Skocz do zawartości

Control


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
44 minuty temu, estel napisał:

A wszystkie secret spoty odkryłeś? Jest za nie łącznie chyba z +13 punktów.

Hm? Wszystkie miejsca gdzie były "?" na mapie odkryłem... W sumie jeszcze poza archiwum w panoptykonie. Muszę poszperać najwyraźniej.

Opublikowano

Nie misku, chodzi o "Hidden Locations". Przyklad:

Kojarzysz ta miejscowke obok biura woznego gdzie jakby podloga sie zapadla? To wyglada jak taki zwykly "break room" stolik, krzesla, jakies tv itd. Tam jest wielka dziura w suficie. Mozesz w nią wskoczyć lewitacją i to Cie przeniesie do sekretnej miejscowki.

 

Guide: http://www.powerpyx.com/control-all-hidden-locations-guide/

  • Dzięki 1
Opublikowano
19 minut temu, estel napisał:

Nie misku, chodzi o "Hidden Locations". Przyklad:

 

  Ukryj zawartość

Kojarzysz ta miejscowke obok biura woznego gdzie jakby podloga sie zapadla? To wyglada jak taki zwykly "break room" stolik, krzesla, jakies tv itd. Tam jest wielka dziura w suficie. Mozesz w nią wskoczyć lewitacją i to Cie przeniesie do sekretnej miejscowki.

 

 

Guide: http://www.powerpyx.com/control-all-hidden-locations-guide/

Uuuu... Tego nie wiedziałem. Dzięki za info:good2:

Opublikowano

Zarówno misji, jak i punktów ulepszeń jest więcej, niż wymagają tego trofea, więc luzik - jedno przejście jak najbardziej wystarczy - wiem, bo wczoraj wbiłem platynkę, mimo zbugowanego side-questa :D

Pykło pewnie coś około 40h, bawiłem się wyśmienicie, mimo technicznych bolączek - dla mnie jeden z najlepszych tytułów tego roku.

Zayebisty mix metroidvanii, soulsów, inFamousa, z domieszką PREY (nawiedzone przedmioty domowego użytku) oraz The Evil Within 2 (strasznie mi się kojarzyło z tamtejszym STEMem).

Mimo zaledwie jednego budynku, nie można narzekać na monotonię, bo lokacje są odpowiednio różnorodne i fajnie zaprojektowane - początkowo zamknięte drzwi, ukryte pomieszczenia, skróty...

Najmocniejszym punktem gierki jest niewątpliwie eksploracja tego budynku i odkrywanie jego zakręconych, fabularnych sekretów, ale na walkę też nie można narzekać - jest szybko, widowiskowo, dynamicznie, czuć moc zarówno giwer, jak i samej Jesse, gdy już otrzymamy pierwsze nadnaturalne zdolności.

Fizyka i zniszczalność obiektów to jest nowy poziom, ale to plus efekty cząsteczkowe na podstawowej wersji PS4 potrafi doprowadzić do efektownego slo-mo...
Graficznie też nie jest jakoś wybitnie - ot, poprawny wygląd, choć sporo tu "ziarna" i czasem zbyt wyeksponowanego aliasingu.

Z wad wymieniłbym również ogromną ilość walających się znajdziek - nienawidziłem tego w Rise of the Tomb Raider, pogardzałem w Wolfenstein The New Colossus, więc i tutaj mi to przeszkadzało. Co chwila potykamy się o jakieś akta, które zawieraja masę fajnych informacji, smaczków, mrugnięcia okiem do fanów innych gier Remedy, czy ogólnie opisów znacząco wzbogacających fabułę, ale strasznie wybija to z rytmu, stąd nie jestem fanem takiego sposobu prowadzenia narracji.

Enyłej... Dawno nie grałem w coś tak... gierkowego - baba w roli głównej, responsywne sterowanie, zakręcona fabuła, mało oglądania , dużo grania i ten ogólny feeling nieoszlifowanego diamentu przypominały mi NieR Automatę, co tylko dodatnio wpływa na moją ocenę - 7,5/10 (posiadacze KOXa mogą dorzucić jedno oczko, bo u nich podobno trzyma stałe 30fpsów).

  • Plusik 7
Opublikowano (edytowane)

Niestety pierwsze wyniki finansowe z USA i UK wskazują, że gra okazała dużym niewypałem i sprzedaje się tragicznie. 

 

Mam nadzieje że z Remedy wyjdzie z tego cało i będzie z nimi dobrze.

