devilbot 3 723 Opublikowano 2 maja 2019 Opublikowano 2 maja 2019 (edytowane) @Shen Dzięki temu, że sterylne to jeszcze wychodzą. Chociaż samurai shodown na screenach HD wygląda spoko. Jak wydali rysowanego recznie kofa 13 to studio się zwinęło i zrezygnowało z gier na parę lat więc to jedyne wyjście. Edytowane 2 maja 2019 przez devilbot Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 4 maja 2019 Opublikowano 4 maja 2019 GG czy DBZ to 3d i tez pewnie obniza koszta produkcji Ehhh przypomnial KOFXIII az sie lezka w oku kreci na mysl jaka ta gra byla piekna i dobrze animowana. Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 9 maja 2019 Opublikowano 9 maja 2019 Odpalilem KoF jak ostatnio grałem z ziomkami, no nie dla nich gra, bo nie walisz combosow dwoma przyciskami jak w SC czy Tekkenie. Czuje, ze bede grac w to sam 1 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 9 maja 2019 Autor Opublikowano 9 maja 2019 Po sieci też będziesz grał w to sam Kibicuję tej grze ale bądźmy realni. Będzie zupełnie nieatrakcyjna dla przeciętnego konsumenta oczekującego niezobowiązującej zabawy... Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 9 maja 2019 Opublikowano 9 maja 2019 No niestety, to samo mialem z GG 1 Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 (edytowane) Nowy trailer pokazujący trochę trybów Ghost mode, Dojo itp: Potwierdzili Season pass z 4 postaciami za 20 $, a jak kupimy w preorderze albo w pierwszym tygodniu to dostaniemy go za free. Spoko. Zapowiedzieli też nowe edycje z neogeo mini z tematem Samsho: aha no i trailer Genjuro który to jest edgy ale nie jest wcale przodkiem Iori Yagamiego z Kofa co SNK samo zdementowało: i jeszcze jego rywal Haohmaru: Fragment chyba pierwszego turnieju w Samsho 2019. Jak widać rundę można będzie zakończyć szybko: Edytowane 14 maja 2019 przez devilbot 1 1 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 14 maja 2019 Autor Opublikowano 14 maja 2019 Świetna opcja z tą symulacją AI. Wydaje się być ciekawe przynajmniej przez chwilę póki nie wsiąkniemy w online (albo zabraknie żywych graczy) Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Season pass do premierowego wydania tez spoko gest. Wiadomo czy bedzie box czy tylko cyfra? 2 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 14 maja 2019 Autor Opublikowano 14 maja 2019 Na play-asia mają pudełka dla wersji EU. https://www.play-asia.com/samurai-shodown/13/70caa1 Zamówiłbym ale nie chcę znowu płacić VATu Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 16 maja 2019 Opublikowano 16 maja 2019 Europa ma dostać taką oto fizyczną limitkę: Ciekawe kiedy zaczną się preordery u nas. Mam nadzieję że niedługo w perfectblue będę mógł dostać. 3 1 Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 16 maja 2019 Opublikowano 16 maja 2019 Może @Dave Czezky ma juz jakies info? 70 euro to chyba nie tak zle 2 Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 16 maja 2019 Opublikowano 16 maja 2019 jak juz sie gdzies pojawi, to bede zamawial. Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 16 maja 2019 Opublikowano 16 maja 2019 Ma byc tylko 500 sztuk? xD Tak sugeruja cyferki na karcie z Nakoruru. Pewnie pogladowa grafika. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 16 maja 2019 Opublikowano 16 maja 2019 Będzie też nienumerowana w tym limitowanym pudełku. Z Twitta: Cytat This collector will be the only one in the West and two versions will be available, one of them signed. 