Opublikowano 13 sierpnia 20186 l 23 godziny temu, smoo napisał: Gameplay z prawilnej platformy,. Ten grapling hook Na tym gameplayu postac juz zaperdala jak spideron po scianach
Opublikowano 13 sierpnia 20186 l 23 godziny temu, devilbot napisał: Wielkość to imo nie jakość. Dla mnie ciekawsze i spójniejsze są mapy w d1. W dwójce trochę polecieli z wielkością i ilością map. W d1 system epizodów był lepszy niż wrzucenie trzydziestukilku nudnych, mało oryginalnych i zwyczajnie nieciekawych poziomów na raz. W 2 widać, że zabrakło trochę wyobraźni i wiele poziomów (nie wszystki ofc) jest niemal niegrywalna bo można się A widzisz mnie akurat mapy z dwójki bardziej się przypodobały, w jedynce większości tych labiryntów nawet nie pamiętam. Zresztą w nowym Doomie level design to zupełnie inny temat.
Opublikowano 14 sierpnia 20186 l W Doom Eternal naprawdę nie trzeba było wiele zmieniać aby gra odniosła sukces. Wystarczyło dać nowe poziomy, nowych przeciwników, więcej Bossów i kilka nowych gnatów. Jak widać prócz tego jest szereg innych świetnych zmian i nowości więc może być tylko lepiej niż w genialnej już częsci 1
Opublikowano 17 sierpnia 20186 l W dniu 12.08.2018 o 16:16, Wredny napisał: Ten fragment mnie rozbawił fest - polityczna poprawność w stosunku do demonów Tak sobie ostatnio pisałem, że strasznie rozbawił mnie ten fragment, a tu się okazuje, że straszna goovno-burza w internetach się zrobiła. Mają naebane we łbach te SJW-dzbany, nie ma co...
Opublikowano 17 sierpnia 20186 l Jak można mieć więcej niż 18 lat i pisać "triggered snowflakes SJW" ?
Opublikowano 17 sierpnia 20186 l 3 godziny temu, dr skrzynia napisał: Jak można mieć więcej niż 18 lat i pisać "triggered snowflakes SJW" ? Ano można, bo te popyerdoleńce zasługują tylko na najbardziej obraźliwe określenia
Opublikowano 10 grudnia 20186 l "Times change, Doom is Eternal" Święta prawda: Spoiler Daje w spoiler bo pewnie na forum to nikogo nie obchodzi bo tu sami kąsolowcy ale John Romero zapowiedział megawada do Dooma 1. Jaram się trochę: Edytowane 10 grudnia 20186 l przez devilbot
Opublikowano 15 grudnia 20186 l Romero ogólnie ostatnimi czasy grzebał jakieś nowe mapki do dooma. Wad darmowy ale na limired run pojawił się kolekcjonerski box z muzyką bucketheada.
Opublikowano 5 lutego 20196 l I co z tym Doom Enternal ? Ucichło coś, są jakieś nowe przecieki? Kiedy premiera ?
Opublikowano 5 lutego 20196 l Totalna cisza Zapewne Bethesda szykuje się na maj z RAGE 2 i nie chce obu marek ze sobą w żaden sposób konfrontować. Najświeższe, co się pojawiło, to Mick Gordon szukający do soundtracku HEAVY METAL SCREAMERS. Edytowane 5 lutego 20196 l przez Nyu
Opublikowano 5 lutego 20196 l Mam nadzieję że nie przełoży się to na przesunięcie DOOMa na 2020. Rage 2 ma premierę w maju, więc jeśli gra nie okaże się finansową klapą to będą doić ją jak najdłużej.
Opublikowano 5 lutego 20196 l Nie no, spokojnie. Na stronie DOOM.com jest od 10-go dnia grudnia napisane, że w ciągu najbliższych tygodni pojawi się nowe info. Myślę, ze teraz powinno się coś pojawić po długiej przerwie, potem znowu szlaban do RAGE 2, a po gierce Avalanche będzie już wysyp, a gierka ukaże się jesienią.
Opublikowano 5 lutego 20196 l Autor No nie wiem czy będą chcieli jesienią bić się z codem. Ehh po co ten obesrany rage wychodzi
Opublikowano 5 lutego 20196 l 1 minutę temu, Pupcio napisał: Ehh po co ten obesrany rage wychodzi Rage > Doom
Opublikowano 5 lutego 20196 l Na obie gry bardzo czekam, ale na dooma chyba bardziej. Mogliby już podać datę premiery
Opublikowano 5 lutego 20196 l 33 minuty temu, Bzduras napisał: Jemu się bardziej podoba. Jakbym miał zgadywać to o kolorki chodzi. Nie no zapowiada się po prostu ciekawiej niż kolejny ziew, killroom, ziew lokacja do eksploracji czuga czuga ambient nuda Doom.
Opublikowano 5 lutego 20196 l 1 minutę temu, _Be_ napisał: killroom, lokacja do eksploracji ambient Doom Czekam na tą gierkę, soczysty powrót do korzeni FPSów w zayebiaszczej formie
Opublikowano 5 lutego 20196 l Ech, a w RE2 się tylko biega po przedmioty, a w DMC też od killroomu do killroomu Przecie RAGE 2 też będzie schematyczne. Kolejny open world robiony przez wyrobników, idź, ulepsz postać i pojazd, pojedź, zabij, ulepsz postać i pojazd, (pipi)questy poboczne itp. To ja wolę jeszcze większy schemat, ale perfekcyjnie wykonany ze świetnym movementem, w 60-ciu klateczkach, z soundtrackiem GOTG i metroidovo-doomowej eksploracji. Edytowane 5 lutego 20196 l przez Nyu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.