yaczes 14 482 Opublikowano 2 maja 2019 Opublikowano 2 maja 2019 O kurla jak sie ludzie rzucili na te limitki :O Mam nadzieje, ze conquest stanie na wysokości zadania. Cytuj
funditto 657 Opublikowano 2 maja 2019 Opublikowano 2 maja 2019 Co prawda FE mnie nie jara, ale to chyba nie pierwszy raz jak gra na Switcha robi mega wynik, nie Czezky ? 1 Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 2 maja 2019 Opublikowano 2 maja 2019 7 godzin temu, Dave Czezky napisał: O kurla jak sie ludzie rzucili na te limitki :O Mam nadzieje, ze conquest stanie na wysokości zadania. Fajna cena jak na to co zawiera zestaw. No i steelbooki na Switcha prezentują się kozacko. Tak jak było wydaniem Xenoblade. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 2 maja 2019 Opublikowano 2 maja 2019 Switchowe steelbooki to są koorwa malutkie dzieła sztuki szkoda że tak mało ich jest Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 15 maja 2019 Opublikowano 15 maja 2019 (edytowane) Trochę info z famitsu jest w tym wątku (jak się wejdzie w twittera to widać więcej w kolejnych tweetach z tego wątku): Opcji strategicznych trochę jest. Fajnie wygląda sposób dołączania/rekrutowania wojska do naszych hipków. Kurde, żeby tylko fabuła nie ssała i będzie sztos. Edit: btw nie mogli dać trailera do tego, czy coś? Pewnie chodzi o ekskluzywny materiał dla nich, ale trochę szkoda. Edytowane 15 maja 2019 przez Basior . Cytuj
number_nine 1 328 Opublikowano 16 maja 2019 Opublikowano 16 maja 2019 Chyba bardziej pasowały mi pikselowe pamperki na mapie taktycznej Tak czy siak kiedy już będę miał Switcha, to na pewno chętnie sprawdzę nową część. Btw, nie wiedziałem, że Perfect Blue to sklep forumowego kolegi. @Dave Czezky będziesz miał niedługo nowego, stałego klienta 1 Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 11 czerwca 2019 Opublikowano 11 czerwca 2019 Timeskip zawsze na propsie. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 11 czerwca 2019 Opublikowano 11 czerwca 2019 Ale jakiś gameplay to mogli pokazać. Może na Treehouse? Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 11 czerwca 2019 Opublikowano 11 czerwca 2019 Nie wiedzieć czemu ale mam dalej mieszane uczucia co do tego Fire Emblem i akurat chodzi o gameplay i stylistyke. Coś mi tutaj nie leży. Mam wrażenie jakby poszli po najmniejszej linii oporu i ten motyw z bycia wykładowcem i studenciakami to jakoś kojarzy mi się z Harry Potterem i to nie w pozytywny sposób. Muszę się pośpieszyć jeżeli chce kupić jeszcze limitkę. Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 12 czerwca 2019 Opublikowano 12 czerwca 2019 Gameplay z treehose: Podoba mi się to łażenie po akademii. I wygląda to też całkiem nieźle. Ciekawe jaka będzie proporcja przed i po timeskipie. Cytuj
estel 806 Opublikowano 13 czerwca 2019 Opublikowano 13 czerwca 2019 Jest strasznie dużo mikro managementu w tej akademii. Ciekawy jestem jak te elementy będą wyglądać po timeskipie. Ogólnie to lubię turówki i to mój pierwszy Fire Emblem będzie, więc się jaram Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 13 czerwca 2019 Opublikowano 13 czerwca 2019 Dobra limitka u @Dave Czezky zamówiona, ostatnie gameplaye i informację o grze mnie przekonały (w końcu dual audio, czy to takie trudne było?). Klimacik ze wstawek wylewa się z ekranu, więc nie mogę się doczekać. Na minus dalej uważam, że gra mogłaby wyglądać ładniej, no ale trudno nie można mieć wszystkiego. Cytuj
ogqozo 6 552 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 (edytowane) Miesiąc do premiery. Zazwyczaj nie czytam o grach, w które jeszcze nie grałem, ale kilka rzeczy mnie frapuje. Wiele z nich mówi nam o tym, że po cichu to niedawny remake gry z 1992 mógł wyznaczyć już nowy kierunek serii w największym stopniu, i Three Houses po prostu bierze wiele z Echoes, gry nieco przeoczonej w mainstreamie z powodu premiery Switcha, uważanej raczej za dziwne odstępstwo - a tylko w niektórych elementach wracamy do kierunku wyznaczonego przez popularne Awakening, nie mówiąc o klasycznych odsłonach serii. To jest to, co mnie najbardziej uderzyło nie mając wcześniej info o grze: - wygląda na to, że seria zrezygnowała na serio