1 Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 16 maja 2019 Opublikowano 16 maja 2019 Nie, 500 ma być z podpisem artysty. https://www.destructoid.com/europe-is-getting-a-pretty-slick-samurai-shodown-collector-s-edition-553730.phtml#&gid=553730&pid=1 2 Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 16 maja 2019 Opublikowano 16 maja 2019 Grafika (design postaci/aren) fajna, muzyka fajna. Niestety wczytywanie walk jest długie Prawie wszystkie bijatyki tej nędznej generacji konsol mają problemy z długimi loadingami. Dobrze że PS5 ma mieć "wypasiony dysk SSD". Mam nadzieję że dzięki wstecznej kompatybilności będzie można grać a nie czekać Szkoda że wersja na PC (SSD ) dopiero pod koniec roku Gdyby tak SSD w PS4 poprawiało wczytywanie walk tak o np; 50% to nie żałowałbym blisko 500zł. 1 Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 18 maja 2019 Opublikowano 18 maja 2019 Te loadingi nie takie złe 13-16 sekund na konsoli to taki standard do przyjęcia. Z nowych informacji to podali na twitterze, że gra będzie miała możliwość wyłączenia krwi i odcinanych kończyn w opcjach i pokazali specjalną edycję na Japonię z butelką sake w zestawie: Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 19 maja 2019 Opublikowano 19 maja 2019 Dla mnie są złe. W czasach PS2/GC/XBOX bijatyki były piękne i na dodatek szybko się wczytywały, w sumie na PS1 bijatyki Namco też. Na PS3/Xbox360 było już gorzej, ale i tak ok. Niestety obecnie jest fatalnie. Ostatnio grałem w T5 na PS2, śliczna gra, krótkie loadingi, T7 przeciętny graficznie i długo się wczytuje. Zresztą nawet na SSD (PC) szału nie ma jeśli chodzi o wczytywanie walk, widać że bamco nie ogarnia UE4. W przypadku DOA6, SSD na PC ZNACZNIE skraca loadingi, walki wczytują się jak za czasów PS2 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 maja 2019 Opublikowano 19 maja 2019 No jak patrzę np na takiego DOA3 a ostatnie odsłony to zastanawiam się what went wrong. No jest niby progres w wyglądzie postaci ale to co się odwala w otoczeniu i te loadingi to je dramat. Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 19 maja 2019 Opublikowano 19 maja 2019 (edytowane) Aktualny, kastracyjny model sprzedażowy też ma swoje na sumieniu w kwestii częściowej utraty za(pipi)istości przez ten najświętszy z gatunków gier. Odkąd odszedł Itagaki, to DOA trochę straciło z wesołego, kolorowego klimatu, który niemal od zawsze ( a na pewno od części drugiej) towarzyszył serii. Piątka jest zbyt mroczna, co nie zmienia faktu, że system nadal bardzo dobry. Grało mi się świetnie w tę odsłonę. Edytowane 19 maja 2019 przez ciwa22 2 Cytuj
metalcoola 178 Opublikowano 19 maja 2019 Opublikowano 19 maja 2019 (edytowane) 6 godzin temu, Dr.Czekolada napisał: No jak patrzę np na takiego DOA3 a ostatnie odsłony to zastanawiam się what went wrong. No jest niby progres w wyglądzie postaci ale to co się odwala w otoczeniu i te loadingi to je dramat. 7 godzin temu, Alastor84 napisał: Dla mnie są złe. W czasach PS2/GC/XBOX bijatyki były piękne i na dodatek szybko się wczytywały, w sumie na PS1 bijatyki Namco też. Na PS3/Xbox360 było już gorzej, ale i tak ok. Niestety obecnie jest fatalnie. Ostatnio grałem w T5 na PS2, śliczna gra, krótkie loadingi, T7 przeciętny graficznie i długo się wczytuje. Zresztą nawet na SSD (PC) szału nie ma jeśli chodzi o wczytywanie walk, widać że bamco nie ogarnia UE4. W przypadku DOA6, SSD na PC ZNACZNIE skraca loadingi, walki wczytują się jak za czasów PS2 To też jeden z powodów dla których niemal całkiem olałem bijatyki w tej generacji, w takim SFV wyszukanie i wczytanie trwało dłużej niż sama walka... Edytowane 19 maja 2019 przez metalcoola Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 22 maja 2019 Opublikowano 22 maja 2019 Trailer kolejnej postaci. Tym razem główny bohater tej części czyli całkiem nowy ninja Yashamaru. Upadły samurai z mocami starożytnych kruków tengu. Złodziej cienia kradnący bogatym i rozdający biednym: 2 Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Kolejny character trailer. Tym razem Yoshitora Tokugawa zaprojektowany przez mangake Nobuhiro Watsuki(Rurouni Kenshin) jako główny bohater Samurai Shodown V. Został stworzony jako przeciwieństwo lekkoducha Haohmaru. Militarny geniusz i bezpośredni (zbuntowany) dziedzic szoguna Tokugawy: 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.