Skocz do zawartości

Doom Eternal


Pupcio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla mnie luźno Eternal to najlepszy FPS od 1996 roku - kiedy to wydany został Quake. Eternal podobał mi się o wiele bardziej niż Half-Life 2, FEAR i również od DOOM 4. No ale we mnie ta gra trafiła pod każdym względem, zawsze byłem graczem oczekującym ostrej dynamiki i taktyki, więc rozwój marki mi się cholernie podoba, a lore i lokacje są epickie i tyle. Gra dużych minusów u mnie nie ma, a z małych to Unmakyr jest mało użyteczny, no i mógłby być normalny DM - w sensie arena, pickupy i każdy startuje gołym Slayerem.

Opublikowano
3 godziny temu, estel napisał:

Gram na UV, ale przy bossie z 3 misji to musiałem użyć tego sentinel armora, bo już nie dałem rady. Inna sprawa, że ten armor strasznie ułatwia grę. Praktycznie nie dostaje się obrażeń. Szkoda, że aż taka jest różnica bo teraz nie czuję trochę satysfakcji z pokonania bossa.


Miałem to samo i te mieszane uczucia odnośnie satysfakcji, ale usprawiedliwiałem się, że nayebali tych bossów jednego po drugim (a nawet trzecim), że w sumie nie czułem, jakbym oszukiwał.
No i to jakiś czasowy boost jest, bo ta zbroja dalej nie przechodzi - nie wiem, czy po kilku zgonach z rzędu gra ją proponuje, czy jak...

Opublikowano

@tukan Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy. Jeżeli chodzi o te zbroje w bazie, które odblokowujesz za baterie to wydaje mi się, że to są tylko wizualia.

 

Natomiast jest w grze taki system, że jak zginiesz na bossie nie wiem 3-5 razy to nagle gra pozwala Ci zrestartować checkpointa z Sentinel Armor. Wtedy lekko się HUD zmienia i dostajemy dużo mniej obrażeń od każdego. Taka pomoc dla graczy, żeby mogli przejść bossa.

 

W ogóle za(pipi)iste w tej grze jest wyciąganie ręki w stronę graczy - można na przykład grać z kodami i praktycznie nie blokujemy nic z progresji poza Slayer Gatesami. Bardzo mi się to podoba, bo gierki mają przede wszystkim dawać frajdę, więc niech każdy gra jak chce.

Opublikowano

Ok sentinel armour a fortress to tylko wizualia.

 

Btw ten Marauder XD  kto to wymyślił, za jakimś 20 razem za(pipi)ałem go z balisty. Zbroja sentinela się nie pojawiła, nie wiem czemu, może dlatego że gram na normal?

Opublikowano
36 minut temu, tukan napisał:

Btw ten Marauder XD  kto to wymyślił, za jakimś 20 razem za(pipi)ałem go z balisty. Zbroja sentinela się nie pojawiła, nie wiem czemu, może dlatego że gram na normal?

Na normalu Marauderowi można strzelić combo super shotgun-balista-supershotgun za każdym razem jak skontrujesz, musisz tylko szybko zmieniać broń. Szybko ginie w ten sposób

Opublikowano

I znowu mam moment i nie wiem, czy znowu gra się nie zglitchowała, bo nie mogę popchnąć gry dalej, bo nie mogę złapać się ściany, po której normalnie można się wspiąć. Czy ta gra boryka się z dużą ilością bugów, czy mam po prostu pecha?

Gość suteq
Opublikowano
Godzinę temu, zdrowywariat napisał:

I znowu mam moment i nie wiem, czy znowu gra się nie zglitchowała, bo nie mogę popchnąć gry dalej, bo nie mogę złapać się ściany, po której normalnie można się wspiąć. Czy ta gra boryka się z dużą ilością bugów, czy mam po prostu pecha?

Nie miałem ani jednego buga przez całą grę. 

 

21 godzin temu, tukan napisał:

Btw ten Marauder XD  kto to wymyślił, za jakimś 20 razem za(pipi)ałem go z balisty. 

Ja temu skurwielowi strzelam pod nogi z rakietnicy lub granatu z shotguna. xD

 

Jeden z najbardziej irytujących przeciwników z jakimi miałem styczność w gierkach. 

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, Nyu napisał:

Jaki to moment?

 

Trzeci level. W miejscu, gdzie po dwóch stronach są takie krótkie tunele, ala windy, które unoszą się góra dół, przez jeden po lewej można przejść. Jest tam zielony przełącznik, do którego trzeba strzelić, a za bramką, którą się otwiera tym przełącznikiem, ściana, której nie mogę się złapać, mimo że do niej doskakuję. Wcześniej miałem buga w drugim levelu, nie pojawiał się jeden przeciwnik, przez co nie zaliczało mi wszystkich zabitych, a co za tym idzie nie załączała się trampolina, pomógł dopiero restart całego levelu.

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano

Ziomeczek jak jest sam: rzut toporem dashować, w pieska strzelać i cały czas trzymać odległość. Jak biegnie i chce uderzyć, to strzelasz z balisty i SSG.

 

Ziomeczek jak jest wśród innych: trzymasz ogromną odległość i najpierw wyzbywasz się koleżków, potem zajmujesz się Marauderem w sposób opisany powyżej.

