Gość Nyu Opublikowano 24 marca 2020 Opublikowano 24 marca 2020 Dla mnie luźno Eternal to najlepszy FPS od 1996 roku - kiedy to wydany został Quake. Eternal podobał mi się o wiele bardziej niż Half-Life 2, FEAR i również od DOOM 4. No ale we mnie ta gra trafiła pod każdym względem, zawsze byłem graczem oczekującym ostrej dynamiki i taktyki, więc rozwój marki mi się cholernie podoba, a lore i lokacje są epickie i tyle. Gra dużych minusów u mnie nie ma, a z małych to Unmakyr jest mało użyteczny, no i mógłby być normalny DM - w sensie arena, pickupy i każdy startuje gołym Slayerem. Cytuj
Wredny 9 717 Opublikowano 24 marca 2020 Opublikowano 24 marca 2020 3 godziny temu, estel napisał: Gram na UV, ale przy bossie z 3 misji to musiałem użyć tego sentinel armora, bo już nie dałem rady. Inna sprawa, że ten armor strasznie ułatwia grę. Praktycznie nie dostaje się obrażeń. Szkoda, że aż taka jest różnica bo teraz nie czuję trochę satysfakcji z pokonania bossa. Miałem to samo i te mieszane uczucia odnośnie satysfakcji, ale usprawiedliwiałem się, że nayebali tych bossów jednego po drugim (a nawet trzecim), że w sumie nie czułem, jakbym oszukiwał. No i to jakiś czasowy boost jest, bo ta zbroja dalej nie przechodzi - nie wiem, czy po kilku zgonach z rzędu gra ją proponuje, czy jak... Cytuj
estel 806 Opublikowano 24 marca 2020 Opublikowano 24 marca 2020 @tukan Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy. Jeżeli chodzi o te zbroje w bazie, które odblokowujesz za baterie to wydaje mi się, że to są tylko wizualia. Natomiast jest w grze taki system, że jak zginiesz na bossie nie wiem 3-5 razy to nagle gra pozwala Ci zrestartować checkpointa z Sentinel Armor. Wtedy lekko się HUD zmienia i dostajemy dużo mniej obrażeń od każdego. Taka pomoc dla graczy, żeby mogli przejść bossa. W ogóle za(pipi)iste w tej grze jest wyciąganie ręki w stronę graczy - można na przykład grać z kodami i praktycznie nie blokujemy nic z progresji poza Slayer Gatesami. Bardzo mi się to podoba, bo gierki mają przede wszystkim dawać frajdę, więc niech każdy gra jak chce. Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 25 marca 2020 Opublikowano 25 marca 2020 Ok sentinel armour a fortress to tylko wizualia. Btw ten Marauder XD kto to wymyślił, za jakimś 20 razem za(pipi)ałem go z balisty. Zbroja sentinela się nie pojawiła, nie wiem czemu, może dlatego że gram na normal? Cytuj
UberAdi 2 308 Opublikowano 25 marca 2020 Opublikowano 25 marca 2020 36 minut temu, tukan napisał: Btw ten Marauder XD kto to wymyślił, za jakimś 20 razem za(pipi)ałem go z balisty. Zbroja sentinela się nie pojawiła, nie wiem czemu, może dlatego że gram na normal? Na normalu Marauderowi można strzelić combo super shotgun-balista-supershotgun za każdym razem jak skontrujesz, musisz tylko szybko zmieniać broń. Szybko ginie w ten sposób Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 25 marca 2020 Opublikowano 25 marca 2020 Na ultra violance też tak z nimi działam. Dobrze, że przy późniejszych sekcjach z nimi słabszy mob się spawnuje dla amunicji. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 I znowu mam moment i nie wiem, czy znowu gra się nie zglitchowała, bo nie mogę popchnąć gry dalej, bo nie mogę złapać się ściany, po której normalnie można się wspiąć. Czy ta gra boryka się z dużą ilością bugów, czy mam po prostu pecha? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 Godzinę temu, zdrowywariat napisał: I znowu mam moment i nie wiem, czy znowu gra się nie zglitchowała, bo nie mogę popchnąć gry dalej, bo nie mogę złapać się ściany, po której normalnie można się wspiąć. Czy ta gra boryka się z dużą ilością bugów, czy mam po prostu pecha? Nie miałem ani jednego buga przez całą grę. 21 godzin temu, tukan napisał: Btw ten Marauder XD kto to wymyślił, za jakimś 20 razem za(pipi)ałem go z balisty. Ja temu skurwielowi strzelam pod nogi z rakietnicy lub granatu z shotguna. xD Jeden z najbardziej irytujących przeciwników z jakimi miałem styczność w gierkach. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 (edytowane) 16 minut temu, Nyu napisał: Jaki to moment? Trzeci level. W miejscu, gdzie po dwóch stronach są takie krótkie tunele, ala windy, które unoszą się góra dół, przez jeden po lewej można przejść. Jest tam zielony przełącznik, do którego trzeba strzelić, a za bramką, którą się otwiera tym przełącznikiem, ściana, której nie mogę się złapać, mimo że do niej doskakuję. Wcześniej miałem buga w drugim levelu, nie pojawiał się jeden przeciwnik, przez co nie zaliczało mi wszystkich zabitych, a co za tym idzie nie załączała się trampolina, pomógł dopiero restart całego levelu. Edytowane 26 marca 2020 przez zdrowywariat Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 Ziomeczek jak jest sam: rzut toporem dashować, w pieska strzelać i cały czas trzymać odległość. Jak biegnie i chce uderzyć, to strzelasz z balisty i SSG. Ziomeczek jak jest wśród innych: trzymasz ogromną odległość i najpierw wyzbywasz się koleżków, potem zajmujesz się Marauderem w sposób opisany powyżej. Nie chcę być zgryźliwy, ale trochę wstyd, że taki procent graczy jest oburzonych trudnością Maraudera. "Ale nie, nie chodzi o trudność, chodzi o to że nie pasuje do gry, blablabla" - no i właśnie o to chodzi, żeby był zupełnie innym wyzwaniem, po którego opanowaniu jesteśmy o skill wyżej w movemencie i quick switchu. "No dobra, jednak chodzi o to, że jest za trudny" - na easy jest łatwy. Tym bardziej, że to naprawdę pierwszy DOOM, w którym mamy nieskończone zasoby ammo, hp i pancerza na arenie. "No dobra, ale on totalnie nie pasuje do gry" - Archivile w D2 też nie pasował, a Chaingunnerzy w Final DOOM-ie to milion razy większe wyzwanie. O to chodzi, by spośród rzeczy nam znajomych i przez to zwyczajnie mało angażujących, rzucić w gracza czymś innym, by się zaadaptował. "No dobra, ale ja chcę pograć sobie po prostu i postrzelać" - graj na easy. Albo zmieniaj na easy jak widzisz Maraudera. To nic nie zmienia : P 1 minutę temu, zdrowywariat napisał: Trzeci level. W miejscu, gdzie po dwóch stronach są takie krótkie tunele, ala windy, które unoszą się góra dół, przez jeden po lewej można przejść. Jest tam zielony przełącznik, do którego trzeba strzelić, a za bramką, którą się otwiera tym przełącznikiem, ściana, której nie mogę się złapać, mimo że do niej doskakuję. Wcześniej miałem buga w drugim levelu, nie pojawiał się jeden przeciwnik, przez co nie zaliczało mi wszystkich zabitych, a co za tym idzie nie załączała się trampolina, pomógł dopiero restart całego levelu. Chyba wystarcza restart checkpointa, taki bug zdarzył mi się ze 3 razy na 8-10 przejść D4 i zawsze wystarczyło wczytać checkpoint. A co do ściany, to szczerze nie mam pojęcia, ja na 3 przejścia Eternala nigdy tak nie miałem. Zobacz na YT ten moment, czy na pewno wszystko dobrze zrobione. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 18 minut temu, Nyu napisał: Chyba wystarcza restart checkpointa, taki bug zdarzył mi się ze 3 razy na 8-10 przejść D4 i zawsze wystarczyło wczytać checkpoint. A co do ściany, to szczerze nie mam pojęcia, ja na 3 przejścia Eternala nigdy tak nie miałem. Zobacz na YT ten moment, czy na pewno wszystko dobrze zrobione. Dobra to nie bug tym razem xD. Próbowałem oszukać grę, że tak powiem, bo zamiast zjechać tą windą po lewej na dół i przejść tunelem, a następnie użyć piąchy i poręczy, to dostałem się do tej ściany z windy po drugiej stronie, wskakując z niej z góry. W tym momencie ściana "nie działała" :). Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 22 godziny temu, tukan napisał: Btw ten Marauder XD kto to wymyślił, za jakimś 20 razem za(pipi)ałem go z balisty. Skaczesz sobie wesoło obok niego, uciekasz od ataków, świecą się oczy -> walisz z balisty, dostaje staggera, poprawiasz super shotgunem -> powtórz proces trzy razy, pan Marauder śpi. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 Jeszcze go nie spotkałem, ale widzę, że na pana marudera dużo ludzi marudzi, pewnie stąd nazwa. Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 IMO najlepszy przeciwnik z gry, wymagający ciut i akurat to właśnie bardzo mi się podoba. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 do tych co skonczyli gre jakie runy wam sie najbardziej przydaly? ja uzywam Seek & Destroy, Saving Throw i Air Control, czasem zmieniam Saving Throw na Blood Fuelled Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 2 godziny temu, Rozi napisał: Skaczesz sobie wesoło obok niego, uciekasz od ataków, świecą się oczy -> walisz z balisty, dostaje staggera, poprawiasz super shotgunem -> powtórz proces trzy razy, pan Marauder śpi. Ty no ok zatłukłem go za pierwszym razem i jak obstawiam że pojawi się jeszcze gdzieś dalej? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 Potem będzie się pojawiał sporadycznie przy większych zadymach jako normalny mobek. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 Tak jest, w Bramach Slayera też będzie ze dwa razy. Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 Ok jestem po wyciągnięciu miecza i jest trzeci Marauder i ku.rwa nie daje rady, po ilu powtórzeniach pojawia się ta zbroja bo nic nie dostałem ani razu. Cytuj
MaZZeo 14 246 Opublikowano 28 marca 2020 Opublikowano 28 marca 2020 Skończyłem na UV, ale to była jazda bez trzymanki. Ochłonę i jutro napisze coś więcej. 4 Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 28 marca 2020 Opublikowano 28 marca 2020 Ja nieśmiało myślę o podejściu pod Nightmare bez zbierania żyć, żeby się uczyć pod Ultra Nightmare. Ale dygam. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 28 marca 2020 Opublikowano 28 marca 2020 23 godziny temu, tukan napisał: Ok jestem po wyciągnięciu miecza i jest trzeci Marauder i ku.rwa nie daje rady, po ilu powtórzeniach pojawia się ta zbroja bo nic nie dostałem ani razu. Skup się tylko na nim, odciągaj go od wrogów, on będzie za Tobą biegał. I tak jak mówiłem - balista + super shotgun. Nie ma łatwiejszego sposobu. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 28 marca 2020 Opublikowano 28 marca 2020 (edytowane) Plus to, że tutaj respi się zawsze zombie więc jak braknie życia i amunicji = piła. Zachowaj od niego pewien dystans, będzie biegnąć i jak będzie zielone światło supershotgun i szybko zamiana na balistę. Widziałem nawet niektórzy robią shotgun-balista-shotgun. Jak rzuca te czerwone topory można spokojnie je wyminąć biegnąc w lewo i prawo bez dashu grunt to zachować pewien dystans do tyłu. Edytowane 28 marca 2020 przez Dr.Czekolada Cytuj
UberAdi 2 308 Opublikowano 28 marca 2020 Opublikowano 28 marca 2020 W dniu 26.03.2020 o 15:04, kubson napisał: do tych co skonczyli gre jakie runy wam sie najbardziej przydaly? ja uzywam Seek & Destroy, Saving Throw i Air Control, czasem zmieniam Saving Throw na Blood Fuelled pierwszy rząd na górze przez 90% gry, później zmieniłem tylko coś na to zwolnienie czasu podczas celowania w powietrzu ze względu na jeden typ przeciwników Skończyłem dziś drugi raz Dooma żeby zdobyć achievement za tryb z życiami. Zacząłem grać online i niestety trofik za zabicie demonów każdą z 8 broni jest zbugowany. Sprawdziłem w necie i ludzie potwierdzają, że im też nie wpada. Dziś zrobiłem to dwa razy i mi się już nie chce bo multi ssie 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.