XM. 11 035 Opublikowano 17 września 2019 Opublikowano 17 września 2019 Ale okładeczka z LGR fajnejsza niż ta w SRG Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 17 września 2019 Opublikowano 17 września 2019 Ale w SRG masz fajną obwolutę ;p Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 22 lutego 2020 Autor Opublikowano 22 lutego 2020 (edytowane) Ujawnienie nowej gry Sabotage Studio nastąpi 19 marca. Patrząc na wypowiedzi ogólne twórców, raczej na pewno będzie to też jakiegoś rodzaju retro indie. Edytowane 22 lutego 2020 przez ogqozo 2 Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 7 kwietnia 2020 Autor Opublikowano 7 kwietnia 2020 (edytowane) No dobra. Powiem tak. Jak założę osobny temat, to ludzie będą szydzić, ale myślę, że tak naprawdę sporo forumowiczów zainteresuje... Sea of Stars. Ma to być opowieść "w świecie Messengera", która będzie nawiązywać tym razem do jRPG-ów z czasów SNES-a. Walki na ekranie eksploracji rodem z Chrono Triggera, elementy akcji w turowej walce rodem z... Super Mario RPG?, nowoczesne oświetlenie i poruszanie się. "Na PC i konsolach w 2022 roku" (kurde, jak daleko) Czemu piszę o tym dziś? Otóż ogłoszono, że gościnnie jakieś utwory napisze... kompozytor najlepszego growego OST wszech czasów, Yasunori Mitsuda! Nie żeby Eric Brown potrzebował pomocy. Edytowane 7 kwietnia 2020 przez ogqozo 3 Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 7 kwietnia 2020 Opublikowano 7 kwietnia 2020 Lekko sie podjarałem zwłaszcza, że Mitsuda robi muzykę. No i ten klimat a la CT. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 7 kwietnia 2020 Opublikowano 7 kwietnia 2020 2022 nie no poyebało trochę, a wygląda to fajnie i rusza się dobrze, ale przez ten długi czas oczekiwania to jednak nie ma hajpu. Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 8 kwietnia 2020 Autor Opublikowano 8 kwietnia 2020 (edytowane) No mocne ogłoszenie tak od razu walić że 2022, ale to zespół na kilkanaście osób, te pół miliona z Kickstartera im się na teraz przyda. No i ten battle theme już jest do playlisty. Tutaj widać nową jakość. Utwór jest napisany jak retro, ale brzmienia są o tyle lepsze, niż kiedykolwiek były w latach 90. - wspaniała jakość instrumentów i tylko zyskuje na mocy z lepszym audio i wyższą głośnością. Edytowane 8 kwietnia 2020 przez ogqozo Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 16 maja 2020 Opublikowano 16 maja 2020 Achievement "Was That A Dragon?" jest za rozwalenie czerwonego Manfreda? Rozwalilem generała, a tego nie mam odblokowanego Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 20 maja 2020 Opublikowano 20 maja 2020 Po dość długiej przerwie wróciłem do messengera żeby skończyć Picnic Panic, dodatek dużo trudniejszy niż podstawka ale po zakończeniu mega satysfakcja, bez kitu jeden z lepszych indyków w jakie grałem 2 Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 20 maja 2020 Opublikowano 20 maja 2020 Dla mnie to w ogóle najlepsza gra w stylu retro platformówek/metroidvanii w jakie grałem. Idealnie dopasowany poziom trudności, świetny gameplay, super oprawa audio-wideo, genialne poczucie humoru, no i jeszcze takie fajne darmowe dlc. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 20 maja 2020 Opublikowano 20 maja 2020 Ja mam mieszane uczucia odnośnie tej gry. Jestem pod koniec i czuję się bardzo zmęczony. O ile początek jest w porządku, tak zmiana na metroidvanię to tragedia. Trzeba przebiec po kilka razy te same pomieszczenia, a nie cierpię takiego sztucznego przedłużania gry. Jeszcze gdyby była możliwość teleportacji do każdego sklepu na mapie, to by trochę uratowało sytuację. To jest pewnie jeden z powodów, dla których ta gra jest tak banalnie prosta. Z plusów: muzyka, dialogi, które nie doprowadzają do łez , ale są zabawne i łamią 4 ścianę i moveset postaci. Grafika... tematycznie pasuje zmiana z 8 na 16bit, ale mam nadzieję, że twórcy indie przestaną być takimi śmierdzącymi leniami i żerować na nostalgii boomerów. Wolałbym więcej gier wyglądających jak Hollow knight, Guacamelee czy Ori. 1 1 Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 20 maja 2020 Opublikowano 20 maja 2020 No połowa gry goty, połowa średnia Indie. Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 Mi się te metroidvanie podobają graficznie ale strzela mnie jak gram w gry z backtrackingiem. I po kilku godzinach się poddaje bo nie mam radochy. jedynie Ori mi podchodzi ale tam można się teleportować więc luz. Więc jak w tej grze wleciały elementy mojego znienawidzonego gatunku giereczka wylądowała na półce. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 21 maja 2020 Opublikowano 21 maja 2020 Ja bardzo lubię metroidvanie, ale tutaj mi zupełnie nie siadło. Zbyt często trzeba chodzić po tych samych poziomach, a sama gra jest głównie platformówką i przeciwnicy są tylko po to, żeby robić double jump. Muszę zrobić odpoczynek od gry zanim zacznę DLC. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 3 lipca 2020 Opublikowano 3 lipca 2020 No i siedzi calak(podstawka + dlc) Bardzo sztywniutka giereczka ze świetnym movementem + lvl designem, pomysłowymi bossami i mocno wpadającym w ucho sountrackiem. Druga połowa gierki(jak zamienia się w metroidvanie) też mi podeszła, bo przy tym movesecie bardzo szybko i sprawnie można się przemieszczać pomiędzy lokacjami. Chociaż mogli dać więcej teleportów, albo jak ktoś wcześniej wspominał, możliwość transportowania się między shopami. Poza tym wszystko najwyższej jakości. Nawet fabuła z duża dozą humoru daje radę. DLC to już w ogóle MIÓD i czysty fun. Bardzo mocno czekam na sequel. 9/10 bez zająknięcia. Tutaj jeszcze staty z sejwów 1 Cytuj
Luqat 975 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Właśnie jestem w trakcie ogrywania i przeszedłem Spoiler Tower of time i jestem w chmurach Czy to już ta legendarna "gorsza" druga połowa gry się zaczęła? Pewnie mam już skilla jak emeryt, bo męczyłem Golema prawie godzinę, ale w końcu padł, więc chyba nie jest tak źle. Ogólnie bossowie nie są przesdanie trudni, ale trzeba poświęcić czas, żeby się ich nauczyć, a potem "tylko" przejść do praktyki i rozruszać palce, żeby ich załatwić. Podoba się mnie to, bo póki co nie miałem momentu, żeby chcieć rzucić padem, a bardziej czułem motywację do kolejnej próby, bo wiedziałem, że da się to zrobić. Tak więc ktoś zrobił to dobrze (póki co). No i kwestia mechaniki cloudstep, na którą niektórzy tu narzekali, to wg mnie bardzo fajna i oryginalna rzecz, która jest jedną z tych, które wyróżniają ten tytuł. Zresztą pozostałe też są spoko i ogólnie zestaw ruchów jak i tempo gierki jest jak dla mnie akurat. W ogóle, to cieszę się, że kupiłem Koxa i dostałem gratis GP, bo dzięki temu sprawdziłem m.in.ten tytuł, o którym tu czytałem, ale jednak nie byłem na tyle przekonany, aby w niego zainwestować. Nawet na początku, kiedy pograłem, to jakoś się nie wkręciłem, bo nie widziałem w nim nic ciekawego, poza żerowaniem na nostalgii, jak tu niektórzy pisali i już chciałem ją odinstalować, bo nie ciągnęło mnie żeby grać dalej. No, ale jednak wyszło tak, że odpaliłem raz jeszcze, pograłem dłużej i kliknęło i mam nadzieję, że tak będzie do końca. Mam jedno pytanie "techniczne". Zebrałem do tej pory, czyli momentu, o którym piszę na początku niecałe 10 (może z 8?)power seals'ów z chyba 45ciu, więc jeżeli jestem w połowie gry to chyba trochę pominąłem czy jednak nie? Czy dalej będzie ich więcej? A i jeszcze jedno, bom zapomniał Co z Spoiler mapą? Póki co nie mam, a przynajmniej nie działa po wciśnięciu odpowiedniego przycisku. Myślałem, że może jest niedostępna w niektórych miejscach, ale nie mam w ogóle....albo coś robię nie tak/jestem ślepy Z górki dzięki za ogórki...tzn. (p)odpowiedzi. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Opublikowano 23 sierpnia 2020 Zaraz będziesz miał mapę i wszystko tam będzie pokazane. Nie bój nic Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 24 sierpnia 2020 Opublikowano 24 sierpnia 2020 Jak dostaniesz mape to zaczyna sie ta gorsza czesc gry. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.