z nastawienia na "trójkąt". Podobnie jak w Echoes, metodą uzyskania nietypowej przewagi w danym momencie są głównie Weapon Arts, czy jak to się teraz nazywa. Mam bardzo mieszane uczucia co do tego wyboru. - podobnie jak w Echoes, istnieje system cofania czasu, by naprawić ruch, który poszedł wyjątkowo źle. To kolejna wielka zmiana dla serii, chyba na plus... Nienawidzę powtarzać całych walk w FE przez jakąś głupotę. Przyznam się, że system "śmierci na zawsze" uważam za bardzo kiepską metodę budowania "trudności" w grze, w której większość ruchów jest dość oczywista, a walki czasem długie w ciul. - pełny voice acting, który spowalnia tempo gry, a nie wydaje mi się, by był tego warty, ale zobaczymy. - główny bohater/ka oficjalnie nazywa się Byleth. Byleth... - wybór domu spośród trzech ma mieć dość spory wpływ na dalszą grę. Chodzi o historię, ale także specyfikę składu. To kolejna metoda, by zachęcić graczy do ponownego przechodzenia Fire Emblema. Brzmi lepiej niż poprzednie. Ciekawe jak z dodatkami popremierowymi i ogólnie ostatecznym kosztem gry, biorąc pod uwagę dość kontrowersyjną historię serii w ostatnim czasie - sporo się dzieje pomiędzy walkami. Podobnie jak w Echoes, możemy chodzić po lokacjach w 3D. Minimapka, oznaczenia zadań, geez... Przez cały miesiąc trenujemy postaci, rozwijamy relacje, spędzamy wolny czas, szykujemy się powoli do walki, no brzmi niemal jak Persona, brzmi jakby to już był miks co najmniej 50/50 między taktyką a dating simem - przykładowe aktywności jakie widzę między walkami: "scouting" uczniów z innych domów do zespołu, wręczanie ludziom prezentów/szukanie ich zgub, cholerne rozmowy przy herbatce z wyborem odpowiedzi (gdy odpowiemy na wszystko w sposób dający nam maksymalne punkty, dostaniemy fanfary z napisem "PERFECT TEA TIME") - te aktywności zużywają czas, jak w Personie i oczywiście jak w dating simach które ją inspirowały. Tak więc powstaną na pewno poradniki z całymi niesamowicie skomplikowanymi siatkami, jak optymalnie zorganizować wszystko, by wymodzić najlepszy skład, maksymalne relacje itd. Czym byłby Fire Emblem bez konieczności planowania całej gry co do kroku w Excelu by uczynić skład ostatecznie 100 razy lepszym. - gra wygląda bardzo ładnie. Beka z ludzi, dla których w Fire Emblem nie chodzi o rysunki, menusy i trochę szybkich animacji, tylko o realistyczną teksturę trawy. Czuję vibe'y z GameCube'a i PS2... dobrego czasu dla japońskich RPG-ów. Ale gra wydaje się działać szybciej niż one i oczywiście w HD. - inaczej niż forumowi eksperci, uważam, że "system sellerami" jest co najwyżej kilka gier na świecie, ale nadchodząca fala FE-Pokemon-Animal Crossing będzie jednym z nich. Przyciągnie więcej kobiet i nastolatków. I w związku z właśnie tym musi pojawić się tańszy przenośny Switch, bo w obecnej formie nie za bardzo da się obniżyć cenę konsoli. A 300 euro to po prostu za dużo dla ludzi grających w dosłownie trzy gry. - historia zapowiada się epicko w skali, a także w bardziej poważnym tonie, niż odsłony na 3DS-a. Ogólnie ta gra po cichu ma na sobie brzemię Mesjasza jRPG-ów na tej generacji - ten lider Złotych Jeleni? To facet. Dzisiaj się dowiedziałem. Okej, to zmieniam wybór na Orły Edytowane 23 czerwca 2019 przez ogqozo 1 3 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 No jeżeli wcześniej uważałeś tego mulata za kobietę, gdzie przecież był widoczny na wcześniejszych trailerach a nawet chyba na Nintendo Direct w lutym były przedstawione trzy szkoły i ich przedstawiciele to dziwi mnie, że Dmitriego nie pomyliłeś z kobietą Ja właśnie dzięki pozbyciu się sztandarowego trójkąta, dodanie pełnego dual voice actingu oraz wykorzystanie dobrych patentów wziętych z echoes i Gaidena przekonały mnie do tego aby w końcu złożyć preorder. Wcześniej wydawał mi się mdły i bez polotu jak Awakening. No i jednak ostatnie gameplaye i zwiastun na Directcie z E3 pokazały trochę więcej z fabuły, która zapowiada się ciekawiej niż ostatnie odsłony. P.S. A no i ekipa z Intelligent System podobno nie kryła się z tym, że wzoruje się na Personie w pewnych aspektach. Dobrze też, że nie będzie bękartów jak wcześniej bo więcej w tym było dating sima niż SRPGa. Cytuj
