Skocz do zawartości

Doom Eternal


Pupcio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, suteq napisał:

Ej, ale przecież ja nie mam problemu z graniem na niższych poziomach trudności w niektóre gierki. To wy macie problem z tym, że ja tak gram co jest lekko mówiąc poyebane. xD

 

Nie, żebym był jakoś szczególnie zaskoczony. W końcu to FPE i głupsze rzeczy się tutaj widziało jak np. wylane szambo w temacie Death Stranding bo ktoś Kojime obraża. :hi: 

 

Adaś słońce nie denerwuj się, ja nawet do Ciebie nie kierowałem tego posta, tego wczesniejszego w sensie. 

Edytowane przez bluber
Opublikowano

Tarczoszatany przereklamowane. Tak naprawde to wydaje mi sie ze te diabły summonery najgorsze kur.wiaki. Przynajmniej dla mnie. Jestem w koncowce i wniosek moim zdaniem taki ze najciezsze to jest pierwsze nie wiem  1/3 gry.Nie oszukujmy sie faktycznie gra jest wtedy wymagajaca. Mamy malo hp, malo amunicji, chu.jowe bronie. Nie jest lekko. Powoli jak pakujemy jak zdobywamy lepsze bronie , ulepszenia ich, gra staje sie coraz bardziej przystepna. 

Badzmy szczerzy, mam teraz baliste na maxa ulepszona , bazooke naprowadzajaca, bfg i tygiel. To pieklo sie boi mnie. Tym bardziej ze kazdy jest na strzala z tygla. Nawet najwredniejszy skur.wiel. 

  • Plusik 1
Opublikowano
49 minut temu, kanabis napisał:

najciezsze to jest pierwsze nie wiem  1/3 gry.Nie oszukujmy sie faktycznie gra jest wtedy wymagajaca. Mamy malo hp, malo amunicji, chu.jowe bronie. Nie jest lekko. Powoli jak pakujemy jak zdobywamy lepsze bronie , ulepszenia ich, gra staje sie coraz bardziej przystepna. 

To. I dodatkowo dochodzi naturalnie coraz lepsza wprawa gracza w mieleniu mięsa. Ja sobie dawkuję tę grę. Jedna misja (oczywiście z wszystkimi sekretami) na dzień, dwa, trzy, zależy od nastroju. Każdorazowo gameplay wchodzi we mnie jak woda w suchą ziemię. I faktycznie wraz z kolejno dochodzącymi usprawnieniami, szerszym uzbrojeniem i głębszą kieszenią na amunicję robi się... no, przyjemniej, jeśli można tak napisać. Zdarzają się zgony, ale bez zacięć w postępie.

Ogólnie początkowo byłem lekko sceptyczny co do zmian w stosunku Dooma 2016, ale z każdym dniem Eternal podoba mi się coraz bardziej.

Opublikowano (edytowane)

Tak jak panowie mowicie, nawet przyklad tego cycodemona latajacego. Ile trzeba w niego wje,bac ammo normalnie? A wystarczy strzal granatem zeby polknal i typ jest na strzala. I tak z wiekszoscia, no moze nie az tak ale trzymanie sie wskazowek bardzo ulatwia spraw. Strasznie mi sie podoba te wymuszanie rotacji bronią. W wiekszosci fps wybierasz jedna, dwie ulubione bronie jazda cala gre. Tutaj czesto korzystasz z calego arsenalu przy kazdej potyczce.Powiem wam ze nawet czekam na tarczodemony albo tych latajacych lowcow co byli pierwszymi bossami bo po prostu podobaja mi sie te walki. Wogole te patrzenie katem oka ile mamy amunicji, czy warto leciec do mobka go przepilowac, ladowanie krwawego ciosu (ktory swoja droga zadaje duze dmg), palenie itd

Gra jest spaniala. No i fajne skorki mozna odblokowywac i moj slayer nie wyglada juz pedalsko jak jakis master chief.

Edytowane przez kanabis
  • Plusik 3
  • Minusik 1
Opublikowano

Pany ten tryb extra life to rozni sie od normalnych tylko tym ze po utracie wszystkich zyc nie ma mozliwosci gry gry od checkpointa czy jeszcze czyms?

