Gość _Be_ Opublikowano 25 lipca 2019 Opublikowano 25 lipca 2019 Ale tak bez slowa filmik wrzucasz, litości panie ;c byś streścił chociaż w jednym zdaniu konkluzję Tutaj jeszcze luncz trailer I ogólnie mam lekkie obawy bo o ile mi się ostatni Wolfik podobał tak tutaj mam wrazenie, że dostaniemy coś bardziej w stylu Old Blood, które w pewnym momencie mnie znużyło Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 25 lipca 2019 Opublikowano 25 lipca 2019 levele podobno dość spore i otwarte, coś jak miasteczko z Wolfa 2009 - dla mnie minus tam mi to zupełnie nie podeszło. Plus że rozbudowane też wertykalnie. Hub jest ale z tego co widać na filmiku jest raczej kompaktowy więc nie będzie biegania jak z ubootem. Ai głupie, jakieś problemy z respawnem mobów. Wait for sale. Ja tam jutro sam sprawdzę, najbardziej się obawiam tego ai jako że zamierzam cisnąć solo mam nadzieję że druga siostra nie będzie utrudniać gierki. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 25 lipca 2019 Opublikowano 25 lipca 2019 Ja też mam nadzieję, że kompan w kampanii nie będzie utrudniać... 1 Cytuj
blakuś 597 Opublikowano 25 lipca 2019 Opublikowano 25 lipca 2019 2 godziny temu, - V - napisał: Ja też mam nadzieję, że kompan w kampanii nie będzie utrudniać... Grałem teraz 4 godzinki - co do kompana jest okej - nie jest bardzo dokokszony, po wezwaniu o ile nie ma za dużo wrogów podniesie, nie zacina się głupio. Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 26 lipca 2019 Opublikowano 26 lipca 2019 no tak średnio bym powiedział jest ten hub, w nim questy od npców i wio na mapki. Na(pipi)ane znajdziek serio jest ich masa więcej niż w ostatnich Tombach, kustomizacji broni do czego służą monetki których też jest w (pipi) do zbierania, skillpointy np dualwielding trzeba sobie odblokować, widzę że backtracking też będzie grany. Fabularnie z tego co widziałem mi się podoba, siostry są ok, same levele rozbudowane faktycznie i pachną mocno Dishonored. Strzela się git i w sumie nie wiem czy ten patent z odpowiednim typem broni na dane mobki dałbym jako plus czy minus bo zaczyna mi się to podobać. AI jak na razie bez problemów, gram na hardzie i daję radę nie przeszkadza nie irytuje. Gra mi się w to dobrze, ale zdecydowanie jest to inny wolf niż ostatnie odsłony. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 26 lipca 2019 Opublikowano 26 lipca 2019 Niech ktoś zapoda wrażenia z kooperacji z ogarniętym ziomkiem. Brak kooperacyjnych fpsów sprawia, że patrzę na tego Wolfa mocno przychylnie Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 26 lipca 2019 Opublikowano 26 lipca 2019 jak coś to split screena ni ma tylko online coop Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 lipca 2019 Opublikowano 26 lipca 2019 5 godzin temu, messer88 napisał: no tak średnio bym powiedział jest ten hub, w nim questy od npców i wio na mapki. Na(pipi)ane znajdziek serio jest ich masa więcej niż w ostatnich Tombach, kustomizacji broni do czego służą monetki których też jest w (pipi) do zbierania, skillpointy np dualwielding trzeba sobie odblokować, widzę że backtracking też będzie grany. Fabularnie z tego co widziałem mi się podoba, siostry są ok, same levele rozbudowane faktycznie i pachną mocno Dishonored. Strzela się git i w sumie nie wiem czy ten patent z odpowiednim typem broni na dane mobki dałbym jako plus czy minus bo zaczyna mi się to podobać. AI jak na razie bez problemów, gram na hardzie i daję radę nie przeszkadza nie irytuje. Gra mi się w to dobrze, ale zdecydowanie jest to inny wolf niż ostatnie odsłony. Napisz coś więcej o tym dobieraniu broni do mobków bo pachnie mi to strasznym szajsem. To jest w końcu normalna liniowa gra z większymi planszami czy jakaś wariacja z hubami gdzie się wraca co chwilę wykonując schematyczne misje? Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 27 lipca 2019 Opublikowano 27 lipca 2019 To drugie, są cele główne które na chwilę obecną mam oznaczone czaszką i spotkane tam moby to gąbki. Trzeba robić sidequesty i levelować xd Każdy przeciwnik ma pasek hp i generalnie większość ma też pasek nazwijmy go tarczą którą trzeba zbić wcześniej odpowiednim typem broni. Jak na razie widziałem dwa typy, soft i hard. Same modyfikacje broni są zrobione dobrze, każda podzielona na 5 części i tu ciekawe 3 "producentów" ulepszeń - damage, rof lub chyba celność. Jak na broń wsadzimy 3 ulepszenia od jednego producenta dostaje się brand bonus, np 10% więcej dmg itd. Kombinacji jest tu sporo i np pm który był dobry na miękkie cele ulepszyłem i dostał jakiegoś perka do penetracji i radzi sobie teraz też z mobami z hard armorem. Paryż momentami wygląda jak Dunwall - ściągnąć zeppelina z nieba, swastyki z budynków, drony i robi się z tego Dishonored. 1 Cytuj
oFi 2 490 Opublikowano 27 lipca 2019 Opublikowano 27 lipca 2019 A jak to wyglada z inwentarzem? Można koledze z zespołu dawac giwery, pieniazki oraz ulepszenia w stylu re5 czy wszyscy po rowno wszystko? Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 27 lipca 2019 Opublikowano 27 lipca 2019 na początku masz wybór sióstr każda zaczyna z inną bronią i skillem na start, nie wiem jak to wygląda z hajsem bo gram z ai. Ale jako że skinów na broń jak i pancerzy jest kupa to pewnie dzieli po równo na dwóch graczy. Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 27 lipca 2019 Opublikowano 27 lipca 2019 dolazłem do hub'a, wziąłem pierwszą dostępną misję - ocalenie osoby ze szpitala i tłuką mnie na normalu jak poje.bani ;/ Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 27 lipca 2019 Opublikowano 27 lipca 2019 Tego przesłanego poziomu trudności w poprzednich częściach też nie znosiłem, ciągle gdzieś się ginelo, po wstępnych opiniach Youngblood straciłem w ogóle zainteresowanie-typowy torrent Exclusive. Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 27 lipca 2019 Opublikowano 27 lipca 2019 (edytowane) Gra jest zdecydowanie łatwiejsza od poprzedniczek, nie widzę nawet sensu się bawić w jakikolwiek stealth. Oczywiście można zginąć szybko na hard ale trzeba się postarać np stać w jednym miejscu lub używać niewłaściwych do sytuacji broni. Edytowane 27 lipca 2019 przez messer88 Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 27 lipca 2019 Opublikowano 27 lipca 2019 Skradanie to w ogóle nie ma sensu. Lepiej walić prosto w pysk. Hub dalej (pipi).jowy, dobrze że mniejszy niż u bot. Ten back track xd idź 10 razy ten sam level bo dodatkowe misje. Tęsknię za 'korytarzowym' wolfem Cytuj
Wredny 9 696 Opublikowano 28 lipca 2019 Opublikowano 28 lipca 2019 Obejrzałem tę reckę od ACG i ze zdziwieniem zobaczyłem jakiś HUB, open world (a w zasadzie open-dzielnica w mieście), a także levelowanie i przeciwników z cyferkami nad głową... Trochę mi to Destiny pachnie... Cytuj
oFi 2 490 Opublikowano 28 lipca 2019 Opublikowano 28 lipca 2019 8 godzin temu, Wredny napisał: Obejrzałem tę reckę od ACG i ze zdziwieniem zobaczyłem jakiś HUB, open world (a w zasadzie open-dzielnica w mieście), a także levelowanie i przeciwników z cyferkami nad głową... Trochę mi to Destiny pachnie... Cyferki? No to chyba podziękuję.... Gra do plusika będzie pewnie Cytuj
blakuś 597 Opublikowano 28 lipca 2019 Opublikowano 28 lipca 2019 43 minuty temu, oFi napisał: Cyferki? No to chyba podziękuję.... Gra do plusika będzie pewnie Ja dzisiaj właśnie skończyłem singla, więc tak: - Towarzysz sterowany przez AI ma czasami swoje odpały, ale nie przeszkadza, a często ratuje dupe - Przeciwnicy mają swoje poziomy i pasek zdrowia, dodatkowo wprowadzono 2 rodzaje pancerza dla przeciwników, więc często trzeba zmieniać broń. Jednak w moim przekonaniu to wiele nie zmienia - dalej podstawowe mięso armatnie ginie w kilka sekund, a na Uber Soldatów trza trochę czasu i amunicji poświęcić. Oczywiście zdarzają się przeciwnicy oznaczeni czachą, ale trochę zawziętości wystarczy. - HUB - ten z dwójki to była przesada - tutaj na szczęście wszystko jest na miejscu. Również w HUBie