Skocz do zawartości

Luigis Mansion 3


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem tak samo ja zdrowy, przy końcówce się trochę męczylem, ale w ogólnym rozrachunku i tak mocny tytuł. Wiem, że seria kojarzy się z czyszczeniem posiadłości z niechcianych gości, ale mogli się pokusić w tej czesci o zmianę środowiska np jakiś szpital psychiatryczny czy mała nawiedzona wioska. 

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)

Z tym szpitalem psychiatrycznym to by było coś :). Nie widzę trzeciej części, nie wiem co jeszcze nowego mogliby wymyślić w mechanice, czym zaskoczyć? Natomiast jeśli chodzi o miejscówki to mają duże pole do popisu.

Edytowane przez zdrowywariat
  • Plusik 2
Opublikowano

Gra jak najbardziej mogłaby w zabawny sposób przerobić typowe miejscówki z horrorów na coś bardziej zabawnego. Szpital psychiatryczny jak najbardziej na tak, tak samo dom pogrzebowy czy kino  a nawiedzona wioska to już totalny strzał w dziesiątkę. Switch ma wystarczający mocy aby udźwignąć bardziej otwarte miejscówki, to nie muszą być tylko posiadłości kopiuj-wklej. No i przede wszystkim wolałbym aby powrócili z designem duchów bardziej do 1-ej odsłony. Te z dwójki były okropnie nijakie i momentalnie wyszło, że polujemy na 3/4 te same rodzaje + jakiś mid boss będący po walce jako normalny duch ale rzadziej występujący. 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, zdrowywariat napisał:

Mnie dwójka wynudziła, była sztucznie przeciągnięta, acz pierwsze 4 rezydencje super.

 

Gra była bardzo fajna ale strasznie zabugowana. Spoko, że będzie trójka, ale jakoś graficznie nie zachwyca mam wrażenie.

Edytowane przez roivas
Opublikowano (edytowane)

Sterylnie, bez polotu i świeżości to wygląda. Stawiam jednak, że jest w developingu 3 miechy i jeszcze dużo może się zmienić. Nowy Yoshi również na początku wyglądał plastikowo a ostatni materiał robi już lepsze wrażenie.

Edytowane przez Arm9_Team
Opublikowano

Może kolega miał zabugowaną kieszonkolke bo też niewiem o co kaman z tymi bugami.

 

Co do LM3, na pierwszym materiale faktycznie wygląda to bardzo odtwórczo i nie widać żadnej większej rewolucji. Ale i tak będę ciorał na premierę.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
  • As with Dark Moon, Luigi’s Mansion 3 is being developed by Vancouver-based Next Level Games with supervision from Nintendo producers in Japan.
  • Luigi explores a hotel this time, not a mansion. He gets there one day via a bus that’s driven by Toad and also carries Mario, Peach and two other toads. Somehow those other characters go missing, the hotel’s elevator breaks, the place gets all spooky and Luigi has to explore each floor, vacuuming up ghosts while searching for the elevator’s missing buttons so he can go to other floors.
  • Dark Moon’s mission structure, which required players to start the same level multiple times to pursue various objectives, has been replaced with a more traditional free-flowing approach to exploration.
  • The game controls very similarly to Dark Moon. You see the game world from a so-called dollhouse perspective and walk Luigi through it, having him point his flashlight or vacuum at objects to interact with them. The vacuum, also known as the Poltergust, can suck or blow, which you’re using not just to vacuum ghosts, but to pull at curtains to reveal secrets or make propellers spin to raise or lower elevators, etc.
  • As in Dark Moon, you also have a Dark Light, which you can shine on invisible objects to make them appear.
  • New moves for this game include a burst, which entails Luigi pointing his vacuum at the floor and blasting it briefly so he hops straight up and things near him are blown away. You can also now shoot a plunger from the Poltergust, have it stick to something and then use the vacuum setting to tug at the plunger. I used this to pull open a wall that was obscuring a hidden collectible. I also used it to rip a shield that was being held by a ghost.

 

 

Opublikowano
Cytat

Dark Moon’s mission structure, which required players to start the same level multiple times to pursue various objectives, has been replaced with a more traditional free-flowing approach to exploration

 

Nie miałem nic do modelu z dwójki, ale miło że znowu urozmaicają.

Opublikowano (edytowane)

Dla mnie to położyło tę grę. Nie wiem, jak można było w 2013 roku zrobić handheldową grę z tak długimi misjami, które zapisują stan gry tylko na koniec. Po niezbyt długim czasie odechciało mi się w ogóle włączać grę, bo nie wiedziałem, czy zdążę cokolwiek faktycznie zrobić. Jeszcze żeby to były niepowtarzalne misje typu "idziesz do przodu" to wiadomo, ale kurczę one się działy w tym samym miejscu i wymagały powolnego progresu w możliwościach jego eksploracji mdr. Dalej nie wierzę że to uznali to za dobry pomysł.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano (edytowane)

comment_R5UrM1zvX2afIq7qzVJGET3X6iEvaiQQ

Nigdy nie grałem w grę z "zielonym Mario" i dlatego mocno czekam, bo uwielbiam zabawne podejście do nawiedzonych domów.

Edytowane przez McDrive
Opublikowano

Widziałem dzisiaj trailer, a jako, że aktualnie gramy z żoną i starszym synkiem Ratcheta A41, to przyciągną moją uwagę tryb multi. Wnioskuję z trailera, że nie da się grać w 2 osoby trybu story i trochę szkoda, bo taka gra ze stałą kamerą w couch-Co-Opie to sam miód by był. Niech nawet grałoby się w 2 osoby, żonę bym pogonił :)

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...