Opublikowano

wczoraj skonczylem dooma co za gierka to ja nie mam pytan, a to co sie dzialo w ostatnim etapie to :obama: no nic czekam na dodatki do singla 

Opublikowano
13 godzin temu, kubson napisał:

wczoraj skonczylem dooma co za gierka to ja nie mam pytan, a to co sie dzialo w ostatnim etapie to :obama: no nic czekam na dodatki do singla 

Te dodatki to będzie coś dużego? Wiadomo? Chcę kupić grę i zobaczyłem że w wersji Deluxe jest kod na 1 i 2 DLC, nie jestem pewny czy warto.

Opublikowano
7 godzin temu, MaZZeo napisał:

Mnogość demonów na ekranie sprawia, że to pierwsza gra typu singleplayer, do których używałem wszystkich łopatek w padzie Elite.

O właśnie... Jakieś sugestie obłożenia łopatek?? Gram i mnie aż tak jak 2016 nie przekonuje. Imo za dużo jest opcji na padzie - gramat, miotacz, dash, podwójny skok, upgrade'y - cały pad obłożony. Może ten granat i miotacz sobie dodam i skrócę spusty.

Opublikowano
11 godzin temu, MaZZeo napisał:

Graficznie myślę że jest bardzo ładnie, na One X gra jest super płynna i ostra, ale też nie spadły mi kapcie. Też sam design jest taki... grzeczniejszy niż u poprzednika. Doom 2016 miał moim zdaniem jakieś zalążki horroru, tutaj jest czasami zbyt kolorowo.

W 2016 inspirowali się okładkami bandów metalowych, teraz jest podobnie z naciskiem na więcej kolorów i hi-tech, co jest na plus bo 2016 głównie kojarzy się wielu ludziom z czerwienią/pomarańczą i schludnymi białymi tonami laboratoriów UAC, nie wiem gdzie dostrzegasz tu ślady horroru.

 

Poza tym jesteś pierwszą osobą która pisze, że Eternal jest łatwiejszy z ciekawości na jakim poziomie trudności grałeś?

Opublikowano

Ja się wcale nie dziwię, że Mazzeo pisze o Eternal jako łatwiejszej odsłonie. Po tym co widziałem w jego kompilacjach z Gearsów czy Halo to on robi jakieś niestworzone rzeczy na padzie w strzelankach więc w Eternal czuł się pewnie jak w domu.  

Opublikowano

Pewnie nie będę oryginalny, ale uważam że i owszem - wszystko super i lepiej niż w Doomie 2016, no ale to skakanie mi jak na razie nie leży. Za bardzo się irytuję, no

 

Ja rozumiem, gdyby akrobacje i czasówki były zrobione stricte pod znajdźki, ale nie. Tu, (pipi)a, nie przejdziesz dalej, jeśli za późno odbijesz się od drążka, potem nie zrobisz obrotu o 180 stopni w powietrzu i nie złapiesz się ścianki, by z niej doskoczyć do platformy. Oczywiście na ogół wszystko to jeszcze pod presją czasu :/ Co gorsza, często błąd na którymkolwiek etapie powoduje konieczność hopsania od samego początku. Kurła, rozumiem, że chciano tym urozmaicić gejplej, ale to nie Mirror's Edge, na Boga

Opublikowano (edytowane)

Te sekwencje platformowe też nie do końca mi leżą. Mimo wszystko gierka nadrabia wyższym poziomem trudności. Jest tak bardziej taktycznie. Trzeba bardzo dobrze dostosowywać wyposażenie gdy na ekranie oprócz takich diablikow skaczących jak szalone dojdą jeszcze ze dwa arachnoidy i ten demon z zamontowanymi działkami. Na ultrakoszmarze musi być grubo. Design leveli fajny, jest inaczej niż w 2016 i większy nacisk położony jest na eksplorowanie i szukanie sekretów.

Edytowane przez Nemesis
Opublikowano
5 godzin temu, marbel007 napisał:

O właśnie... Jakieś sugestie obłożenia łopatek?? Gram i mnie aż tak jak 2016 nie przekonuje. Imo za dużo jest opcji na padzie - gramat, miotacz, dash, podwójny skok, upgrade'y - cały pad obłożony. Może ten granat i miotacz sobie dodam i skrócę spusty.

Gorąco polecam lustrzaną opcję:

L1 i R1 - zmiana moda i zmiana broni

L2 i R2 - strzał modem i strzał normalny

L3 i R3 - glory piłą i glory kill

Z1 i Z2 - skok i dash

Z3 i Z4 - granat i miotacz

 

Dzięki temu w ogóle nie trzeba używać przycisków klasycznych i wszystko jest intuicyjnie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...