Szymek 1 055 Opublikowano 13 lutego 2020 Opublikowano 13 lutego 2020 od 28 do 1 marca bedziemy mogli sprawdzic demko (podobno dostepne beda 3 misje) Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 13 lutego 2020 Opublikowano 13 lutego 2020 Szczegóły demka. https://blog.us.playstation.com/2020/02/13/hone-your-yokai-abilities-in-nioh-2-last-chance-trial/ Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 28 lutego 2020 Opublikowano 28 lutego 2020 demko wyladowalo mozna pobierac Cytuj
mario10 548 Opublikowano 28 lutego 2020 Opublikowano 28 lutego 2020 Daj znać jak coś ograsz jak wrażenia Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 28 lutego 2020 Opublikowano 28 lutego 2020 (edytowane) Po zagraniu w demu mogę potwierdzić - preorder nie ulega anulowaniu EDIT: Jest wiele nowych elementów, których chyba nie do końca rozumiem, ale na wszystko przyjdzie czas. Edytowane 28 lutego 2020 przez Sobies Cytuj
Fahkumram 3 Opublikowano 29 lutego 2020 Opublikowano 29 lutego 2020 Mam podobnie jednak razi brak Williama i grafika gorsza od jedynki. Cytuj
mugen 1 975 Opublikowano 29 lutego 2020 Opublikowano 29 lutego 2020 Jak ci go brakuje, to zawsze możesz wrzucić na postać jego skina. Cytuj
columbo 1 108 Opublikowano 29 lutego 2020 Opublikowano 29 lutego 2020 Po ograniu dema moje mocno subiektywne spostrzeżenia: Zmiany na plus w stosunku do N1: - more weapons = more fun. Kosa daje radę, ma fajny moveset i nieźle radzi sobie w temacie wyjaśniania kilku petentów jednocześnie. W kontekście crowd control niby podobna do odachi, ale jednak wydaje się być znacznie bardziej uniwersalna. Topory jakoś mi niespecjalnie siadły, kwestia gustu. W DLC pewnie wpadnie jeszcze 1-2 dodatkowe typy broni, więc powodów do narzekań tu pewnie nie będzie. - zmiany w zachowaniu przeciwników. Widać to zwłaszcza w przypadku Yokai, które teraz mają większy wachlarz zagrań i są znacznie dynamiczniejsze w porówaniu do potworów z jedynki. - więcej kombinacji (nie mam złudzeń, że w pełnej wersji będzie to jeszcze bardziej rozbudowane) w temacie buildów, co związane jest m.in. z możliwością zamiany w Yokai oraz korzystania z ich specjalnych umiejętności. - wydaje mi się, że mocnemu przemodelowaniu uległo drzewko umiejętności - w sensie nie tyle same rodzaje skillów, ale ich dostępność. Generalnie odnoszę wrażenie, że teraz o wiele szybciej możliwe jest uzyskanie dostępu do wielu istotnych umiejętności, dzięki czemu w miarę prędko będzie można tworzyć sobie jakieś tam wstępne buildy postaci. Na minus: - grafika mam wrażenie jakby nieco słabsza. W pierwszej lokacji kilka razy trafiły mi się momenty ze spóźnionym wczytywaniem tekstur - mam nadzieję że w fullu takich problemów nie będzie. - muzyka, a przynajmniej te kawałki które są w demie do pięt nie dorastają utworom z N1. Rewolucji tu raczej nie będzie, ale myślę że fani poprzedniej części się na N2 nie zawiodą. Oby tylko DLC wydali w jednym pakiecie, a nie rozbili premierę trzech dodatków w czasie. 1 Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 29 lutego 2020 Opublikowano 29 lutego 2020 1 godzinę temu, columbo napisał: Oby tylko DLC wydali w jednym pakiecie, a nie rozbili premierę trzech dodatków w czasie. W edycji specjalnej znajduje się season pass, co może oznaczać kilka rozbitych dodatków. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 29 lutego 2020 Opublikowano 29 lutego 2020 jakas (pipi)ka do odblokowania w fullu za skonczenie tego dema ? ekskluzywana ? Cytuj
