Skocz do zawartości

Doom Eternal


Pupcio

Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Be_
W dniu 14.05.2019 o 21:26, Bzduras napisał:

Byle do konkretnej zapowiedzi na E3 i niech data premiery nie koliduje z Gearsami 5, bo portfel płacze. Oj, pocisnąłby z tym Eternalem już... 

 

Panie, G5 w GP a Doom w pudełku :nosacz3:

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Online to zło. Jakiekolwiek, w jakiejkolwiek formie, na czymkolwiek. Online to zabawa tymczasowa, wyłączą serwery, pstryk i nie ma gry; wykruszy się ekipa, pstryk i też po grze. Poza tym patrząc po gameplay'u Champions to niskobudżetowy syf, nawet pomimo zdrowych praktyk takich jak normalne bieganie postaci i apteczki. ;)

Edytowane przez Berion
  • Haha 2
  • Smutny 1
  • Minusik 8
Odnośnik do komentarza

Bo Quakowi brakowało spójności zarówno pod względem designerskim jak i tożsamościowym. Nie ma co ukrywać, że największą rozpoznawalność zyskał jednak w kafejkach przy trójce i moderskiej scenie. Jedynka i jej surowy klimat połączony z szybkim gameplayem ubóstwiam to dzisiaj ale godzę się z tym, że należę do niszy boomerów która nie nadąża za trendami dzisiejszego rynku. Dzisiaj poradzą sobie takie indyki jak Dusk czy Amid Evil ale na powrót AAA Quake z kampanią czy jakiegoś Hexena to już raczej za późno, żeby to się dobrze sprzedało i kontrastowało z Doomem/Wolfem.

 

A champions to syf i wersja na steam to żart.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

Final to inna brożka, inny temat mówimy o strzelankach. Wolfowi i Doomowi się udało bo mają na siebie pomysł i różnią się od siebie czymś więcej niż rodzajem przeciwników. Quake też musiałby czymś się charakteryzować żeby to się sprzedało.

 

Taki Rage2 mnie kompletnie nie zainteresował po trailerach bo wyglądał tak generycznie, że aż boli ale różni się klimatem, mamy pseudo open world, mamy samochodziki, mamy Avalanche.

 

Nowy Doom jest hi techowy, mamy na tyle szybki gameplay na ile pozwalają sensownie pady i żeby typowy Kowalski nim nie (pipi)nął o ścianę. Ostatni singlowy Quake wyglądał jak mod do Dooma3 a Champions to taki trybut dla Q3 z dziwnym balansem i postaciami z innych wymienionych tu strzelanek. Była jeszcze próba zrobienia komercyjnego Enemy Territory o którym nikt już nie pamięta.

 

Oni nie mają pomysłu na Wstrząs od lat i sam nie wiem jak miałby wyglądać reboot dzisiaj żeby to się sprzedało.

 

 

Edytowane przez Dr.Czekolada
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Z sensownym rebootem Quake jest jak z próbą wskrzeszenia kultowego Syphon Filter - te gry wtedy miały to coś, ale w międzyczasie powstało sporo podobnych tworów i dziś zupełnie nie wiadomo, jak się do tego zabrać, żeby to miało własną tożsamość, więc chyba lepiej nie ruszać, żeby nie bezcześcić marki.

Edytowane przez Wredny
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
19 godzin temu, Berion napisał:

Online to zło. Jakiekolwiek, w jakiejkolwiek formie, na czymkolwiek. Online to zabawa tymczasowa, wyłączą serwery, pstryk i nie ma gry; wykruszy się ekipa, pstryk i też po grze.

 

Dokładnie a jeszcze bałamuci dzieci, które zaczynają wierzyć w szatana. Prosze księdza bardzo dobre było to kazanie 

 

 

Odnośnik do komentarza

Ale co za problem polaczyc l9vercraftowskie klimaty z Q1 i walke ze stroggami z Q2 i Q4 w jeden wymiar za pomoca rebootu i od nowa napisanej historii jak w Doomie 2016? I tak samo jak tu podzial na Marsa i pieklo, bylaby mieszankia gotyckich labiryntow czy zamkow z wizytami na planecie pelnej stroggow. Przy duzym budzecie mialoby to szanse robic wrazenie i wskrzesic marke. W celu odroznienia gry od Dooma, oprocz designu, mogliby wykorzystac rozne pomysly jak z Q4 granie stroggiem, ale tym razem z ciekawymi umiejetnosviami typu wysokie skakanie, tarcza, stroggowe finishery, a w gotyku moze walke rowniez siekierami jak w Shadow Warrior i voila. Dajcie mi tu Hugo Martina i Strattona, wytlumacze im to. 

Odnośnik do komentarza

Oho, widzę że znowu dziatwę tyłek zabolał. Granie online to strata czasu i tego nic nie zmieni.

Wg. mnie. ;p

 

@Dr.Czekolada Zacząłbym od remake'u jedynki. Reboot po co jak nie było kolejnych części (ktoś pamięta 4? ;p). Dwójka to Mars, hi-tech i strogi, więc konkurencja dla Dooma, czyli konkurencja dla samych siebie. A to że demony śmigają w jedynce to mało istotne. To inne demony niż w Doomie, ;) z poziomami ni to średniowiecze ni to baza wojskowa. Do tego Quake to nadal marka u podstarzałych piwniczaków, którzy nadal czekają na dobry, nowoczesny sequel.

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Dobra tylko co tu remakować? Fabułę? Była tak nieistotna, że bez posiadania manuala nawet byś jej nie poznał, a w nowym Eternalu ID ponoć kroi lore do rozmiarów "uniwersum". Poziomy? Ich mikroskopijny design dzisiaj jest w najlepszym razie karykaturalny i za murzynami. Duke 3d który wyszedł w podobnym czasie gniótł te szare korytarzyki. 

 

Piwniczaki nie powinni mieć powodów do narzekań Q1 ma tonę modów w tym świetny Arcane Dimensions a z komercyjnych gier Dusk.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...