Opublikowano 25 grudnia 20204 l Hivebusters to niezly dodatek. Jakies tam nawet replayability jest. Trn glowny bohater (ktorego nazwiska nie pamietam) przypomina mi najlepsza postac w universum - Barricka (Valera rowniez byla rewelacyjna ). Kilka miejscowek ma depniecie, na Insane napewbo nabiora dodatkowych kolorow.
Opublikowano 26 grudnia 20204 l Jak w multi oznaczać przeciwnikow. Klikam lewa galke i nic się nie dzieje.
Opublikowano 26 grudnia 20204 l Oznaczasz podczas celowania Edytowane 26 grudnia 20204 l przez Metoda
Opublikowano 26 grudnia 20204 l No to nie wiem co nie dziala, musze ta galke trzymac? Celuje w chlopa, wciskam i nie pojawia się znacznik nad głową. Czy podczas gry mozna wykonać wykupione ekspresje np. podniesienie rak do gory itp?
Opublikowano 26 grudnia 20204 l Można, przytrzymujesz prawego joya i wybierasz z tych co ustawiłeś danej postaci
Opublikowano 26 grudnia 20204 l Dzieki - dziala, podobnie jak oznaczanie. Przestawione mialem galke z B.
Opublikowano 29 grudnia 20204 l Po ściągnięciu Hivebusters pograłem trochę w multi g5 i nie ma tragedii. Chociaż fanem nigdy nie byłem mp w tej grze to gra się całkiem przyjemnie, gdybym opanował te power weapony to może by coś z tego było. Niestety w chuj mi się nie one podobają tzn. strzelanie z nich i wolę standardowe bronię. Na minus to że typy wychodzą z meczy albo rozpoczyna mecz np. 4 v 3, no to tak średnio.
Opublikowano 2 stycznia 20214 l W koncu przeszedłem podstawkę. Ten hejt na otwarte tereny trochę nieuzasadniony. Najgorzej jak ktoś zbiera ten porozrzucane gowna, ale tak to spoko. Akt 3 podobał mi się bardziej niż 2. Nie rozumiem po co ten wybór na sam koniec gry, ale to dobrze, bo jest nadzieja, że w 7 kompletnie nowe postacie będą. Jakiś time skip by się przydał. Największa wada to tępe ai. Jak walczylem ze swarmakiem, to nikt nie strzelał i sam musiałem robić jakies akrobacje, zeby go zachodzić od tyłu, ale bydlak i tak celował do mnie.
Opublikowano 7 stycznia 20214 l Znowu jestem podjarany gearsami. Codziennie robie jedno daily horde frenzy i pykam w versus. Teraz jeszcze przeczytałem na oficjalnym forum, ze robią tuning broni i poruszania się. Chciałbym, żeby gra poszła w kierunku dwójki, bo tak jak pisałem rok temu - multi nigdy nie bedzie popularne z wallbouncingiem dla ludzi z adhd.
Opublikowano 7 stycznia 20214 l u mnie o ile formułą singla już mi się kompletnie przejadła, dodatek oceniam przeciętnie, tak mulit przechodzi 2 młodość i oderwać się nie mogę!
Opublikowano 12 stycznia 20214 l Kurczę od dwóch dni nie mogę się oderwać od Hordy i Ula. Na prawdę gra się w to mega przyjemnie. Pewnie na forumku nie ma ekipy by w spróbować na wyższych poziomach trudności?
Opublikowano 16 stycznia 20214 l Po tym ostatnim patchu, faktycznie gierka w versus jest wolniejsza, ale sam nie wiem czy tak jest lepiej.
Opublikowano 16 stycznia 20214 l Spojrzałem na oficjalne forum. Osłabili chyba wszystkie karabiny i pistolety, a shotgun oczywiscie nietkniety xD Teraz to juz napewno nikt nowy w tej grze nie zostanie.
Opublikowano 16 stycznia 20214 l 27 minut temu, 20inchDT napisał: Spojrzałem na oficjalne forum. Osłabili chyba wszystkie karabiny i pistolety, a shotgun oczywiscie nietkniety xD Teraz to juz napewno nikt nowy w tej grze nie zostanie. Właśnie tak mi się wydawało, że Lancer jak na kapiszony teraz.
Opublikowano 1 lutego 20214 l Walczyłem z kampanią odkąd mam konsolę, czyli prawie 3 miesiące. To mój pierwszy kontakt z serią i muszę przyznać że gra mnie pozytywnie zaskoczyła, oczekiwałem głupiej strzelanki a zaserwowano mi całkiem przyzwoitą przygodę. Nie zrobią ze mnie fana klasycznych gier tego gatunku, nadal sesje dłuższe niż 30 minut z tą grą były męczące. Za dużo ołowiu przeciwnicy wchłaniają xd, choć rozprawianie kolejnych fal tych robali daje sporo frajdy. Pod względem oprawy audio-wizualnej to jeden z najbardziej imponujących tytułów jakie widziałem. Poziom detali robi niesamowite wrażenie. Jedynie finał rozczarowuje, przychodzi z nienacka i równie niespodziewanie pojawiają się napisy końcowe. Ogram dodatek, podobno ze 3 godziny rozgrywki, więc mi z miesiąc zejdzie.
Opublikowano 2 lutego 20214 l No ale na aktywnym przeladowaniu to można ze trzech przeciwników ukatrupic. Z tym teksem ze przyjmują za dużo ołowiu się nie zgodzę.
Opublikowano 2 lutego 20214 l przecież aktywne przeładowanie wywalili w tej części chyba ze w singlu śmiga a w multi tylko usunęli?
Opublikowano 2 lutego 20214 l no jest ale nie daje żadnego buffa jak w poprzednich częściach, ale tak jak mówię mogę się mylić.
Opublikowano 3 lutego 20214 l Ale to tylko skraca czas przeładowania, ciągle trzeba napitalać w większość wrogów jak w gąbki. Zresztą to nie jest jakiš specjalnie duży zarzut co do gry, choć wolałbym nieco szybciej eliminować przeciwników. Może to zwyczajnie kwestia preferencji indywidualnych, nie grałem dużo w ten gatunek gier stąd może takie a nie inne odczucie. Mimo tego to dobra gra. Edytowane 3 lutego 20214 l przez Dalhi
Opublikowano 3 lutego 20214 l Teraz, Dalhi napisał: Ale to tylko skraca czas przeładowania, perfect reload zwieksza także obrażenia
Opublikowano 3 lutego 20214 l 21 godzin temu, kubson napisał: no jest ale nie daje żadnego buffa jak w poprzednich częściach, ale tak jak mówię mogę się mylić. Jest, ale nie można nimi spamować jak w poprzednich częściach.
Opublikowano 3 lutego 20214 l Lancer, gnasher i snub nie mają dodatkowych benefitów poza szybszym przeładowaniem na multi
Opublikowano 3 lutego 20214 l Godzinę temu, ASX napisał: perfect reload zwieksza także obrażenia Nie w multi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.