MaZZeo 14 246 Opublikowano 12 kwietnia 2020 Opublikowano 12 kwietnia 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Dr.Czekolada napisał: W 2016 inspirowali się okładkami bandów metalowych, teraz jest podobnie z naciskiem na więcej kolorów i hi-tech, co jest na plus bo 2016 głównie kojarzy się wielu ludziom z czerwienią/pomarańczą i schludnymi białymi tonami laboratoriów UAC, nie wiem gdzie dostrzegasz tu ślady horroru. Poza tym jesteś pierwszą osobą która pisze, że Eternal jest łatwiejszy z ciekawości na jakim poziomie trudności grałeś? grałem na ultra violence i im było dalej tym łatwiej obłożenie łopatek miałem dokładnie takie jak kubson napisał chyba nagram jak robię którąś z fioletowych komnat i wrzucę do tematu. Tylko zacznę poziom nightmare zamiast UV. Edytowane 12 kwietnia 2020 przez MaZZeo 1 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 12 kwietnia 2020 Opublikowano 12 kwietnia 2020 Dajesz uwielbiam nowego dooma, gra mi się lepiej niż w poprzednia część ale to pewnie przez to ADHD Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 12 kwietnia 2020 Opublikowano 12 kwietnia 2020 Pograłem chwilę więcej i te elementy platformowe wkurzają mnie mega. J.bany Mario. Znalazłem swoją pierwszą fioletową komnatę i się zakochałem! Poczułem to co w 2016 i odzyskałem wiarę w tę grę. Co prawda nie udało mi się jej jeszcze przejść (na UV) ale rzeźnia jest konkretna. Nie umiem tak jak Wy tego pada obłożyć. Dodałem łopatki ale ja pada muszę w takiej grze mocno trzymać i tę łopatki mi przeszkadzają Ostatnio z nich korzystałem w Tittanfallu. Cytuj
estel 806 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Niech najlepszą rekomendacją będzie fakt, że w żadnej chyba grze nie jestem tak wczuty w akcję. Nie wyginam się w wyścigach, nie zaciskam zębów w platformówkach. Zauważyłem, że jak gram w Dooma to gibię się na fotelu jak po(pipi)any próbując unikać ataków przeciwników Poziom adrenaliny przy większych zadymach jest wysoki, bo gra też zmusza do ciągłego balansowania na krawędzi jak życie traci się w 3 sekundy, ale można też odzyskać np. cały pancerz dobrze wymierzonym combo granat + miotacz. Świetna gra. 2 Cytuj
Kmiot 13 884 Opublikowano 18 kwietnia 2020 Opublikowano 18 kwietnia 2020 Ch'uj, du'pa, ci'pa, nie dałem rady ostatniego bossa na normalu. Dopiero gdy gra zaproponowała zbroję to poszło. Spoiler Napier'dolone tam tych demonów na granicy dobrego smaku. Aż dziwne, że gra nadal działała bez chrupnięcia. W jednym momencie miałem na celowniku cztery Pain Elementale, trzech ganiających mnie Hell Knightów i Barona na dokładkę. Plus coś tam jeszcze i pomniejsze demonki. A przecież trzeba łoić amunicją w bossa (który też bezczynnie nie stoi i swoje do chaosu dokłada), tymczasem ledwie tym pachołkom daję radę xd Nie na moje umiejętności i palce. Może gdybym miał dodatkowe łopatki, ale w sumie je'bać to. Nie czuję wstydu. Nawet pomimo tego gra ARCYKAPITALNA i zrobiłbym jej gałę. 2 1 1 Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 18 kwietnia 2020 Opublikowano 18 kwietnia 2020 Potrafi zmęczyć miejscami. Dzisiaj nawet dwa razy zdarzyło mi się zginąć podczas tej samej jatki. Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Jezu jak mi sie (pipi) ciepło w mózg zrobilo pamietam jak ostatni boss juz byl na wykonczeniu a sie kur.wa zaklinowalem gdzies obok apteczki na chwile i prawie bym zginal z rąk tych zombiakow najlatwiejszych , dostawcow amunicji tak zwanych. Nie dosc ze zostalbym upokorzony to jeszcze dostalbym chyba jakiegos udaru, na szczescie wyszlem z tego calo. No zdecydowanie najgorsza w tym pojedynku jest jego dlugosc Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Calaczka strzeliłem w weekend. Multi to jakieś jedno wielkie nieporozumienie. Ani to fajne, ani ciekawe. Multi w 2016 było świetne i dynamiczne. Nie wiem czemu poszli w tą stronę. Pewnie łatwiej zaimplementować. Single natomiast to palce lizać. Wprawdzie po zaliczeniu kampani dwukrotnie trochę się znudziłem, ale z przyjemnością za parę miesięcy wskoczę ponownie pozabijać demony. Dla mnie rozgrywka Dooma to najlepsze co spotkało FPSy. I te finiszery, co drugi lepszy. