Opublikowano 13 lipca 20213 l Podbijam przedmówcę, Control dosyć szybko pokazuje, czym jest, i poza standardowymi dla gier zmianami w gameplay'u idącymi w parze z progresem (nowe bronie, umiejętności, obszary) to raczej niczym Cię już nie przekona.
Opublikowano 14 lipca 20213 l O i takie coś lubie. Jak gra nie podejdzie w godzine to nie ma co się męczyć, a nie te mityczne "po 57.5h końcówka się rozkręci, cisnij dalej". Kiedys muszę odpalić w koncu.
Opublikowano 14 lipca 20213 l Nie wiem jak to wygląda godzinowo, odkryć jakąkolwiek inną broń niż beznadziejna pierwsza, dasha który jest przecież jakąś tam podstawą dynamicznych szczelanek i jak w tej kombinacji nie sprawia frajdy to wywalić z dysku.
Opublikowano 14 lipca 20213 l No w sumie dash jest lekkim gamechangerem i frajda ze śmigania po planszach i siania rozwałki rośnie (a jak dochodzi lewitacja, to już w ogóle jest elegancko, ale to jakieś 2/3 gry, jak nie dalej), ogólnie gra od momentu zyskania "mocy" zyskuje, ale nie jest to przełom w stylu np. uzyskania dostępu do otwartego świata po wyjściu z Krypty w F3 czy po prologu Automaty. Co do pierwszej broni to przeleciałem na niej (w połączeniu ze "snajperką") chyba 90% gry xD. Dla mnie top i idealne wyważenie między celnością, szybkostrzelnością i siłą.
Opublikowano 14 lipca 20213 l Same here, dopakowana podstawowa broń była używana przez całą grę, do tego snajperka, sporadycznie "granatnik", a cała reszta w tym "shotgun" to gówno. Mnie gra kupiła mechaniką już od samego początku, dash i lewitacja tylko dodały więcej możliwości. Jak nie pykło to nie pykło, nie ma co na siłę. Mnie np. Wiesiek 3 odrzucił i cóż zrobić.
Opublikowano 14 lipca 20213 l Też najczęściej strzelałem podstawowym pistolecikiem, ale fun był z rzucaniem przedmiotami.
Opublikowano 14 lipca 20213 l Ta, ja wlasnie gralem ze headshoty odnawiaja energie, szybsze przejmowanie przeciwnikow i chyba wiecej energii albo mniejszy koszt uzycia mocy. Przy takim polaczeniu strzelalem troche, a tak to non stop telekineza.
Opublikowano 14 lipca 20213 l Też sporo używałem pistoletu, reszta broni bardziej jako dodatek. Mniegra kupiła z miejsca gameplayem i tajemnicą. Te wszystkie notatki to dla mnie był strzał w dziesiątkę.
Opublikowano 21 lipca 20213 l Dopiero wlazlem do windy - wczesniej chodzilem i zwiedzalem pietro czytajac przy tym notatki. Wszystko jak narazie w jak najlepszym porzadku. Lubie takie tajemnicze korytarzyki. Bede miotal do rana cos czuje Reedycja. Pinkna ta destrukcja otoczenia. Robi robote jak w morde strzelil.
Opublikowano 22 lipca 20213 l Druga platyna tym razem w edycji z PS+https://twitter.com/Zeyomad/status/1418232890215776262?s=20 Ed. Dla mnie to jest najlepsza gra poprzedniej generacji.
Opublikowano 24 lipca 20213 l Mam problem z poruszaniem sie po mapie. Ten budynek jest olbrzymi. Ciezko dotrzec do celu. Teraz szukam sektora zamknietego, technicznegogdzie ma byc wylacznik. No porazka.
Opublikowano 24 lipca 20213 l Taa, na początku też miałem z tym problem. Lepiej korzystać z tabliczek, a mapa jedynie jako ogólny obraz.
Opublikowano 24 lipca 20213 l Polskie napisy tez wolaja o poprawe. Nawet ja nie robie takich bledow ortograficznych - ale poza tym sie wciagnalem
Opublikowano 24 lipca 20213 l Ja tam nie pamiętam za dużo błędów, jedynie "trop" zamiast "ołowiu" mocno mi się rzuciło.
Opublikowano 24 lipca 20213 l Błędów może wiele nie ma ale te nazwy broni brzmią komicznie. Kolejny tytuł, który utwierdza mnie w przekonaniu żeby nie tykać PL.
Opublikowano 24 lipca 20213 l Widac malo raportow czytales, a one maja cos w sobie i fajnie sie je czyta. Wkurza ten ocenzurowany text tylko. Czasem wychodzi ze tylko 3 linijki sa do przeczytania. Także kompletnie niezrozumiale
Opublikowano 24 lipca 20213 l Czy ja wiem, Obrót i inne pasuje idealnie. Mevek, przecież to właśnie czyni te dokumenty bardziej autentycznymi i daje o wiele lepszy klimat.
Opublikowano 24 lipca 20213 l Czytałem całkiem sporo, gra traci swój sens bez tekstów. Preferuję zdecydowanie angielską wersję.
Opublikowano 24 lipca 20213 l Zgodze sie z tym ze fajne to jest podane. Nawet te raporty. Tylko ta ciekawosc.. ciezko ja zaspokoic, a z drugiej strony trzyma nas to w szystko w napieciu i popycha do przodu.
Opublikowano 25 lipca 20213 l Te raporty w polskiej wersji to dramat, pełno błędów i poprzestawiane szyki zdań często sprawiają wrażenie że ktoś to wrzucał do translatora, nie mówiąc o tym że w angielskiej wersji spokojnie można się domyśleć co zostało ocenzurowane, a w polskiej już niekoniecznie z uwagi na tłumaczenie. Angielska wersja dużo lepsza.
Opublikowano 29 lipca 20213 l Może trochę kontrowersyjnie, ale dla mnie w każdej grze ANGIELSKI >>>>> POLSKI.
Opublikowano 29 lipca 20213 l 4 godziny temu, LukeSpidey napisał: Może trochę kontrowersyjnie, ale dla mnie w każdej grze ANGIELSKI >>>>> POLSKI. Dla mnie zero kontrowersji. Tylko Wiedźmina ograłem w ojczystym języku.
Opublikowano 30 lipca 20213 l Dla mnie też, zazwyczaj dubbing angielski w grach jest lepiej dopracowany choć oczywiście są gry gdzie na głosy położono sporo szmalu jak wyżej wymieniony Wiedźmin. Są też takie kwiatki: https://youtu.be/AEYGC868HSw
Opublikowano 30 lipca 20213 l No ja też grałem po angielsku, zawsze wybieram oryginalną ścieżkę dźwiękową (Ghost of Tsushima to wyjątek gdzie leciałem po JAP), ale same teksty w grze miałem PL i ogólnie było to bardzo dobrze zrobione. Wróciłem ostatnio do gry i przeszedłem dodatek AWE. Bardzo fajnie wykorzystany motyw ze światłem jak to było w AW, a tak to więcej tego co w podstawce. Poziom trudności chyba był trochę wyższy niż w głównym wątku, bo kilka razy zginąłem (albo po prostu wyszedłem z wprawy), gdzie w normalnej grze jedyne śmierci to miałem na początku gry.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.