creatinfreak 3 859 Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 3 godziny temu, balon napisał: Dobra jakiś czas temu wymęczyłem wersję na past geny. Teraz chciałbym zrobić wszystkie DLC. Chcę na szybko dojść do tego momentu. Ile to czasu mi zajmie jak nie będę lizał ścian oraz przy jakim momencie głównej fabuły? (tu jak coś dajcie w spoiler) Podpinam się do pytania. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 Miałem to brać za grosze jeszcze raz kiedy kupię PS5, a tu dobry pan Sony zrobił niespodziankę. To jest ten mityczny szacunek do marki? Tak swoją drogą to współczuję wszystkim, którzy kupili, to drugi raz żeby ograć na nowej konsoli 43 minuty temu, creatinfreak napisał: Podpinam się do pytania. Obstawiam 3/4 gry kiedy już jest latanie, bo w Foundation często się z niego korzysta. 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 Dokładnie tak. Jak jest latanie to się odblokowuje nowy quest. Jakoś tak. Czyli pewnie z 10h jak lecicie tylko do przodu. 1 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 22 minuty temu, estel napisał: Dokładnie tak. Jak jest latanie to się odblokowuje nowy quest. Jakoś tak. Czyli pewnie z 10h jak lecicie tylko do przodu. No gierka mi się mega podobała, ale pamiętam, że niektóre momenty dość ciężkie były. Nastawię sobie może on hit kill zanim dojdę do latania, tylko nie wiem czy expa nie będę miał za mało jak potem włączę normal w dodatkach Cytuj
Gość suteq Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 4 godziny temu, balon napisał: Dobra jakiś czas temu wymęczyłem wersję na past geny. Teraz chciałbym zrobić wszystkie DLC. Chcę na szybko dojść do tego momentu. Ile to czasu mi zajmie jak nie będę lizał ścian oraz przy jakim momencie głównej fabuły? (tu jak coś dajcie w spoiler) Do The Foundation trzeba ukończyć podstawkę, do AWE trzeba skończyć 7 misję. Ja kompletnie zapomniałem że wprowadzili te ułatwienia jak nieśmiertelność czy zabijanie na hita więc grałem normalnie ale Ty jak sobie włączysz to główny wątek powinieneś przelecieć w 5h. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 No tylko nie wiem jak z expem przy 1 hit kill? Chyba normalnie wpada? Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 Fajna gierka oby tylko dalej było więcej strzelania i rzucania, combat super bieganie po korytarzach już niekoniecznie. Cytuj
nero2082 823 Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 Cytat PS5 and Series X runs at 2560x1440p. - The framerate runs mostly stable on both platforms, although some more drops in Series X. - Ray-tracing more limited on consoles compared to PC. In some highlights there are fewer elements on PS5 anecdotally. Despite this, it is the best RT we currently have on consoles. - The input lag in graphics mode is higher than in Oldgen versions. Quite annoying. - Reflections without ray-tracing suffer from issues with the character model. This did not happen in the Oldgen versions. - There is a bug that causes a desynchronization in the animation of the protagonist when running. - The Xbox version still has some freezing problems when pausing the game or accessing the map. - PS5 has a too dark tone, which forces to increase the brightness to obtain a similar result to the other versions. potwierdzam, że defaultowo jest za ciemno na PS5, trzeba trochę podbić jasność no a sama gra nie przypomina tego co widziałem na PS4 (które miało mocno sprane kolory), conajmniej kilka wywrotek particli więcej, wala się tego śmiecia sporo, super są te efekty zniekształconego dymu, błyszcząca posadzka i ściany z wyraźną fakturą to już zasługa RT, który jest niezły ale mnie nie zabił na razie, ot miła błyskotka graficzna. no ale rozpierducha dowolnego pokoju biurowego wygląda teraz tak jak powinna od początku, można zrobić konkretne przejście tornada a sama gra to czysty miód, widać kto to robił bo czuć tu trochę naleciałości z Max Payne'a czy Alan Wake'a, kocham tę gierkę za tą popapraną atmosferkę gra z gatunku grać a potem zadawać pytania 1 Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 Szkoda tylko, że licencje na wszystkie gry jakie stworzyli nie należą do nich. Wyobraźcie sobie Max Payne-a w tym świecie Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 47 minut temu, McDrive napisał: Szkoda tylko, że licencje na wszystkie gry jakie stworzyli nie należą do nich. Wyobraźcie sobie Max Payne-a w tym świecie Z tymi kapiszonami i odjazdami w kierunku scfi to sobie nie wyobrażam. Tam jednak bardziej to był taki klimat noir. Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 2 lutego 2021 Opublikowano 2 lutego 2021 Dyr. Trencha Spoiler gra chyba aktor z MP2 no głos ten sam na 100% ale z twarzy też podobny Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 7 godzin temu, lpcl napisał: Z tymi kapiszonami i odjazdami w kierunku scfi to sobie nie wyobrażam. Tam jednak bardziej to był taki klimat noir. Klimat też da się utrzymać poprzez AWE Cytuj
