mario10 549 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja Zrobiło się dobrze. Biegam sobie żeby naprawić pompy i zasilanie w części technicznej. Chyba tym razem mnie wciągnie gierka bardziej. Na razie mam zwykły pistolet i teraz odblokowałem drugą postać broni czyli ala strzelbę. Walka jest soczysta bo strzelanie i miotanie przedmiotami robi robotę, a jeszcze nic nie odblokowałem z umiejętności tylko zwiększyłem pasek zdrowia. Co mnie trochę denerwuje z takich technicznych rzeczy to fakt, że muszę za każdym razem jak podniosę dokument wertować te zakładki, powinno od razu przenosić do znalezionego dokumentu. A po drugie mapa jest dla mnie mało czytelna nie wiem za bardzo, an którym piętrze się znajduję i momentami się kręcę żeby dojść do wskazanego pomieszczenia Podoba mi się postać tego dozorcy taka demoniczna. 1 Cytuj
Square 8 735 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja Lepiej patrzeć na znaki zamiast na mapkę. Ze znajdzkami to wydaje mi się, że otwierało ten podniesiony, nie narzekałem chyba na to. 1 Cytuj
mario10 549 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja No właśnie tymi znakami zacząłem się sugerować, mapka powinna być bardziej czytelna typu jak wejdziesz na dane piętro to się rozjaśnia, a reszta zaciemniona byłoby łatwiej. Natomiast dokumenty jak podnoszę wyskakuje ikonka i jak ją wciskam to wchodzi w meni tam mam zaznaczone, w której zakładce jest ten nowy dokument i jak wejdę w zakładkę to tam też jest zaznaczony, który dokument jest nowy. Trochę klikania jest ale pewnie się przyzwyczaję Cytuj
MEVEK 3 619 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja Pamiętaj ze jak będziesz sie frustrował przy walce to możesz sobie włączyć infiniti ammo w opcjach, ktore w żaden sposób nie wpływają na trofea jezeli biegniesz po Cytuj
Shankor 1 651 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja 4 godziny temu, mario10 napisał: Natomiast dokumenty jak podnoszę wyskakuje ikonka i jak ją wciskam to wchodzi w meni tam mam zaznaczone, w której zakładce jest ten nowy dokument i jak wejdę w zakładkę to tam też jest zaznaczony, który dokument jest nowy. Trochę klikania jest ale pewnie się przyzwyczaję Jeśli dobrze pamiętam, to trzeba przytrzymać guzik dłużej i wtedy otwiera się obecna znajdźka. 1 1 1 Cytuj
mario10 549 Opublikowano 10 maja Opublikowano 10 maja (edytowane) Dzięki to sporo mi ułatwi przeglądanie dokumentów Bo jednak to przeskakiwanie między zakładkami drażni. Edytowane 10 maja przez mario10 Cytuj
mario10 549 Opublikowano 13 maja Opublikowano 13 maja Wkręciłem się w gierkę bo zaczęła się walka jeszcze lepsza robić gdy Jessy nabrała mocy. Ale nie wszystkie fajnie się stosuje w walce. Odblokowałem przejmowanie rakiet i granatów, ale w ferworze walki ona wszystko łapie ale nie nadciągające rakiety, w walce jak jest 2 wrogów i jeden wali rakietami to spoko, ale jak wrogów jest więcej to ciężko złapać lecącą rakietę. Wczoraj pierwszy raz zajrzałem do poradnika bo nie wiedziałem co robić. Skończyłem miskę awaryjny wyłącznik i miałem zmienić sektor i po jakimś czasie szukania zajrzałem do poradnika bo na mapie zero wskazówek. Okazało się, że muszę iść do konkretnej windy i zjechać na inny poziom, chyba bym tego nie znalazł 2 Cytuj
mario10 549 Opublikowano 16 maja Opublikowano 16 maja Jestem na etapie spotkania z Spoiler Dylanem Nie wiem czy ktoś tą mapę tak zaprojektował żeby wydłużyć czas gry ale mnie tak irytuje, że dramat. Jeszcze do tych głównych lokacji jakoś spoko dochodzę posiłkując się oznaczeniami i tabliczkami. Ale do takich pojedynczych lokacji dojść to mnie doprowadza do szału. Wczoraj misja oczyszczenia syku ( le losowe) pokazuje mi w pokoju, w którym jeszcze nie byłem. 15 minut biegania wokół tego i nie znalazłem tego pokoju w końcu czas się skończył i dupa. Tak samo misja dodatkowa z szafą grającą. Zaznaczony pokój przeszukałem wzdłuż i w szerz nie znalazłem później się okazało, że jest zupełnie gdzie indziej Walka i histria jest świetna, ale to przemieszczanie po świecie gry katastrofa dla mnie. Cytuj
