Wojtq 795 Opublikowano 21 września 2019 Opublikowano 21 września 2019 Ponarzekałem trochę wcześniej, ale po skończeniu mam już lepszy obraz całości. Odkąd otrzymujemy lewitację i mamy pełen zestaw mocy gra zyskuje wiele na dynamice pojedynków, a sposób działania tych wszystkich mocy i płynne przechodzenie między nimi zasługuje na uznanie. Poziomy pod koniec stają się odrobinę ciekawsze, choć to słaba rekompensata po ciemnych i smutnych korytarzach i biurach. Czuć tu skończoną wizję artystyczną, ale mnie to odtrącało. Jeśli komuś się podobało, pozostaje mi tylko zazdrościć. Nie przemówiły też do mnie ani fabuła, ani monologi wewnętrzne głównej bohaterki - za dużo tu dziwactw, aby można się było zaangażować w historię. Chętnie zobaczyłbym zastosowanie technologii mocy użytej tutaj w bardziej zróżnicowanym wizualnie tytule. 1 Cytuj
Shankor 1 620 Opublikowano 23 września 2019 Opublikowano 23 września 2019 (edytowane) W dniu 13.09.2019 o 08:22, ASX napisał: Niestety pierwsze wyniki finansowe z USA i UK wskazują, że gra okazała dużym niewypałem i sprzedaje się tragicznie. Mam nadzieje że z Remedy wyjdzie z tego cało i będzie z nimi dobrze. W dniu 15.09.2019 o 18:45, Shankor napisał: Remedy wzięło kasę od Epic Store, tym samym odcięło się od bardzo dużej ilości graczy ze steama. Wiedzieli co robią. Epic apparently valued Control at a chunky $10.45 million, according to recent financial report released by Digital Bros, the parent company of Control’s publisher, 505 Games. This payment is treated as an advance on sales, so until the game sells enough to match that figure, it won’t make any more profit on PC. It’s split 45:55% between 505 as the publisher and Remedy as the devs. źródło: https://www.rockpapershotgun.com/2019/09/23/epic-games-store-paid-8-43-million-for-control-exclusive/ Edytowane 23 września 2019 przez Shankor Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 28 września 2019 Opublikowano 28 września 2019 Drugie przejście za mną Czekam teraz na dodatki i chcę wiedzieć więcej o Ahtim i panu Door. Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 28 września 2019 Opublikowano 28 września 2019 Drugie przejście coś zmienia? Znaczy jest NG+ czy coś? Ja jestem w momencie Dylan się odnalazł, niezły freak, opowiadał mi o snach i było tam coś o panu Door Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 28 września 2019 Opublikowano 28 września 2019 1 godzinę temu, tukan napisał: Drugie przejście coś zmienia? Znaczy jest NG+ czy coś? Ja jestem w momencie Pokaż ukrytą zawartość Dylan się odnalazł, niezły freak, opowiadał mi o snach i było tam coś o panu Door Nic nie zmienia, bo nie ma i niestety nie będzie ng+, ale musiałem zrobić drugie przejście, bo nie zbierało mi jednego materiału. Tą pacynkową bajkę ogladałbym jak poyebany. Klimat lepszy niż niejeden wysoko budżetowy horror Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 30 września 2019 Opublikowano 30 września 2019 Spoiler https://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=2128 Ciekawy felieton na temat znajdziek w Control. Cytuj
Boomcio 4 073 Opublikowano 30 września 2019 Opublikowano 30 września 2019 Ja trochę pykam w ten tytuł, ale no, nie zassało mnie. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 30 września 2019 Opublikowano 30 września 2019 No mnie pod koniec trochę już nuzy, fabularnie znowu trzeba byłoby czytać 1500 dokumentów, by wszystko zrozumieć, mocno czekam już na na napisy końcowe... Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 30 września 2019 Opublikowano 30 września 2019 ten jeden gif sprzedał mi grę 5 Cytuj
