Skocz do zawartości

Doom Eternal


Pupcio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, potrzebuję dwóch chętnych osób do zrobienia trofików w tym beznadziejnym multi. Teoretycznie wszystko można zrobić samemu, ale zajmie to duuużo więcej czasu, ktoś chętny na ustawkę? Potrzeba nas łącznie 3 osoby.

Opublikowano

Jezusicku, co tu się dzieje w tym DLC :obama: Jestem świeżo po skończeniu podstawki i czuję, że jest jeszcze dynamiczniej niż było ze względu na ilość i dobór przeciwników. Będzie się działo.

Opublikowano
7 godzin temu, _daras_ napisał:

 

Tak na pewno. 200 killi w 5h :claptrap:

Większość czasu przypada 5-10 killów na mecz jako Slayer. Ja nawet starałem się nie dobijać drugiego gracza-demona jak zabiłem pierwszego, tylko spokojnie zdejmowałem mu hp i wykańczałem typa jak się pojawił drugi - i tak czasem w kółko. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Nyu napisał:

Większość czasu przypada 5-10 killów na mecz jako Slayer. Ja nawet starałem się nie dobijać drugiego gracza-demona jak zabiłem pierwszego, tylko spokojnie zdejmowałem mu hp i wykańczałem typa jak się pojawił drugi - i tak czasem w kółko. 

 

Tylko na razie jestem total żółtodziub, który dostaje lanie od gości powyżej 40lvl i niestety takich najczęściej mi losuje. Momentami jest taka zadyma że nie wiem co się dzieje na ekranie, ogólnie słaby balans dla początkujących, nie wyobrażam sobie szybko 200 killi na ten moment bez ustawki.

Opublikowano

Ależ te skurwikłaki podkręcili tempo w tym DLC :obama: Idę sobie grzecznie, jeb

Spoiler

Dwa Maraudery

A żeby było śmieszniej to nie wiedziałem jeszcze wtedy, że to jest ta łatwiejsza część walki :frog: Jesli tempo w Eternalu było 10/10 to tu jest jeszcze oczko wyżej. Me like it!

Opublikowano
4 godziny temu, Bzduras napisał:

Ależ te skurwikłaki podkręcili tempo w tym DLC :obama: Idę sobie grzecznie, jeb

  Pokaż ukrytą zawartość

Dwa Maraudery

A żeby było śmieszniej to nie wiedziałem jeszcze wtedy, że to jest ta łatwiejsza część walki :frog: Jesli tempo w Eternalu było 10/10 to tu jest jeszcze oczko wyżej. Me like it!

To wyobraz sobie, ze AG1 jest nieco znerfione juz ^^. Jeszcze nie gralem w nie od pory AG2, ale na pewno wczesniej smakowalo jak szalony modzik. 

Opublikowano

Hah, Ultra Violence w moim wykonaniu i tak nigdy nie wchodziło w grę.

Najwyżej schowam dumę do kieszeni i zejdę niżej z tego normala?

Oni tego nie sprawdzają?

Opublikowano

U mnie na padzie Nightmare we wszystkim, czyli kampania, DLC i ML, ale próbowałem dziś Super Gore Nest ML na Nightmare z limitem żyć i ni chuja, strasznie trudne, a co dopiero UN :( Podłamałem się i zacząłem myśleć o kąputerze, a potem zobaczyłem na YT jak ludy robią UN na padzie i jeszcze bardziej się podłamałem XD

Opublikowano

Wy jesteście masochiści, albo macie za dużo czasu :corvo:

Zrobiłem wszystkie trofea online na ustawce z jakimiś Angolami, zajęło nam to ok 6h (3 sesje po 2h). Ustawka była ciekawsza niż to beznadziejne multi- zero taktyki i za duży chaos. Cieszę się, że mam z głowy.

Kolejny przykład gry ze świetną kampanią i słabym multi dodanym na siłę, po co kto ma grać w Dooma multi skoro jest tyle dobrych fpsów nastawionych na rywalizację online...

Opublikowano

Wina lezy po stronie spolecznosci, ktore narzekalo na multika do poprzedniczki, a owy tryb byl nieslugo pozniej uznany za zajebisty w czym pomogly darmowe aktualizacje, fixy i mapy. Obecnie w community dooma jest raczej uznawane za pozadane.

 

Ale Battlemode nie nazwalbym nietaktycznym. Jako Slayer to jest wciaz prawie identyczna rozgrywka, co w singlu. Tylko trudna. Zas jako demony przez te 15h ogarnelismy calkiem sporo taktyk. No ale to tryb 5/10 rzeczywiscie. I z inwazja bedzie tak samo. 

Opublikowano

bardzo fajny ten drugi dodatek do Dooma tylko ze jak komuś nie przypadło skakanie, to tutaj odbije się jak złoto, dużo więcej tego jest ale gra się jak zawsze zajebiscie

Opublikowano
2 hours ago, Nyu said:

W ogóle nie jest tego więcej xD

Pierwszy lvl to 90% skakanie xd imo jest więcej ale tak jak pisze mi się gra zajebiscie 

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

29 czerwca wjeżdża pacz 

 

NEXT-GEN UPDATE FEATURES BREAKDOWN

Xbox Series X
  • Performance Mode: 1800p – 120 FPS
  • Balanced Mode: 2160p – 60 FPS
  • Ray Tracing Mode: 1800p – 60 FPS
Xbox Series S
  • Performance Mode: 1080p – 120 FPS
  • Balanced Mode: 1440p – 60 FPS
  • Ray Tracing Mode: Not Available
PlayStation 5
  • Performance Mode: 1584p – 120 FPS
  • Balanced Mode: 2160p – 60 FPS
  • Ray Tracing Mode: 1800p – 60 FPS
PC
  • Ray Tracing Mode: Availability and performance depends on a user’s PC hardware.
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...