Figuś 21 252 Opublikowano 29 sierpnia 2019 Opublikowano 29 sierpnia 2019 15 godzin temu, easye napisał: Oni ogólnie chyba nie ogarniają - pamiętacie jak Maciomaniak kupił komputer za 10 koła i go po tygodniu zwrócił, bo QB nie chciał mu chodzić w wyższej rozdzielczości niż Full HD? XD Nie kupił, wrzucił w zakupach growych, a później się w blogu na ppe sie wyebał że pożyczył, po czym zniknął z forum na jakiś czas. Sry za offtop 1 Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 29 sierpnia 2019 Opublikowano 29 sierpnia 2019 Dotarłem wczoraj do tych większych zadym z filmiku Digital Foundry i faktycznie jest lipa... ALE... walki trwały tak krótko, że nie zdążyło mnie to zmęczyć - to nie Just Cause 3, gdzie ma się slo-mo przez minutę/dwie, a zaledwie 15-30 sekund - owszem, odczuwalne dość mocno, ale jakoś nie jestem w stanie tak zayebistej gry przez to hejtować. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 sierpnia 2019 Opublikowano 29 sierpnia 2019 7 godzin temu, Amer napisał: IMO trochę wstyd, przepuścić tak oczywistego babola... Pewnie już jest naprawiony na nowym buildzie. Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 29 sierpnia 2019 Opublikowano 29 sierpnia 2019 OK, cofam to co napisałem 3h temu - jest źle... Właśnie obaliłem jeden z tych losowo generowanych alertów, polegający na strzelaniu do czerwonych kryształów i broniących ich ludzików - borze, jak to się ślimaczyło Walka była trwała gdzieś ze 3-4minuty i przez prawie cały ten czas slo-mo, jak chooy - nie mam licznika w oczach, ale na 100% okolice 15-17fps. Nie odstawię gierki, bo jest zayebista, a ja jestem odporny, ale faktycznie fuszerkę odyebali. 4 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 29 sierpnia 2019 Opublikowano 29 sierpnia 2019 Ehhh ja chciałbym takie slo mo. U mnie podczas podobnego alertu wszystko chodziło płynnie i zginąłem bo za dużo żołnierzy na raz. A tak w ogóle woźny rządzi! Za(pipi)ista postać xD Cytuj
estel 806 Opublikowano 29 sierpnia 2019 Opublikowano 29 sierpnia 2019 Gram i ja. Poza tym frame ratem ktory juz przerabialismy na PS4 Pro jest problem z szybkoscia doczytywania tekstur. Wystarczy biec przez poziom i widac jak sie tekstury laduja przed oczami. Szczegolnie widoczne jest to na plakatach czy tablicach na scianach jak sie chce cos przeczytac. zero optymalizacji Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 30 sierpnia 2019 Opublikowano 30 sierpnia 2019 12 godzin temu, blantman napisał: A tak w ogóle woźny rządzi! Za(pipi)ista postać xD Jest dziwny fhooy Najlepszy był ten plakat na drzwiach jego kanciapy - wiedziałem, że jak wejdę do środka to zastanę go dokładnie w tej pozycji 9 godzin temu, estel napisał: Jest problem z szybkoscia doczytywania tekstur. Wystarczy biec przez poziom i widac jak sie tekstury laduja przed oczami. Szczegolnie widoczne jest to na plakatach czy tablicach na scianach jak sie chce cos przeczytac. Nom, to też jest nagminne, często nawet nie jest to kwestia czasu, ale odległości od obiektu. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 30 sierpnia 2019 Opublikowano 30 sierpnia 2019 (edytowane) Ja mam chyba jakiegoś Buga przy misji pobocznej wrog w środku (zbadaj kryjowke) - niedlugo po tym jak ratujemy pielegniarza mam zbadać kryjówkię. Jest duża przepaść, której w żaden spsodb nie da się przeskoczyć, z tego co czytałem tam powinien jakiś boss wyskoczyć? Edytowane 30 sierpnia 2019 przez easye Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 30 sierpnia 2019 Opublikowano 30 sierpnia 2019 2 godziny temu, easye napisał: Ja mam chyba jakiegoś Buga przy misji pobocznej wrog w środku (zbadaj kryjowke) - niedlugo po tym jak ratujemy pielegniarza mam zbadać kryjówkię. Jest duża przepaść, której w żaden spsodb nie da się przeskoczyć, z tego co czytałem tam powinien jakiś boss wyskoczyć? miałem podobnie w jednej misji głównej i patrz do góry. Niektórzy przeciwnicy wiszą pod sufitem i u mnie nie spadli na ziemie. Wystrzelałem ich jak sobie tak wisieli. Ci wrogowie groźni świecą na czerwono. Nie wiem czy to pasuje do twojej sytuacji ale u mnie tak właśnie zawiesili się w powietrzu xD Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 30 sierpnia 2019 Opublikowano 30 sierpnia 2019 trzeba pare razy użyć B pod rząd i po prostu nad ta przepaścią przelecieć. Jakby były problemy dobrze wybić się ze skrzynki, to chyba alternatywny boss. Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 30 sierpnia 2019 Opublikowano 30 sierpnia 2019 I dałeś radę dolecieć? Mi za chooya się nie udało, ale nie rozpaczam, bo to miejsce, które należy odwiedzić później, jak się nauczymy lewitacji, czy czegoś w ten deseń. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 31 sierpnia 2019 Opublikowano 31 sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 30.08.2019 o 12:34, Wredny napisał: I dałeś radę dolecieć? Mi za chooya się nie udało, ale nie rozpaczam, bo to miejsce, które należy odwiedzić później, jak się nauczymy lewitacji, czy czegoś w ten deseń. Tak ale też mnie zabił i zrezygnowałem z kolejnego powtarzania, lepiej wrócić jak pchniemy właśnie fabułę z lewitacja. Edytowane 31 sierpnia 2019 przez easye Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 31 sierpnia 2019 Opublikowano 31 sierpnia 2019 Ja dopiero po piątej misji. Nie spodziewałem się, że dostanę taki pokręcony świat w stylu soulsborne. Myślałem, że to będzie typowy korytarz. Losowe zadania fajne, ale trochę zbyt częste i mało zróżnicowane. Techniczny koszmarek, zdecydowanie do ogrania na PS5. Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 1 września 2019 Opublikowano 1 września 2019 Gra skończona. Oj, wybawiłem się przy niej świetnie, ale to w sumie bez większego zaskoczenia (AW, QB? Do dziś w serduszku). Grałem na XOX więc technicznie było bardzo dobrze, choć nawet na tym sprzęcie trafiały się zauważalne spadki klateczek. Tyle tylko, że co z tego, skoro rozgrywka jest tak soczysta, że ciężko się oderwać. Gra co raz robi nam sieczkę z mózgu, zwodzi i czaruje. I faktycznie czuć w tym wszystkim AW. Zresztą nawiązań do poprzednich gier Remedy także tu nie brakuje. Aha, i jeszcze słówko: fizyka w tej grze jest nie do opisania (czegoś podobnego na konsolach jeszcze nie było), gunplay soczysty, moce bohaterki ciekawie zaprojektowane i przydatne (co do jednej). Poświęciłem naprawdę solidny kawał czasu na radosne bieganie po lokacjach i rozdupcanie wszystkiego w drzazgi. I taki smaczek jak sposób przedstawiania nowych lokacji do których właśnie wchodzimy (tak, te napisy wyskakujące prosto na ryj) - ojjjj, smakowitości. Zresztą od strony artystycznej (design, pomysł, rozmach) gra jest naprawdę mocna. Sporo tu trafionych, a przed wszystkimi świeżych zabiegów. Machnę teraz jeszcze kilka misji pobocznych które mi pozostały i będzie komplet. Nie wiem jak to chodzi na XO czy PS4, ale jesli macie możliwość by ograć Control na PC lub KOXie to możecie atakować bez wahania. Gra niejednokrotnie Was zaskoczy. 4 Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 1 września 2019 Opublikowano 1 września 2019 No ja jestem pod koniec, fizyka zgadzam się, wygląda świetnie nawet odpaliłem na chwilę mody typu nieskończona moc, brak przeladowywania żeby przy maksymalnej rozpierdusze zobaczyć co się dzieje na ekranie. I choć sama gra pod koniec trochę mnie zaczyna nuzyc (moze za dużo tych misji pobocznych robiłem,w których cofamy się do sektora by podbijać przeciwników, bo są też bardzo fajne z alternatywnymi boksami, których żal by było przegapic) to jest to jedna z tych gier, które włączyłem i przyszedłem bez większych przerw. Polecam. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 3 września 2019 Opublikowano 3 września 2019 Te bajki dla dzieci robione przez agentów FBC są fhui przerażające. 