Edytowane przez ASX
  • Smutny 1
Opublikowano
3 godziny temu, ASX napisał:

Niestety pierwsze wyniki finansowe z USA i UK wskazują, że gra okazała dużym niewypałem i sprzedaje się tragicznie. 

 

Mam nadzieje że z Remedy wyjdzie z tego cało i będzie z nimi dobrze.

Byle wydali te dwa rozszerzenia, a później niech Sony ich już kupi. Wreszcie ich gry będą właściwie rozreklamowane.

Opublikowano
12 godzin temu, ASX napisał:

Niestety pierwsze wyniki finansowe z USA i UK wskazują, że gra okazała dużym niewypałem i sprzedaje się tragicznie.

Nie dziwota, skoro wygląda tak nudno (mam na myśli okropny design lokacji) i ma brzydką bohaterkę. Generyczny tytuł też na pewno nie pomógł.

Poniekąd fajnie się gra, bo mechanika mocy i fizyka sprawia radość, ale całość widzę jako utraconą szansę. Można było zaszaleć z projektami poziomów tego surrealistycznego budynku, a tu mamy typowe korporacyjne biura. Kto chce w tym spędzać swój wolny czas?

Zmęczyłem już kilka godzin i chciałem ją opchnąć, ale dowiedziałem się, że jestem tuż przy lewitacji, więc ogram już do końca, bo na tę moc czekałem.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

To jest właśnie Remedy. Już dawno to u nich zauważyłem. Doprawdy nie rozumiem ich fiksacji w dawaniu poziomów w biurowcach, magazynach i szarych kamienicach. Szczególnie w Control mogli chociaż raz zaszaleć.

Opublikowano
12 godzin temu, ASX napisał:

Niestety pierwsze wyniki finansowe z USA i UK wskazują, że gra okazała dużym niewypałem i sprzedaje się tragicznie

 

Bo ja zamiast tego kupiłem GreedFall...

Spoiler

C h u j, reszta oszczędności leci na

Spoiler

Truck Driver i 

Spoiler

Odiebta  siem, ok?

 

 

 

  • WTF 1
Opublikowano

@MAJOCHEY_PL
Czy Ty mógłbyś nie uprawiać forumingu po pijaku, yebany alkoholiku? :hi:

A odnośnie settingu to jakoś nie mam nic przeciwko - może faktycznie wydaje się monotonny i szaro-bury, ale nie jest tak źle, jak się wydaje.
Lokacje są fajnie zaprojektowane, dużo ukrytych pomieszczeń, skróty, a także dość niespodziewane, jak na taki "biurowiec" miejsca.
Bohaterka "brzydka"? A to rozumiem, że jest jakiś jeden kanon piękności, do którego twórcy muszą dążyć?
Nie jest to Lara, czy inna Chloe, ale chyba właśnie o to chodzi - dzięki temu jest taka zwyczajna i naturalna, a nie jakaś botox-silikon-super-hero.

  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

Brakło mi serduszek, ale jutro Ci wrzucę jedno pisdeczko za celne uwagi <3

Ale w Truck Drivera pykniemy multi, co? :drinks:

Spoiler

 

 

Edytowane przez MAJOCHEY_PL
  • Haha 1
Opublikowano

Platyna wpadła, ale przez problem z jednym materiałem, który wypadał tylko z kierowników z zadań pobocznych nie mogę ulepszyć wszystkich broni. Meh... Zrobię drugie przejście.

Opublikowano (edytowane)

 

 

Patch aktualnie jest tylko na PS4, ale znacznie poprawia stabilność. Na Pro dalej zdarzają się spadki, ale nie są one tak częste i tak duże jak wcześniej, a na podstawowej PS4 płynność jest zdecydowanie lepsza i spadki są, ale również nie tak częstsze jak wcześniej. Czekam na patcha na XO i jak poprawią te spadki, że płynnością zbliży się do podstawowego PS4 to biere i gram. 

Edytowane przez suteq
Opublikowano
W dniu 13.09.2019 o 08:22, ASX napisał:

Niestety pierwsze wyniki finansowe z USA i UK wskazują, że gra okazała dużym niewypałem i sprzedaje się tragicznie. 

 

Mam nadzieje że z Remedy wyjdzie z tego cało i będzie z nimi dobrze.

Remedy wzięło kasę od Epic Store, tym samym odcięło się od bardzo dużej ilości graczy ze steama. Wiedzieli co robią. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...