 

Nie chcę być zgryźliwy, ale trochę wstyd, że taki procent graczy jest oburzonych trudnością Maraudera. "Ale nie, nie chodzi o trudność, chodzi o to że nie pasuje do gry, blablabla" - no i właśnie o to chodzi, żeby był zupełnie innym wyzwaniem, po którego opanowaniu jesteśmy o skill wyżej w movemencie i quick switchu. "No dobra, jednak chodzi o to, że jest za trudny" - na easy jest łatwy. Tym bardziej, że to naprawdę pierwszy DOOM, w którym mamy nieskończone zasoby ammo, hp i pancerza na arenie. "No dobra, ale on totalnie nie pasuje do gry" - Archivile w D2 też nie pasował, a Chaingunnerzy w Final DOOM-ie to milion razy większe wyzwanie. O to chodzi, by spośród rzeczy nam znajomych i przez to zwyczajnie mało angażujących, rzucić w gracza czymś innym, by się zaadaptował. "No dobra, ale ja chcę pograć sobie po prostu i postrzelać" - graj na easy. Albo zmieniaj na easy jak widzisz Maraudera. To nic nie zmienia : P

1 minutę temu, zdrowywariat napisał:

 

Trzeci level. W miejscu, gdzie po dwóch stronach są takie krótkie tunele, ala windy, które unoszą się góra dół, przez jeden po lewej można przejść. Jest tam zielony przełącznik, do którego trzeba strzelić, a za bramką, którą się otwiera tym przełącznikiem, ściana, której nie mogę się złapać, mimo że do niej doskakuję. Wcześniej miałem buga w drugim levelu, nie pojawiał się jeden przeciwnik, przez co nie zaliczało mi wszystkich zabitych, a co za tym idzie nie załączała się trampolina, pomógł dopiero restart całego levelu.

Chyba wystarcza restart checkpointa, taki bug zdarzył mi się ze 3 razy na 8-10 przejść D4 i zawsze wystarczyło wczytać checkpoint. A co do ściany, to szczerze nie mam pojęcia, ja na 3 przejścia Eternala nigdy tak nie miałem. Zobacz na YT ten moment, czy na pewno wszystko dobrze zrobione.

Opublikowano
18 minut temu, Nyu napisał:

Chyba wystarcza restart checkpointa, taki bug zdarzył mi się ze 3 razy na 8-10 przejść D4 i zawsze wystarczyło wczytać checkpoint. A co do ściany, to szczerze nie mam pojęcia, ja na 3 przejścia Eternala nigdy tak nie miałem. Zobacz na YT ten moment, czy na pewno wszystko dobrze zrobione.

 

Dobra to nie bug tym razem xD. Próbowałem oszukać grę, że tak powiem, bo zamiast zjechać tą windą po lewej na dół i przejść tunelem, a następnie użyć piąchy i poręczy, to dostałem się do tej ściany z windy po drugiej stronie, wskakując z niej z góry. W tym momencie ściana "nie działała" :).

Opublikowano
22 godziny temu, tukan napisał:

Btw ten Marauder XD  kto to wymyślił, za jakimś 20 razem za(pipi)ałem go z balisty.

Skaczesz sobie wesoło obok niego, uciekasz od ataków, świecą się oczy -> walisz z balisty, dostaje staggera, poprawiasz super shotgunem -> powtórz proces trzy razy, pan Marauder śpi.

Opublikowano

do tych co skonczyli gre jakie runy wam sie najbardziej przydaly? ja uzywam Seek & Destroy, Saving Throw i Air Control, czasem zmieniam Saving Throw na Blood Fuelled

Opublikowano
2 godziny temu, Rozi napisał:

Skaczesz sobie wesoło obok niego, uciekasz od ataków, świecą się oczy -> walisz z balisty, dostaje staggera, poprawiasz super shotgunem -> powtórz proces trzy razy, pan Marauder śpi.

Ty no ok zatłukłem go za pierwszym razem i jak obstawiam że pojawi się jeszcze gdzieś dalej?

Gość suteq
Opublikowano

Potem będzie się pojawiał sporadycznie przy większych zadymach jako normalny mobek. 

Opublikowano

Ja nieśmiało myślę o podejściu pod Nightmare bez zbierania żyć, żeby się uczyć pod Ultra Nightmare. Ale dygam.

Opublikowano
23 godziny temu, tukan napisał:

Ok jestem po wyciągnięciu miecza i jest trzeci Marauder i ku.rwa nie daje rady, po ilu powtórzeniach pojawia się ta zbroja bo nic nie dostałem ani razu.

Skup się tylko na nim, odciągaj go od wrogów, on będzie za Tobą biegał. I tak jak mówiłem - balista + super shotgun. Nie ma łatwiejszego sposobu.

Opublikowano (edytowane)

Plus to, że tutaj respi się zawsze zombie więc jak braknie życia i amunicji = piła.

Zachowaj od niego pewien dystans, będzie biegnąć i jak będzie zielone światło supershotgun i szybko zamiana na balistę. Widziałem nawet niektórzy robią shotgun-balista-shotgun. Jak rzuca te czerwone topory można spokojnie je wyminąć biegnąc w lewo i prawo bez dashu grunt to zachować pewien dystans do tyłu.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano
W dniu 26.03.2020 o 15:04, kubson napisał:

do tych co skonczyli gre jakie runy wam sie najbardziej przydaly? ja uzywam Seek & Destroy, Saving Throw i Air Control, czasem zmieniam Saving Throw na Blood Fuelled

pierwszy rząd na górze przez 90% gry, później zmieniłem tylko coś na to zwolnienie czasu podczas celowania w powietrzu ze względu na jeden typ przeciwników

 

Skończyłem dziś drugi raz Dooma żeby zdobyć achievement za tryb z życiami. Zacząłem grać online i niestety trofik za zabicie demonów każdą z 8 broni jest zbugowany. Sprawdziłem w necie i ludzie potwierdzają, że im też nie wpada. Dziś zrobiłem to dwa razy i mi się już nie chce bo multi ssie :dunno:

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...