Skocz do zawartości

Luigis Mansion 3


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W tej grze emocje na twarzy Luigiego wyrażają więcej, niż 1000 słów, więc i po co miałby coś dodawać? Link niemowa też ma swój urok, mimo że w BOTW inne postaci zaczęły mówić.

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano
3 godziny temu, Jeez_PS napisał:

Mi jedynka się bardziej podobała. Głównie chodzi o flow i strukturę gry z której dwójka co chwilę gracza wyrywa. Brak duchów z obrazów to również krok w tył dwójki. Jak jedynka nie podchodzi to może nie ma sensu na siłę

Ciężko mi się z tym zgodzić. Dwójka była dużo ciekawsza ( a mam na świeżo bo dopiero co przeszedłem obydwie części). Sterowanie jest znacznie ulepszone, lokacje zróżnicowane, możliwości interakcji jest dużo więcej. Ja akurat grałem odwrotnie najpierw dwójke później jedynke i zauważyłem spory downgrade pod kątem gameplayu.

Opublikowano (edytowane)

Jak narazie kalka 2jki. Jeszcze na dodatek prawa gałka pływa, dziwne bo zazwyczaj lewa się kaszaniła. Gratis naklejki i czapka brelok Luigiego.

Edytowane przez S_600
Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, S_600 napisał:

Jak narazie kalka 2jki. Jeszcze na dodatek prawa gałka pływa, dziwne bo zazwyczaj lewa się kaszaniła. Gratis naklejki i czapka brelok Luigiego.

 

Jak masz inną konsolę (ps4/xox), to bierz adapter na pady. Wsio bezprzewodowo działa i nie trzeba psikać WD40 :)

 

Coop jest dostępny przez całą grę czy tylko w wybranych sytuacjach?

Edytowane przez balon
Opublikowano
39 minut temu, balon napisał:

 

Jak masz inną konsolę (ps4/xox), to bierz adapter na pady. Wsio bezprzewodowo działa i nie trzeba psikać WD40 :)

 

Coop jest dostępny przez całą grę czy tylko w wybranych sytuacjach?

O jakim adapterze mówisz ?

Opublikowano

Polecam od razu zmiane ustawien sterowania:

  • Prawa gala horizontal i sterowanie w osi Y zyroskopem

Od razu gra z niegrywalnej staje sie goty twinstick shooterem. 

 

@balon

Po pierwszym quescie

 

Niesamowite ile ta gra ma pomyslow na siebie :obama:

W kazdym pomieszczeniu cos do zrobienia. 

  • Plusik 1
  • Dzięki 4
Opublikowano
2 godziny temu, Dave Czezky napisał:

Polecam od razu zmiane ustawien sterowania:

  • Prawa gala horizontal i sterowanie w osi Y zyroskopem

Od razu gra z niegrywalnej staje sie goty twinstick shooterem. 

 

@balon

Po pierwszym quescie

 

Niesamowite ile ta gra ma pomyslow na siebie :obama:

W kazdym pomieszczeniu cos do zrobienia. 

Wspaniała gra i potwierdzam że sterowanie o którym pisze Dave jest najlepsze bo to domyślne to katorga xD

 

 

Nie ma pokoju w hotelu w którym by nie było czegoś do znalezienia i te sekrety wciągają. 

Opublikowano (edytowane)

Ok, sprawdzę, bo coś dziwnie się właśnie sterowało xD. Gra wydaje się łatwiejsza od dwójki (walka), w dwójce nieraz się spociłem (w sumie dla najlepszej rangi, więc może dlatego). Chyba specjalnie trochę ułatwili, żeby dzieciaki mogły też pograć. Ale gra się przednio, jedna miejscówka jak w Residencie, i lekki backracking, czyli to co lubię :).

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano
9 godzin temu, Dave Czezky napisał:

Polecam od razu zmiane ustawien sterowania:

  • Prawa gala horizontal i sterowanie w osi Y zyroskopem

Od razu gra z niegrywalnej staje sie goty twinstick shooterem. 

 

@balon

Po pierwszym quescie

 

Niesamowite ile ta gra ma pomyslow na siebie :obama:

W kazdym pomieszczeniu cos do zrobienia. 

R Stick Aim na Horizontal

Movement while Poltergusting Don't Turn ?? 

Tak?

Opublikowano

Trochę kicha, że da się motion-control/gyro celować tylko w pionie...

Czy się da?

W Splatoon to ogarnęli, tu tego nie dali rady zrobić? Dziwne. Czy w późniejszym etapie dochodzi jakaś technika, która koliduje z takim rozwiązaniem?

Opublikowano
8 minut temu, Damk napisał:

Trochę kicha, że da się motion-control/gyro celować tylko w pionie...

Czy się da?

W Splatoon to ogarnęli, tu tego nie dali rady zrobić? Dziwne. Czy w późniejszym etapie dochodzi jakaś technika, która koliduje z takim rozwiązaniem?

 

Jak zagrasz to zobaczysz czemu byloby to bez sensu przy tej perspektywie.

Opublikowano
29 minut temu, zdrowywariat napisał:

 

Nie, jeden wielki hotel z tematycznymi piętrami, jako całość, save automatyczny co drzwi.

 

ea6.png

Opublikowano
11 minut temu, Dave Czezky napisał:

Jak zagrasz to zobaczysz czemu byloby to bez sensu przy tej perspektywie.

 

No właśnie gram. Macham mimowolnie grypem w lewo w prawo przy wciąganiu itemków, czy np. przy celowywaniu przepychaczką, a tu nic... tylko góra/dół reaguje.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...