Skocz do zawartości

Doom Eternal

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 128,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Przeszedłem. KÓR.VA, jak bardzo nie zgadzam się z opiniami że gra jest źle zaprojektowana, za trudna, za mało ammo,elementy platformowe po hoi, oooooo... Gra jest wyyebanym po stratosfere dziełem sztu

  • Online to zło. Jakiekolwiek, w jakiejkolwiek formie, na czymkolwiek. Online to zabawa tymczasowa, wyłączą serwery, pstryk i nie ma gry; wykruszy się ekipa, pstryk i też po grze. Poza tym patrząc po ga

  • Ok, parę słów ode mnie jakiś czas po przejściu   Doom 2016 był moim zdaniem jednym z najlepszych FPSów tej generacji, więc poprzeczka została postawiona wysoko.   Muszę przyznać od

Opublikowano

Chociaż klimat jedynki podszedł mi o wiele bardziej to dwojeczka jest ogólnikowo lepszą grą. Uwielbiam tytuły które sprawiają że palce tańczą po całym padzie, ciut nie slasher FPS. ;)

 

DE skończyłem wczoraj i przyznam, że była to całkiem przyjemna przygoda chociaż żadne GOTY. Poprzedniczka całościowo zrobiłą na mnie lepsze wrażenie. No i ten silnik to jest jakaś magia. :obama: Rozdzielczość na XOS to często paćka, ale geometria, modele 3D, O Ś W I E T L E N I E to coś niesamowitego. Plastyczna grafika mocno. 

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano

Dokładnie non stop w walce się korzysta ze wszystkiego, o wiele bardziej dynamiczne są starcia. 

 

A nie mogę się doczekać jak se zagram jak król z GP jeszcze raz i zaraz wleci dlc które pewnie będzie sztosem :wub:

Edytowane przez messer88

Opublikowano

Dla mnie też Eternal stoi wyżej niż Doom z 2016. Znacznie większa dynamika rozgrywki przede wszystkim i większa różnorodność nie tylko przeciwników ale i lokacji sprawia, że to jedna z moich ulubionych gier ever. Nie bawiłem się tak w singlowym shooterze nigdy jak tutaj przechodząc Slayer gate'y na poziomie nightmare, super satysfakcjonujaca rozwałka.

 

Nie mogę się doczekać tego DLC :obama:

Opublikowano
4 minuty temu, UberAdi napisał:

Slayer gate'y na poziomie nightmare

 

chory poj,eb :obama: Chociaż na PC to pewnie inna gra, na padzie bym raczej nie ogarnął i zadowoliłem się ultra-violence.

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano

Mi się z kolei podoba, że trochę wyjaśniono genezę samego Slayera i przedstawiony jest jako taka ikona zagłady piekieł. 

 

Opublikowano
2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

chory poj,eb :obama: 

Mysz i klawiatura to jeszcze nie tak chory, na padzie to musi być hardcore a myślę, że na tym forum się tacy znajdą co to przeszli :lapka:

Opublikowano

W sumie to te z początku gry były o wiele bardziej prze(pipi)ane niż z końca, potem z dashami, ice granatem i całą resztą to jest do zrobienia (ja grałem tylko na UV) 

Opublikowano

Po skończeniu doom eternal próbowałem wrócić do dooma i nie ma opcji, brak dasha, zamrażania, ślamazarność. No nie skończę nie ma siły. Eternal dużo lepszy. 

Opublikowano

Ale panowie, my lubimy polemike, my lubimy rozmawiać. Ale co to jest za rozmowa 2016 vs Eternal. Wiadomo przecież jaki jest wybór.

 

 

Opublikowano

DOOM 2016 lepszy klimat - Doom Eternal lepszy gameplay obie gierki zajebiste i czekam zeby pograć sobie w DLC

Opublikowano

no mi ogolnie brakuje starych fps z lat 90 czy wczesnych 2000, ale to juz niestety nie wróci, fajnie ze DOOM oraz pierwszy Wolf w jakimś tam stopniu probowali ten gatunek przywrócić 

 

jutro premiera DLC ale dopiero zagram w nie na Secie

Opublikowano

Wątpię, żeby trafił na premierę. Jak dla mnie, to Eternal trafił do XGP, żeby zachęcić więcej ludzi do zakupu DLC, które chyba będzie samodzielne.

Opublikowano
10 minutes ago, Paolo de Vesir said:

To DLC będzie w XGP? Wiadomo coś?

na bank nie, jak sie nie myle to XGPU nie daje DLC do gier, musza jakas dodatkowa kase robic

 

z drugiej strony to ma byc dodatek stand alone wiec kto wie

Opublikowano
3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Mam identyczne przemyślenia, ale nie ukrywam że z chęcią postrzelałbym w takim starszym stylu. Tempo w Eternalu bywało pod koniec gry frenetyczne i na dłuższą metę wycieńczające.

Pewnie dowaliłeś jakiś wysoki poziom, ja grałem na jakimś niższym i bawiłem się niczym w tonym hawku. :)

Opublikowano

Warto zerknąć w stronę takich gierek jak Prodeus, który zmierza na konsole i wygląda mega za(pipi)iście. Old school z nowymi rozwiązaniami.

Opublikowano
5 godzin temu, kubson napisał:

no mi ogolnie brakuje starych fps z lat 90 czy wczesnych 2000, ale to juz niestety nie wróci, fajnie ze DOOM oraz pierwszy Wolf w jakimś tam stopniu probowali ten gatunek przywrócić.

Nie wróci lol właśnie od chuya jest retro fpsów albo w produkcji. Iron Fury, wspomniany Prodeus (którego jeszcze robią ale udostępniali betę dla chętnych), Dusk, Nightmare Reaper, Hrot, Graven, Gloomwood, Hyper Violent, Postal Brain Damaged, Fallen Aces, Ultrakill, Core Decay, Amid Evil, Wrath, Project Warlock, Hell Hunt na pewno coś pominąłem. Na upartego Arcane Dimensions czyli jedna z większych modyfikacji do pierwszego Quake doczekała się dużego update i doszły dodatkowe levele + można ograć całą podstawową kampanię na zasadach tegoż moda. Boomer fpsy? Nigdy nie miały się lepiej niż teraz, zapuście sobie Realms Deep event gdzie większość tych giereczek pokazali.

Opublikowano

tak wiem, ale chciałbym stare fps w dzisiejszej oprawie, a wiekszosc gier które podałeś fakt sa super i czuć feeling dawnych lat ale to dalej raczej male produkcje 

Opublikowano

No ja bym się obsral za nowego DN albo Quake w dzisiejszej oprawie.

Opublikowano

Tego SS4 to powinni zakopać na pustyni. 

Opublikowano

Nowy shadow warrior spoko się prezentuje nie wiem czy już wyszedł.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.