Skocz do zawartości

Vigor


kermit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Juz wiadomo skad sie wzial nowy silnik DayZ Standalone i dlaczego wyglada jak kolejny klon tej gry. 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Będę streamował rozgrywkę na Mixerze (MrFunkyFrag) o godzinie 18:00 przez godzinę i później znów 22:00 przez dwie godziny. Będę komentował rozgrywkę w języku angielskim. Postaram się trzymać poziom ;). Jak ktoś jest zainteresowany oglądaniem, to zapraszam.

Opublikowano

jest gameplay, mierzejx bedzie zaraz gral i nic kompletnie więcej o grze niewiadomo xD

 

2018 rok a dalej typy nie umiejo w marketing

Opublikowano

Dzięki! Akurat jak poszedłeś i załadowałem ten sam obszar raz jeszcze, to trafił sie gość przy zrzucie i udało mi się go zabić. Zlootowałem go, złąpałem zrzut i do wyjścia :) Także drugi wypad był już udany. Wieczorem będzie lepiej. Wydaje mi się, że wyczułem już ten karabinek Suomi i nie jest tak źle.

 

Podsumowując pierwsze wrażenia:

 

Prezentacja
- Grafika dobra. .Jest lepiej niż w PUBG... dużo lepiej. Decyduję się na to odniesienie, bo akurat design jest dosyć podobny.

- Animacje jeszcze dosyć sztywne.

- Klatkaż stały. Jak na moje oko więcej jak 30 FPS.

 

Mechanika

- Odnoszę dziwne wrażenie, że w celowaniu brakuje płynności, być może to tylko kwestia ustawień.

- Fizyka broni wydaje mi się drętwa, ale na usprawiedliwienie dodam, że za mało jeszcze strzelałem - to jest wstępne odczucie.

- Cały system - zbierania, powrotu do bazy wydaje się mocno ubogi względem tego co prezentuje Escape From Tarkov. Mało lootu, mało miejsc do lootowania (pojemników). Sam loot nie wydaje się wynagradzający trud - zazwyczaj jeden typ amunicji, w dodatku bardzo dużo. Brakuje jeszcze chyba jakiegoś takiego balansu.

- No i na minus to, że śmierć nie wydaje się tak srogą karą. Postać żyje dalej, tracimy oczywiście loot, który mieliśmy przy sobie, ale nic poza tym.

  • Plusik 1
Opublikowano

Po dwóch godzinach ta gra niestety wydaje się nudna :)

Fizyka broni nie jest zła, po zaznajomieniu się z tym jak działa i dostosowaniem czułości - da się grać. Niestety, nóż jest bezkonkurencyjny :) Jak w pierwszych fazach PUBG na Xboxie. Gra jest nudna z jednego prostego względu. Jest pusta, mało za mało graczy na lokację, lokacje są puste. Kilka domów na krzyż do zlutowania a w każdym po dwie, trzy te same szafki. Nie odnajduję satysfakcji z tych wypraw. Samo zebranie zrzutu jest mało wynagradzające. Ponadto zauważyłem, że lepiej jest się skupić na przeszukiwaniu domków, bo tam znajdziemy loot, który pozwala rozbudować swój obóz. No i jest to jakaś monotonia. Weź sprzęt, zbierz co się da i wróć. Względnie łatwo jest wrócić z wyprawy żywym i brakuje jakiegoś takiego czynnika ryzyka jak w PUBG, gdzie przez pół meczu czujesz spięcie.

Opublikowano

Na ten moment - tak. Ale to jest preview, to jeszcze sporo może się zmienić. Wątpię, że przerobią design lokacji, ale może zwiększą różnorodność sprzętów, dodadzą więcej obiektów do przeszukiwania i rozsypią przedmioty po lokacjach - to już byłby duży krok do przodu. Brakuje tych NPCów, którzy są w Escape from Tarkov. Tam budzi to niepokój, bo nigdy nie wiesz (może tylko na początku) czy to gracz, czy NPC, a ten drugi jest mniej agresywny i jak zastrzelisz jednego to cała reszta Cię będzie ścigać. W Vigor tego dreszczyka mocno brakuje. Samo zabicie kogoś nie jest w żaden sposób nagradzane. Jasne możesz zabrać jego klamoty, ale Ci gracze nie mają tam nic wartościowego póki co (może to być spowodowane małą różnorodnością przedmiotów). Chciałbym, żeby postać mogła ginąć, bądź tracić jakieś umiejętności po śmierci, które można z czasem przywrócić. A raz zabita, żeby nie przepadała na zawsze tylko musiała być np. hospitalizowana przez jakiś czas, bo z każdą śmiercią bez wizyty w szpitalu wzrasta ryzyko śmierci "na zawsze". To tylko przykład, ale takie mechaniki podbiły by wartość podejmowanego ryzyka w grze a co za tym idzie - fun.

Długa droga przed nimi, ale na ten moment - kto nie gra, nie ma czego żałować póki co :) Serio. Może wyglądać dobrze, bo nieźle się prezentuje, ale jest dużo do zrobienia a te rzeczy mogą nie pojawić się wcale.

Opublikowano

Tu nagranie z mojego godzinnego gameplayu z komentarzem po angielsku. Dużo może się nie działo, ale generalnie to trochę pokazuje jaka ta gra jest :) Gdy to porównuję do tego jak wygląda pierwszy lepszy gameplay z Escape from Tarkov, to niestety widać, że ten drugi jest pod wieloma względami bardziej emocjonujący.
 

 

Opublikowano

Preview od dziś jest dostępne dla każdego:

 

To access the Vigor Closed Game Preview, you must:

  1. Sign in and launch the Xbox Insider Hub on your Xbox One console.
  2. Navigate to Insider content > Vigor Beta.
  3. Select Join.
  4. Joining will automatically direct you to the Store to download Vigor Beta!


Note:
* Game preview will be available until the 25th of July.
* Please feel free to share screenshots, game clips, or stream.

But that is not all! We also have the particular Giveaway contest for you, Outlanders! We're Giving Away 10 Premium Founders Packs for Free! To take part in this contest, the only thing you have to do is to capture your favorite moment of your playthrough. It can be anything from the screenshot to gif, meme or short video. And to share that picture on Twitter accompanied by our official hashtag #whatifhumanityfalls and to tag @vigorthegame in the tweet. We will announce the 10 lucky winners once the game preview ends. 

  • Plusik 1
Opublikowano

pogralem troche i faktycznie o ile na poczatku jest calkiem okej to po prostu gra jest za pusta i malo rzeczy do zbierania, strzelanie faktycznie dziwne. poki co ubilem 2 typow i dwa razy zdobylem air drop

  • 3 lata później...
Opublikowano (edytowane)

Gra w to to ktoś jeszcze? Odkryłem ten tytuł w niedzielę i masakrycznie mnie wkręcił. Gram na Ps5. Widzę od początku,że gra nieco uboga, ale ecountery dają radę póki co. Gram na lone wolfie i co za tym idzie jest ciężko,ale i emocjonująco. Wczoraj natrafiłem na 3 osobowy team który podchodził pod moją pozycję. Ależ były imołszons jak dwóch rozjechałem,a trzeci na farcie mnie zgarnął mając 1/5 HP. Micha mi się cieszyła od ucha do ucha widząc jak ten trzeci szabruje moje truchło,a za wzniesienia wyłonił się kolejny lone Wolf i go ubił. Wrócę z pracy to od razu na Norweską ziemie zmierzam. Pewnie już mi się zbudowała antena generująca korony :ohboy:

Edytowane przez Szajka

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...