Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2018 Nikt nie chce grać w multi. Arena shootery nie sprawdzają się na konsolach a pc ma teraz Quake Champions w F2P. Niech lepiej skupią finanse na singlu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 450 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2018 10 minut temu, Wredny napisał: Ale kogo multi w DOOM? Od tego masz swojego CoDa i tam się baw - DOOM to piękny przykład tego, że prawdziwe singlowe FPSy jeszcze nie wyginęły - multi może być tak samo chooyowe, jak było - to nie dla niego kupuję ten tytuł. Multi interesuje tych co lubią dobre multi, który jak wiadomo jak nic innego potrafi przedłużyć żywotność danej gry, a w Doomie pomimo tego, że robili go kolesie od Quake`a okazał się padaką. W Eternal widzę potencjał. Wnoszę choćby po bardzo dynamicznych, dopracowanych skokach i obrotach w momencie skoku. Będzie można pięknie szyć z rakietnic z wyprzedzeniem na dobieg tudzież w locie pięknie celować z gunów railopodobnych Cytuj Odnośnik do komentarza
Plugawy 3 678 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2018 Mi tam multi się podobał, taka zabawa bez spiny, ale liczyłem, że będzie lepszy. Filmik z quakecon wyłączyłem w połowie, bo zbyt sie podjarałem i nie chce spoilerować sobie. Z podniety grałem dzisiaj juz w Dooma Cytuj Odnośnik do komentarza
Hubert249 4 277 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2018 Wiadomo, że prima sort singielek to priorytet. Ale chętnie bym przyjął fajne oldschoolowe multi. Deathmatch, zayeb flagę czy hordę. Czemu nie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
smoo 2 254 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 (edytowane) Gameplay z prawilnej platformy,. Ten grapling hook Edytowane 12 sierpnia 2018 przez smoo 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 Chciałem wejsć i pochwalić jak bardzo gameplay był fantastyczny, i jak bardzo starali się zrewolucjonizowac co się da. Wchodze a tu teksty ze to DLC Ludzie, zwariowaliscie? Większośc gier jak pisze olszmitz dostaje kolejny numerek, zmeiniają levele i grafike, i nikt nie pier,doli o dlc, tutaj chopaki robią co mogą by zmienić co się da i janusze pisza o dlc. Litości. Ja niestety nie pogram bo zdecydowanie wolałem klimat doom 3, doom mnie dorzucił po paru arenach, ale oglądało się te 20 minut znakomicie. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 No teksty o "zrewolucjonizowaniu" to też skrajnośc, ale z drugiej mańki. Jest po prostu 3xB. Bardzo dobre 3xB. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daddy 4 223 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 Wszystko zajebiście wygląda tylko postać za wolno chodzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 (edytowane) No zasięg zmian mają mały, dlatego napisałem w ten sposób. Sam doom już został zmieniony w sposób maksymalny, co więcej mogli zrobić, na moje i bez tego haka gra zasługuje na kolejny numerek, a nie hasła o dlc. Edytowane 12 sierpnia 2018 przez milan Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 354 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 Multi w do doomie było bardzo spoko, bez autoaimow, z brk`ami jak Halo. Mówili już coś od dacie premiery? Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 353 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 Wydaje mi się czy na ziemi zostaje mniej flaków niż w jedynce? Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 Do tych co marudzą , że mało zmian. Doom II nie różnił się praktycznie niczym od Doom. Jedna nowa broń Super Shotgun aka dwururka i kilku nowych przeciwników. Dziś jest pozycją kultową z aktywną prężnie działającą sceną moderską po niemal 24 latach. W oryginalnym Doomie nie było żadnych killroomów więc nie wiem o co chodzi z tym powrotem do korzeni. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 (edytowane) 3 godziny temu, Daddy napisał: Wszystko zajebiście wygląda tylko postać za wolno chodzi. pierwszy gameplay dooma z e3 2015 też był wolniejszy, przyśpieszyli animacje i egzekucje w finalnym produkcie, mysle, że tu jest ten sam zabieg. XD pamiętam jak olałem dooma na rzecz overwatcha bo mieli zbliżone daty premiery XD nigdy więcej Edytowane 12 sierpnia 2018 przez Orzeszek Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 487 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 Ten fragment mnie rozbawił fest - polityczna poprawność w stosunku do demonów Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 2 godziny temu, devilbot napisał: Do tych co marudzą , że mało zmian. Doom II nie różnił się praktycznie niczym od Doom. Jedna nowa broń Super Shotgun aka dwururka i kilku nowych przeciwników. Dziś jest pozycją kultową z aktywną prężnie działającą sceną moderską po niemal 24 latach. W oryginalnym Doomie nie było żadnych killroomów więc nie wiem o co chodzi z tym powrotem do korzeni. W dwöjce największą zmianą była budowa map. Były względem oryginału ogromne, wielkie przestrzenie. Liczę że podobnie w tej grze pójdą drogą większych, ciekawszych poziomów. Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 5 minut temu, Dr.Czekolada napisał: W dwöjce największą zmianą była budowa map. Były względem oryginału ogromne, wielkie przestrzenie. Liczę że podobnie w tej grze pójdą drogą większych, ciekawszych poziomów. Wielkość to imo nie jakość. Dla mnie ciekawsze i spójniejsze są mapy w d1. W dwójce trochę polecieli z wielkością i ilością map. W d1 system epizodów był lepszy niż wrzucenie trzydziestukilku nudnych, mało oryginalnych i zwyczajnie nieciekawych poziomów na raz. W 2 widać, że zabrakło trochę wyobraźni i wiele poziomów (nie wszystki ofc) jest niemal niegrywalna bo można się porzygać. Mam nadzieję ,że w Doom Eternal pozostaną przy ciasnych klaustrofobicznych lokacjach i broń boże nie pójdą w stronę mini sandnboksa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 487 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 Godzinę temu, devilbot napisał: Mam nadzieję ,że w Doom Eternal pozostaną przy ciasnych klaustrofobicznych lokacjach i broń boże nie pójdą w stronę mini sandnboksa. Czyli nie oglądałeś gameplayu? Sandbox to oczywiście nie jest, ale "ciasnymi klaustrofobicznymi" bym tych lokacji nie nazwał Cytuj Odnośnik do komentarza
Patricko 1 397 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 Wiadomo, że prima sort singielek to priorytet. Ale chętnie bym przyjął fajne oldschoolowe multi. Deathmatch, zayeb flagę czy hordę. Czemu nie?W poprzednim Doomie był właśnie taki old schoolowy online. Trochę przekombinowali z tymi kustomiazacjami postaci, ale gra sama w sobie dawała minimalny klimat z czasów Unreala. Był jakiś większy patch 6.66, co sporo zmienił, ale jeszcze nie miałem okazji ograć. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 487 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2018 6 minut temu, Patricko napisał: Był jakiś większy patch 6.66, co sporo zmienił, ale jeszcze nie miałem okazji ograć. Sprawił, że wszystkie mapy stały się darmowe dla każdego, czym wkurzył rzeszę season-passowców Do tego zmienił także wymagania na niektóre trofea z DLC i tak, jeśli ktoś ogrywał każdy z tych dodatków w miarę wychodzenia, to wbijał pucharki z łatwością, a teraz musi sie liczyć z grindem na kilkadziesiąt godzin Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 13 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2018 Przez graplink hook i dashe jest jeszcze szybciej i jeszcze brutalniej. Wychodzę w to całym sobą. Dajecie mi to juuuuż!!!Doom 2016 to dla mnie jedna z lepszych gier tej generacji i chyba najlepszy singlowy fps ever. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość kufir Opublikowano 13 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2018 (edytowane) 17 godzin temu, devilbot napisał: Do tych co marudzą , że mało zmian. Doom II nie różnił się praktycznie niczym od Doom. Jedna nowa broń Super Shotgun aka dwururka i kilku nowych przeciwników. Dziś jest pozycją kultową z aktywną prężnie działającą sceną moderską po niemal 24 latach. Oj nic dodać nic ująć. Pamiętam jak na swoim 486 odpalałem DOOMa a poźniej już na pentium 100 DOOM2. To uczucie, tą fascynację, to szczęście pamiętam do dzis. Niezapomniane chwile i emocje Edytowane 13 sierpnia 2018 przez kufir Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość kufir Opublikowano 13 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2018 3 godziny temu, creatinfreak napisał: Doom 2016 to dla mnie jedna z lepszych gier tej generacji i chyba najlepszy singlowy fps ever. Może to będzie herezja dla niektórych ale moim zdaniem nowy Doom może stać z podniesionym czołem zaraz za Wolfenstainem, Doom 1 i 2, Duke Nukem 3D czy Quake 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 827 Opublikowano 13 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2018 Żadna herezja tylko czysta prawda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 13 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2018 Jedyneczka jak najbardziej przypomniala o co chodzi w singlowych FPsach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 074 Opublikowano 13 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2018 Raczej w giereczkach w ogóle: dobry gameplay zawsze będzie się bronił, fabuła może dodać smaku, a grafika jest wisienką na torcie. Niestety, dzisiaj w AAA jest dokładnie na odwrót. W kwestii fabuły DOOMa powiem tyle: Mi to wystarcza Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.