columbo 1 108 Opublikowano 29 lutego 2020 Opublikowano 29 lutego 2020 Jakaś odznaka mi się odblokowała do pobrania z psstore. Chust wie, do czego to będzie służyć. Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 1 marca 2020 Opublikowano 1 marca 2020 Mam platynę w pierwszej części i uwielbiam ten tytuł, ale muszę przyznać, że w trwającym demie nie pokonałem nawet pierwszego bossa Wiem, że jest banalny ponieważ ma ograniczony moveset, ale coś jednak zawsze mi przeszkadzało. Paradoksalnie mam wrażenie, że osoby ograne w pierwszej części mają trudniej przestawić się do dwójki. Największą nowością są nowe ruchy w formie yokai (w szczególności R2 + O). Na początku w ogóle nie umiałem tego używać i jak przeczytałem na spokojnie podpowiedzi w grze zacząłem z premedytacją używać tej kombinacji, aby w końcu zrozumieć... i wtedy muszę przyznać, że jest to baaardzo OP ruch. Praktycznie każdy atak jest do zablokowania co w mojej ocenie jest bardzo przegięte Ale co z tego jak i tak pierwszego bossa nie pokonałem. Jest mi strasznie wstyd, ale gra wchodzi w dzień premiery bez zastanowienia - jeszcze 12 dni Cytuj
Hiki 86 Opublikowano 1 marca 2020 Opublikowano 1 marca 2020 Też mam takie wrażenie, że R2 + O jest bardzo mocne. Zrobiłem ponad 20 podejść do pierwszego bossa bez używania tego ruchu. Jak tylko zacząłem go używać, to padł za 2 razem. Nagle się okazało, że mogę wyprzedić jego ataki i je przerywać. Jakoś specjalnie nie dbałem o timing, trochę na pałę, a jednak bardzo skutecznie zadziałało. Cytuj
Fahkumram 3 Opublikowano 1 marca 2020 Opublikowano 1 marca 2020 Pograłem chwile i jest ok, ale bez rewelacji. Brakuje Williama no i grafika jest wyraźnie gorsza od jedynki. Co by jednak więcej nie gadać czekam na fulla bo jedynka to top 3 tej generacji dla mnie. Cytuj
Hiki 86 Opublikowano 1 marca 2020 Opublikowano 1 marca 2020 Model Williama można odblokować za posiadanie save'a z pierwszej części na dysku. Zawsze coś. Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 2 marca 2020 Opublikowano 2 marca 2020 W dniu 28.02.2020 o 13:29, mario10 napisał: Daj znać jak coś ograsz jak wrażenia nie mialem czasu w weekend na powazne giercowanie. Pobawilem sie doslownie 20 miutu przy dwoch pierwszych kapliczkach. Od zapowiedzi na granie Yokai mialem takie meh (osobiscie wolalbym kontynowanie watku Williama) no ale jak siadlo r2+o z finisherem to zmienilem zdanie xD Im wiecej mozliwosci na kontrowanie przeciwnikow tym lepiej. Wiem ze jak komus podobala sie jedynka to i dwojka siadzie. Bardzo mi przypadla do gustu kosa. 1 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 3 marca 2020 Opublikowano 3 marca 2020 (edytowane) Nowe bronię na duży plus, na 90% będę biegał z kosą i toporkami. Katana tym razem na ławce rezerwowych. Fajnie przemeblowali zdobywanie nowych skilli. Działa to na takiej samej zasadzie jak w jedynce, ale wizualnie jest to milsze dla oka, przypomina mocno FFX. Edytowane 3 marca 2020 przez YETI Cytuj
mugen 1 975 Opublikowano 3 marca 2020 Opublikowano 3 marca 2020 Jeśli nic nie zmienili od wcześniejszej betki, to działa inaczej, lepiej. Jest sporo ogólnych rzeczy oddzielonych od poszczególnych broni wrzuconych do 'ogólnego' worka (np. nie musisz wykupywać dla każdej broni oddzielnie odnawiania ki po uniku itp), a same drzewka broni levelujesz używaniem ich. Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 3 marca 2020 Opublikowano 3 marca 2020 dla mnie najwieksza wada jest ze juz wylaczyli demo i nie moglem sie pobawic ktos pisal ze muzyka slaba. Mi starsznie sie spodobala ta podczas walki Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 3 marca 2020 Opublikowano 3 marca 2020 Demo też u mnie wyjechało I byłem zachwycony, przeszedłem je jak przecinak Ale nie podolalem walce z Bossem, nierówny poziom trudnosci, no i ta kontra R2+O, nie bardzo wiem kiedy ja używać, filmiki I wyjaśnienia niektórych rzeczy są bardzo nieprecyzyjne. Grafika bardzo przeciętna, wręcz poziom PS3, akurat przesiadlem się z GOW więc miałem dobre porównanie. Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 3 marca 2020 Opublikowano 3 marca 2020 5 minut temu, standby napisał: kontra R2+O u mnie siadalo to bez problemu mimo ze gralem malutko (testowane na tym pierwszym Yokai). Dosyc dobrze widoczny wydawal mi sie atak ktory mozna tym kontrowac (czerwona aura podczas ataku). Moze bedzie to kwestia ogrania i paru zgonow Cytuj
mario10 548 Opublikowano 3 marca 2020 Opublikowano 3 marca 2020 Ja trochę żałuję, że nie ograłem dema, ale jakoś czasu nie było Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.