estel 806 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 Staram sie nie czytac. Moj pierwszy FE, ide w ciemno. Persony uwielbiam, wiec wszelkie tego typu elementy mnie nie odrzucaja, jedynie z tego co mi sie wydaje nie ma w grze dzienniczka z informacjami kto co lubi i trzeba sobie to zapisywac samemu? Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 24 czerwca 2019 Opublikowano 24 czerwca 2019 8 godzin temu, estel napisał: Staram sie nie czytac. Moj pierwszy FE, ide w ciemno. Persony uwielbiam, wiec wszelkie tego typu elementy mnie nie odrzucaja, jedynie z tego co mi sie wydaje nie ma w grze dzienniczka z informacjami kto co lubi i trzeba sobie to zapisywac samemu? Z tego co gdzieś na któreś stronie czytałem to są opisy albo postacie same mówią czym się kierują w swoim wirtualnym życiu, no i również po to są niby te herbaciane imprezy. Cytuj
estel 806 Opublikowano 24 czerwca 2019 Opublikowano 24 czerwca 2019 No tak, ale to chyba dziala podobnie jak Stardew, ze postacie cie informuja co i jak, ale zeby to zapamietac to juz trzeba sobie samemu na kartce zapisac, bo gra nie trackuje tego w zaden sposob. W sumie to czepiam sie na sile Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 24 czerwca 2019 Opublikowano 24 czerwca 2019 Czy ja wiem? W poprzednich odsłonach był dosyć szczegółowy system opisu postaci (kto kim był, jaką rolę pełnił etc.), więc obstawiam, że teraz nie powinni się wyłamać z tej reguły. Cytuj
ogqozo 6 552 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 (edytowane) Och, to nie odrzucające, ja to lubię, to może dodać urozmaicenia grze i jeśli jest dobrze zrobione, jest ciekawe (tyle że w Personie nagrody są deczko bardziej interesujące, niż w FE, to mnie nieco zastanawia). Po tym, jak powstało Mirage Sessions (którego port, nadal podejrzewam, okaże się za parę lat pierwszą grą Atlusa na Switcha), nie ma co dodawać, że serie mają do siebie sympatię. To po prostu ciekawe, w jakim kierunku skręca mająca już prawie 30 lat seria, której tyle czasu zajęło dodanie jakiejkolwiek większej faktycznej rozgrywki poza samymi walkami. Stawka jest spora, jeśli chodzi o tron jakiegoś widowiskowego jRPG z FABUŁĄ, bo na tej generacji prawie nie ma Mesjasza. Jest Persona 5 i w sumie tyle, o drugie miejsce rywalizują w oczach większości Dragon Quest XI, Xenoblade 2 i Berseria, czyli gry mające więcej wad niż pizza z ananasem i anchois. W ogóle to chyba cieszę się, że seria FE wraca na wielki ekran. Z powodu prezencji, której oczekują ludzie na TV, seria znalazła sobie wyjątkowo gościnny dom na 3DS-ie, ale to jak ułożona jest rozgrywka zawsze mnie męczyło podczas grania w pociągu czy czymś. W Fire Emblemie dobrze jest pomyśleć, co się planuje, na dobrych kilka ruchów naprzód, i ciśnienie że za X minut mam przerwać zawsze mnie rozpraszało. Gra ma dość długie scenki i generalnie dość powolne, dostojne tempo rozwijania prawie wszystkiego. Estetycznie pasowała na 3DS-a idealnie, ale pod względem tempa - w ogóle. Oczywiście można grać na 3DS-ie siedząc w domu, ale cmon. Na Switchu ta seria ma szanse być jeszcze lepsza. Edytowane 25 czerwca 2019 przez ogqozo 1 6 Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 10 lipca 2019 Opublikowano 10 lipca 2019 https://nintendoeverything.com/scans-roundup-fire-emblem-three-houses-cardfight-vanguard-ex/nggallery/image/scan_1-110 Nawet walki z "bestiami" dodali. Nice. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 25 lipca 2019 Opublikowano 25 lipca 2019 No i posypało w recenzjach dziewiątkami i ósemkami. 87 na MC, jutro będzie grane, a może i dzisiaj nawet Cytuj
czacha79 26 Opublikowano 25 lipca 2019 Opublikowano 25 lipca 2019 Zarzekalem sie ze nie wezme tej gry, tym bardziej ze nigdy nie gralem w FE .... no i nic z tego nie wyszlo... kupilem .. ale zeby potem nie moc cofnac tej decyzji wzialem cyfre Cytuj
Gość ragus Opublikowano 25 lipca 2019 Opublikowano 25 lipca 2019 Z pierwszych wrażeń wynika, że warto zacząć na Hard, bo normal za łatwy. Cytuj
czacha79 26 Opublikowano 25 lipca 2019 Opublikowano 25 lipca 2019 Trudniejszym pytaniem jest Casual czy Classic? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.