zlecane są nam misje przez NPC (a te trącą co prawda lekkim backtrackingiem ale są ciekawe). - system ulepszeń - za walutę z gry (srebne monety) można ulepszyć całe uzbrojenie - jakieś celowniki, kolby, zamki - wszystko ma wpływ na działanie broni. Kto lubi grzebać będzie wniebowzięty. Co do ulepszeń postaci - za każdy nowy Lvl dostajemy punkty rozwoju. Myślę że można wszystko dokoksować bez żadnych "gold bar" Ogólnie eksperyment z marką uważam za udany. Najbardziej bałem się jak wszyscy zmiany postaci - ale do bohaterki można polubić, ich młodzieżowe teksty nie są "na chama". Nie miałem okazji co prawda grać w CO-OPie, ale myślę że gra z kumplem da jeszcze więcej radości i spokojnie myślę że o to pół-oczko w górę gra otrzyma za kooperacje. Fabularnie Jeżeli w Wolfenstein 3 nie będzie jakieś retrospekcji z walki z Adolfem to będę zły. Sam początek gry i wspomnienie że B.J go zatłukł pod koniec lat 60tych to było trochę takie WTF. Dodatkowo MEGA SPOILER Spodziewałem się jakiegoś kiczu (albo coś w stylu The New Colossus) a otrzymaliśmy całkiem interesującą historię Ostatnie życzenie śmierci Hitlera i śmierć/kataklizm ziemi? Dodatkowe, alternatywne wymiary? Od razu miałem skojarzenia z "Człowiek z Wysokiego Zamku". Jestem ciekaw jak pociągną ten wątek - cofnięcie się w czasie i ponowna walka z Adim? Cofnięcie zmian jakie nastąpiły po śmierci Wodza? Jak brakowało Ci czystej rozwałki, lubisz tą serię a dodatkowo masz z kim pograć w kooperacji? To warto grać grze szansę. Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 28 lipca 2019 Opublikowano 28 lipca 2019 lekki backtracking? Trzeba skakać po tych 3 mapkach do porzygu najgorzej jak jeszcze jakąś niby zrobisz to wysyła Cię z powrotem do lokacji gdzie byłeś pół godziny wcześniej. gra na pewno zyskuje przy coopie, szkoda że nie ma split screena - mój stary to fanatyk wolfensteinów i grałoby się tak za(pipi)iście przymykając oko na różne wady. Cytuj
Wredny 9 696 Opublikowano 29 lipca 2019 Opublikowano 29 lipca 2019 Recenzja od AJS, ale jako że "Rapid Fire", to robi ją gruby redneck Delrith. Gość ogólnie znany jest z tego, że jest marudą i praktycznie każdą grę yebie, więc nie brałbym tego filmiku jako wyznacznik, ale pewnie coś w tym jest... W każdym razie jeśli miałem jakieś (bardzo znikome) chęci, by być może to kupić, to mi przeszło - może kiedyś, za 70zł max... Cytuj
Pupcio 18 612 Opublikowano 29 lipca 2019 Opublikowano 29 lipca 2019 A to Blazko spoiler z dwójki Spoiler nie zayebał adolfa na tej bazie na wenus? Cytuj
Wredny 9 696 Opublikowano 29 lipca 2019 Opublikowano 29 lipca 2019 Fabuła w "dwójce" tak mnie zmęczyła, że już niezbyt dobrze pamiętam, ale Spoiler Adi chyba się tam zeszczał, zrzygał i zniknął z ekranu, a Blazko zayebau jakąś inna Helgę podczas talk show... Cytuj
Pupcio 18 612 Opublikowano 29 lipca 2019 Opublikowano 29 lipca 2019 No tak ale czy na koniec Spoiler jak uciekał nie wysadził tej bazy w pisdu? grałem niedawno a już guwno pamiętam xD Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 1 sierpnia 2019 Autor Opublikowano 1 sierpnia 2019 (edytowane) Podsumujmy. Ogólnie jak czytam i słucham opinii to: Strzela się fajnie, ale wiele elementów nowych kompletnie do Wolfa nie pasuje Przekombinowany dizajn leveli. A struktura półotwartego świata zabija dynamikę Bulletspondżowi przeciwnicy z paskami zdrowia Fabułka jakaś taka z dupy, a siostrzyczki niezbyt strawne, choć już widzę, że np. @messer88 twierdzi inaczej Hub nadal posysa Ostatnia godzina gry nawet spoko, bo w pewnej lokacji można mieć flashbacki z Return to Castle Wolfenstein Ogólnie typowa gierka 6-7/10 do kupienia w promocji za góra 5 dyszek i najlepiej pośmieszkowania sobie z kimś w co-opie Gdzieś się mylę/coś pominąłem? Pierwszy Wolf od czasu tego tworu z 2009 r., którego nie kupiłem na premierę. A jakbym kupił, to byłoby to chyba dotychczasowe rozczarowanie roku Edytowane 1 sierpnia 2019 przez Frantik 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.