny temu, _Be_ napisał: Chyba coś ci się myli bo klasy są. nie ma klas z 4ki że każdy był odpowiedzialny za coś, teraz są ''bohaterowie'' znacznie lepsze rozwiązanie które nie zmusza graczy żeby dwóch w ekipie robiło za frajerów od zbierania kasy i stawiania wieżyczek. Cytuj
Dante 456 Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 Bohaterowie to praktycznie to samo co klasy bo karty i skille zmuszają do grania konkretnej roli i taki np. Del taniej buduje rzeczy i ma dostęp do większej ilości produktów do stawiania. Faz jest snajperem ze zdolnością widzenia przez ściany, JD to ciężka artyleria a Kait najlepsza z shotgunem plus potrafi po kryjomu wykańczać wrogów. Jack to tylko wsparcie. Cytuj
D.B. Cooper 3 069 Opublikowano 15 września 2019 Opublikowano 15 września 2019 (edytowane) coś mi te mapy multi póki co nie siedzą, w ogóle mam wrażenie, że jest wysoki poziom na multi. Zawsze jak wychodziły kolejne girsy to sporo nobków było do bicia, a teraz na pi.zde dostaję co chwila. Chyba, że to już starość. No i nie gra się tyle co kiedyś. póki co narazie najbardziej podoba mi się mapa z tym pociągiem co przejeżdża. W końcu miałem tam dobry mecz na king hillu, ponad 16k punktów i 66 kilów. Wygrana 2:1 dobry meczyk. headshoty ze snajpy mega miodne, zwłaszcza jak łeb odpada, a reszta ciała jeszcze przez chwile stoi. Dziś tylko trochę nią pograłem i wydaje mi się, że łatwiej wchodzą i jest większa tolerancja błędu. tutaj mamy sytuację zakładniczą i headshot z drugiego końca mapy Edytowane 15 września 2019 przez D.B. Cooper 3 1 Cytuj
Sylvan Wielki 4 641 Opublikowano 16 września 2019 Autor Opublikowano 16 września 2019 W dniu 6.09.2019 o 08:07, Moldar napisał: Wydaje mi się, że moc idzie na postacie, bo są wyraźnie ładniejsze podczas scenek. Kapitalnie się prezentują, fakt. Wg Digital Foundry na ich wymodelowanie poszło pięćdziesiąt procent więcej wielokątów niż w GoW 4 i chyba od czasów DMC V, to najlepiej wykonane postacie w grach. Przyznam szczerze, że trochę zwątpiłem. Po raz pierwszy, gdy nie chciało mi się za bardzo wierzyć w natywne 4k w RDR II, które jest przepiękne i ma otwarty świat i teraz w kombo 4k + 60 k/s. A jednak Gra wygląda i rusza się niemal jak Margot Robbie w "Pewnego razu .... w Hollywood" - absolutnie fantastycznie. Piękna gra i tak jak wspomniałeś jakiś czas temu, te sześćdziesiąt klatek robi tu, a jakże, przysłowiową robotę. No i zgadzam się z chrisem i Kyo - oświetlenie w tej produkcji jest nieprawdopodobne. Dodam, że przed premierą kręciłem nosem na pannę Diaz, ale dobrze się spisuje. Strzela się fantastycznie, a całość nie tylko wygląda, ale też brzmi znakomicie. Wczoraj ukończyłem drugi akt i tak jak chłopaki tu wspominali - jest ogień Cytuj
ASX 14 718 Opublikowano 16 września 2019 Opublikowano 16 września 2019 Ostatnio skończyłem gierkę i napisałem kilka zdań od siebie Cytuj
ASX 14 718 Opublikowano 16 września 2019 Opublikowano 16 września 2019 (edytowane) 3 miliony graczy z gamepassa za złotowke nic dziwnego że serwery nie wyrabiały Edytowane 16 września 2019 przez ASX Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 16 września 2019 Opublikowano 16 września 2019 3 mln na 2 mld urzadzen z windowsem... no nie jest zbyt kolorowo, chyba ostatnia odsłona Cytuj
easye 3 391 Opublikowano 16 września 2019 Opublikowano 16 września 2019 (edytowane) Dobrze ze MS poszedł w stronę graczy PC! Edytowane 16 września 2019 przez easye Cytuj
Daddy 4 246 Opublikowano 16 września 2019 Opublikowano 16 września 2019 3mln przez weekend zrobienie premiery w GP na kilka dni przed premierą pudełka, MS najchętniej zaorał by te płytki, co ciekawe G5 podobno sprzedaje się w pudełkach o 70% gorzej niż gow4, taki borderlands3 o 50% widać wszystko ucieka w cyfre a gamestop zamyka sklepy. Cytuj
easye 3 391 Opublikowano 17 września 2019 Opublikowano 17 września 2019 (edytowane) 1 i 2 akt to było to czego od Gearsow oczekiwałem - nowa, świeża kampania, z soczystym gameplayem i efektami audiowizualnymi na najwyższym poziomie - matko bosko, jak ta gra miejscami się w nich prezentuje... Do tego o dziwo po beznadziejnej 4ce udało im się zrobić z tego jakąś fabułę, z ciekawą narracją, szkoda, ze po takim wprowadzeniu przychodzi Akt 3 - brzydki jak noc, nudny, z budynkami kopiuj-wklej, misjami totalnie oderwanymi od poprzednich rozdziałów. Jak już trafiłem na moment do hangaru rakietowego i myślałem ze to już koniec tego koszmaru, to zaczęły sie kolejne przejaskrawione lokacje w 3 kolorach na krzyż - az mi sie wierzyć nie chce ze to robiła ta sama ekipa, co 2 poprzednie. Edytowane 18 września 2019 przez easye Cytuj
20inchDT 3 363 Opublikowano 18 września 2019 Opublikowano 18 września 2019 Mogliby zrobić jakieś mapy specjalnie do hordy, bo w takim Icebound to nie mam pojecia jak się można wybronić. Za to exhibit przy moście strzeże się jak marzenie, bo są tylko dwa wejścia, które trzeba pilnować. Wczoraj zagrałem dwa razy horde i było tak łatwo na Bunker, że... zginęliśmy na 45 fali. Chłopaki poczuli się zbyt pewnie i postanowili spotkać się twarzą w twarz z bossem - poza fortyfikacjami, które ustawiłem :(. Nie wyobrażam sobie grania na wyższych poziomach bez Del'a i Jacka. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.