Wredny 9 577 Opublikowano 30 września 2019 Opublikowano 30 września 2019 7 godzin temu, MAJOCHEY_PL napisał: Ja trochę pykam w ten tytuł, ale no, nie zassało mnie. Ty już jesteś tak spaczony tymi symulatorami, że pozostała Ci tylko jazda pociągiem 1 godzinę temu, MaZZeo napisał: ten jeden gif sprzedał mi grę Zayebiste wdzianko, ciekawe co trzeba zrobić, by je mieć, bo u mnie niestety go nie widziałem. 2 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 30 września 2019 Opublikowano 30 września 2019 Godzinę temu, Wredny napisał: Ty już jesteś tak spaczony tymi symulatorami, że pozostała Ci tylko jazda pociągiem Zayebiste wdzianko, ciekawe co trzeba zrobić, by je mieć, bo u mnie niestety go nie widziałem. Musisz zrobić misję poboczną z lustrem. Wdzianko jest na manekinie w dziale synchroniczności. Po wykonaniu misji szyba będzie rozbita, a strój do zabrania Cytuj
Wredny 9 577 Opublikowano 30 września 2019 Opublikowano 30 września 2019 Kurde, zrobiłem tę misję, ale przegapiłem nagrodę w takim razie. Z lusterkiem był jeszcze motyw, że na jednym z komputerów obok była łamigłówka, ale za chooya nie wiedziałem, jaki to ma być wzór - kombinowałem z odbiciem, ale nic nie pasowało i się zastanawiam, co tam Remedy ukryło za tym (no coś na pewno) Cytuj
estel 806 Opublikowano 1 października 2019 Opublikowano 1 października 2019 Nic specjalnego, tylko zwykłą skrzynię z upgradem. Rozwiązanie tej zagadki jest w normalnym świecie na jednym z komputerów. Wydaje mi się tylko, że może w świecie lustrzanym trzeba zrobić odbicie tego rozwiązania, nie pamiętam już. Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 1 października 2019 Opublikowano 1 października 2019 Tej a kojarzycie w Centralnym Kierownictwie jest takie pomieszczenie i klatka w której jest szafa grająca. Nie da się do niej dostać w żaden sposób ani nic. Może to tylko taka 'dekoracja'. ;] W sumie jestem już na końcu gry, po Labiryncie Popielniczki, zrobiłem też wszystkie zadania poboczne. Jutro może uda mi się skończyć gierkę. ps. wiadomo kiedy mają być dlc i czy są zapowiedziane jako płatne? Cytuj
estel 806 Opublikowano 1 października 2019 Opublikowano 1 października 2019 Są dokumenty na temat tej szafy. Dodatki beda platne. Cytuj
MarekCol 366 Opublikowano 4 października 2019 Opublikowano 4 października 2019 Czy ktoś wie ile jest dokładnie misji pobocznych? Google mi sprzeczne informacje podaje. Chodzi mi o misje poboczne zahaczające o fabułę, nie te alarmy i misje z różnymi rodzajami broni lub przeciwników. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 4 października 2019 Opublikowano 4 października 2019 Ja takie rzeczy zawsze sprawdzam na gry-online i według nich jest 18 unikatowych misji pobocznych. Ja pograłem kilka godzin i mam mieszane odczucia. Przede wszystkim historia jest podana w bardzo chaotycznej formie, więcej w niej niewiadomych niż wiadomych. I ja nie lubię jak wszystko jest od razu kładzione na tacy, ale w tym wypadku nie ma w ogóle żadnego zapalnika powodującego, że angażujemy się w opowiadaną historię. Być może potem odkrywa się jakaś niewyobrażalna tajemnica, ale w połowie gry to tak średnio mnie ta historia interesuje bo zwyczajnie jest słabo zaprezentowana. A nie pomagają jej dosyć płaskie i zwyczajnie nijakie postaci. Te rozmowy, które prowadzimy z npcami wyglądają strasznie sztucznie jakbym grał ponownie w pierwszego Mass Effecta, a i tak jestem pewien, że rozmowy w nim są wykonane o wiele lepiej, naturalniej. Gra też nie działa zbyt dobrze chociaż spadków do 10 fps jak na filmiku DF nie miałem, a odwiedziłem już lokację, którą tak skrupulatnie testowali. Albo coś poprawili albo zwyczajnie nie starałem się aż tak tej płynności zepsuć. Z mniejszych wagowo rzeczy nie podoba mi się pomysł zaczynania od ostatniego użytego punktu po śmierci. Troszkę mnie irytuje ponowne przebieganie, czasami