Square 8 735 Opublikowano 16 maja Opublikowano 16 maja Nie pamiętam miejscówek o których piszesz, ale nie miałem chyba ogólnie problemu ze znalezieniem aktywności. No, ale mapa mogłaby być lepsza. 1 Cytuj
mario10 549 Opublikowano 16 maja Opublikowano 16 maja Ja się kręcę często zwłaszcza na nowym poziomie bo jak już po którymś pobiegam to jest nieco lepiej. Cytuj
mario10 549 Opublikowano 23 maja Opublikowano 23 maja Zakończyłem wątek główny i mam mieszane uczucia co do tej gry. Za pierwszym razem się odbiłem, a za drugim zaskoczyło lepiej. Co mi się podoba w grze to dość ciekawa fabuła choć podobna jest gra do Alana Wakea przynajmniej w kwestii przedstawienia historii to jednak w Alanie jest to dla mnie lepiej zrobione. Fajnie wykreowana główna bohaterka i ogólnie fabuła, którą chce się drążyć. Co mi się bardzo podobało to walka i ogólnie jej fizyka, jak się elementy otoczenia rozpadają jak można jakiś kawałek muru wyrwać i cisnąć we wroga. Serwobroń też całkiem nieźle wymyślona. Niestety gra z czasem przytłacza klimatem, a raczej nudzi. Tak do połowy może 2/3 gry nawet było spoko, później zanudził mnie design świata cały czas to samo biuro, za nim kolejne biuro wszystko w szarościach. Kolejna rzecz, która mnie rozczarowała to ilość przeciwników (w Alanie chyba było tak samo). Cały czas się walczy z tym samymi żołnierzami, czasem mają pole ochronne, czasem lewitujący przeciwnicy, ale z czasem walka stała się po prostu prosta. Normalni żołnierze dostawali miotanym przedmiotem raz i padali, a ci z polem ochronnym raz przedmiotem a później serwobronią się go dobijało. W ogóle nie używałem osłony ruch plus unik załatwiał sprawę. Jedyne wyzwanie to jak przeciwników pojawiało się więcej na raz. Nawet Ci teoretycznie trudniejsi jak znikający nie stanowili wyzwania. Zbieranie notatek i dokumentów jest istotną częścią gry ale z czasem gra zniechęca do ich czytania, zamiast zgłębiać historię z czasem one były tak nudne, że po prostu je olewałem. Postaci poboczne żadne, które się zapamięta, fajnie się zapowiadała postać Ahtiego ale tak na prawdę po zakończeniu gry nie wiem kim był i jakie miał zadanie. Najgorsze dla mnie było poruszanie po budynku niby jest mapka, ale tak dziwna, że jak by była zrobiona lepiej to pewnie ze 2 godziny mniej bym grał szukając przejścia do konkretnych pomieszczeń. Jakąś misję poboczną olałem zupełnie bo nie mogłem dojść do wskazanego miejsca. Bardzo mnie to irytowało w tej grze i chyba w żadnej innej tak nie miałem. Zostało mi kilka misjo pobocznych do zrobienia. Czekam na dostawę Cyberpunka jak dojdzie dziś to je odpuszczam, a jak nie to może jeszcze się poszwędam po świecie Control. Ogólnie gra jest dobra ale wydaje mi się, że trochę zmarnowany potencjał i chęć do grania zabiły u mnie monotonia miejscówek i powtarzalność walki. A przypomniało mi się jeszcze, że w niektórych misjach było tak ciemno, że nawet rozjaśnianie w opcjach gry nie pomagało nie wiem kto to zaprojektował. Spoiler Miły dodatek to nawiązanie do Alana Wakea w jednej z misji pobocznych, ale też na razie go nie skończyłem 2 Cytuj
LukeSpidey 941 Opublikowano 29 maja Opublikowano 29 maja W dniu 23.05.2024 o 08:44, mario10 napisał(a): później zanudził mnie design świata cały czas to samo biuro, za nim kolejne biuro wszystko w szarościach W dodatku Foundation chyba to zauważyli, bo akcja dzieje się w zupełnie innym otooczeniu z jaśniejszymi i bardziej otwartymi lokacjami. Polecam. 1 Cytuj
mario10 549 Opublikowano 29 maja Opublikowano 29 maja (edytowane) Może jeszcze kiedyś wrócę, ale powiem szczerze jak do Alan Wake mnie ciągnie żeby pograć jeszcze raz tak do Control w ogóle, nawet misje poboczne zostawiłem. Przesiadłem się z szarej gry na Cyberpunka, który kolorami wręcz przytłacza Edytowane 29 maja przez mario10 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.