Basior 1 109 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Pograłem trochę na PS5 i XSX. Jedna rzecz 60fps >> ray tracing. No pająk to nie jest, żeby się na 30 klatkach męczyć. A i ziarno wyłączyłem. Druga sprawa - albo mi się coś powaliło albo w na XSX nie włącza się HDR. Co do PS5 - fajna wibracja, ale bez cudu i nie do końca czaję co i jak dzieje się z adapcyjnymi triggerami. Niby czasem jest jakiś opór, ale sam nie wiem kiedy... 1 Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 na xsx mnie dwa razy wyjebao do dasha przy opcjach w control pointach wersja ps5 też ma taki feature? Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 (edytowane) 10 godzin temu, Figuś napisał: Dyr. Trencha Pokaż ukrytą zawartość gra chyba aktor z MP2 no głos ten sam na 100% ale z twarzy też podobny Tak. No ja jestem zachwycony, pięknie to się rusza, no i ten Twin Peaksowy wykręcony klimat. Ogrywam drugi raz bo sejw nie działał. Dobije tą platyne @messer88 - jeśli chodzi o moce i strzelanie w dalszych etapach to nie będziesz zawiedziony W ogóle wiecie, że gra była inspirowana brytyjskim mało znanym serialem GARTH MARENGHI'S DARKPLACE. Mało znanym bo jest mocno budżetowy, ale przez to ma swój klimacik. Grają w nim na przykład Richard Ayoade i Matt Berry z IT CROWD. Opowiada o szpitalu, w którym mają miejsce dziwne paranormalne rzeczy, latające żelazka, pojawianie się a'la żywych trupów, czy sam motyw, że przychodząca na rozmowę rekrutacyjną pielęgniarka bez doświadczenia z miejsca zostaje ordynatorem Polecam, dość intrygująca produkcja xD Edytowane 3 lutego 2021 przez cotek Cytuj
Donatello1991 1 445 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 No klimat jest crazy XD Gameplyowo to jest sztos. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Gra wzorowana jest też na książce "Dom z liści" gdzie rodzina kupuje dom, który w środku jest większy niż na zewnątrz. 1 2 Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 1 godzinę temu, Basior napisał: Co do PS5 - fajna wibracja, ale bez cudu i nie do końca czaję co i jak dzieje się z adapcyjnymi triggerami. Niby czasem jest jakiś opór, ale sam nie wiem kiedy.. Mi sie podoba patent, ze kiedy mamy pusty magazynek to trigger jest luźny i nic nie czuc. 1 Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Ale wibracje przy każdym kroku mogli by sobie darować, a wzmocnić te kiedy używamy mocy. 1 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Taka ciekawostka, gra na PS5 waży znacznie mniej niż na PC czy Xboxie. @Square https://www.psu.com/news/control-ultimate-edition-ps5-size-is-42-smaller-than-xbox-series-x-due-to-kraken-compression-technique/ https://www.resetera.com/threads/control-ultimate-edition-ps5-size-is-42-smaller-than-xbox-series-x.371868/ PS. Widzę że też opierali się na reddicie. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Porównanie od DF - generalnie Series X i PS5 to praktycznie bez różnicy. Poza mały głupotkami (lekko skopana czerń na PS5, stuttering na Xboxie związany z UI) Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Chciałbym bardzo poznać tego co projektował mapę dzięki której nie masz pojęcia gdzie dokładnie jesteś jak i tego co to zatwierdził. 1 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 Godzinę temu, Figuś napisał: Chciałbym bardzo poznać tego co projektował mapę dzięki której nie masz pojęcia gdzie dokładnie jesteś jak i tego co to zatwierdził. Później jest lepiej bo zapamiętasz mniej więcej gdzie co jest ale ja i tak używałem szybkiej podróży. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 3 lutego 2021 Opublikowano 3 lutego 2021 To ta gra nie jest liniowa jak Quantum break? Zrobili z tego metroidvanie? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.