creatinfreak 3 828 Opublikowano 28 stycznia 2021 Opublikowano 28 stycznia 2021 W takim razie dodatki można odpalić bez przejścia gry? Czy jest wymagane? Bo z reguły nie przechodzę drugi raz tej samej gry. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 28 stycznia 2021 Opublikowano 28 stycznia 2021 Tego nie wiem ja dopiero zagram w lutym po patchu Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 28 stycznia 2021 Opublikowano 28 stycznia 2021 Sony mega mnie zaskoczyła z tym ultimate edition. Control bardzo mi się podobało przez te paranormalne wątki. Podstawka ograna ale chętnie wróce ograć w nowej jakosci ze wszystkimi dlc Cytuj
Elitesse 380 Opublikowano 28 stycznia 2021 Opublikowano 28 stycznia 2021 2 godziny temu, creatinfreak napisał: W takim razie dodatki można odpalić bez przejścia gry? Czy jest wymagane? Bo z reguły nie przechodzę drugi raz tej samej gry. Wydaje mi się, że będziesz musiał pchnąć trochę fabułę do przodu. Nie wiem czy w dodatkach nie będzie za trudno gołą postacią bez żadnych ulepszeń. Cytuj
Shago 3 567 Opublikowano 28 stycznia 2021 Opublikowano 28 stycznia 2021 (edytowane) Przeszedłem tą grę i mam z nią jeden problem, który mnie irytował: bossowie. Sama gra jest bardzo prosta (ostatnie 2 misje główne przeszedłem bez żadnego problemu), natomiast bossowie to inna para kaloszy. I bynajmniej nie chodzi o samych bossów, a o to, że jak zostaje im mało energii, to jedyne co potrafią to zasypać Cię milionem wybuchającego/znikającego mięsa armatniego. Nie wiem, mega mnie to frustrowało i obrzydzało grę :/. Tak poza tym jak się doładowało pewne umiejętności (rzucanie przedmiotami + odnawianie energii + pasek życia), to leciało się szybko i przyjemnie: wrogowie padali jak muchy. Edytowane 28 stycznia 2021 przez Shago Cytuj
estel 806 Opublikowano 28 stycznia 2021 Opublikowano 28 stycznia 2021 Dodatki sa zintegrowane z fabułą. Nie da się od razu do nich przejść. Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 28 stycznia 2021 Opublikowano 28 stycznia 2021 Cytat Poznaliśmy szczegóły o dostępnych trybach graficznych w ulepszonej wersji Control Ultimate Edition na konsolach Xbox Series X|S. Premiera aktualizacji 2 lutego. • Performance Mode: 1440p/60FPS • Graphics Mode: 1440p/30FPS/Ray-tracing • Xbox Series S: jeden tryb 900p/60FPS 6 godzin temu, estel napisał: Nie ma przenoszenia. Wersja na next-geny ma inny silnik i sejwy nie są kompatybilne z starą generacją. Na Xboxie dzialają 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 28 stycznia 2021 Opublikowano 28 stycznia 2021 Ok, dzięki za wyjaśnienie. Znalazłem też to: Cytuj
orion50 632 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 Digital Foundry puściło film z wersji pod PS5/Series X. Jak to to teraz wygląda i chodzi. Żałuję, że nie wziałem Ultimate Edition jak było na promocji w grudniu. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 53 minuty temu, orion50 napisał: Żałuję, że nie wziałem Ultimate Edition jak było na promocji w grudniu. A po co jak teraz będzie za darmo w PS+ Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 No ja wziąłem na promo na x'a w grudniu i teraz w sumie nie wiem na czym to ograć Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 10 minut temu, Basior napisał: No ja wziąłem na promo na x'a w grudniu i teraz w sumie nie wiem na czym to ograć Ponoc ma być wsparcie dla dualsense więc zawsze jakiś czynnik motywujący Cytuj
nero2082 791 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 Control Ultimate Edition Supports DualSense Features on PS5 (dualshockers.com) potwierdzone haptyki, jutro uczta dla posiadaczy PS5 1 Cytuj
Ukukuki 7 008 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 To ja jednak zagram na PC 2 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 Ciekawe jak Xboxie się będzie. Nie widziałem w sumie jeszcze porównanie w tej wersji. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 36 minut temu, Ukukuki napisał: To ja jednak zagram na PC Cytuj
Faka 3 993 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 To niezłe ustawienia grafiki pod PS5, jestem ciekawy jakie są pod XSX, pewnie też bekowe będą XD Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 Remedy nie umi w optymalizację, chuj z RT ważne że fps stabilny Cytuj
Ukukuki 7 008 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 Ciekawe czy to wina procka. Jadą już drugą generację w ramach oszczędności na tym APU, które ma TDP jak samo CPU w PC. Pewnie znowu jest sparowane mocne GPU z takim sobie CPU w tym układzie, fizyki nie oszukają. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 Ciekawe czy na xsx też takie kwiatki Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 3 godziny temu, Faka napisał: To niezłe ustawienia grafiki pod PS5, jestem ciekawy jakie są pod XSX, pewnie też bekowe będą XD Raczej będzie lepiej i to wyraźnie biorąc pod uwagę, że układ od RT jest tam dużo większy. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 20 minut temu, Starh napisał: Raczej będzie lepiej i to wyraźnie biorąc pod uwagę, że układ od RT jest tam dużo większy. Właśnie się zastanawiałem czy to nie celowe tzn. że te wersję się znacznie różnią bo praktycznie zawsze dawali porównania na, jednym filmiku. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 Kurła to jakiego potwora trzeba mieć żeby odpalić Control na wysokich ustawieniach grafiki Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 lutego 2021 Opublikowano 1 lutego 2021 23 minuty temu, Ma_niek napisał: Kurła to jakiego potwora trzeba mieć żeby odpalić Control na wysokich ustawieniach grafiki No ja na swoim RTX 2070 odpalam grę na max detalach z full RT w 1080@60 i gra wygląda superancko z tymi odbiciami. A do wyższych rozdzielczości, z 4K wlącznie to 3070/3080. Jakoś ciezko mi uwieżyć żeby nowe konsole były za słabe żeby pociągnąć to na mid-high z RT w 60. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.