Skocz do zawartości

Control


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
44 minuty temu, estel napisał:

To chyba ty tatusiujesz, ze myslisz o poczatku roku szkolnego ;)

Nie strasz:ragus:. A wracając do gry liczę że będzie krokiem naprzód względem qb. Mi się qb podobał jedynie ten serial nie zawsze uważnie oglądałem;)

Opublikowano
1 godzinę temu, estel napisał:

Ktoś na reddicie dostał wcześniej i mówi że frame rate dropi.

ale dropi na czym? ps4 fat czy pro xbox fat czy koks? Bo to że dropić będzie na zwykłych konsolach to wiedziałem bo już ich wcześniejsza gra nie trzymała klatek na xbox fat i s 

Opublikowano
12 minut temu, blantman napisał:

ale dropi na czym? ps4 fat czy pro xbox fat czy koks? Bo to że dropić będzie na zwykłych konsolach to wiedziałem bo już ich wcześniejsza gra nie trzymała klatek na xbox fat i s 

PS4 fat, ale poczekałbym na day 1 patch.

Opublikowano
Cytat

A lot of the environment is destructible so when I've blown something up that caused a lot of damage I've gotten small frame drops. Other than that it's very stable

 

To jak w końcu? Anyway myślę, że na XOX bedzie beton 30 fps, być może typek grał bez day one patcha :philosoraptor:

Opublikowano

No typy jak blantman widzą dropy klatek z 30 do 28 przez co gra jest niegrywalna. 

Opublikowano

Powiem tak, gra jest świetna - genialny klimat, fajna choć wymagająca fabuła, sekrety, itp itd. jest co robić i nie ma czasu na nudę, tylko cholera... optymalizacja na PS4 (classic) to paranoja jakaś. Kiedy sporo się dzieje na ekranie (latające obiekty, efekty, dym, wszyscy strzelają, etc) gra już nie tylko chrupie ale potrafi się zatrzymać na 2s. Raz myślałem, że konsola zaliczyła totalny drop na amen, ale po chwili poszło dalej jak gdyby nigdy nic. 

Czekam teraz na jakiś soczysty dodatek, bo jest sporo fabularnych furtek ;) 
Gdyby kogoś interesowało moich kilka słów to recenzja pod linkiem: http://operacjapanda.pl/2019/control-recenzja 

 

Edit: co do day1 patch - jeszcze nie ma. to co jest od 2 tygodni to wersja 1.02 z poprawionymi fontami (cyrylica i cos tam jeszcze) + poprawka stabilności. Wszystkie recki bazują na tej wersji - mam nadzieję, że jutro wyjdzie stosowna łatka :|

  • Plusik 8
Opublikowano
15 minut temu, SlimShady napisał:

A można znajdowane rzeczy odczytac/obejrzeć z poziomu Menu, żeby się nie wybijać z rytmu?

 

z menu startowego w grze można tylko odpalic wybraną misję i stracić cały postep w grze ;] 

co do przeglądania to po prostu wchodzisz do menu podczas grania i przeglądasz co chcesz i ile chcesz. materiałów jest od groma - sporo śmieciowych ale większość w jakimś stopniu buduje lore lub pomaga w odkrywaniu tajemnic świata  

Opublikowano (edytowane)

Największe zarzuty: grind umiejętności co oznacza pompowanie misji pobocznych bo bez tego nie pójdziesz dalej a dokładniej zgniotą cię jak byle mrówkę. Poza tym gra jest bardziej soulslike gdzie o śmierć nietrudno a checkpointy ustawione co 25-30 minut powodują, że giniemy łatwo i często a powroty są bolesne.

Czekam na wasze opinie.

Edytowane przez da$io
Opublikowano
1 godzinę temu, da$io napisał:

Największe zarzuty: grind umiejętności co oznacza pompowanie misji pobocznych bo bez tego nie pójdziesz dalej a dokładniej zgniotą cię jak byle mrówkę. Poza tym gra jest bardziej soulslike gdzie o śmierć nietrudno a checkpointy ustawione co 25-30 minut powodują, że giniemy łatwo i często a powroty są bolesne.

Czekam na wasze opinie.

Oceny wyglądają bardzo dobrze, ale te soulslikowanie i checkpointy, to tak średnio pasują do tego rodzaju gry.

Opublikowano
Największe zarzuty: grind umiejętności co oznacza pompowanie misji pobocznych bo bez tego nie pójdziesz dalej a dokładniej zgniotą cię jak byle mrówkę. Poza tym gra jest bardziej soulslike gdzie o śmierć nietrudno a checkpointy ustawione co 25-30 minut powodują, że giniemy łatwo i często a powroty są bolesne.
Czekam na wasze opinie.
Wut? Jak ktos ma dwie lewe rece do pada to sobie nie poradzi - norma. Nie ma mowy o wymuszonym grindzie. Serio nie trzeba robić misji pobocznych zeby ruszyc do przodu - najważniejsze upgradey i boosty zdobywa sie calkiem naturalnie i z biegiem rozgrywki.
Poziom trudnosci moze zaskoczyc ale wlasnie w misjach pobocznych i moze na ostatniej prostej ;)

Wysłane z P20 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak ktoś ma ostre bóle to polecam cytat z Eurogamera:
"... Ciężko jest jednoznacznie ocenić Control. Z punktu widzenia samej rozgrywki, walki i wykorzystywania mocy, jest to naprawdę solidna i wciągająca produkcja. Jeśli jednak od gry oczekujemy fabularnej głębi, nieopartej na wygodnym zasłanianiu się tajemnicą, lepiej spojrzeć w kierunku innych tytułów..."

Zejdzie do stówki i można śmiało atakować.

Opublikowano

Widac recenzent nie ogladal i nie czytal materialow, ktore kolekcjonuje sie w grze albo jeszcze nie skonczyl grac;)

Owszem są niedopowiedzenia ale to nie jest poziom mgs2 czy idac w druga strone jakas gra z rodziny soulsow ;)

Kilka z takich dziur fabularnych to ewidentne furtki do fabularnego dlc.

Wysłane z P20 przy użyciu Tapatalka

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...