Skocz do zawartości

Doom Eternal


Pupcio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, Plugawy napisał:

No i 1:1 to jest to. Pewnie da się założyć.

Nawet na grafice z zawartością kolekcjonerki jest opis, że można założyć. :obama: 

Opublikowano
2 minuty temu, devilbot napisał:

Na głowę?

 

Na beniz.

 

Za(pipi)i.sta sprawa z tym hełmem, wystarczy reszte stroju dorobić i jest cosplay. Mam łeb Helghasta z Killzone3 i zanim go kupiłem to przez moment myślałem, że da się na łeb to założyć. W każdym razie hełm dużo fajniejszy.

Opublikowano

Na choooy? Jak w dosłownie KAŻDEJ innej grze?

 

Przecież hełm 1:1 jest genialną opcją. Nie dość, że wygląda bardziej kozacko w kolekcji niż wyglądałaby jakakolwiek inna figurka z Dooma to jeszcze możesz go założyć, odpalić grę, dać się nagrać żonie i stać się hitem na YouTube.

  • Plusik 4
  • Lubię! 1
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 14.06.2019 o 23:36, Wredny napisał:

Nawet na konfie był koleś w publiczności, którego kamera parę razy pokazała, jak siedział w tym chełmie. 

Niemożliwe żeby koleś był w dwóch miejscach jednocześnie. Pytałem też kumpla który mieszka w Chełmie i nie widział nikogo w tym hełmie. No chyba że konfa była w Chełmie ale wtedy kumpel by pewnie tam był i na bank by zobaczył tego kolesia w hełmie :dunno:

Edytowane przez Ryo-San
  • Haha 4
Opublikowano

Fakt wyglada to okrutnie słabo bo ten design kolorowych ikonek w ogole mi nie pasuje do ogólnego klimatu gry, ale pewnie można będzie częściowo sobie zmodyfikować hud, zmiejszyć paski itp.

Opublikowano

Ku#wa, no właśnie! Tak oglądałem te gameplaye i coś mi nie psaowało. Myślę sobie "no kuwa fajne to, dynamiczne, rozpierducha itp, ale coś tu jest nie tak"...
Gościa odpowiedzialnego za HUD wyebaubym na zbity pysk.

Opublikowano

W poprzednim Doom to nie było aż tak tyle nawalonego hudu. A jak sobie pomyślę, jak grałem z 1993 Doom i kolejną część, to tam nic nie było zawalone, tylko na dole hud i gitara się grało, kiedyś to były takie gry kurła.

Opublikowano

Nie wiem po co oni w ogóle dotykali HUD'a. W demku z ubiegłorocznego QuakeConu wszystko było elegencko, lekki upgrade względem designu z 2016 ale nic co by było zbyt nachalne. Teraz HUD nie dosyć że świeci się jak choinka, jest na nim za dużo informacji i dodatkowo są one rozstrzelone po wszystkich rogach ekranu. A już "mistrzostwem" świata jest spłaszczenie HUDa - czemu nie może być jak w większości obecnych shooterów, gdzie HUD jest lekko pochylony aby dodać dynamiki, dodatkowo w DOOMie to pasowało bo w jasny sposób tłumaczyło że elementy na ekranie są wyświetlane na szybce hełmu DoomSlayera.  Masakra, ale masa ludzi hejtuje nowy design, więc licze że ktoś w Id pójdzie po rozum do głowy i zespół od UI wyprowadzi cały interface na prostą do premiery.

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...