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Ja cały czas nie potrafię zrozumieć decyzji czemu nie dali normalnego Deathmatchu, który tak dobrze spisywał się w poprzedniczce. W ogóle wczoraj trafiłem na to i rozkminy devów oraz ich komentarze to jest coś pięknego. id Software, robisz to dobrze. <3 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 7 minut temu, suteq napisał: Ja cały czas nie potrafię zrozumieć decyzji czemu nie dali normalnego Deathmatchu, który tak dobrze spisywał się w poprzedniczce. Tam w tym multi nic nie działało Było absolutnie tragiczne w każdym trybie 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Ja bardzo miło wspominam multika w poprzedniczce tylko szkoda, że teraz nikt już w to nie gra bo bym popykał tak szczerze mówiąc. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Czy tylko mi eskploracja w tej gierce kojarzy się z Metroid Prime? Cytuj
Kmiot 13 884 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 3 godziny temu, Zeratul napisał: Calaczka strzeliłem w weekend. Multi to jakieś jedno wielkie nieporozumienie. Ani to fajne, ani ciekawe. Czyli co, generalnie nie warto się męczyć z multi dla calaka? Bo też planuję za jakiś czas do Eternala wrócić, bo trochę mi mało i myślałem sobie, że wypadałoby grę uhonorować platynką (z tego co widzę to osiągalna nawet dla mnie). Tylko nie wiem co z tym battlemode i związanymi z nim dzbankami. Czasochłonne? Trudne do osiągnięcia? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 3 godziny temu, Nemesis napisał: Czy tylko mi eskploracja w tej gierce kojarzy się z Metroid Prime? Naszła mnie ochota na Prime'a po zagraniu w Eternal więc chyba coś na rzeczy 1 Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 59 minut temu, Kmiot napisał: Czyli co, generalnie nie warto się męczyć z multi dla calaka? Bo też planuję za jakiś czas do Eternala wrócić, bo trochę mi mało i myślałem sobie, że wypadałoby grę uhonorować platynką (z tego co widzę to osiągalna nawet dla mnie). Tylko nie wiem co z tym battlemode i związanymi z nim dzbankami. Czasochłonne? Trudne do osiągnięcia? 200 kills najwiecej bolu sprawia. Ja zrobilem 90 zwyklym graniem i reszte boostowalem. Mozna zrobic w prywatnym lobby ale trzeba znalezc dwoch chetnych. 1 Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Wystarczy trochę pograć jako Slayer, bez przesady (z 7-10 killi na mecz idzie wyciągnąć). A multik w czwórce bardzo fajny. Czy krytykujący grali w niego tylko na premierę? Bo po update'ach był inny. Cytuj
balon 5 379 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 2 godziny temu, Dr.Czekolada napisał: 6 godzin temu, Nemesis napisał: Czy tylko mi eskploracja w tej gierce kojarzy się z Metroid Prime? Naszła mnie ochota na Prime'a po zagraniu w Eternal więc chyba coś na rzeczy No to teraz mi smaka na nowego Dooma zrobiliście. 1 Cytuj
MaZZeo 14 246 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 (edytowane) pierwszy Slayer Gate na Nightmare poszedł, niestety nagrałem w 720p następne będą już w 4k Edytowane 20 kwietnia 2020 przez MaZZeo 1 Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Tylko pierwszy SG jest trudny, potem z uzbrojonym w miarę Slayerem już spoko. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 21 kwietnia 2020 Opublikowano 21 kwietnia 2020 Co nowy level w tej gierce to bardziej mi kopara opada na wykonanie, intensywność starć i muzykę w tle. Arcydzieło. Cytuj
Figaro 8 300 Opublikowano 21 kwietnia 2020 Opublikowano 21 kwietnia 2020 (edytowane) ponoć Gordon pokłócił się z id w dodatku Mick jest wkurzony jak zrobili mix jego muzyki w grze Edytowane 21 kwietnia 2020 przez Figaro Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 21 kwietnia 2020 Opublikowano 21 kwietnia 2020 Chwilowy zgrzyt. Bethesda dorzuci bonusowy hajs to Micki się przekona. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 21 kwietnia 2020 Opublikowano 21 kwietnia 2020 18 godzin temu, suteq napisał: Ja bardzo miło wspominam multika w poprzedniczce tylko szkoda, że teraz nikt już w to nie gra bo bym popykał tak szczerze mówiąc. Mi też się podobało, miało quake'owy vibe, nie rozumiem, czemu tego nie pociągnęli teraz. Przecież strzelanie z innymi graczami z tą dynamiką i skokami byłoby Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 21 kwietnia 2020 Opublikowano 21 kwietnia 2020 Pewnie dlatego, że 8 dashujących i przyciągających się linką Slayerów naraz byłoby gupie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.