McDrive 3 098 Opublikowano 7 października 2018 Opublikowano 7 października 2018 Tego nawet nie wiedziałem. Dzięki za info Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 Dat klimat. Czekam na datę premiery. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 James McAffrey. Fajnie że nadal pracują z tymi aktorami, kocham ich talent (oczywiście do Maksia zawsze i wszędzie będę miał sentyment jako fan-atyk), ostatnio widziałem że też głos Alana Wake ma wrócić jako jakiś tam doktorek. Teraz mnie tylko ciekawi gunplay. Ciekawe czy po QB Remedy wyciągnęło wnioski i uda im się zbalansować wymiane ognia pistoletowego z użyciem paranormalnych mocy. Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 6 minut temu, Homer S napisał: Teraz mnie tylko ciekawi gunplay. Ciekawe czy po QB Remedy wyciągnęło wnioski i uda im się zbalansować wymiane ognia pistoletowego z użyciem paranormalnych mocy. a były z tym jakieś problemy w QB? Przecież tam to działało świetnie Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 No nie wiem, jak grałem to miałem wrażenie że nie mogli się zdecydować jak kluczowe przy strzelaniu mają być te moce czasowe i jak dla mnie troszkę przesadzili. Gdzie w takim Maksiu bullet time jest tylko wspomagaczem, w QB korzystanie z prawie każdej broni wymagało mieszanie jej z jakąś mocą (z wyjątkiem tego pół automatycznego karabinu). Max potrafił być tak samo zabójczy w bullet time tak jak i poza nim, w QB jest odwrotnie - często czekałem za jakąś osłoną aż mi się odnowi moc x bo bez niej nie dało się nic zrobić w danej walce. Mi to osobiście mało pasowało. Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 (edytowane) Dla mnie to było zayebiście zaprojektowane, jeśli oczywiście nie podchodziło się do tego jak do tradycyjnej strzelanki z osłonami. Gdy już złapało się odpowiednie flow, umiejętnie kombinowało się z mocami to w zasadzie nie spędzało się czasu za nudnymi osłonami. Edytowane 20 grudnia 2018 przez oni 2 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 Nastawienie na korzystanie z mocy będzie pewnie duże. Widać, to już w tym długim gameplay-u. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 11 marca 2019 Opublikowano 11 marca 2019 Yprdle jak ja już to chcę! Mam ciśnienie na grę od Remedy od czasu jak robili exy dla MS, a nakłada się na to chęć zagrania w tpp z super mocami jeszcze od czasów PS2 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 11 marca 2019 Opublikowano 11 marca 2019 (edytowane) Wygląda jak duchowy następca Second Sight/Psi-Ops z PS2. Chętnie sprawdzę, choć Quantum Break nadszarpnęło moje zaufanie do Remedy. Edytowane 11 marca 2019 przez Cedric Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 11 marca 2019 Opublikowano 11 marca 2019 Też czekam, podoba mnie się, że praktycznie nie dają sobie żadnych ograniczeń i naprawdę dużo dzieję się na ekranie. Fizyka, efekty, nie wiem jak ludzie mogą twierdzić, że ta gra wygląda niskobudżetowo, tylko, żeby w końcu sprzedaż zaskoczyła, bo jeszcze bardziej czekam na AW 2. 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 16 marca 2019 Opublikowano 16 marca 2019 W końcu jakaś gra AAA z fizyką. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 16 marca 2019 Opublikowano 16 marca 2019 Premiera ma odbyć się w lato tego roku. Czekam niecierpliwie bo od czasów AW uwielbiam tytuły od Remedy. Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 21 marca 2019 Autor Opublikowano 21 marca 2019 Wersja PC z roczną ekskluzywnością na Epic Games Store Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Premiera 27 sierpnia (+12 miesięcy jeśli ktoś jest fanboyem steama). Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 23 marca 2019 Opublikowano 23 marca 2019 Nie zapowiada się to na tytuł który uratuje Remedy od problemów finansowych, gra generuje w tym momencie bardzo niewielkie zainteresowanie A i kolejne materiały nie rzucają na kolana, mam nadzieje że nie będą tego sprzedawać w pełnej cenie Cytuj
Bzduras 12 582 Opublikowano 7 czerwca 2019 Opublikowano 7 czerwca 2019 Już w sierpniu premiera? Wygląda spoko, klimat typowy dla Remedy. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 W dniu 23.03.2019 o 07:50, ASX napisał: Nie zapowiada się to na tytuł który uratuje Remedy od problemów finansowych, gra generuje w tym momencie bardzo niewielkie zainteresowanie A i kolejne materiały nie rzucają na kolana, mam nadzieje że nie będą tego sprzedawać w pełnej cenie No to już zadanie wydawcy czyli 505 Games, który powinien robić szum w okół gry. Tak masz rację, premiera tuż za pasem a jakichkolwiek teaserów czy krótkich trailerów to ja nie widziałem. Zapowiada się porządny szpil nie dla hamerykanów bo fabuła zapowiada się na bardziej skomplikowaną niż "rozwal wszystko co się rusza wielkimi pukawkami" dlatego i nie ma takiego hype'u. W sumie może sprzedaż będzie na zadowalającym dla Remedy poziomie. Szkoda by było aby studio padło. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 Nie rozumiem dlaczego nie wykupi ich MS: mają ze sobą lata doświadczeń, całkiem owocnej współpracy, a w dodatku studio podupada. Nie takich crapmistrzy kupowali żeby teraz przejść obojętnie obok Finów. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 Może Remedy nie chce być wykupione i woli zachować niezależność? Jak mnie wcześniej gierka średnio interesowała tak im bliżej premiery tym coraz bardziej chcę w to zagrać. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 dla mnie dej lan uwielbiam gry Remedy i przy kazdej bawilem sie switnie, rowniez chcialbym zeby MS ich wykupil bo slabo bedzie jezeli padna ;/ Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 Po QB ich relacje się pogorszyły, a Remedy załapało kontrakty u Chińczyków więc raczej o przejęciu nie ma mowy. Dla mnie ostatnia ich dobra gra był Alan Wake więc żadna strata. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.