Skocz do zawartości

Doom Eternal


Pupcio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten 120 fps nie działa na hdmi 2.0? To nie lata w rozdzielczości 1440p 120 fps? Bo nie mam możliwości przełączenia na taką opcję.

 

A, dobra, nieważne, to lata w 1800p 120 fps, to nie działa na hdmi 2.0. To pozostaje RT z 60 fps.

Opublikowano (edytowane)

Wybaczcie, nie chce mi się grzebać, te dodatki Ancient Gods to coś godnego uwagi? Nowe miejscówki do singla? Jakaś fajna fabuła? No i czy warto? 

Edytowane przez Absolem
Opublikowano

No kurwa. Same nowe miejscówki, kilka małych nowych mechanik, historia jest standalone i całkowicie nowa. Czy warto.. Jak podstawkę lubisz to DLC już powinieneś mieć, a nie zadawać pytania retoryczne, wink, wink

  • Plusik 1
Opublikowano

Czy oni coś grzebali z poziomami trudności? Strasznie łatwy mi się wydaje, a gram na tym "Dowal mi", taki typowy normal. Mam wrażenie, że wcześniej było trudniej, albo mi skillsy tak podskoczyły, że każda walka na arenie to ziewanie i drapanie się po główce. 

Opublikowano

Ten RT całkiem fajnie w tej gierce zrobiony ale wolę sztywniutkie 120 klatek w 1440P. Cudnie wrócić do gierki po roku przerwy :banderas: gram na ultraprzemoc i myślałem ,że będzie gorzej, pograłem z godzinkę i ani razu nie padłem no ale jazda pewnie zacznie się później. 

Opublikowano
15 godzin temu, messer88 napisał:

Wydaje Ci się bo już wiesz o co chodzi

Nie wydaje mu się, bo gra od premiery jest non stop "balansowana", czy jak kto woli nerfiona. Pojawiło się sporo głosów sprzeciwu, więc Nightmare w większości jest taki sam. Dla głodnych wrażeń są jeszcze dwa zajebiście trudne master levele, które kompletnie zmieniają poziomy, na których są oparte.

 

A oba Ancient Gods są lepsze niż podstawka. 6 po prostu przezajebistych i oszlifowanych map, gdzie od samego początku jest co robić, a nie zbieranie złomu i uczenie się gry.

Opublikowano

Ta gra robi się wyjekurwabista po zdobyciu tygla, o panie, jak to rozpierdala wsio :obama:

 

No nie sądziłem, że ten Eternal aż tak milion razy przebije tego Doom 2016. No, kurwa, pokłony dla id tech.

Opublikowano

Gram teraz w Doom 2016 (drugi raz, pierwszy raz przeszedłem na ps4), no i widzę różnicę w gameplayu. Tak pierwsza część miała podwaliny pod Eternala, która zrobiła z niej czystą i szybką nastawioną na akcję strzelankę, gdzie w jedynce, to jest takie chodzonko i eksplorowanko, strzelanie na spokojnie. Baa, nawet nie pamiętam, że w tym 2016 było kucanko pod guzikiem O/B, gdzie w Eternalu za to odpowiada dash. Ogólnie gunplay nadal jest dobry, tak samo rozwalanie z piąchy niemilców.

Opublikowano

Ten slayer gate w ostatnim levelu Ancient Gods Part 1 jest tak dopierdolony że masakra. Czytałem że na początku był łatwy, ale potem go znacznie utrudnili. Na start masz 3 Archville, potem 2 Maykry + 2 Doom Hunter jednocześnie, a na koniec nawiedzony Marauder (okazał się łatwiejszy niż myślałem). Jak nie znasz wszystkich mechanik to na Nightmare giniesz w 3 sekundy. Wszystko co się dzieje w tym DLC + podstawce to spacerek przy tym Slayer gate ale się udało drugiego wieczoru przejść, ale czytałem że niektórzy całymi dniami próbują i nic :notbad: 

 

Jakby kto nie wiedział co się tam dzieje to wideo poniżej

 

Ale po przejściu tego miałem taką satysfakcję jak nigdy w FPSie, Eternal to jest bóg fpsów

 

 

  • Plusik 3
Opublikowano

Najgorszy typo, przywołuje te wszystkie moby jak pojebany, ja tam od razu go mieczem siekałem, bo nie miałem ochoty się jebać z innymi broniami.

Opublikowano

XD? Co, chcesz mi powiedzieć, że w drugim dodatku nie masz miecza? To nieźle, w sumie nagibam się jak pojebany po mefedronie z tymi mobami. 

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Bzduras napisał:

No to się zdziwisz w TAG2 jak Ci zabiorą mieczyk :pawel:

TAG2 to najłatwiejszy punkt Eternala ogólnie. Nic trudnego tam nie ma, dodatkowo jest młot, który jest mega OP. TAG1 jest najtrudniejszy, bo nie ma żadnej suepr broni (oprócz BFG/Unmaker), no i ogólnie jest najtrudniejszy. Chociaż to kaszka przy master levelach.

 

4 godziny temu, MaZZeo napisał:

Ten slayer gate w ostatnim levelu Ancient Gods Part 1 jest tak dopierdolony że masakra. Czytałem że na początku był łatwy, ale potem go znacznie utrudnili. Na start masz 3 Archville, potem 2 Maykry + 2 Doom Hunter jednocześnie, a na koniec nawiedzony Marauder (okazał się łatwiejszy niż myślałem).

Ten Slayer Gate najpierw był łatwy, potem trudny, potem łatwiejszy (taki jak opisałeś). W najtrudniejszej wersji po 3 Archach były 3 Maykre i 2 DOOM Huntery, a po nich Spirited Marauder, po którym wlatywał kolejny Marauder i trzeba było szybko Spirit zbić. Teraz nawet samego Spirita się szybciej zbija, nie wspominając o ogólnym ułatwieniu areny.

Edytowane przez Nyu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...