Opublikowano 14 czerwca 20186 l Dziwnie to trochę wygląda, że naparzają do niej, a ona sobie tak po prostu chodzi. Czekam i tak, QB mi się podobał, a tu wszystko bardzo podobne
Opublikowano 14 czerwca 20186 l 16 godzin temu, hav7n napisał: Powinno być powyżej 5h no i elegancko gra będzie miała wszystko czego zabrakło QB, na pewno zagram
Opublikowano 14 czerwca 20186 l Po gameplayu też czekam mocno. Mam nadzieję że wyjdzie w pierwszej połowie 2019r bo się trochę nahajpowalem. Byly jakieś plotki do dacie premiery czy tylko 2019? Edytowane 14 czerwca 20186 l przez hav7n
Opublikowano 14 czerwca 20186 l Akurat ten gameplay jest mocno średni, reakcje bohaterki są bardzo sztywne, tak samo jak i niektóre animacje. Ciekawsze jest za to co mówią o samej grze, że nie wszystkie lokacje będą dostępna jedna po drugiej, że czasem będzie trzeba zajść dalej, by odblokować wcześniej napotkane miejscówki. Sam klimat i jak i pomysł są bardzo ciekawe, jak to u Remedy: agencja rządowa z hierarchią jak u jakiś kultystów, która działa w oparciu o jakieś nadnaturalne zdolności 17 minut temu, hav7n napisał: Byly jakieś plotki do dacie premiery czy tylko 2019? Tylko 2019.
Opublikowano 14 czerwca 20186 l A co było nie tak z QB? jakie główne wady? gra chyba nie miała za wysokich ocen i jakoś tak szybko ucichło po jej premierze. Mi gameplay się podobał, ale nie grałem
Opublikowano 14 czerwca 20186 l 6 minut temu, Fanek napisał: A co było nie tak z QB? jakie główne wady? gra chyba nie miała za wysokich ocen i jakoś tak szybko ucichło po jej premierze. Mi gameplay się podobał, ale nie grałem gra była bardzo dobra, wtedy kiedy od czasu do czasu zachciało jej się być grą. Strzelanie/gameplay był świetny, problem leżał w tym że całość była poprzerywana głupim serialem, segmentami z trzymaniem gałki do przodu i prostackimi elementami platformowo/logicznymi (nawet nie wiem jak to nazwać). Przez to gra, mimo bardzo dobrego fundamentu nie mogła rozwinąć skrzydeł. Remedy chyba ta gra po prostu przerosła. Tutaj od razu zapowiada się ciekawiej, bo z tego co mówią nacisk pozostanie położony na granie, będziemy biegać po tym swiecie, bawić się mechanikami, walcząc z przeciwnikami i kombinować jak dostać się w określone miejsca. Mnie się podoba
Opublikowano 14 czerwca 20186 l Tłumaczyć fankowi grę na Xboxa xd. Niech kupi i sam ogra chyba że religia mu nie pozwala.
Opublikowano 14 czerwca 20186 l 1 godzinę temu, hav7n napisał: Tłumaczyć fankowi grę na Xboxa xd. Niech kupi i sam ogra chyba że religia mu nie pozwala. 2 godziny temu, Fanek napisał: Mi gameplay się podobał, ale nie grałem Fanek gonna Fanek...
Opublikowano 18 czerwca 20186 l Z tego co Remedy mówiło na E3, to nie wynika by ta gra się nadawała do co-op'a. Albo błąd albo gra będzie miała coś na wzór hordy z American Nightmare. Chyba, że wzorem Mario Odyssey drugi gracz będzie sterował bronią XD Edytowane 18 czerwca 20186 l przez Pacquiao
Opublikowano 22 czerwca 20186 l Nadrabiam dopiero zaległości z E3, obejrzałem gameplay i powiem szczerze, że nie kupuję tego. Quantum Break był fajny (ale też bez przesady), bo był czymś nowym, do tego miał świetny pomysł na cutscenki w formie serialu. Tutaj widzę recykling tego samego, ale w gorszym wydaniu. Zapis z rozgrywki totalnie bezbarwny, babka lata, rzuca, strzela, wszyscy w nią strzelają i nic się nie dzieje.
Opublikowano 6 października 20186 l Pewnie mało osób na forumku pamięta, ale dawno dawno wyszedł taki szpil pod tytułem Psi Ops Mindgate Conspiracy gdzie też było sporo strzelania ale i używania wielu supermocy, w tym telekinezy. Od dawna czekałem na podobną gierkę i nigdy by nie przyszło mi na myśl, że moje ukochane Remedy mi ją dostarczy. Alan Wake był fajny ale bez przesady z tym sequelem, tak samo jak nie pilno mi do kontynuacji historii z QB, fajnie że idą w innych kierunkach, oczywiście trzymając się tego w czym są dobrzy - shootery.