sporych, odległości do miejsca ostatniego zgonu. No i mapa......jest fatalnie zaprojektowana. Jest dla mnie praktycznie nieczytelna oferując wszystkie poziomy na jednej przestrzeni, a dodatkowo nie widzę żadnej opcji powiększania jej przez co czasami muszę bardzo zbliżyć się do ekranu, żeby zobaczyć w jakim kierunku jest zwrócona postać albo co się faktycznie kryje pod napisem. No ale to tyle jeśli chodzi o negatywne aspekty bo pozytywy to przede wszystkim bardzo dynamiczna i widowiskowa walka, która nie raz i nie dwa sprawia, że adrenalina się podnosi. Przeciwnicy są dosyć zwinni i szybko pozbawiają nas energii przez co nie można stać w miejscu, ale to dobrze bo dzięki temu jesteśmy zmuszeni do używania dostępnych mocy co sprawia, że każda potyczka może być inna. Rzucanie przedmiotami jest jednak troszkę OP, a ulepszanie broni jak i głównej bohaterki też mi się spodobało bo jest przemyślane i nie oferuje bezsensownych umiejętności. Klimacik też jest bardzo zacny, a również bardzo miło jest zobaczyć, że Remedy przyłożyło się do fizyki przez co przedmioty zachowują się dosyć realistycznie w kontakcie z innymi obiektami, a środowisko jest częściowo zniszczalne co również daje nam sporo możliwości w rozgrywce. Druga sesja wypadła znacznie lepiej bo porobiłem troszkę misji pobocznych, ale w głównej mierze cisnę główny wątek. Szkoda jednak, że po naprawdę dobrym fabularnie QB, Remedy dostarcza, według mnie, dosyć kiepskiego fabularnie Control, za to z bardzo dobrą rozgrywką jakiej QB dosyć mocno brakowało. Dalej czekam na Alana Wake'a 2 bo obiecali, że zrobią. Cytuj
Wredny 9 577 Opublikowano 12 listopada 2019 Opublikowano 12 listopada 2019 Ktoś orietuje się, kiedy można spodziewać się fabularnych dodatków? Szczerze powiedziawszy jakoś zupełnie wyleciało mi z głowy, że takowe mają być, a tu na PS Store przecena na Season Pass, który aktualnie oferuje jakąś dodatkową misję, a "W późniejszym czasie możesz także spodziewać się 2 pakietów rozszerzeń („Fundament” i „WAŚ”). Każdy pakiet zawiera nową historię i misje poboczne, jak również nową broń i modyfikacje ze świata Control." https://store.playstation.com/pl-pl/product/EP4040-CUSA11454_00-CONTROLSEASONPAS?emcid=pa-st-165925 Bardzo chętnie wrócę do gierki, bo to jeden z moich ulubionych tegorocznych tytułów. Cytuj
estel 806 Opublikowano 13 listopada 2019 Opublikowano 13 listopada 2019 Czytałem/słyszałem gdzieś, że połowa 2020, ale nie mogę znaleźć źródła. Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 29 listopada 2019 Opublikowano 29 listopada 2019 na bieda-ps4 sa mocne te dropy animacji? byl jakis patch? da sie normalnie w to grac? Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 5 grudnia 2019 Opublikowano 5 grudnia 2019 https://twitter.com/klobrille/status/1202584595352498176 Gierka powinna za jakiś czas trafić do Gamepassa, fajnie bo miałem na nią oko. 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 6 grudnia 2019 Opublikowano 6 grudnia 2019 Phil za szybko się wygadał i biedne remedy próbuje ratować jakoś sprzedaż w tym najgorętszym okresie zakupowym Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 6 grudnia 2019 Opublikowano 6 grudnia 2019 7 minut temu, MBeniek napisał: Phil za szybko się wygadał i biedne remedy próbuje ratować jakoś sprzedaż w tym najgorętszym okresie zakupowym no Spencer odyebał, mam nadzieje że Remedy dostanie jakąś dodatkową rekompensate finansową bo to na pewno odbije się na sprzedaży Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 17 grudnia 2019 Opublikowano 17 grudnia 2019 (edytowane) Coś za szybko przeklikałem czy tu nie ma wyboru poziomu trudności? Edytowane 17 grudnia 2019 przez creatinfreak Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.