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Zrobiłem platynkę to może się wypowiem. Ta gra ma przede wszystkim klimat. Nawet sama historia nie jest aż tak bardzo fajna, chociaż są twisty i w sumie do końca nie wiadomo czego się spodziewać, ale klimat miejscówek, efekty audio i zniszczalność środowiska naprawdę robią i trzymają za ryj do samego końca. Dzięki fizyce czuć, że siejemy gruby roz(pipi), a same miejscówki są na tyle ciekawe (i dziwne), że chce się je zwiedzać. Niczego mi tu nie brakowało poza naprawdę słabym performancem na PS4 Pro. Bardzo mi się podobało i z chęcią przyjąłbym kontynuację. PS: Moment w Ashtray Maze to mój numer jeden w tej grze 3 Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 4 września 2019 Opublikowano 4 września 2019 Bo to JEST numer 1! Bez dwóch zdań. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 7 września 2019 Opublikowano 7 września 2019 (edytowane) Przeszedłem grę w tygodniu ale czasu na skrobniecie posta nie miałem. Gra jest świetna mi podeszła bardziej niż qb. Wciągający gameplay i ciężcy bossowie. Polecam wpierw zrobić main questy bo będziemy lepiej dopakowani na bossów z pobocznych. Troszkę takie soulsy z giwerami. Fabuła interesującą znajdzki aż chce się czytać/oglądać. Niektóre filmiki creepy dubbing świetny szczególnie woźny. Postacie niestety troszkę jednowymiarowe poza wyjątkami jak woźny czy darling. Graficzka ładna, muzyka a szczególnie kawałek w labiryncie to MISTRZOSTWO. Technicznie jest nie za dobrze skoro nawet na x gra potrafiła mocno chrupać przy walce z bossem. Większość gry płynnie ale na bossach niektórych ciężko. Dodatkowo trafiłem na bug w którym pewne wydarzenie fabularne się nie uruchomiło i musiałem restartować grę. Daję 7+ na 10. Gra mi się podoba ale nie mogę dać 8 z powodu błędów. P.S. w spoilerze pewne znajdzki dla fanów Alan wake. W ogóle warto znać aw przed graniem w Control. Dużo odnośników. Spoiler Fajnie że takie smaczki są dostępne tylko dla szukających Edytowane 7 września 2019 przez blantman 1 Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 Na PS4 wjechał patch 1.03 (721MB), mający poprawić framerate na konsolach Sony. Podobno również przyspiesza loadingi i poprawia kilka drobniejszych błędów:http://www.pushsquare.com/news/2019/09/controls_1_03_update_promises_to_improve_performance_on_ps4 Framerate już mnie w sumie nie obchodzi, bo gierkę skończyłem, ale chętnie uczciłbym ją platynką, a przed tym lekko blokuje mnie jeden zglitchowany side-quest (Old Friends). Aż sobie odpalę zaraz, żeby zobaczyć, czy tym razem ostatni z byłych kolegów Arisha zrespawnuje się tam, gdzie powinien. 1 Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 No mi się gra zyebaua tak, że nie dostaję jakiegoś materiału do ulepszeń i samych ulepszeń broni Fabułę ogólnie skończyłem i jestem zadowolony, ale liczyłem na platynę przy pierwszym podejściu. Cytuj
estel 806 Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 Ja myślałem, że Pierce nie można ulepszyć, a dziś w patch notes wyczytałem, że to był bug Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 10 września 2019 Opublikowano 10 września 2019 No to Pierce już jest ulepszalny - przed chwilą go wymaksowałem. Ale Old Friends wciąż zglitchowane, ostatni przeciwnik do eliminacji wciąż się nie pojawia. Jeśli chodzi o loadingi czy framerate to wygląda na to, że jest bez zmian. Gra tnie po każdorazowym fast travel, czy odpauzowaniu, a jeśli chodzi o pojedynki, to teraz ciężko stwierdzić, bo te wszystkie większe zadymy mam już za sobą... Cytuj
meave 34 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Ktoś może jeszcze coś powiedzieć jak wygląda sytuacja po paczu? Najarany jestem konkretnie, mówię sobie, mam bieda wersje konsol, ale nie może być tak źle jak słyszałem. Odpaliłem sobie dzisiaj df i szczęka mi opadła... To chyba najgorzej działająca gra tej generacji;( Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 11 września 2019 Opublikowano 11 września 2019 Gra poprawiła mi zbieranie materiałów, ale i tak muszę przejść jeszcze raz, bo nie mam wystarczająco punktów do 100% ulepszeń zdolności Wuj, gra tak dobra, że mogę to robić Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.