Skocz do zawartości

Doom Eternal


Pupcio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Kurła, czy tylko mi Eternal podoba się mniej od "jedynki"? Ostatnio zacząłem grać, napalony byłem okrutnie na ten tytuł i niestety początek mocno mnie zawiódł. Po pierwsze za dużo tych "ulepszeń", skilli, modów itd. Jak włączyłem gre drugi raz, to nie pamiętałem co jest do czego i czym się to odblokowuje XD Rozumiem, że to ma wpłynąć na rozbudowanie gry, ale ja chce prostej napierdalanki, tak jak to było w jedynce. Po drugie chyba przegięli z poziomem trudności, mocnych mobków jest momentami zdecydowanie zbyt dużo i skupiając się na jednym mam już za plecami trzech kolejnych. W pierwszej części też było czuć wyzwanie, ale tutaj mam wrażenie, że zamiast kontrolowanej rozwałki jest zbyt chaotycznie. Wkurza też szybko kończąca się amunicja, ale to pewnie przestaje przeszkadzać po odblokowaniu kolejnych ulepszeń. 

Pierwszą część uwielbiałem od początku do końca, a tutaj jest jakoś tak... meh. 

Edytowane przez number_nine
Opublikowano

Ammo? Tak jak messer mówi, jakieś pomniejsze kręcącę się pod nogami ścierwo należy traktować nie jak przeciwnika, tylko jak chodzącą paczkę zasobów (ammo, armor, zdrówko).

Opublikowano

No i nalezy tanczyc, tanczyc i jeszcze raz tanczyc. Czasem amunicja jest pochowana po katach dosc zmyslnie. Jest malo widoczna w zamieszaniu. 
Nie wspomne rowniez jak istotna jest celnosc i zonglowanie arsenalem. Teraz RB + prawy analog dzialaja non stop. Odpowiedni dobor modow i swiadomosc kogo czym sie atakuje rowniez wplywaja na ilosc posiadanej amunicji.

Opublikowano

Powie mi ktoś jak zabić Khan Mykr? Pytam serio, próbuję od 3 godzin i naprawdę jestem masakrycznie zmęczony tą grą. Raz jej zostało tylko 1 życia i mnie zabiła. Chciałem ją skończyć bez tych kodów, ale daje sobie jeszcze kilka prób i włączam ulepszenia i jebać tą grę.

Opublikowano

Po 4 godzinach męczarni użyłem wzmocnionego pancerza, przez co czułem się, jakbym grał na "Super easy", ale cóż.. chcę to już mieć za sobą, wystawić ocenę we "Właśnie ukończyłem" i zagrać w coś innego. Nie dla mnie taki poziom trudności, nie tego oczekuję od gierek.

  • Plusik 1
Opublikowano

Pograłem nieco na najwyższym poziomie trudności i czuję się niemal, jak w genialnym Dead Cells. Bez perfekcyjnego ogrania i znajomości gry nie ma zmiłuj.:shotgun:
Gra się wspaniale. Jest jednak ciężko, cholernie ciężko. :diablo:
Natomiast co do wersji pod aktualną generację, to twórcy jeszcze przed premiera nowych konsol wspominali o stosownej łatce pod nie. Nie zdradzili za wiele - tylko tyle, że niestety na ich start nie będzie dostępna oraz podkreślili to, że będzie darmowa.

Swoją drogą ciekawe jak ona wypadnie. Już na bazowym One gra ładnie trzymała klatki, a na Pro/One X było świetnie w tym segmencie. Dodatkowo Pro oferuje 1440p, a One X jeszcze wyższą rozdziałkę, więc chyba jedyne na co postawią, to szybsze czasy ładowania i (dynamiczne) 4k. Ewentualnie 120 k/s z niższą rozdzielczością.

Przy okazji polecam filmik legendy serii Doom - samego Zero Master (jeden z najwybitniejszych speedrunnerów w historii).
Klasycznie dla Zero Master - Ultra Nightmare i 100% :mog:
 

 

Opublikowano

No co do narzekań na poziom trudności, to wtf. Granie na easy? Na easy jest tak mały dmg, że nie ma sensu. Poza tym co to za radość z grania, kiedy w ogóle gry nie trzeba opanować? Eternal oprócz okazjonalnych bugów, jest grą absolutnie fair, nie ma w nim hitscannerów, więc jak ktoś chce, to da się nawet no damage każdy moment zrobić. Po to jest tu tyle systemów, żeby się ich wyuczyć, pięknie zresztą o tym opowiada reżyser Hugo Martin i cieszę się, że kompletnie leje na narzekanie. Dla nich zrobił easy, w którym jest się nieśmiertelnym XD

 

Na ostatnim streamie Hugo powiedział, że brakuje na rynku AAA FPS-ów nastawionych na wymagający singiel i chcieli go dostarczyć. Jak ktoś szuka w FPS-ach czegoś innego, to może gierkę olać i tyle : P

 

@Sylvan, grasz na PC?

Opublikowano
5 hours ago, Sylvan Wielki said:

Pograłem nieco na najwyższym poziomie trudności i czuję się niemal, jak w genialnym Dead Cells. Bez perfekcyjnego ogrania i znajomości gry nie ma zmiłuj.:shotgun:
Gra się wspaniale. Jest jednak ciężko, cholernie ciężko. :diablo:
Natomiast co do wersji pod aktualną generację, to twórcy jeszcze przed premiera nowych konsol wspominali o stosownej łatce pod nie. Nie zdradzili za wiele - tylko tyle, że niestety na ich start nie będzie dostępna oraz podkreślili to, że będzie darmowa.

Swoją drogą ciekawe jak ona wypadnie. Już na bazowym One gra ładnie trzymała klatki, a na Pro/One X było świetnie w tym segmencie. Dodatkowo Pro oferuje 1440p, a One X jeszcze wyższą rozdziałkę, więc chyba jedyne na co postawią, to szybsze czasy ładowania i (dynamiczne) 4k. Ewentualnie 120 k/s z niższą rozdzielczością.

Przy okazji polecam filmik legendy serii Doom - samego Zero Master (jeden z najwybitniejszych speedrunnerów w historii).
Klasycznie dla Zero Master - Ultra Nightmare i 100% :mog:
 

 


Tak, swietny run, ale jest lepszy. 1:59:50. Ten kolo jest absurdalnie dobry.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...