Opublikowano 7 października 20186 l Na drugą część Alana pewnie by się nikt nie obraził Quantum Brake łączył grę z serialem, niby fajne ale z perspektywy czasu lepiej chyba gdyby było tam więcej grania niż oglądania. W tym Control to mam nadzieję że skupia się właśnie na rozgrywce, a nie udziwnianiu jakimiś niepotrzebnymi rzeczami.
Opublikowano 7 października 20186 l Widzę w tym potencjał. Motywy z mocami, zawieszeniem w przestrzeni...no super to wygląda. Co do qb ja bym z chęcią przyjął kontynuacje, ale na netflixie. Serial im wyszedł naprawdę fajny.
Opublikowano 7 października 20186 l 10 godzin temu, Homer S napisał: Pewnie mało osób na forumku pamięta, ale dawno dawno wyszedł taki szpil pod tytułem Psi Ops Mindgate Conspiracy gdzie też było sporo strzelania ale i używania wielu supermocy, w tym telekinezy. Od dawna czekałem na podobną gierkę i nigdy by nie przyszło mi na myśl, że moje ukochane Remedy mi ją dostarczy. Alan Wake był fajny ale bez przesady z tym sequelem, tak samo jak nie pilno mi do kontynuacji historii z QB, fajnie że idą w innych kierunkach, oczywiście trzymając się tego w czym są dobrzy - shootery. Pamiętamy i tak bardzo mam zaciesz kiedy oglądam ten dłuższy gameplay. Lubię takie klimaty nadnaturalnych mocy, a jak bierze się za to Remedy to wiem, że rozgrywka nie zawiedzie. Obawiam się tylko o sprzedaż, bo coś mało to reklamują.
Opublikowano 7 października 20186 l ta walka z bossem wygląda jak tania zrzynka z najgorszego momentu z Quantum Break ale ciesze się że niektórym się podoba
Opublikowano 7 października 20186 l 5 minut temu, oni napisał: ta walka z bossem wygląda jak tania zrzynka z najgorszego momentu z Quantum Break ale ciesze się że niektórym się podoba Nie miałem możliwości zagrania w QB więc mi to nie przeszkadza
Opublikowano 7 października 20186 l Mało reklamują bo to stosunkowo niskobudżetowa gierka, która pewnie będzie sprzedawana w stosownie niższej cenie, więc nie spodziewałbym się jakieś specjalnej kampanii marketingowej. o sprzedaż też bym się martwił, bo z tego co wiem Remedy w tych trudnych dla developerów niezależnych czasach, idzie drogą Ninja Theory i dywersyfikuje ryzyko i zaczyna produkcje kilku mniejszych gier jednocześnie, rezygnując z dużych i ryzykownych produkcji. Control jest pierwszym owocem tej polityki Edytowane 7 października 20186 l przez oni
Opublikowano 7 października 20186 l Uwielbiam stylówe Remedy, od razu wiem, że to gra od nich. Gra świateł, efekty cząsteczkowe robią robotę, a w tym tytule jak nigdzie indziej będą mogli puścić lejce wyobraźni, co widać w powyższym materiale. Oby w końcu coś zarobili, później jak zaskoczy serial z AW(lub ktoś wyłoży kasę) to może poczują, że to już ten moment i wysmażą na nextgeny pełnoprawny sequel.
Opublikowano 7 października 20186 l Chciałbym żeby z ich gier powstało jedno uniwersum jak w mrocznej wieży. Control i to biuro w grze daje na to duże możliwości. Zabawa innymi wymiarami, przedmioty z AW i QB w laboratoriach jako easter eggs. Jaki oni mają potencjał to łeb mały
Opublikowano 7 października 20186 l Sam Lake kiedyś chyba mówił, że wszystkie ich gry dzieją się w jednym uniwersum, więc śmiało można założyć, że nadal tak będzie. To nie jest łatwa sprawa, żeby to wszystko miało ręce i nogi, mój ulubiony to Spoiler fikcyjna postać z kryminałów Alex Casey z AW(podejrzewam, że ze względów licencyjnych nie jest nazwany wprost Max'em Payne'em. Taki jakby True Ending według wizji Remedy. https://www.youtube.com/watch?v=wq73mEdEKcw
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.