Opublikowano 12 czerwca 20186 l To dlatego tak bardzo mi się kojarzyło z mechaniką (badum tsss) Armored Core. Ba nawet design mechów jest bliski tym z AC: 4 Answer. Nie powiem zaskoczyli mnie tym i jeżeli to nie będzie cyfrowa popierdółka to chyba to łyknę. Szkoda, że dopiero 2019 bo przygarnąłbym na koniec roku.
Opublikowano 13 czerwca 20186 l Nie żeby to był jakiś wyczyn, ale zdecydowanie najlepsza gra directa.
Opublikowano 14 czerwca 20186 l jak bedzie duzo opcji customizacji i jakis online to zapowiada sie kozak
Opublikowano 14 czerwca 20186 l Zajawka mnie zaciekawiła. Gameplay też ma zadatki. Nie wiem czy to moja słabość do celshadingu, czy do mechów (Xenoblade X 2 by pozamiatało! ), ale gierka jest obserwowana.
Opublikowano 17 czerwca 20186 l @Frost Ponieważ marka Armored Core należy do From Software a jedynie twórca i mecha designer (który tworzył mechy również do serii Macross) pochodzą z FS (choć nie wiem czy owy mecha designer nie jest freelancerem) a obecnie pracują dla Marvelous? Edytowane 17 czerwca 20186 l przez chrno-x
Opublikowano 17 czerwca 20186 l Nie powiem zaczyna mi się podobać ta gra, jeśli czegoś po drodze nie spartaczą, to pewnie i kupię...
Opublikowano 17 czerwca 20186 l W dniu 14.06.2018 o 10:16, Kinoji napisał: jak bedzie duzo opcji customizacji i jakis online to zapowiada sie kozak Potwierdzili, że w pełnej wersji będzie online oraz granie lokalne między Switchami
Opublikowano 17 czerwca 20186 l From Software nie chce robić AC już tyle lat bo wolą trzepać klony soulsów. Walić ich. Przeoczyłem tę grę podczas E3 bo Yano mi powiedział, że Nintendo miało (pipi)ową konferencje i był tylko Smash. Teraz już wiem, że obok DMC 5 jest to druga gra którą się jaram. Sam mecha designer Shoji Kawamori to kozak i legenda. Widać na trailerze mechy bardziej w stylu wcześniejszych części z PS2 nawet jeden czerwony podobny do Nineballa. Gameplay za to jak w AC4 czyli dobrze imo, że nie ciężkie-pseudorealistyczne maszyny jak ACV. Gra raczej nie będzie tak "customization heavy" jak AC ale to dobrze. Nie te czasy gdzie robiło się mecha cały dzień, a potem po jednej misji okazywał się bezużyteczny bo działko laserowe na prawym ramieniu brało za dużo energi, a zmieniając rdzeń trzeba też było i zmienić nogi itd. W DxM można będzie też zakładać bronie upuszczone przez przeciwników. Gość nadzorujący DxM - Kenchiro Tsukuda odpowiadał za najlepszą część czyli Armored Core 3 na PS2. Jest to część kultowa która stworzyła legendę na której silniku powstało jeszcze 5 kolejnych części na Ps2. Samo lore w AC3 też było najciekawsze. Ciężkie mechapostapo gdzie ludzkość żyje pod ziemią bo warunki na powierzchni nie nadają się do życia, a całym społeczeństwem steruje superkomputer. To naprawdę dobrze wróży Deamon X Machinie. Nie wiem jak można mieć switcha się nie jarać.
Opublikowano 22 sierpnia 20186 l Cell shading rzeczywiście przywołuje skojarzenia z ZOE jednak te gry były prawie niegrywalne. Dobrze, że poszli w stronę najbardziej dynamicznego AC czyli 4. Teraz tylko czekać na odpowiedź From Softrware, a ta wg zapewnień prezesa nadejdzie.
Opublikowano 23 sierpnia 20186 l Hmmm jakby to napisać, żeby nikogo nie urazić... Chyba poczekam na filmiki z nowszej wersji builda.
Opublikowano 14 lutego 20196 l Graficznie spoko, artstyle spoko, roboty wyglądają spoko ale gejmplej jakiś taki bez polotu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.