Nyu 772 Opublikowano 10 maja 2020 Opublikowano 10 maja 2020 Grałem tylko na słuchawkach i muzyka, dźwięki broni i potworów na mega propsie. Cytuj
estel 806 Opublikowano 11 maja 2020 Opublikowano 11 maja 2020 @Josh jak ci brakuje amunicji to niestety źle grasz w tę grę ;/ Doom wymusza korzystanie z jego systemów odnawiania życia, zbroi, ammo poprzez wykorzystanie odpowiednio glory kills, miotacza ognia, piły łańcuchowej. Tak jest pętla w tej grze pomyślana i balans ułożony jest pod to. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 11 maja 2020 Opublikowano 11 maja 2020 Niestety to nie speedrun, w którym można przebiegać obok wroga. Trzeba wykosić wszystkich. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. XM. 10 888 Opublikowano 11 maja 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 11 maja 2020 (edytowane) Przeszedłem. KÓR.VA, jak bardzo nie zgadzam się z opiniami że gra jest źle zaprojektowana, za trudna, za mało ammo,elementy platformowe po hoi, oooooo... Gra jest wyyebanym po stratosfere dziełem sztuki, najlepszym fpsem ever, gdzie szybkość i skill pięknie napedzaja rozgrywke, do tego nie jest to bezmozga sieka tylko wymaga elastycznego i taktycznego podejścia zaleznego od sytuacji. Jak czytam że marauder jest irytujący ,niepotrzebny i trudny to aż mnie ściska - balista, 2xunik i tak 4 razy i gościa nie ma korva! Za malo ammo, co ja czytam. Bo nie stoisz w miejscu i nie napyerdalasz do demonów tylko musisz ruszyć głowa, unikac pocisków wrogów i szukać najslabszego ogniwa żeby mu włożyć swoją piłę prosto w ryj by zdobyć ammo i znowu kręcić te karuzele zniszczenia ? Elementy platformowe są proste, wszystko jest pokazane gdzie iść, żadnych wyliczeń co do 1cm skoków. Do tego GENIALNY (choć słabszy niż w jedynce) ost, wykorwiste zroznicowane lokacje, jeszcze lepsze bronie... co za tytuł ja pyerdole. Normal siadl pieknie bez zadnych problemow. Geniusz, GOTY jak w pysde strzelił. Edytowane 11 maja 2020 przez XM. 13 4 Cytuj
Nyu 772 Opublikowano 11 maja 2020 Opublikowano 11 maja 2020 Plusik, dla mnie relacja ammo - piła - chodzące paczki ammo to miazga. Jest jednak zapowiedziany patch na "najbardziej skrytykowane rzeczy", więc obawiam się, że twórcy mogą dać te 20% pocisków więcej. Nie wiem, czemu niektórzy ludzie spodziewali się Serious Sama czy innego Painkillera. Oryginalne 3 części nigdy takie nie były, czwórka pokazała progres w stronę taktyki i małpiej zręczności, a wszelkie trailery, gameplaye, info od twórców i streamerów mówiły od dawien dawna, że gra jest trudna i combat loop to nie shooting loop. Cytuj
Kmiot 13 663 Opublikowano 11 maja 2020 Opublikowano 11 maja 2020 @Josh nie umi grać w nowego Dooma xddd Ja rozumiem, że początek jest najtrudniejszy, ale mylisz się w paru kwestiach, jednak masz jeszcze czas by się w mechanikach zorientować. Ode mnie tylko tip: aby użyć piły na podrzędnych przeciwnikach nie potrzebujesz ich zmiękczać. Wystarczy, że masz jeden pasek paliwa (który sam uzupełnia się z czasem). Większych ziomów też da się piłować (i też nie potrzebują zmiękczania), ino trzeba na nich więcej pasków paliwa, które czasem leży na arenie. Ogólnie Eternal to jest gameplayowy majstersztyk, a to, że oprócz sprawnych palców potrzebna jest do tego strategia działania i myślenie dwa kroki do przodu, to wyłącznie zaleta. 2 Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 Cóż, na tę chwilę kompletnie nie kupił mnie ten motyw, tak samo jak te dziwne elementy platformowe, ale to wrażenia na bazie pierwszej godziny grania, więc jest szansa, że jeszcze się przekonam. Samo strzelanie natomiast to yebana poezja i gdybym tylko na tej podstawie miał oceniać tę grę to by był prawdopodobnie mój ulubiony fps tej generacji (zaraz obok poprzedniego Dooma). Cytuj
Kmiot 13 663 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 No fakt, fragmenty typowo platformowe, wspinaczka, to potrafię sobie wyobrazić, że komuś nie siądzie. Osobiście jakoś to tolerowałem, chwilami było nawet przyjemnie, ale ogólnie całe te kicanie (poza arenami, gdzie movement jest elementem kluczowym) nie do końca mnie przekonało. Szczególnie, jeśli należało do głównej ścieżki progresu i było obligatoryjne, bo w ten sposób poukrywane sekrety, które wymagają odrobiny skakania to jak najbardziej na plus - przymusu nie ma, ale jeśli ktoś sobie życzy zboczyć ze ścieżki to śmiało. Nie muszę zachęcać, byś kontynuował grę - z czasem robi się swobodniej (więcej broni, ammo, zdrowia), pewne mechaniki wchodzą w krew i odpalamy je intuicyjnie (piła co jakiś czas), ale też dochodzą nowe umiejętności, mody do broni, wyposażenie dodatkowe, więc robi się palcołomnie. Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 Mnie na Ps4 boli jedynie brak możliwości przyporządkowania broni do konkretnego przycisku. Wiadomo... Niemniej bez tego nawet nie biorę się za poziomy wyższe niż normal bo wybieranie guna (a właściwie odpowiednie wychylenie gałki) to nie na moje nerwy ani palce. Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 Gdybym dzisiaj miał tylko 80GB miejsca na dysku i jedną część Dooma do wyboru to nawet przez moment nie oglądałbym się na tego z 2016. Eternal to jest kwintesencja arkadowego strzelanka i praktycznie w każdym elemencie (oprócz ostatniego bossa) jest dla mnie przynajmniej oczko wyżej nad swoim poprzednikiem. 1 Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 Mi jedynie sekretów rodem z klasyków brakowało, te były genialne w 2016. Poza tym Eternal pod każdym względem. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 Gra jest do tego jakimś wyzwaniem. Najlepsze są starcia z grupkami. Niech tak wyskoczą ze dwa antorpokuby, sześć diablików, trzy Cacodemony i jeszcze Rycerz Piekieł. Wtedy jest prawdziwy taniec. Pretendent do GOTY. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 @Josh Fov oczywiście ustawiony jak człowiek? Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 Jeżeli chodzi Ci o ustawienie kamery to zawsze robię tak, żeby mieć możliwie jak najszersze pole widzenia. 6 godzin temu, Kmiot napisał: Nie muszę zachęcać, byś kontynuował grę - z czasem robi się swobodniej (więcej broni, ammo, zdrowia), pewne mechaniki wchodzą w krew i odpalamy je intuicyjnie (piła co jakiś czas), ale też dochodzą nowe umiejętności, mody do broni, wyposażenie dodatkowe, więc robi się palcołomnie. Nie musisz zachęcać. Ogólnie to trochę jęczę, ale bardzo mi zależy, żeby polubić się z tą grą. Rzadko gram w FPSy, a Doom z 2016 siadł mi fenomenalnie i fajnie jakby Eternal wciągnął mnie równie mocno, muszę się tylko przekonać do tej dziwnej mechaniki zdobywania amunicji No nic, dopijam Monsterka i lecę dalej z koksiwem. 2 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 Wolałem zapytać. Miałem teorię, że ludzie narzekający na platfomowe elementy mają stockowy fov czyli 75 czy tam ile standardowo w konsolach wkładają Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 Dla mnie FPS i platforming to w ogóle jest kiepskie połączenie, w takim typie gry lubię jednak widzieć trochę więcej, a niestety ta perspektywa to uniemożliwia. Podobne odczucie mam jeżeli chodzi o FPS i skradanki (Deus Ex, Dishonored dla przykładu), no po prostu mi się to gryzie i na dłuższą metę męczy / irytuje. Dlatego sądzę, że akurat na to będę narzekał do samego końca, ale może chociaż do tej nieszczęsnej piły się przyzwyczaję Cytuj
Nyu 772 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 Ja mam wrażenie, że narzekanie na platforming w Eternalu to jakaś masowa akcja skoordynowana, bo: 1. Jest za(pipi)iście łatwy 2. Jest za(pipi)iście responsywny 3. Jest tutorialem dla wykorzystywania go w walce 3 Cytuj
Josh 4 524 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 4. Poza walką jest czymś kompletnie niepotrzebnym i zapychającym gameplay. Pograłem ciut dłużej i coraz bardziej zaczyna mi się podobać. Ofkors pykam na hardzie, bo inaczej to się mija z celem. Ten pierwszy opcjonalny portal Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 maja 2020 Opublikowano 12 maja 2020 Josh wierzymy w ciebie, że przestaniesz gadać farmazony i przekonwertujesz się na dobrą sztywniutką religię Eternala <3 Ja tylko czekam już na DLC. Cytuj
estel 806 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 Mi się podobały te elementy platformowe. To był dobry cool down po absolutnym sztos majstersztyku roz(pipi)u podczas walki. Cytuj
estel 806 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 W dniu 12.05.2020 o 16:50, Dr.Czekolada napisał: Wolałem zapytać. Miałem teorię, że ludzie narzekający na platfomowe elementy mają stockowy fov czyli 75 czy tam ile standardowo w konsolach wkładają To ile ma być? Ja chyba ustawiłem 90. Dobrze? Cytuj
Nyu 772 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 Na maksa, bo to i tak całkiem normalny fov. W RAGE 2 to się dało zrobić taki, że głowa była za plecami. Cytuj
Kalel 3 634 Opublikowano 15 maja 2020 Opublikowano 15 maja 2020 Dla mnie giereczka była lekkim rozczarowaniem do momentu aż zdałem sobie sprawę z trzech rzeczy: 1) Żonglerka broniami jest niezbędną do przeżycia (to nie Doom 2016 gdzie na(pipi)iasz z shotguna przez 3/4 gry). 2) Piła łańcuchowa to nie jest broń ostateczna na trudnych przeciwników (znowu, nawyk z Doom 2016 gdzie piły używałem gdy potrzebowałem szybko pozbyć się kogoś silnego). 3) Refleks to nie wszystko (znowu, w Doom 2016 wystarczyło w miarę żwawo się poruszać i jakoś to szło. Tutaj to za mało). Moment w którym zdajesz sobie sprawę że ta gra to nie Doom 2016 to najlepszy moment żeby cieszyć się gameplayem. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.